Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
i fanger mig aldrig! - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
i fanger mig aldrig! - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
i fanger mig aldrig! - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
i fanger mig aldrig! - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
i fanger mig aldrig! - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
i fanger mig aldrig! - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
i fanger mig aldrig! - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
i fanger mig aldrig! - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
i fanger mig aldrig! - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
i fanger mig aldrig! - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

i fanger mig aldrig!

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

i fanger mig aldrig! - Page 2 Empty Sv: i fanger mig aldrig!

Indlæg af Gæst Søn 15 Jan 2012 - 22:31

Der skød varme igennem hende igen, som en puls der nu blev ved og ved med at dunke og hamre i hende. Alice smilede frækt og lod bare hendes t-shirt glide op over hoved på hende, med et lille kast smed hun den væk og blinkede til Renee, hendes halvstore bryster kom til syne omfavnet af en sort bh der ikke ligefrem var køn, men nu havde hun heller ikke regnet med at hendes aften ville udvikle sig på denne måde, ej heller havde hun været i byen for at prøve at score.
Alice sad nu bare i hendes sorte bh og de lige så sorte læderbukser og smilede kluntet til Renee, hun kunne ikke lade være med at føle sig en smugle forlegen, der havde ikke så meget at gøre med at hun smed tøjet for Renee, det var mere stedet der fik det til at slå knuder i maven på hende. Hun havde aldrig gjort det i det fri, men hun fandt tanken ophidsende og hun håbede inderligt at Renee var med på den frække leg.

Alice bed sig lidt i tungen og kiggede med vildskab i blikket på Renee's krop, langsomt, men bestemt lod Alice hendes hender glide op under hendes T-shirt, fulgt af små blide kys op af hendes hals, til hun til sidst bed hende en smugle i den ene øreflip, "Hvis du vil have mig, så tag mig", hviskede hun med den mest sensuelle stemme hun kunne frembringe.
Alice trak nu forsigtigt i trøjen og håbede Renee ville forstå hentydningen og også tage den af.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i fanger mig aldrig! - Page 2 Empty Sv: i fanger mig aldrig!

Indlæg af Gæst Søn 15 Jan 2012 - 22:50

Renee var ligeglad med hvor de var, hvis der så stod en masse mennesker og kiggede på. Så ville hun stadig have tøjet af Alice, det var jo hendes egen skyld da hun havde leget med Renee's fingere.
Hun betragtede hendes overkrop, og havde det svært med at kigge en anden vej hen. Hun var endelig ligeglad med hvor grimt undertøj Alice havde på, da det jo var hendes krop hun kiggede mere på. Hun lod sit blik glide op på hendes ansigt og kunne ikke lade være med at smile, lidt forførende til hende "jeg vil have dig" hviskede hun efterfulgt af et svagt og let støn, bare for at drille hende lidt i det.
Hun hjalp bare med at få sin trøje af og så kort ned af sig selv, hun havde nok en normal størrelse bryster.. ikke vildt store, og heller ikke vildt små..
Hun lag sine fingere mod hendes mave, og lod dem glide op af hendes mave og mellem hendes bryster.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i fanger mig aldrig! - Page 2 Empty Sv: i fanger mig aldrig!

Indlæg af Gæst Søn 15 Jan 2012 - 23:04

Alice kom med et lille støn som svar til det Renee havde sagt, hun lagde sig igen ned på ryggen og skubbede maven opad, mens Renee lod sine fingre glide henover hende. Endnu et svagt støn blev presset ud mellem hendes læber og hun kiggede Renee udfordrende i øjnene.
Alice lod en hånd glide om på ryggen og åbnede hendes bh med øvet hånd, der lød et lille pop fra den slidte lås og hun sad der nu med en arm henover sine bryster for at holde bh'en fast. Hun sendte Renee et uskyldigt blik og smilede så frækt til hende, med samme stille og frække lyd sagde hun igen, "Så tag mig".

Hun lod blikket glide over hendes krop, Renee var gudesmuk og selvom det var forkert og måske en smugle underligt, kunne Alice ikke holde øjnene fra hendes øjne, hendes smukke øjne som for Alice virkede som noget helt fantastisk. Skønt hun havde prøvet, havde Alice aldrig kunne genskabe det menneskelige øje, hendes var bare lys og dioder der fik det til at se ud som alle andres på afstand, men når man sad så tæt på som Renee gjorde, ville hun nemt kunne se at hendes øjne ikke var menneskelige.
Alice satte sig en smugle op og lod bh'en falde ned ved siden af hende, så hun nu pressede sin bare overkrop mod Renee, hun kyssede hende, kælede hende og bed hende fra tid til anden i læberne og i øreflippen. Hun kunne ikke forestille sig noget hun hellere ville ligenu, alt blegnede i forhold til det at være sammen med Renee. Forsigtigt, men med større intensitet end før sagde Alice, "Tag mig".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i fanger mig aldrig! - Page 2 Empty Sv: i fanger mig aldrig!

Indlæg af Gæst Søn 15 Jan 2012 - 23:16

Hendes støn lød som musik i hendes øre, det gjorde bare at hun fik støre lyst til hende. Hun så bare ned på hende og bed sig lidt i læben, hun var jo utrolig smuk og dejlig. Hun lag sine arme rundt om nakken på hende, og nussede hende let på ryggen. Hun kyssede hende bare tilbage og ned af hals og skulderen, mens hendes ene hånd forlod hendes ryg og begynde at kæle hendes ene bryst "du er min nu" hviskede hun og slikkede hende hen over skulderen og hen til halsen, hvor hun kyssede hende og nappede hende i et par gange "du er så smuk" hviskede hun mod hendes hals.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i fanger mig aldrig! - Page 2 Empty Sv: i fanger mig aldrig!

Indlæg af Gæst Man 16 Jan 2012 - 20:09

Hun bed sig i læben ved Renee's berøring, hun havde lyst til at sige noget mere frækt til hende, men hun kunne ikke få et ord over sine læber, alt hun kunne var at komme med et højlydt støn. Alice var ved at koge over, hendes systemer brændte, men på en måde der ikke gjorde ondt, men nærmere var ligesom når hun var nervøs eller var på vej ud i kamp. Hun havde ikke tid til at undre sig nu, hun kunne ikke holde tankerne væk fra Renee alligevel, alt hun ønskede var bare at dette måtte blive ved og ved.
Hun trak vejret uregelmæssigt og det var tydeligt for enhver at hun nød det så meget at hun nærmest var i en tilstand af trance.

Alice åbnede øjnene og udstødte et højt støn mere, det var mere end hun kunne bærer nu, der måtte ske mere, hun måtte have mere. Alice tog blidt fat om Renee og væltede hende rundt, så det var Alice der kom til at ligge øverst. Alice smilede frækt og lod en finger glide op og ned af Renee's mave mens hun kiggede hende i øjnene, roligt lænede Alice sig ned og kyssede Renee, hun lod hendes tunge glide rundt om hendes.
Langsomt begyndte Alice at kysse hende ned af halsen og ned af maven, til hun nåede til Renee's buksekant, der kiggede op på hendes ansigt, som for at spørge om det var i orden, eller om det var at skride for hurtigt frem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i fanger mig aldrig! - Page 2 Empty Sv: i fanger mig aldrig!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jan 2012 - 16:52

Renee lyttede efter på hver af hendes støn, de var jo ret så søde også tændte de hende også ret så meget. Hun åbnede sine øjne når hun sådan blev vendt om, og fik øje på Alice ovenpå sig. Der kom et smil frem på hendes læber, bare af synet af den smukke kvinde på sig. Hun kunne godt lide den kildende følelse fra Alice's berøring på sin mave, og knyttede Alice's hår i sin hånd.. ikke sådan hårdt i det, men mere så blidt hun nu kunne. Hun kyssede hende hurtigt tilbage, når hun mærkede hendes læber mod sine og nappede hende en enkel gang i læben. Hun lag sit hoved tilbage og lukkede sine øjne i, hun bed sig let i læben for at holde nogle af sine lyde tilbage.
Hun åbnede sine øjne igen og vende sit blik ned mod hende, når hun sådan stoppede i det "du må godt" hviskede hun og smilte lidt halv frækt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i fanger mig aldrig! - Page 2 Empty Sv: i fanger mig aldrig!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jan 2012 - 23:00

Alice smilede og blinkede til Renee, hun skulle vise hende at robotter var vejen frem. Roligt og med et smil på læben kyssede Alice Renee hele vejen langs hendes mave ved buksekanten, derefter begyndte hun langsomt og mens hun kyssede Renee på maven at åbne hendes bukser, knap for knap og til sidste trak hun dem langsomt ned om hendes knæ, for så at hive dem helt af.

Alice kiggede med at snigende katteagtigt blik, mens hun langsomt lagde sig mellem Renees ben, her begyndte hun at kysse hende op af lårene, men stoppede hver gang når hun nåede til Renees trussekant og begyndte i stedet at kysse op af det andet lår. Alice gjorde det bevidst, hun ville se hvor lang tid hun kunne pirre Renee, inden hun igen overtog styrringen og væltede Alice rundt.
Alice kunne dog ikke nære sig og hun lod stille en finger glide henover Renee's underliv et par gange og smilede fræk til hende, mon hun kunne blive ved med at klare at Alice bare legede med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i fanger mig aldrig! - Page 2 Empty Sv: i fanger mig aldrig!

Indlæg af Gæst Fre 27 Jan 2012 - 21:27

Det var helt utroligt at man kunne måde sådan en person, som man bare klikkede godt sammen med lige fra starten. Renee havde jo slet ikke troet at hun ville møde en kvinde denne aften, og ligefrem ændre sådan sammen med hende.
Hun lå bare og så ned på hende og bed sig let i læben imens, hun var spændt efter den skønne pirrende følelse man så ofte fik. Hun kæmpede lidt for at holde sine lyde tilbage, selv om der kom en eller to ud mellem hendes læber en gang imellem.
Hun lag sit hånd i hendes hår og nussede det let, og lod sin ene fod let glide op og ned af Alice's side. Mens hun kæmpede lidt for ikke at blive for påvirket af det Alice gjorde, selv om det var utroligt svært for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i fanger mig aldrig! - Page 2 Empty Sv: i fanger mig aldrig!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum