Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvad kan jeg egentligt? (Åbent) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvad kan jeg egentligt? (Åbent) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvad kan jeg egentligt? (Åbent) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvad kan jeg egentligt? (Åbent) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvad kan jeg egentligt? (Åbent) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvad kan jeg egentligt? (Åbent) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvad kan jeg egentligt? (Åbent) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvad kan jeg egentligt? (Åbent) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvad kan jeg egentligt? (Åbent) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvad kan jeg egentligt? (Åbent) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvad kan jeg egentligt? (Åbent)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Hvad kan jeg egentligt? (Åbent) - Page 2 Empty Sv: Hvad kan jeg egentligt? (Åbent)

Indlæg af Gæst Tors 1 Mar 2012 - 18:25

Marvina grinede lidt både da Baal kyssede hendes tinding, og drillet hende lidt, men det var kun fordi hun følte sig tryk.
"Tak" sagde hun mens hun blev en lille smule mere rød i hovedet.
Hun så på ham og smilede lidt, da Baal mumlede noget hun ikke hørte, Marvina var glad for hun ikke hørte det, da det sikkert ikke var pænt han mumlede.
"Ja, jeg var model, men ikke en velgen som helst slags model, jeg var...." Sagde hun og så på ham, men hun kunne ikke få sig selv til at sige, hvad det var for en slags model hun havde vært.
Så hun kom til at give ham et kys på kinden, hvor efter hun så væk, med hun rødmede.
*Hvorfor gjorde jeg nu det!?!?* Tænkte hun mens hun stadig så væk.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Hvad kan jeg egentligt? (Åbent) - Page 2 Empty Sv: Hvad kan jeg egentligt? (Åbent)

Indlæg af Baalichi Tors 1 Mar 2012 - 21:22

Baal smilede og nikkede, mens hun snakkede og undrede sig over, hvor hun ikke sagde hvad slags model hun havde været. "Hvad slags model, var du, smukke?" Han havde et par ideer, men han turde ikke nævne dem højt af frygt for at støde hende. Måske havde hun været nøgenmodel? Det var muligt. Og dog... Hun virkede for nervøs til at være det.
Da hun kyssede ham på kinden, kunne han selv mærke varmen komme ud i kinderne, men han kiggede på hende og smilede. Derefter kyssede han hendes pande blidt og derefter hendes kinder.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744

Indlæg af Gæst Tors 1 Mar 2012 - 22:16

"Undertøjs og badetøjs model" sagde hun meget stille mens hun så lidt ned, da hun syntes det var lidt pinlidt, at hun havde været det.
Hun så op igen og begyndt at smil da Baal smilede til hende.
Hun smilede endnu mere da han kyssede hende igen, hun begyndt også at grine lidt, da hun syntes at hans læber var varme mod hendes hud.
Hun stoppede pluslige op, da hun syntes hun hørte noget, og så sig omkring, men der var ikke noget, hun havde hørt syner.
Hun så på Baal igen, og gik tætter på ham og kom til at kysse ham igen men denne gang var det på hans munde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Baalichi Fre 2 Mar 2012 - 9:03

Baal smilede til hende, da hun rødmede over den form for model, hun havde været. Han lagde hånden på hendes skulder og nussede den blidt. "Der er ikke noget at være flov over, smukke. Det er der overhovedet ikke."
Da hun stoppede op, kiggede Baal sig undrende omkring. Hun var virkelig nervøs af natur. Han havde ikke selv hørt noget.
I det hun tættere på ham og kyssede hans læber, blev han overrasket, men han gengældte blidt kysset. Da han slap hendes læber smilede han til hende.
Baalichi
Baalichi

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Indlæg af Gæst Fre 2 Mar 2012 - 15:12

"Det siger du kun fordi du er en mand" sagde hun, mens hun så på ham.
Hun blev hel rød i hovedet da hun havde kysset ham, "und-undskyld, det var ikke min mening at kysse dig" sagde hun hvorefter hun lage begge hænder for munden og vendt ryggen til ham.
Det var virklige ikke hendes mening at kysse ham, hun viste ikke hvorfor hun havde gjort det, hun kom vist bare til det uden nogen grund, hun havde lidt dårlidt over det, fordi hun jo ikke viste om Baal var sammen med nogen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Baalichi Lør 3 Mar 2012 - 11:46

Baal smilede. "Jamen, det er der jo ikke, smukke. En model er jo en model, uanset hvilket tøj, man viser frem." Han smilede venligt til hende, da hun blev helt flov og vendte ryggen til ham.
Stille gik han op bag hende og lagde armene blidt omkring hende og trak hende tæt ind til sig. "Du skal ikke være flov. Jeg burde selv have slappet lidt af med at flirte med dig."
Baalichi
Baalichi

Indlæg af Gæst Lør 3 Mar 2012 - 12:27

Mavina begyndt at ryste da Baal lage sine arme om hende.
Hun fjernede sine hænder fra sin mund og sagde stille: "Ja det burde du."
Hun rystede stadig da hun fjernede Baal arme, og tog et skridt fremad og vente sig om og så på ham.
Hun var stadig rød i hovedet, men det var blevet en lille smule miller, hun kunne ikke lade vær med at se væk igen, da hun ikke kunne se på Baal uden at gøre noget dumt igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Baalichi Lør 3 Mar 2012 - 21:41

Baal kunne ikke forstå, hvorfor hun rystede. "Hvorfor ryster du? Og ja.. Nogle gange er jeg bare et fjols." Han kiggede flovt væk, og kløede sig i nakken, mens han mumlede om, at han ikke ville gøre hende pinligt berørt.

Regnen begyndte langsomt at stilne af, mens de stod der og var halv-flove over sig selv. Det var støvregn, og man kunne høre fuglene langsomt komme frem igen. Nede på skovbunden var livet også begyndt at komme frem igen, da regnen var begyndt at stilne af. Himlen var stadig relativt overskyet, men man kunne i dette øjeblik se små pletter med blå himmel.

Da hun igen så væk, kiggede Baal tilbage og kiggede undrende på hende. "Hvorfor kigger du væk?" Det sårede ham lidt, at hun havde det på den måde. Det var virkelig ikke hans hensigt at gøre hende så flov, og han tog sig nervøst til nakken igen.
Baalichi
Baalichi

Indlæg af Gæst Lør 3 Mar 2012 - 22:01

Marvina svarede ikke på det første Baal spurgte hende om, da hun ikke halt viste hvad hun skulle svarer ham, og hun hørte ikke hvad det var han mumlede.
Hun kunne mærke at det var ved at blive bedre i vejret, da det var begyndt at støvregne.
Hun lage mærke til de lyde der begyndt at komme i skoven igen, det fik hende til at smile lidt, da hun altid blev i bedre humør af det.
"Jeg ser væk fordi at hvis jeg ser på dig, gør jeg sikkert noget dumt igen" sagde hun mens hun stadig så væk.
"Jeg gør altid et eller andet dumt, når jeg er alene med nogen" sagde hun faktisk til sig selv, hun sukkede lidt og det smil der lige havde været der var væk igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Baalichi Tirs 6 Mar 2012 - 9:15

Baal nikkede stille til hende, og lagde sine arme blidt omkring hende. "Du skal overhovedet ikke være flov over at være alene med mig. Og hvad så hvis du gør nogle dumme ting? Det behøver jo ikke være dumt, hver gang man gør det, vel?"
Stille smilede han til hende og trak vejret dybt ned i lungerne. Derefter trak han en lommelærke op af lommen, som han åbnede og tog en slurk af. Whiskeyen smagte skønt som altid. "Vil du have en tår?"
Stille begyndte fuglene at synge højt, og man kunne nærmest mærke de små dyr pile mellem benene på sig. Snart dukkede der et dådyr op lige tæt på. Baal kunne ikke lade være med at gå stille hen mod det, og han klappede det stille på hovedet inden det spænede væk.
Baalichi
Baalichi

Indlæg af Gæst Tirs 6 Mar 2012 - 12:04

"Jeg er ikke flov over det" sagde Marvina og så på ham. "Du forstår det ikke"sagde hun lidt efter og sukkede.
Hun så lidt underlidt på Baal, da han tog lommelærken op af lommen, hun viste ikke helt hvad det var, eller hvad der var i den.
"Hvad er der i den?" Spurgte hun mens hun så lidt underlidt på ham.
Hun begyndt at smil igen da hun kunne høre fuglen synge, hun fik et lille chok da dådyret kom frem, men begyndt at grine lidt da Baal gik over og klappede den på hovedet.
"Hvor sødt" sagde hun med en sød stemme, mens hun smilede til ham, hun viste ikke hvorfor hun sagde det, men det gjorde hun nu nok fordi hun syntes det var sødt, på en eller anden måde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Baalichi Man 26 Mar 2012 - 9:22

Baal trak på skuldrene. "Nej det gør jeg vel ikke. Men kan du så ikke forklare?" Da hun spurgte til, hvad der var i den kiggede han kort på sin lommelærke, pegede på den og spurgte: "Den her?" Han grinede fjoget. "Der er whiskey i. Bare for at varme lidt i halsen."
Da hun begyndte at grine over at han klappede dådyret på hovedet, smilede han tilbage. "Nå så humøret er ved at komme tilbage?"
Baalichi
Baalichi

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum