Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
kan man tilbyde dem er drik??.  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
kan man tilbyde dem er drik??.  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
kan man tilbyde dem er drik??.  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
kan man tilbyde dem er drik??.  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
kan man tilbyde dem er drik??.  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
kan man tilbyde dem er drik??.  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
kan man tilbyde dem er drik??.  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
kan man tilbyde dem er drik??.  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
kan man tilbyde dem er drik??.  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
kan man tilbyde dem er drik??.  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

kan man tilbyde dem er drik??.

Go down

kan man tilbyde dem er drik??.  Empty kan man tilbyde dem er drik??.

Indlæg af Gæst Lør 4 Feb 2012 - 12:42

sted: diskoteket.
tid: 23:22 de fleste er på vej i byen.
omgivelser: lige udenfor er der den lange kø. baren, danse gulvet og de mange båse og border med kan sidde ved.
vejr: undenfor er der koldt, men sky fri himmel og næsten ingen vind.


lyden af musiken og larmen fra de folk der stod udenfor blev stærker som Zebastian kom nærmer diskoteket. Zebastian dejer rundt om hjørnet og ser køen, hen er lige ved at tabe kæben " jeg skuller ha vært kommet lidt før" siger han for sig selv og klør sig i håret. *hmm * tænker han mens han kigger sig omkring for at finde en nemmer måde at komme ind, da to unge flotte piger er på vej hen til diskoteket. " perfekt" siger han for sig selv og løber op til de to piger. " undskyld mig " siger han og kigget på de to piger " i vil sikker gerne undgå køen ikke " siger han og de kigger lidt på hinanden og nikker. Bare gør som jeg siger så skal det nok gå. Zebastian gå hen og tag en pige i hver arm og begynder at gå direkte hen mod dørmanden. *okay så det nu bare spil cool som om der er nogen* Zebastian laver et lidt barskt ansigt da de kommer hen til dørmanden. Zebastian kigger på dørmanden og laver et nik med hovedt som en hilsen, dørmanden kigget lidt før han også laver et nik og åbner for Zebastian og de to piger så de kan gå ind. "tak for hjælpen piger " siger Zebastian og gir et hurtigt kys på kinden af dem begge inden han går vider ind på diskoteket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

kan man tilbyde dem er drik??.  Empty Sv: kan man tilbyde dem er drik??.

Indlæg af Gæst Lør 4 Feb 2012 - 12:56

Kimi gik gennem Terre's gader og med diskoteket, hun skulle self. på arbejde, og hun var en smule forsinket, hun så køen og sukkede *Endnu en af de aftener* tænkte hun lettere opgivende, hun gik hurtigt forbi de mange væsner og hørte flere brokke sig over hende, men hun var ligeglad, hun smilte hurtigt til dørmanden som smilte igen og hurtigt lukkede hende ind, hun kom hurtigt op til baren og begyndte at finde de ting folk bad om, hun så en komme ind med to piger, hun rystede med et suk på hovedet og smilte venligt til de mange væsner ved baren. Hvis man mødte hende i ben ville hun bare ikke bære så venlig og smilende, hun ville være fjendtlig og tro hun var bedre end andre, men det var hun god til at skjule her.

// undskyld det er så kort //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

kan man tilbyde dem er drik??.  Empty Sv: kan man tilbyde dem er drik??.

Indlæg af Gæst Lør 4 Feb 2012 - 13:10

^Zebastian begynde at gå i gennem af mængden op mod baren, han stod op kigget lidt efter en stol at sidde på og nogle folk der måske var til at snakke med. * Der* tænkte han da fik øje på en stol og skynde sig hen før en anden fik den. Zebastian fik sat sig og kigget rundt i baren for at få en drink og prøvet at få øjenkontagt med en af dem der stod i baren.
Zabastian klør sig i nakken og sukker af tanken om aftenen før * hvorfor er alle de andre vampyre i denne by så højrøvet i tanken om sig selv, gud den her by er meget anderledes end paris. det er måske grunden til at hun sende mig her hen*. Zebastian sidder med et lidt fortivlet ansigts untryk. * jeg trænger til en drikke * tænker han og smiler skævt.


//længden betyder ikke så meget, nogen gange kan man bare ikke presse mere ind i et svare uden det bare bliver latterligt :D//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

kan man tilbyde dem er drik??.  Empty Sv: kan man tilbyde dem er drik??.

Indlæg af Gæst Lør 4 Feb 2012 - 13:19

Kimi havde nega travlt, men hun var heldigvis ikke så mange oppe ved baren mere, og dem der kom tog nogle af hendes 'kolegaer' sig af, hun kom over til en dreng der sad der "Kan jeg hjælpe?" spurgte hun venligt, hun gav hurtigt nogle andre det de bad om, men kom tilbage og så spørgende på ham, mens hun ventede på hans svar, for noget måtte han jo ville have når han sad her… det var i hvert fald derfor de fleste satte sig der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

kan man tilbyde dem er drik??.  Empty Sv: kan man tilbyde dem er drik??.

Indlæg af Gæst Lør 4 Feb 2012 - 13:29

Zebastian kigger op og ser en af bartenderne, " ahh ja øhh jeg skal ha en stor øl to sambuka shot og en øhhh jægermaister... ja " siger Zebastian og smiler lidt skævt, og kigget lidt rundt i lokalet. *godt det ser ikke ud til at han er* tænker Zebastian og kigger op på bartenderen igen og smiler og venter på sine drinks. mens han sidder og venter kan han lugte der er andre vampyre og væsner her inde *nå der er da lidt af hvert i den her by*.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

kan man tilbyde dem er drik??.  Empty Sv: kan man tilbyde dem er drik??.

Indlæg af Gæst Lør 4 Feb 2012 - 13:40

Hun fandt nogle ting til de andre inden han sagde hvad han ville ha' hun nikkede hurtigt og fandt kort inden hun kom tilbage med hans ting, hun smilte venligt inden hun gik videre til de næste, efter nogle timer havde hun endelig fri, men tog ikke hjem, hun satte sig selv ved baren og begyndte at drikke.
Hun ignorerede fuldstændig alle, sel dem hun før havde smilet og vært så venlige overfor tidligere på aftenen, men hun var fået i sit 'jeg er bedre end dig' humør, så hun var ligeglad med alle andre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

kan man tilbyde dem er drik??.  Empty Sv: kan man tilbyde dem er drik??.

Indlæg af Gæst Lør 4 Feb 2012 - 13:47

Zebastian hade sat der i godt stykke tid og snakket lidt men nogle mennesker, og kørt nogle drinks ned, så han var lidt fuld. Zebastian kigget rundt igen for at se om der skete noget, indtil han fik øje på en person han kendte fra natten før. Zebastian kigget hurtigt væk igen " fuck.. " sagde han lidt opgivene og kigget langsomt der hen igen, * perfekt har to venne med * tænker Zebastian og vender sit blik tilbage til sin øl. Zebastian drikker det sidst og bestiller en ny.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

kan man tilbyde dem er drik??.  Empty Sv: kan man tilbyde dem er drik??.

Indlæg af Gæst Lør 4 Feb 2012 - 13:56

Kimi sad i sine egne tanke til hun hørte en sige 'fuck' hun så en af dem hun tidligere havde hentet noget til, hun fulgte hans blik over til en eller anden person, men hun kunne mærke på hans energi at han åbenbart ikke var for glad for personen, hun grinte lidt og rystede på hovedet inden hun tømte sit glas.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

kan man tilbyde dem er drik??.  Empty Sv: kan man tilbyde dem er drik??.

Indlæg af Gæst Lør 4 Feb 2012 - 14:21

Zebastian fik sin drink og rejste sig begynder at gå væk fra baren og hen til et bord hvor der sidder nogen. Han stilder sin drink på bord ind han sætter sig. * sådan nu er jeg ikke så tydelig så ser de mig nok ikke * tænker han og skal til at tag en slurk af sin drink, da der pluselig stå 3 personer lige foran bordet. Zebastian tag det stille og tag en slurk af sin drink og stiller den rolig ned på bordet igen, før han kigget op. " når det var da en overraskelse at dig her " siger fyren i minden. Zebastian smiler lidt skævt " ja det da en overraskelse det må man sige, men gider du ikke skride jeg prøver at drikke her" siger Zebastian flabbet og smiler. Et lille brag gir fra sig da ham i midden slå ned i bordet" nu skal du passe på makke en sølle menneske som dig kan ikke stille noget op mod en vampyre for ikke at tale om 3 " siger han og griner. *perfekt mit ritual virker stadig. Så var min teori om ham dem sande, de er ny vampyre de er ikke stærke nok til at se igennem mit ritual * Zebastian smiler og griner lidt før han kigger op på dem " i skulle være vampyrer, i er ikke vampyrere i er ikke andet end nogle ny blodet idioter der tror de noget bare fordi er blevet bid af en der ikke gjorde deres arbejde færdigt" siger Zebastian og drikker rasten af sin drink og griner lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

kan man tilbyde dem er drik??.  Empty Sv: kan man tilbyde dem er drik??.

Indlæg af Gæst Lør 4 Feb 2012 - 14:32

Kimi kunne ikke lade være at se efter drengen da han gik over og satte sig ved et bord, hun betragtede ham en smule til der stod 3 andre foran ham, hun så stadig på dem alle nu, hun hørte da den mand der stod i midten af de 3 slog i bordet, en af hendes veninder gav hende en øl som og tog med ned mod dem "Hey, slap da lige af mand, der er nogen der prøver at drikke" sagde hun hånligt til manden der havde slået i bordet, hun så lidt på ham han havde sagt var er menneske "Er du dum? Han er jo ikke menneske" sagde hun med et hånligt grin, hun kunne mærke deres energier og se deres aura'er, så hun vidste at de alle var vampyre, men hun var ikke bange for dem, måske ville hun have vært der hvis hun havde vært menneske eller en anden svag race, men hun var trods alt dæmon, så hun var ligeglad med hvem de troede de var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

kan man tilbyde dem er drik??.  Empty Sv: kan man tilbyde dem er drik??.

Indlæg af Gæst Lør 4 Feb 2012 - 14:52

Zebastian kigger op på pigen før han vender blikket mod de 3 vampyrere " som jeg sagde igår. Skrid Nu!!. siger han og kigger over på pigen som om de ikke er der " vil du sidde ned ?" spørg han og kigger ned på pladsen overfor. De 3 vampyrer bliver ståene, men Zebastian bliver ved med at ignorer dem, og forsætter med at kigget på pigen lidt spørgene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

kan man tilbyde dem er drik??.  Empty Sv: kan man tilbyde dem er drik??.

Indlæg af Gæst Lør 4 Feb 2012 - 15:05

Hun så på dem med et hånligt blik, men vendte det mod ham de havde snakket med før, hun smilte stadig en smule, så dog lidt undrende på ham da han spurgte om hun ville side der, hun overvejede det lidt, men trak så på skuldrene og satte sig, hun så lidt på de 3 der stadig stod der "Hørte i ham ikke? Hvis jeg var jer ville jeg skride" sagde hun med et stadig hånligt smil på læben, hun kunne ikke lade være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

kan man tilbyde dem er drik??.  Empty Sv: kan man tilbyde dem er drik??.

Indlæg af Gæst Lør 4 Feb 2012 - 15:38

De 3 vampyrer står kigget lidt indtil ham i midden siger " hvis jeg var dig makker så ville jeg passe på ryggen, og næste gang du blander dig i vores jagt så ryger du med i faldet" han kigger på de to andre og de begynder at gå væk.
Da de er gået ånder Zebastian lettet ud og kigger op på pigen " tak for det, det er svært at holde masken over for sådan nogle (hårde tyber) " Zebastian i gåse øjene. Zebastian drikker lidt af sin øl og smiler, han stiller sit glas. " Min navn er Zebastian".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

kan man tilbyde dem er drik??.  Empty Sv: kan man tilbyde dem er drik??.

Indlæg af Gæst Lør 4 Feb 2012 - 15:50

Hun grinte lidt "Sikkert" hun kunne lade være at grine igen da de to af dem var gået "Jeres jagt? Skrid nu bare ikke?" sagde hun og rullede med øjnene af ham, hun så på ham hun sad ved siden af da han sagde tak "Ingen årsag, har stået overfor nogen der var være end dem" hun smilte og drak lidt af sin egen øl "Jeg hedder Kimiko… men bare kald mig Kimi" sagde hun med et lille smil og satte sig lidt bedre tilrette mens hun så på ham, betragtede ham en smule og trak på skuldrene inden hun så lidt rundt, og så tilbage på ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

kan man tilbyde dem er drik??.  Empty Sv: kan man tilbyde dem er drik??.

Indlæg af Gæst Søn 5 Feb 2012 - 16:56

Zebastian sad kigget lidt på sin øl inden han vende sit blik op mod Kimi, " du siger altså har stået over for støre typer end dem, jeg er imponeret” siger han og smiler. ” men kan jeg gi tilbyde noget måske en drink, jeg bliver nød til at vise min taknemlighed på en eller anden måde?” siger han og skuer over mod de 3 vampyrer som har slået sig ned ved et bord lidt længer væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

kan man tilbyde dem er drik??.  Empty Sv: kan man tilbyde dem er drik??.

Indlæg af Gæst Søn 5 Feb 2012 - 17:31

Hun trak smilende på skuldrene "du skulle bare vide" sagde hun smilende og bed sig stille i læben lidt, hun så over mod de 3 vampyre med et hånligt smil inden hun igen vendte blikket mod Zebastian "Det behøver du ikke" sagde hun med et lille smil, hendes 'jeg er bedre end dig' havde sænket sig lidt, så hun ikke virkede så kold mere, og hun ville ikke bare forlange at gav hende noget bare fordi hun havde fået 3 idioter til at skride, hun havde gjort det lige så meget for sin egen fornøjelses skyld som hun havde gjort det for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

kan man tilbyde dem er drik??.  Empty Sv: kan man tilbyde dem er drik??.

Indlæg af Gæst Man 6 Feb 2012 - 10:54

Zevastian drikker det sidst af sin og og kigger lidt kimi før han åbner munden " nå men jeg er ny her i landet" siger han og smiler " det er ikke mere end en to uger siden jeg kom ha til fra paris" Zebastian tag noget op fra sin lomme. Det var en pakke smøger, han kigger op på kimi " øhh må man ryge her inde? " spørg han og kigget ned på sin pakke smøger igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

kan man tilbyde dem er drik??.  Empty Sv: kan man tilbyde dem er drik??.

Indlæg af Gæst Man 6 Feb 2012 - 13:10

Hun smilte stille og så på ham da han igen sagde noget "Jamen så velkommen til, håber ikke de tabere har ødelagt de indtryg af byen" sagde hun med et lille smil, hun smilte lidt større da han spurgte om man måtte ryge her inde, hun lavede en fin håndbevægelse og sagde smilende "Du er velkommen til at ryge alt det du vil" sagde hun smilende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

kan man tilbyde dem er drik??.  Empty Sv: kan man tilbyde dem er drik??.

Indlæg af Gæst Man 6 Feb 2012 - 13:40

Zebastian tag en smøg op a pakken og tænder den og kigger ned på pakken "hm " griner han lidt og kigger op på kimi med et smil " gammel menneske vane."siger og han holder pakken frem mod kimi ligesom han tilbyder hende en " ødelagt mit indtryk af byen... nej " siger han og tag et hiv af sin smøg" de har kun gjordt det lidt bedre, de gør bare de forventninger jeg hade sande da jeg blev sendt her hen " Zebastian kigger op mod baren " hmm det kunne være man skulle ha en øl mere" Zebastian vender sit blik over mod kimi " skal du ha noget med ?" sige r han lidt spørgene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

kan man tilbyde dem er drik??.  Empty Sv: kan man tilbyde dem er drik??.

Indlæg af Gæst Man 6 Feb 2012 - 14:05

Hun kunne ikke lade være at grine lidt af ham "Hvilke forhåbninger havde du da?" spurgte hun smilende hun rystede stille på hovedet da han holdt pakken mod hende "Jeg ryger ikke" sagde hun med et lille smil og trak stille på skuldrene, hun bed sig stille i læben og så over på de tre med let sammmknebne øjne til han snakkede igen "Hmm… en øl lyder fint, bare sig du er en af mine venner, så skal du ikke give noget for dem" sagde hun med et lille smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

kan man tilbyde dem er drik??.  Empty Sv: kan man tilbyde dem er drik??.

Indlæg af Gæst Man 6 Feb 2012 - 14:45

Zebastian stikker pakken i sin lomme og rejser sig " mine forhåbninger ikke så meget men den person der sende mig her hen sagde, hvis du kan overleve der kan du overleve de fleste steder" Siger han og gå op i baren for at hente to øl. lidt efter kommer Zebastian ned til bordet igen. Han stiller ølene og sætter sig ned igen. " ser du jeg er stadig nu i denne verden, eller det er det min skaber siger" siger han og smiler lidt. " men nok om mig hvad laver du her i byen andet end at stå i baren" Siger han og tag en slurk af sin øl

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

kan man tilbyde dem er drik??.  Empty Sv: kan man tilbyde dem er drik??.

Indlæg af Gæst Man 6 Feb 2012 - 14:51

Hun smilte lidt "Det kan der være noget om" sagde hun smilende og så lidt efter ham da han gik op i baren, men så vendte hun igen blikket mod de tre til han kom ned igen, hun nikkede smilende og tog en lille tår af sin øl "Hmm… mig?… da jeg var lillle kom jeh her til med mine forældre, og nogle år efter forsvandt de, så har lært at klare mig selv" sagde hun med et lille skylder træk og et lille smil på læben, hun havde aædrig rigtig snakket med nogen om det, eller bare fortalt det til nogen, hun var ligeglad med hvad der var sket med hendes forældre, hun hadede dem, o følget si svigtet af dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

kan man tilbyde dem er drik??.  Empty Sv: kan man tilbyde dem er drik??.

Indlæg af Gæst Man 6 Feb 2012 - 17:38

Zebastian klør sig i nakken " ja jeg har haft det man vist kan kalde et normalt live, altså dengang jeg var i live" siger han og griner lidt " men jeg kan godt lig det her sted, det lyder som om at alle har en historie at fortælle" Zebastian smiler og kigger lidt på kimi " men siden jeg andkom har jeg hør navnet zane et par gange, er han berømt eller sådan noget?" spørg Zebastian og tag et slurk af sin øl.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

kan man tilbyde dem er drik??.  Empty Sv: kan man tilbyde dem er drik??.

Indlæg af Gæst Man 6 Feb 2012 - 21:16

Hun nikkede smilende "Jep, alle hver sin historie at fortælle" sagde hun med et lille smil og kløede sig lidt på den ene kind "Zane? Hmm… det er bare ham der bestemmer…" sagde hun og trak på skuldrene, hun havde aldrig rigtig tænkt på ham… han var det bare.
Hun drak lidt af sin øl og tænkte lidt mere over det… hvad vidste hun egentlig om ham andet at det var ham der bestemte over Di Morga's bogere? Intet hun lige kunne komme i tanke om i hvert fald lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

kan man tilbyde dem er drik??.  Empty Sv: kan man tilbyde dem er drik??.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum