Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3

2 deltagere

Go down

HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3 Empty HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3

Indlæg af Angelin Ons 24 Aug 2011 - 21:03

Hmm.. Blodrød._. Ærgeligt at man ikke kan se den farve ude i den rullende 'Last Topics'-box... Orv.. Hai^^ Du må da helt klart være vampyr, siden du kigger her ind, men hvis ikke, så bliv bare hængene:) Bare ikke på mig:3


Nåh men altså. Jeg har længe tænkt over at jeg mente at Angelin var en for kær, uskyldig og.. Eh.. Jah for meget af de gode, så jeg tænkte på om nogle ikke kunne joine mig i mit plot. Altså min idé er, at Angelin bliver overfaldet af en vampyr, hvilket det måske er best, er en af det modsatte køn. Han har i sinde at dræbe hende. Enten fordi han bare har brug for blod, eller bare som hævn for et eller andet. (Angelin har sikkert gjort et eller andet tidliger ei sit liv.) Men altså. Hun bønfalder ham så om ikke at forvandle hende, hvilket han inderst inde har i sinde at gøre. Denne vampyr går så med til kun at forvandle hende til en halv vampyr, hvilket hun egentlig ikke syntes særlig godt om.

Det var så det. Men selvfølgelig er der en hel del krav som skal overholdes. Der er virkelig ALT for mange!x3 :
-Jeg kræver altså at denne person jeg emner med, er en som er online og aktiv rimelig tit, så jeg ikke skal vente en uge på et svar. Det er virkelig trist når det sker.
- Denne person som forvandler Angelin, skal have noget at gøre med hende efter forvandlingen. Det er jo ikke særlig spændende hvis personen som gør det, bare forsvinder fra hende for altid. Jeg siger ikke, at de skal være kærester, perlevenner eller noget i den stil. De skal bare ikke glemme hinanden helt:3
- Jeg gider virkelig ikke have noget at gøre med æbler at gøre._. Samlede seriøst et ton æbler her tidligere-.-'
- Disse krav er utrolig unormale i forhold til hvad man normalt skriver. Men alt det der med krav til længde og sådan, kan være til diskution. Jeg kræver dog også at dig jeg skriver med, kan sin grammatik bare en smule.(Er ikke specielt god selv, men i skal bare kunne sætte de normale tegn og huske stort bukstav._.)


Håber nogle er interesseret^^
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3 Empty Sv: HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3

Indlæg af Tchort Ons 24 Aug 2011 - 21:09

Tchort er frisk på det og vi har et emme køre i forvej, så kan vi tager der fra???
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646


Tilbage til toppen Go down

HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3 Empty Sv: HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3

Indlæg af Angelin Ons 24 Aug 2011 - 21:14

Vil lige overveje^^
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3 Empty Sv: HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3

Indlæg af Tchort Ons 24 Aug 2011 - 21:14

okay^^
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646


Tilbage til toppen Go down

HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3 Empty Sv: HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3

Indlæg af Angelin Tors 25 Aug 2011 - 7:27

Andrre?^^
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3 Empty Sv: HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3

Indlæg af Gæst Tors 25 Aug 2011 - 7:29

Jeg vil gerne :b selvom jeg kun er halv vampyr xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3 Empty Sv: HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3

Indlæg af Angelin Tors 25 Aug 2011 - 7:48

*Savler lidt over avatar igenxD* Tror du ikke det går?:3 Altså det burde da kunne lade sig gøre?:D
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3 Empty Sv: HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3

Indlæg af Gæst Tors 25 Aug 2011 - 8:47

Haha, jo. Så bliver Angelin hans første forsøgsdyr 8)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3 Empty Sv: HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3

Indlæg af Angelin Tors 25 Aug 2011 - 14:14

HehxD
Men altså, har du noget du vil lave om/tilføje til plottet?:3
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3 Empty Sv: HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3

Indlæg af Gæst Tors 25 Aug 2011 - 15:21

Jeg har lige fundet ud af at når man er halv vampyr kan man ikke forvandle andre^^' så jeg kan desværre ikke stå til rådighed /:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3 Empty Sv: HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3

Indlæg af Angelin Tors 25 Aug 2011 - 15:32

Vio fortalte mig det også._.'
Hvorfor skal der også være så mange begrænsninger?._.'
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3 Empty Sv: HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3

Indlæg af Gæst Tors 25 Aug 2011 - 15:39

Tja..^^ Tror da godt at du kan finde en som er på kant med mig =w=

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3 Empty Sv: HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3

Indlæg af Angelin Tors 25 Aug 2011 - 16:11

Synes ikke rigtig at der er så mange på for tiden:3 Det er altid de samme?^^'
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3 Empty Sv: HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3

Indlæg af Angelin Tors 25 Aug 2011 - 17:42

Hm ó.ò Tror ikke dette plot bliver udført;__;
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3 Empty Sv: HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3

Indlæg af Angelin Fre 26 Aug 2011 - 7:39

._.'
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3 Empty Sv: HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3

Indlæg af Gæst Søn 18 Sep 2011 - 11:41

Men hey, jeg kom til at tænke på om vi alligevel skulle tage et emne?^^ Jeg keder mig pretty meget lige nu.. xxD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3 Empty Sv: HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3

Indlæg af Angelin Søn 18 Sep 2011 - 11:43

Fair nok!:D
Men du opretter owo!
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3 Empty Sv: HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3

Indlæg af Gæst Søn 18 Sep 2011 - 11:50

Okay.................. w_w

Hvor skal det være henne? Og skal vi have et plot?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3 Empty Sv: HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3

Indlæg af Angelin Søn 18 Sep 2011 - 11:51

Et sted man ikk er så tit:3
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3 Empty Sv: HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum