Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3
2 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3
Hmm.. Blodrød._. Ærgeligt at man ikke kan se den farve ude i den rullende 'Last Topics'-box... Orv.. Hai^^ Du må da helt klart være vampyr, siden du kigger her ind, men hvis ikke, så bliv bare hængene:) Bare ikke på mig:3
Nåh men altså. Jeg har længe tænkt over at jeg mente at Angelin var en for kær, uskyldig og.. Eh.. Jah for meget af de gode, så jeg tænkte på om nogle ikke kunne joine mig i mit plot. Altså min idé er, at Angelin bliver overfaldet af en vampyr, hvilket det måske er best, er en af det modsatte køn. Han har i sinde at dræbe hende. Enten fordi han bare har brug for blod, eller bare som hævn for et eller andet. (Angelin har sikkert gjort et eller andet tidliger ei sit liv.) Men altså. Hun bønfalder ham så om ikke at forvandle hende, hvilket han inderst inde har i sinde at gøre. Denne vampyr går så med til kun at forvandle hende til en halv vampyr, hvilket hun egentlig ikke syntes særlig godt om.
Det var så det. Men selvfølgelig er der en hel del krav som skal overholdes. Der er virkelig ALT for mange!x3 :
-Jeg kræver altså at denne person jeg emner med, er en som er online og aktiv rimelig tit, så jeg ikke skal vente en uge på et svar. Det er virkelig trist når det sker.
- Denne person som forvandler Angelin, skal have noget at gøre med hende efter forvandlingen. Det er jo ikke særlig spændende hvis personen som gør det, bare forsvinder fra hende for altid. Jeg siger ikke, at de skal være kærester, perlevenner eller noget i den stil. De skal bare ikke glemme hinanden helt:3
- Jeg gider virkelig ikke have noget at gøre med æbler at gøre._. Samlede seriøst et ton æbler her tidligere-.-'
- Disse krav er utrolig unormale i forhold til hvad man normalt skriver. Men alt det der med krav til længde og sådan, kan være til diskution. Jeg kræver dog også at dig jeg skriver med, kan sin grammatik bare en smule.(Er ikke specielt god selv, men i skal bare kunne sætte de normale tegn og huske stort bukstav._.)
Håber nogle er interesseret^^
Nåh men altså. Jeg har længe tænkt over at jeg mente at Angelin var en for kær, uskyldig og.. Eh.. Jah for meget af de gode, så jeg tænkte på om nogle ikke kunne joine mig i mit plot. Altså min idé er, at Angelin bliver overfaldet af en vampyr, hvilket det måske er best, er en af det modsatte køn. Han har i sinde at dræbe hende. Enten fordi han bare har brug for blod, eller bare som hævn for et eller andet. (Angelin har sikkert gjort et eller andet tidliger ei sit liv.) Men altså. Hun bønfalder ham så om ikke at forvandle hende, hvilket han inderst inde har i sinde at gøre. Denne vampyr går så med til kun at forvandle hende til en halv vampyr, hvilket hun egentlig ikke syntes særlig godt om.
Det var så det. Men selvfølgelig er der en hel del krav som skal overholdes. Der er virkelig ALT for mange!x3 :
-Jeg kræver altså at denne person jeg emner med, er en som er online og aktiv rimelig tit, så jeg ikke skal vente en uge på et svar. Det er virkelig trist når det sker.
- Denne person som forvandler Angelin, skal have noget at gøre med hende efter forvandlingen. Det er jo ikke særlig spændende hvis personen som gør det, bare forsvinder fra hende for altid. Jeg siger ikke, at de skal være kærester, perlevenner eller noget i den stil. De skal bare ikke glemme hinanden helt:3
- Jeg gider virkelig ikke have noget at gøre med æbler at gøre._. Samlede seriøst et ton æbler her tidligere-.-'
- Disse krav er utrolig unormale i forhold til hvad man normalt skriver. Men alt det der med krav til længde og sådan, kan være til diskution. Jeg kræver dog også at dig jeg skriver med, kan sin grammatik bare en smule.(Er ikke specielt god selv, men i skal bare kunne sætte de normale tegn og huske stort bukstav._.)
Håber nogle er interesseret^^
Angelin- Highly competent (Rank 13)
Antal indlæg : 703
Sv: HEY VAMPYR! KOM HER OG DRIK MIT BLOD!:3
Tchort er frisk på det og vi har et emme køre i forvej, så kan vi tager der fra???
Tchort- Highly competent (Rank 12)
- Antal indlæg : 646
Vil lige overveje^^
Jeg vil gerne :b selvom jeg kun er halv vampyr xD
Gæst- Gæst
*Savler lidt over avatar igenxD* Tror du ikke det går?:3 Altså det burde da kunne lade sig gøre?:D
Haha, jo. Så bliver Angelin hans første forsøgsdyr 8)
Gæst- Gæst
HehxD
Men altså, har du noget du vil lave om/tilføje til plottet?:3
Men altså, har du noget du vil lave om/tilføje til plottet?:3
Jeg har lige fundet ud af at når man er halv vampyr kan man ikke forvandle andre^^' så jeg kan desværre ikke stå til rådighed /:
Gæst- Gæst
Vio fortalte mig det også._.'
Hvorfor skal der også være så mange begrænsninger?._.'
Hvorfor skal der også være så mange begrænsninger?._.'
Tja..^^ Tror da godt at du kan finde en som er på kant med mig =w=
Gæst- Gæst
Synes ikke rigtig at der er så mange på for tiden:3 Det er altid de samme?^^'
Hm ó.ò Tror ikke dette plot bliver udført;__;
Men hey, jeg kom til at tænke på om vi alligevel skulle tage et emne?^^ Jeg keder mig pretty meget lige nu.. xxD
Gæst- Gæst
Fair nok!:D
Men du opretter owo!
Men du opretter owo!
Okay.................. w_w
Hvor skal det være henne? Og skal vi have et plot?
Hvor skal det være henne? Og skal vi have et plot?
Gæst- Gæst
Et sted man ikk er så tit:3
Lignende emner
» kan man tilbyde dem er drik??.
» *Stilhed* Emne med en ny vampyr jeg gentager emne med en ny vampyr xD
» Blod?!
» my blod is my blod!.. not yours! (will) XXX
» en trang til blod
» *Stilhed* Emne med en ny vampyr jeg gentager emne med en ny vampyr xD