Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX - Page 2 Empty Sv: Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX

Indlæg af Zann Tirs 22 Nov 2011 - 9:14

Han blev ved hårdt før han så tog den ud af hende og pressede den i stedet op i hendes underliv hvor han så fortsatte hårdt "når jeg er færdig med dig vil du aldrig nogensinde stole på mænd igen" hviskede han svagt mens han blev ved hårdere
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329

Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX - Page 2 Empty Sv: Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX

Indlæg af Gæst Tirs 22 Nov 2011 - 9:39

Hun græd lydløst og rystede på hovedet "nej… lad være" sagde hun stille mens tåre bare løb over hendes kinder "Je,Jeg vil gøre hvad som helst… bare stop" sags hun grædende mens hun prøvede at skubbe ham væk af alle de kræfter hun havde

Gæst
Gæst

Indlæg af Zann Tirs 22 Nov 2011 - 9:49

Han grinte hånligt mens han rykkede videre hårdt "der findes intet du kan tilbyde som kan få mig til at lade være" hviskede han roligt mens han rykkede videre hårdt i hendes underliv "urh jeg kommer snart" hviskede han i hendes øre mens han blev ved hårdt
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Indlæg af Gæst Tirs 22 Nov 2011 - 9:51

Hun skubbede stadig til ham "please jeg ber' dig" sagde hun grædende, da han sagde han snart kom panikkedd hun "nej, du må ikke!" sagde hun og skubbede hårdt til ham for at få ham væk

Gæst
Gæst

Indlæg af Zann Tirs 22 Nov 2011 - 9:58

Han blev ved hårdt i hende før han til sidst pressede den så langt op han kunne og kom så indeni hende hårdt til sidste lille dråbe før han med et ondt smil kastede hende nærmest ned på jorden "tak for hjælpen" sagde han og tog en kniv "bare så du husker mig" sagde han og skar ned af hendes ryg et langt sår fra hendes nakke ned til starten af hendes røv og puttede noget jord i så det i stedet for blev healet blev til et meget grimt ar eftersom hun var vampyr og healede hurtigt. Han smilede så før han satte kniven væk og begyndte så at gå ud af gyden "vi ses igen på et tidspunkt" sagde han ondt før han forsvandt ud af syne flere skud kom der og så stilhed derefter kunne man ikke engang se hans fodtrin

//Out
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Nov 2011 - 10:02

Hun skreg da han kom inde i hende, hun ømmede sig stille da han nærmest kastede ned på jorden, hun skreg igen da han skar hende ned af ryggen, og kiggede op på ham "ikke hvis det står til mig" mumlede hun da han var gået, hun lå på jorden og græd lidt inden hun rejste sig og hurtigt løb væk.

// out //

Gæst
Gæst

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum