Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Jeg er tilbage - søger emne ^^' EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Jeg er tilbage - søger emne ^^' EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Jeg er tilbage - søger emne ^^' EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Jeg er tilbage - søger emne ^^' EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Jeg er tilbage - søger emne ^^' EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Jeg er tilbage - søger emne ^^' EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Jeg er tilbage - søger emne ^^' EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Jeg er tilbage - søger emne ^^' EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Jeg er tilbage - søger emne ^^' EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Jeg er tilbage - søger emne ^^' EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Jeg er tilbage - søger emne ^^'

2 deltagere

Go down

Jeg er tilbage - søger emne ^^' Empty Jeg er tilbage - søger emne ^^'

Indlæg af Evangeline Søn 29 Jan 2012 - 21:01

Hej n.n

Som den hurtige læser nok har opdaget udfra overskriften er jeg tilbage - sådan rigtigt - på Vie. Jeg har været væk i en længere periode, uden at advare nogen først, da de ting som er sket, er sket ret pludseligt. Det drejer sig om nogle ting irl, som har forhindret mig i, at være på. Hvad disse er, kommer vel egentlig ikke sagen ved, jeg er blot tilbage og regner stærkt med ikke at forsvinde igen lige med det samme.

Jeg vil ikke have min elskede Evangeline slået ihjel eller forvandlet, eller skadet så alvorligt at det kan have konsekvenser på længere sigt. Jeg vil gerne have at indlæggende får en nogenlunde længde, og at jeg ikke får svar (og at jeg ikke svarer) alt for langsomt.

Jeg kunne godt tænke mig et emne, hvor Evangeline og din karakter måske kender hinanden i forvejen, fra et eller andet random sted, så vi bare kan springe over "hej"-"hej"-fasen og komme igang med emnet. Dog, kan vores karakterer også sagtens bare møde hinanden for første gang og sådan.

Jeg gider ikke skrive nogle krav ned, da mine garanteret er magen til dine alligevel. Skriv, og vi aftaler plot (hvis der skal være sådan et) og sted. Om jeg opretter eller du gør, finder vi jo ud af.

Jeg foretrækker at der er et plot, da jeg godt kan lide at vide en smule om, hvor emnet fører hen af. Hvis det giver nogen mening? Ligemeget. Skriv, og red mig fra min kedsomhed ^^'
Evangeline
Evangeline
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Hun bor i en lejlighed i Terre. Den er ikke særligt stor, men hun har møbleret den, malet den osv. selv, og er ganske stolt af, hvordan det er kommet til at se ud. Hun ville gerne flytte i noget større, men er på nuværende tidspunkt ikke økonomisk i stand til, at bo i noget større.

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Jeg er tilbage - søger emne ^^' Empty Sv: Jeg er tilbage - søger emne ^^'

Indlæg af Zankuji Søn 29 Jan 2012 - 21:21

jeg vil godt hvis du da vil med mig :)
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Jeg er tilbage - søger emne ^^' Empty Sv: Jeg er tilbage - søger emne ^^'

Indlæg af Evangeline Søn 29 Jan 2012 - 21:22

Vil jeg gerne, hvis du laver det (;
Evangeline
Evangeline
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Hun bor i en lejlighed i Terre. Den er ikke særligt stor, men hun har møbleret den, malet den osv. selv, og er ganske stolt af, hvordan det er kommet til at se ud. Hun ville gerne flytte i noget større, men er på nuværende tidspunkt ikke økonomisk i stand til, at bo i noget større.

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Jeg er tilbage - søger emne ^^' Empty Sv: Jeg er tilbage - søger emne ^^'

Indlæg af Gæst Søn 29 Jan 2012 - 21:26

Jeg vil gerne :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg er tilbage - søger emne ^^' Empty Sv: Jeg er tilbage - søger emne ^^'

Indlæg af Evangeline Søn 29 Jan 2012 - 21:29

Lyder godt:D
Evangeline
Evangeline
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Hun bor i en lejlighed i Terre. Den er ikke særligt stor, men hun har møbleret den, malet den osv. selv, og er ganske stolt af, hvordan det er kommet til at se ud. Hun ville gerne flytte i noget større, men er på nuværende tidspunkt ikke økonomisk i stand til, at bo i noget større.

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Jeg er tilbage - søger emne ^^' Empty Sv: Jeg er tilbage - søger emne ^^'

Indlæg af Gæst Søn 29 Jan 2012 - 21:31

Wooh xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg er tilbage - søger emne ^^' Empty Sv: Jeg er tilbage - søger emne ^^'

Indlæg af Evangeline Søn 29 Jan 2012 - 21:32

Har vidst skrevet til dig.. vi kan aftale plot over PM - det er nemmere end det her;D
Evangeline
Evangeline
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Hun bor i en lejlighed i Terre. Den er ikke særligt stor, men hun har møbleret den, malet den osv. selv, og er ganske stolt af, hvordan det er kommet til at se ud. Hun ville gerne flytte i noget større, men er på nuværende tidspunkt ikke økonomisk i stand til, at bo i noget større.

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Jeg er tilbage - søger emne ^^' Empty Sv: Jeg er tilbage - søger emne ^^'

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum