Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ummøh nummøh! C: Savner selvskab, I guess EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ummøh nummøh! C: Savner selvskab, I guess EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ummøh nummøh! C: Savner selvskab, I guess EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ummøh nummøh! C: Savner selvskab, I guess EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ummøh nummøh! C: Savner selvskab, I guess EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ummøh nummøh! C: Savner selvskab, I guess EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ummøh nummøh! C: Savner selvskab, I guess EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ummøh nummøh! C: Savner selvskab, I guess EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ummøh nummøh! C: Savner selvskab, I guess EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ummøh nummøh! C: Savner selvskab, I guess EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ummøh nummøh! C: Savner selvskab, I guess

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Ummøh nummøh! C: Savner selvskab, I guess Empty Ummøh nummøh! C: Savner selvskab, I guess

Indlæg af Gæst Tors 2 Feb 2012 - 10:21

EY!
Ooookay - det kunne være cool at få gang i nogen emner eller sårn noget, sååe yeah ^^ plot/emne tråd!

Skriv skriv skriv!

Men hvert fald! C:

~ Søger ~
- Venner/Veninder
- Bedsteven/veninde
- Evt. en han kan bo/sove ved.
*** Og! Så søger han sin storebror som han mistede kontakten til for mange år siden.
(det kan vi selvfølgelig snakke mere om, sådan.. fortid sammen osv.)

Er ikke selv så kreativ på idéer lige pt, så kom gerne med nogen C:

Ellers hvis i har nogen seje idéer så sig endelig frem. Er åben fooor næsten alt ^^

Sidst rettet af Flic Søn 5 Feb 2012 - 21:02, rettet i alt 2 gange

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Ummøh nummøh! C: Savner selvskab, I guess Empty Sv: Ummøh nummøh! C: Savner selvskab, I guess

Indlæg af Chloé Elisa Tors 2 Feb 2012 - 11:01

Um, jeg vil gerne. :3
Chloé Elisa
Chloé Elisa
Advanced Beginner (Rank 8)

Antal indlæg : 223

Ummøh nummøh! C: Savner selvskab, I guess Empty Sv: Ummøh nummøh! C: Savner selvskab, I guess

Indlæg af Gæst Tors 2 Feb 2012 - 11:04

Yay C:
Har du nogen idéer til noget eller? C:

Gæst
Gæst

Indlæg af Chloé Elisa Tors 2 Feb 2012 - 11:08

Nah, not really. :]
Chloé Elisa
Chloé Elisa

Antal indlæg : 223

Indlæg af Gæst Tors 2 Feb 2012 - 12:44

Jeg vil også gerne, hvis du altså stadig er interesseret...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 2 Feb 2012 - 12:55

Chloé - Vi må lige finde ud af et eller andet ^^

Antonio - Selvfølgelig ^^ altid C: - Noget specielt du har i tankerne?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 2 Feb 2012 - 13:00

*Rækker hånden på* I hope i can have a emne whit you to i: hvis det er du ikke bliver overfaldet af for mange -w-
(Og for lige og hjælpe dig lidt også) tihi i: jeg er en dejlig ven :3

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 2 Feb 2012 - 13:02

Tja... Det kommer vel an på, hvad du tænker? x3

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 2 Feb 2012 - 20:51

Nikolaj - Yay! ^^ Ummhg.. jeg kan måske godt holde til at blive overfaldet en lille smule C: Såååe yeah ^^ ! Altid en dejlig ven C:

Antonio - Jeg tænker ikke så meget ^^
måske vi kunne emne/tråde.. eller noget og se om det klikker C: på en måde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Nicholé Tors 2 Feb 2012 - 21:34

Uh! Jeg vil gerne emne! :D *Springer lykkeligt rundt i forumet med hænderne over hovedet*
Nicholé
Nicholé

Antal indlæg : 184

Indlæg af Gæst Fre 3 Feb 2012 - 7:25

Wauw ... mange mennesker. o_o Der er nok ikke plads til et emne ekstra, men man kan vil spørge..
Er der plads til mig... ^_^?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 3 Feb 2012 - 10:26

*falder bag over i begejstring!* Hold da op! ^^
Yay C:

Nicholé - Yay! Det lyder fantastisk, faktisk C:

Nastya - Der er altid plads C: til mange mennesker ^^ faktisk, tror ogs godt lige der er plads til dig C:

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 3 Feb 2012 - 10:32

Sure. ^^

Vil du ikke være en skat og starte? :D

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 3 Feb 2012 - 10:34

Joooo det vil jeg da vidst nok gerne C:
Hvis jeg kan Oo - Når man, hvor henne skal det være? ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 3 Feb 2012 - 10:40

Det er helt op til dig, bare det er et sted, som er normalt for mennesker at komme. ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 3 Feb 2012 - 10:42

Oki doki C: jeg finder på et eller andet ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 3 Feb 2012 - 11:46

Jeg vil da gerne emne med dig i: men ved ikke om du har for mange og skulle starte et emne med xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 3 Feb 2012 - 11:54

Minne - Jeg tror sagtens jeg ville kunne klare en mere C:

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 3 Feb 2012 - 14:26

Flic skrev:*falder bag over i begejstring!* Hold da op! ^^
Yay C:

Nicholé - Yay! Det lyder fantastisk, faktisk C:

Nastya - Der er altid plads C: til mange mennesker ^^ faktisk, tror ogs godt lige der er plads til dig C:

Loveley! Just Loveley
Jeg regner ikke med, du er vild i varmen efter at lave det, så hvis jeg laver det, kan du bare tage din tid. ^^

Og hvis du skulle have et input... som et plot eller et ønske... eller en rød tråd(løbende handling)... ville nu være en god idé at skrive det. C:

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 3 Feb 2012 - 18:42

Awesome ! :3 skal jeg lave det ? Og vil du lave plot eller bare normalt emne? xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 3 Feb 2012 - 19:58

Ummhg du må hvert fald meget gerne lave det C:
Men altså o.o jeg ved ikke lige, det kunne være lidt cool med et mindre plot eller noget ^^ - ved ikke hvad du havde i tankerne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 3 Feb 2012 - 20:01

jeg ved heller ikke hvad jeg selv har i tankerne xD jeg er ret tom i mit hoved sommetider o.o men skal nok lave det xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 3 Feb 2012 - 21:45

Det lyder tomt ja XD
Såååe, ummhg o.o jeg ved det ikke, måske vi så bare skal emne sådan, du ved.. normalt - hvis det er muligt o.o eller så noget C:

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 3 Feb 2012 - 21:46

self -w- det tænkte jeg også lidt at det ville være okay xD men ja det kan vi godt -w-

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 3 Feb 2012 - 21:57

Suuuper duber C:

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum