Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat)

Go down

Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat) Empty Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 27 Nov 2011 - 0:11

Tid; 21.00
Sted; Legepladsen
Vejr; Dunkelt
Omgivelser; Ingen?

Moka kom gående ned af Terre's gader, hun vidste ikke rigtig hvor hun var på vej hen eller hvorfor, hun bed sig i læben da hun så legepladsen.... var det her hendes ben havde ført hende hen? hun gik lidt forvirret ind, så rundt... det var noget tid siden hun var flyttet til, men det havde ikke vært som barn så hun havde aldrig vært her før, hun gik stille over og satte sig på en af gyngerne og satte sig mens hun tænkte lidt over hvorfor hun mon var her.
Hun bed sig svagt i læben og håbede lidt at der ikke kom nogen, hun syntes det ville være lidt pinligt hvis nogen så hende her....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat) Empty Sv: Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 27 Nov 2011 - 0:49

Et stykke fra legepladsen gik en ung fyr i sine egne tanker, han var kommet til byen for nogle få måneder siden og havde indfundet sig i samfundet, men han havde stadig ikke været ude og udforke denne del af byen. Hans halv lange blonde og sorte hår sad perfekt og passede helt klart til ham, hans sorte beklædning, gjorde ham svær at se i aftens mørke, hvilket han var helt tilfreds med. Han var en af dem der lod sine ben vise vej, denne aften endte han på legepladsen, men hvad han skulle der havde han slet ingen anelse om

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat) Empty Sv: Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 27 Nov 2011 - 0:52

Moka sad i sine egne tanker da en duft fangede hendes næse... blod? hun så lidt rundt, hun fik øje på en skikkelse lidt længere henne, hun bed sig lidt i læben, men lagde hovedet lidt på skrå, hun håbede lidt at personen bare gik videre så vedkomende ikke så hende, hun skubbede sig lidt tilbage i gyngen uden at fjerne blikket fra personen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat) Empty Sv: Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 27 Nov 2011 - 1:02

Han mærkede en anden persons nærvær og stoppede, dette væsen der var i nærheden skræmte ham, på en måde han ikke vidste hvordan. Han sukkede kort over sig selv og fortsatte med rolige skridt over mod dette væsen. Hans nysgerrighed og modighed, var uden tvivl det der kom til at tage livet af ham i sidste ende. Et blidt smil kom frem på læberne af ham da han så væsnet mere tydeligt på en af gyngerne og kunne uden tvivl se at det var et hunkøns væsen, men hvilken race havde han slet ingen idé om

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat) Empty Sv: Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 27 Nov 2011 - 1:07

hun bed sig i læben, personen var stoppet, hun sukkede stille da personen kom tættere på, da vedkommende kom tættere på kunne hun se det var en mand, inden han kom for tæt på tog hun en dyb indånding,... jo... han var menneske kunne hun bekræfte på færten af hans blod... ikke fordi hans blod inertserrede hende det vildeste... jo hun var vampyr... hun var bare anderledes end andre vampyre... hun levede kun af dyre blod... det betød at hun var nød til at jage lidt oftere end andre vampyre, men tilgengæld skade hun ikke andre personer, hun smilte stille til ham da han nærmede sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat) Empty Sv: Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 27 Nov 2011 - 1:48

Et svagt smil kom frem på hans læber da han så smilet på hendes ansigt. En hånd gled gennem hans blod, sorte hår inden han tog yderligere skridt over mod hende " Jeg har på fornemmelsen du lyster efter noget?" sagde han kort og bed sig i underlæben " Jeg er godt klar over du ikke er som mig.. Du er en af dem er du ikke? en af dem der vil have mit blod?" spurgte han idet han stillede sig foran hende " Men i så fald.. Så skal du være velkommen" sagde han og så på hende med et kort smil og trak sig væk fra hende igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat) Empty Sv: Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 27 Nov 2011 - 1:56

Hun smilte stille da han stod foran hende, hun bed sig lidt i læben ved hans ord "Seriøst... alle dømmer en så hurtigt nu om dage" mumlede hun stille "Ehm... altså... oprindligt jo,.... men jeg drikker bare ikke blod fra andre personer..." sagde hun stille, et lille smil dannede sig på hendes læber da han trak sig lidt væk fra hende "altså... jeg har ikke tænkt mig at drikke dit blod" sagde hun med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat) Empty Sv: Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 27 Nov 2011 - 12:16

Han så på hende med et overrasket blik " Du er den første der har sagt nej" sagde han og smilte blidt til hende. Der var ikke mange vampyrer der ville sige nej til blod, men hende her havde lige gjort det, hvilket undrede ham " Du drikker dyreblod?" spurgte han og lod en hånd glide gennem sit hår. Han kunne ikke se det gode i at drikke dyre blod, det var forkert i hans verden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat) Empty Sv: Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 27 Nov 2011 - 12:31

Hun så stille på ham, sagde ikke noget før han sagde noget, hun trak lidt på skuldrende "Jwg er vel bare anderledes…" sagde hun stille, hun så lidt på ham og nikkede "Ja jeg lever af dyre blod… og jeg ved du syntes det er forkert… men skal jeg i stedet rende rundt og slå sådan nogen som dig ihjel!" spurgte hun stille mens hun bare så på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat) Empty Sv: Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 27 Nov 2011 - 12:39

Han så på hende og himlede med øjnene " Du kunne have lov til at smage på mit blod.. Jeg giver dig gerne noget" sagde hun stille og bed sig kort i underlæben. Ja han vidste godt hvad konsekvensen kunne blive, man han ville stoppe hende hvis han fik det dårligt, hun måtte gerne få lidt af hans blod, bare for at smage forskellen " Bid mig..." sagde han og bed sig kort i underlæben og så på hende med et blidt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat) Empty Sv: Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 27 Nov 2011 - 12:45

Hun så på ham med et løftet øjenbryn da han himlede med øjnene, hun sad og så lidt på ham blev helt vildt overrasket da han sagde at han gerne gav hende noget af sot blod, hun rystede stille på hovedet "Er du klar over hvad der kunne ske hvis jeg ned dig?" spurgte hun undrende hun sagde ikke noget da han bad hende bide ham… så bare undrende på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat) Empty Sv: Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 27 Nov 2011 - 16:52

Han så på hende med et smil " Ja jeg er klar over det, men hvis du ikke stopper når jeg siger til så er jeg forberedt" sagde han og blinkede til hende. At være forberedt mente han han havde en pistol med sølv kugler i og meget andet der uden problemer kunne tage livet af hende, hvis det var det han ønskede, men lige nu var det ikke, han ville bare give hende følelsen af hvordan menneske blod smagte i forhold til dyreblod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat) Empty Sv: Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 27 Nov 2011 - 16:56

Hun bed sig lidt i læben... hun var rigtig fristet til at gøre det... "Er du sikker?" spurgte hun stille, hun ville ikke gøre det hvis ikke han var 100% sikker på det, hun bed sig lidt i læben, men kunne ikke lade være at lade sin tunge glide stille over sine læber, hans blod duftede bare så indbydende for hende... hun bed sig i tungen mens hun så på ham for at være sikker på han mente det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat) Empty Sv: Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 27 Nov 2011 - 17:07

Han smilte blidt til hende og hev sin sorte trøje af hans overkrop og fjernede sit halv lange hår fra sin hals " Jeg er sikker, men husk.. Hvis du ikke stopper går det værst ud over dig selv" sagde han og så på hende med et roligt blik. Han var klar, men om hun var det, vidste han ikke, men det ville tiden vise

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat) Empty Sv: Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 27 Nov 2011 - 17:15

hun bed sig stille i læben da han hev sin trøje af, hun tøvede lidt mens hun så på ham, hun rejste sig stille "Jeg ved det" sagde hun stille, hun tøvede lidt, duften af hans blod... den var ved at gøre hende slør, hun bed ham lidt tøvende i halsen, du hun mærkede hans blod mod hendes tunge stivnede hun lidt men drak så lidt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat) Empty Sv: Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 27 Nov 2011 - 17:51

Han lukkede øjnene og bed sig i underlæben da han mærkede hendes tænder i hans hals " Du.. Du skal ikke være bange for at bide" sagde han og sukkede kort. Dette var en fantastisk følelse, han troede ikke på han nogensinde ville give sit blod til en vampyr og så var det endda frivilligt. Han lod sin ene hånd glide op i hendes hår og fik et blidt smil frem på hans læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat) Empty Sv: Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 27 Nov 2011 - 17:54

Hun slap hans hals lidt, hun slikkede sig lidt om munden "Er du helt sikker på det her?" spurgte hun stadig bekymret...hun havde aldrig rigtig smagt menneskeblod, det smagte vidunderligt, det syntes hun i hvert fald, men hun var stadig ikke så glad for at gøre det mod han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat) Empty Sv: Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 27 Nov 2011 - 18:10

Han nikkede over hendes ord " Jeg er sikker" sagde han og smilte blidt til hende og holdt hende ind til sig " Bare rolig.. Jeg skal nok sige til" sagde han og nussede hendes ryg. Han vidste godt hun var vampyr, men der var noget over hende som han godt kunne lide " Jeg fik aldrig dit navn" sagde han og så ned på hende med et blidt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat) Empty Sv: Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 27 Nov 2011 - 18:14

Hun bed sig stille i læben "okay" sagde hun og nikkede, hun smilte stille da han holdt hende ind til sig "Lov du siger til tidsnok" sagde hun stille "Jeg hedder Moka" sagde hun stille og borede stille og så forsigtig sine tænder ind i halsen på ham igen og drak lidt mere af han's blod, hun var lige pludselig blevet helt vild med menneskeblod, normalt ville hun havde haft det dårligt med det drikke en anden personens blod, men hans... det smagte bare så godt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat) Empty Sv: Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 30 Nov 2011 - 16:20

Han lukkede øjnene og smilte kort over hendes ord " Jeg lover det Moka" sagde han inden hun lod sine tænder glide ind i hans hals igen. Han mærkede hvordan hans blod fløs ind i hendes mund og gjorde hende mæt, hvilket frembragte et smil på hans læber " Husk ikke for meget" sagde han og nussede kort hendes ryg inden han lod hans hånd glide op i hendes hår og tage blidt fat i det, uden det ville komme til at gøre ondt på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat) Empty Sv: Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 30 Nov 2011 - 16:28

Hun bed sig i læben inden hun nød hans blod der nød ned i hendes hals hun sukkede da hun kunne mærke at hun var mæt, hun trak sig lidt modvilligt væk igen, hun slikkede sig lidt om munden "Det tror jeg godt jeg kunne vænne mig til" mumlede hun med et lille smil, hun mærkede hans hånd i hendes hår og kunne ikke lade være at smile lidt større

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat) Empty Sv: Seriøst, hvad laver jeg her? ~ Bryan Silver (Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum