Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Kom, folket af Di Morga. Dette er måske for jer! (Klik) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Kom, folket af Di Morga. Dette er måske for jer! (Klik) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Kom, folket af Di Morga. Dette er måske for jer! (Klik) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Kom, folket af Di Morga. Dette er måske for jer! (Klik) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Kom, folket af Di Morga. Dette er måske for jer! (Klik) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Kom, folket af Di Morga. Dette er måske for jer! (Klik) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Kom, folket af Di Morga. Dette er måske for jer! (Klik) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Kom, folket af Di Morga. Dette er måske for jer! (Klik) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Kom, folket af Di Morga. Dette er måske for jer! (Klik) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Kom, folket af Di Morga. Dette er måske for jer! (Klik) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Kom, folket af Di Morga. Dette er måske for jer! (Klik)

Go down

Kom, folket af Di Morga. Dette er måske for jer! (Klik) Empty Kom, folket af Di Morga. Dette er måske for jer! (Klik)

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 17:38

Mine damer og herre! Onde og gode! Lad mig præsentere:

Emnesøgingen!

Som nogle af jer nok husker har jeg, Peter, været til stede i Di Morga for. Og efter noget tids overvejelse er jeg endelig kommet tilbage. Derfor, for at komme igang med min elskede karakter, Peter, har jeg nu sat en søgning op efter tråde som vil kunne opbygge et videre liv for ham.
Jeg søger forskellige relationer men jeg vil ikke sige at jeg direkte har nogle ting jeg søger. Det vil sige jeg har ikke i sinde at lave en lang list over ting og sager eftersom jeg mener at man selv kan aftale og skabe.

~ Kravene ~
~ Jeg forventer at min/mine emnepartnere kan skriver over 250-300 ord.
~ Jeg søger kreativitet hos folk samt forlanger jeg en vis realisme(Et menneske kan umuligt være stærkere end en fuldvoksen dæmon).
~ Jeg ønsker ikke Peter skal dø eller voldtages på nogensom helst måde.

Tag jer ikke er den måske lidt hårde tone i mit sprog men jeg har mine behov som jeg helst vil have udfyldt så jeg kan nyde emnet/tråden. xD

Hvis I vil vide lidt mere om Peter vil jeg med glæde fortælle en smule men har ikke lige nok tålmodighed til at skrive en lang smøre her... Bear with me, my amazing fellow writers!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kom, folket af Di Morga. Dette er måske for jer! (Klik) Empty Sv: Kom, folket af Di Morga. Dette er måske for jer! (Klik)

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 20:13

Nå....øh..... Ja... xDD Vil bare lige trække det her emne op igen... Still looking, bros..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kom, folket af Di Morga. Dette er måske for jer! (Klik) Empty Sv: Kom, folket af Di Morga. Dette er måske for jer! (Klik)

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 14:04

jeg vil da meget gerne, hvis du bare gider at lave det, så vil jeg mere end gerne;)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kom, folket af Di Morga. Dette er måske for jer! (Klik) Empty Sv: Kom, folket af Di Morga. Dette er måske for jer! (Klik)

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 19:37

Jeg skal nok lave det. Har du nogle ideer du vil have med i emnet eller vil du bare se hvordan det går??? Plus hvor vil du have jeg skal lave emnet?? xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kom, folket af Di Morga. Dette er måske for jer! (Klik) Empty Sv: Kom, folket af Di Morga. Dette er måske for jer! (Klik)

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 19:45

Jeg er også frisk, hvis du stadig søger emnepartner!:D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kom, folket af Di Morga. Dette er måske for jer! (Klik) Empty Sv: Kom, folket af Di Morga. Dette er måske for jer! (Klik)

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 19:48

Jamen jeg søger skam stadig!!
Så vil jeg spørge dig om lidt det samme. Har du nogle små ideer til et plot?? Eller er du mere til en tråd hvor man bare ser hvad der sker???

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kom, folket af Di Morga. Dette er måske for jer! (Klik) Empty Sv: Kom, folket af Di Morga. Dette er måske for jer! (Klik)

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 19:51

Hej Peter,

Jeg vil gerne have flere relationer.
Så tjek profilen ud, og send en pm hvis du mener vi kan flette noget sammen.

Jeg emner fint på både aftalte plots og random emner.
Kæreste emner er ikke aktuelt :)

Hvor mange ord jeg skriver? Det ved jeg ærligtalt ikke.
Jeg er altid på fra mobil eller ipad, og de tæller ikke ord?!
( i hvertfald har jeg ik kunne lokke dem til det )
Men jeg laver både korte og lange indlæg, og vil helst ikke forpligtes til et bestemt antal, fordi jeg skriver hvad der nu lige popper op i hjertet og i tankerne.

Hvis det er okay med dig- så vil jeg rigtig gerne emne :)

- Millicent

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kom, folket af Di Morga. Dette er måske for jer! (Klik) Empty Sv: Kom, folket af Di Morga. Dette er måske for jer! (Klik)

Indlæg af Giselle Man 19 Nov 2012 - 19:59

Hvis du stadig søger er jeg frisk. Jeg lever op til de krav du sætter, og håber på at høre fra dig. Du kan bare skrive en pm, hvis det skulle friste. Så kan vi aftale evt. plot derover ^^

Giselle
Competent (Rank 9)

Bosted : -

Antal indlæg : 306


Tilbage til toppen Go down

Kom, folket af Di Morga. Dette er måske for jer! (Klik) Empty Sv: Kom, folket af Di Morga. Dette er måske for jer! (Klik)

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 20:08

Altså begge dele er ret så skønne! Men man holder bedst tråden igang hvis man har et lille plot? :D Men har ikke rigtig nogen ideer?
Altså de kunne jo mødes på en stripklub, da Carmen er stripper? :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kom, folket af Di Morga. Dette er måske for jer! (Klik) Empty Sv: Kom, folket af Di Morga. Dette er måske for jer! (Klik)

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 22:46

altså jeg er så dårlig til et plot, så hvad med bare at se hvordan det går der hen af og af sted hvad så med Salles de banquets - Diskotek

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kom, folket af Di Morga. Dette er måske for jer! (Klik) Empty Sv: Kom, folket af Di Morga. Dette er måske for jer! (Klik)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum