Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Vampires in the forest... EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Vampires in the forest... EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Vampires in the forest... EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Vampires in the forest... EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Vampires in the forest... EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Vampires in the forest... EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Vampires in the forest... EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Vampires in the forest... EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Vampires in the forest... EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Vampires in the forest... EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Vampires in the forest...

Go down

Vampires in the forest... Empty Vampires in the forest...

Indlæg af Gæst Man 27 Feb 2012 - 16:40

Sted- Forêt, skoven
Vejr- Det er koldt.
Tid- Klokken er 23.02
Omgivelser- Træer osv. Emily og ellers ikke nogen andre synlige væsener.
Dag- Det er en søndag

Søndag. En helt almindelig dag. For de fleste sluttede weekenden i dag. Ikke for Emily. Hun havde intet job. Det at være en vampyr, gjorde det en lille smule svært, at finde noget, som ikke havde noget med kriminalitet at gøre. Det manglende job og de manglende penge gjorde, at hun blev nødt til at stjæle. Hun brød sig absolut ikke om det.
Men det var bedre end at rende rundt uden tøj på.
Uden at frembringe særlig meget støj, gik Emily igennem skoven Forêt. Det var første gang hun var her. Hun havde besluttet sig for, at hun gerne ville undersøge sine omgivelser. Det var altid en god ting. Med den ene hånd strøg hun en tot hår om bag sit øre. De røde øjne afsøgte langsomt omgivelserne. Hun var for en gangs skyld ikke sulten. Kun nysgerrig. Hun bevægede sig langsomt hen imod et træ lidt længere fremme. Da hun nåede derhen, kravlede hun op i træet og satte sig på en af grenene. Der var ikke rigtig nogen blade på grenene, så en forbipasserende ville nemt kunne se hende. Men nu havde hun heller ikke tænkt sig at gemme sig. Hun havde bare et meget bedre udsyn oppe fra træet. Hendes ben hang ud over kanten af grenen og hun satte dem i bevægelse ved at svinge med dem. Emily havde ikke været vågen så længe. Men ligeså snart hun var vågnet, var hun smuttet udenfor. Den manglende sol irriterede hende grænseløst. Hun ville aldrig mere se solen igen. Ikke medmindre hun gerne ville lide en smertefuld død. Igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vampires in the forest... Empty Sv: Vampires in the forest...

Indlæg af Gæst Man 27 Feb 2012 - 22:38

Oliver gik stille gennem skoven, han havde aldrig været der før, men det var lige meget, da han jo skulle lære, de forskælle steder at kende.
Han så sig omkring, man lagde ikke mærke til noget specielt, der var jo ikke nogen, da den jo var lidt over 11 om aften.
Det gjorde ham nu ikke noget for så kunne han være i fred, og bare tag det stille og roligt.
Han syntes at han kunne høre et eller andet der kravlede op i et af træerne, men han viste ikke hvor det var, så han så op i trætoppeene, for at se hvad det var.
Han fik øje på en pige der sad oppe i et af træerne, han viste ikke hvem det var men det kunne han jo finde ud af.
Han gik stille tætter på inden han spurgte højt: "Undskyld mig? Men hvad laver de der oppe?"
Han så op på pigen mens han vende på et svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vampires in the forest... Empty Sv: Vampires in the forest...

Indlæg af Gæst Tirs 28 Feb 2012 - 10:08

Det kom ikke bag på Emily, da en stemme begyndte at snakke til hende. Hun havde godt opfanget duften af en anden vampyr. Hun kiggede ned, for at se hvordan personen så ud. Stemmen havde dog afsløret, at det var en mandling vampyr. Han så faktisk godt ud. En blond høj vampyr. "Sidder", svarede hun kort. Det var jo sandt. Hun sad der bare. Ingen skumle planer om at angribe forbipasserende. Medmindre... Nej, hun var ikke sulten. At dræbe for sjov, var der absolut ingen grund til.
"Der er meget bedre udsyn heroppefra", hun sendte den anden vampyr et lille smil, som afslørede hendes spidse hugtænder. Hun havde hørt, at man kunne trække dem en smule ind, men det var endnu ikke lykkes for hende. Det ville ellers være praktisk hvis man skulle jage. Og også hvis man kunne skifte farven i øjnene.
Emily kiggede ned på ham og opdagede så noget. Hun hoppede hurtigt ned fra træet og landede foran ham. "Hvordan gør du det der?", spurgte hun undrende og kiggede direkte på hans øjne. De var ikke røde. Slet ikke. Utroligt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vampires in the forest... Empty Sv: Vampires in the forest...

Indlæg af Gæst Tirs 28 Feb 2012 - 11:22

Oliver smilede da pigen svarede ham, "selvfølgelige er der da bedre udsyn der oppe fra" sagde an mens han smilede.
Da pigen landede foran ham, grinede han lidt "det er noget jeg har lært unge vampyr" sagde han mens han smilede til hende.
Han kunne se at hun var en ung vampyr, da hun havde røde øjne, han lage ikke mærke til at hun duftende af vampyr.
Han så på hende enden han sagde: "Jeg må heller præsentere mig. Jeg er Oliver Carter" han ragede sin hånd frem mod pigen der stod forand ham, mens han smilede til hende.
Da han smilede til hende viste han sine tænder, og hans hugtænder var ikke særlig lange lige nu, men det ville de blive hvis han blev sulten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vampires in the forest... Empty Sv: Vampires in the forest...

Indlæg af Gæst Tirs 28 Feb 2012 - 11:26

Det var åbenbart åbenlyst, at Emily var en ny vampyr. Måske var det hendes øjenfarve, eller holdning. Eller måske noget helt andet? Selve hendes blik?
Emily skævede ned til vampyrens hånd, da han rakte den frem. Han virkede ikke farlig, så hun kunne egentlig ikke se noget problem i, at tage imod den.
"Hyggeligt at møde dig Oliver", sagde hun høfligt, "Jeg hedder Emily Parks", hun gengældte hans smil. Hendes tænder var meget længere end hans, men hun vidste godt, at han bare havde trukket dem ind.
"Og er dit tand-trick også et du har lært?", spurgte hun og slap igen hans hånd. Hun lod sit hoved glide let på skrå, imens hun betragtede den noget ældre vampyr. De røde øjne øjne betragtede ham nysgerrigt. Hun ville meget gerne lære det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vampires in the forest... Empty Sv: Vampires in the forest...

Indlæg af Gæst Tirs 28 Feb 2012 - 16:23

Han smilede Emily da hun tog hans hånd.
"I lige måde Emily" sagde han mens han smilede til hende.
Han kom til at grine lidt da han så hendes hugtænder, "ja det der det, og det tog mig lang tid at lære det" sagde han og så på hende med et smil.
"Men det kan jo være at ikke tager dig, så lang tid at lære det" sagde han lidt efter da Emily slap hans hånd, smilede han til hende.
"Men jeg kan ikke lære dig det," sagde han da hun så ud som om hun ville havde ham til at lære hende den.
"Jeg havde ikke nogen til at lære mig det, da den som forvandlede mig, bare efterlod" fortalte han, hende og så op på himlen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vampires in the forest... Empty Sv: Vampires in the forest...

Indlæg af Gæst Tirs 28 Feb 2012 - 18:29

Skuffelsen ramte hende, da han sagde, at det tog lang tid at lære. Hvor upraktisk. Hvor lang tid var der tale om? Et par år? Flere hundrede år? Det virkede uoverskueligt at tænke på. Så hun skubbede det en smule i baggrunden. Lige indtil han snakkede videre og sagde, at han ikke kunne lære hende det. Hendes mund åbnede sig let, da han havde fortalt færdigt. Så var hun altså ikke den eneste. "Hey! Det skete også for mig!", udbrød hun, inden hun nåede at stoppe sig selv. Emily var blevet efterladt i en mørkelagt kælder. Heldigvis havde hendes skaber tænkt så langt, så hun ikke havde lidt en smertefuld død i solen. Der var ingen grund til at dø to gange. Hendes næste død ville blive den sidste.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vampires in the forest... Empty Sv: Vampires in the forest...

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum