Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!!

Go down

du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!! Empty du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!!

Indlæg af Gæst Man 26 Dec 2011 - 0:32

Hej jer som keder jer..
det er sådan at jeg også keder mig og derfor søger nogen at emne med, jeg har ikke været på Danni i meget langtid og derfor vil have gang i ham/hende igen.
Jeg har kun en idé til et blot, men tager gerne imod idéer hvis i har nogle.

Min idé er:
At Danni er blevet tvunget af en af sine venner, at tage på blind date med en pige som han ikke kender. Han har ikke den store lyst, men tager til sidst til denne date.
Hvordan denne date skal gå er jeg åben for idéer.
Denne pige skal dog være biseksuel, da Danni jo faktisk er en pige.. men betragter sig selv som en dreng på alle måder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!! Empty Sv: du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!!

Indlæg af Gæst Man 26 Dec 2011 - 1:04

slet ingen som har lyst til at emne?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!! Empty Sv: du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!!

Indlæg af Yuuki Man 26 Dec 2011 - 1:04

Jeg vil da gerne emne : )
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!! Empty Sv: du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!!

Indlæg af Gæst Man 26 Dec 2011 - 1:05

okay fedt ^^ hvem laver?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!! Empty Sv: du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!!

Indlæg af Yuuki Man 26 Dec 2011 - 1:06

Vil du ikke det? ^^
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!! Empty Sv: du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!!

Indlæg af Gæst Man 26 Dec 2011 - 1:07

Jo.. nogen idé til hvor?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!! Empty Sv: du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!!

Indlæg af Yuuki Man 26 Dec 2011 - 1:19

Hmm... ikke rigtig, helt op til dig : )
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!! Empty Sv: du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!!

Indlæg af Gæst Man 26 Dec 2011 - 1:28

okay så finder jeg bare et sted

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!! Empty Sv: du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!!

Indlæg af Yuuki Man 26 Dec 2011 - 1:29

Okay
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!! Empty Sv: du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!!

Indlæg af Yuuki Man 26 Dec 2011 - 2:14

Svare lige i morgen, min krea er ret lav lige nu.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!! Empty Sv: du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!!

Indlæg af Gæst Man 26 Dec 2011 - 2:16

okay

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!! Empty Sv: du vil jo gerne tjekke dette ud, så hvorfor modstå? bare klik!!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum