Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Come on look here! YEAH YOU DID NOW CLIK !!!
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Come on look here! YEAH YOU DID NOW CLIK !!!
godaften skabninger der nu gå venligt bruger deres tid på at læse dette!
jeg takker for det!
Jeg er i den nøs at jeg mangler emnepartnere!
jeg keder mig ufatteligt, og ville derfor høre om der er nogen der vil hjælpe mig ud af denne kedsomhed! Og eftersom jeg elsker at skrive, så vil jeg håbe på at der er en del der mælder sig!
kort og godt om lille Kida
Nå ja denne hybrid, som kida nu engang er elsker at diskutere, slås og feste. Hun har intet imod stoffer og tager dem da også af og til selv, og det med at holde lav profil er ikke lige hende, hun kan godt lide opmærksomheden.
Hun kan dog tage ting dybt seriøst og man kan godt få en god samtale med hende eller få hende til at tage det roligt hvis man da kan overbevise hende til det! .
Tja det var lidt om hende! Så nu kommer de evindige krav!
skriv over 9 linjer!
jeg vil ikke dø!
Hold emnet kørende, jeg vil også tage min del af slæbet !
hvis du ik kan svare i en periode på over 3 dage så skriv det lige x3!
.... deeet var så kravende!
plots
Jeg har egentlig ikke sådan så mange men... jah jeg prøver!
Kida mangler en hun kan tæske, eller have en god kamp med... Der skal selvfølgelig være et grundlag for denne kamp, hvilket jeg med glæde vil udarbejde med en person der er villig til dette!
Hun mangler også en hun kan drikke lidt blod fra, et villigt offer... som så igen ikke behøver at være så villigt! En hun kan finde når hun lyster det og drikke fra. Helst af mandeligt køn x3!
Hun mangler en der kan irettesætte hende! En herre så at sige... En der vil give hende en røvfuld og sætte sig i respekt over for hende, da hun ikke som sådan respektere nogen. Dette individ der gør dette, skal være stærkere end hende.
En flirt, en lover, en kæreste... yeah you got the point! En som hun kunne holde lidt af, eller have noget kørende med, så hun har en hun kan "binde" sig lidt til.
... deeeet var sådan set det! øøøh ja jeg håber der er nogen frivillige
jeg takker for det!
Jeg er i den nøs at jeg mangler emnepartnere!
jeg keder mig ufatteligt, og ville derfor høre om der er nogen der vil hjælpe mig ud af denne kedsomhed! Og eftersom jeg elsker at skrive, så vil jeg håbe på at der er en del der mælder sig!
kort og godt om lille Kida
Nå ja denne hybrid, som kida nu engang er elsker at diskutere, slås og feste. Hun har intet imod stoffer og tager dem da også af og til selv, og det med at holde lav profil er ikke lige hende, hun kan godt lide opmærksomheden.
Hun kan dog tage ting dybt seriøst og man kan godt få en god samtale med hende eller få hende til at tage det roligt hvis man da kan overbevise hende til det! .
Tja det var lidt om hende! Så nu kommer de evindige krav!
skriv over 9 linjer!
jeg vil ikke dø!
Hold emnet kørende, jeg vil også tage min del af slæbet !
hvis du ik kan svare i en periode på over 3 dage så skriv det lige x3!
.... deeet var så kravende!
plots
Jeg har egentlig ikke sådan så mange men... jah jeg prøver!
Kida mangler en hun kan tæske, eller have en god kamp med... Der skal selvfølgelig være et grundlag for denne kamp, hvilket jeg med glæde vil udarbejde med en person der er villig til dette!
Hun mangler også en hun kan drikke lidt blod fra, et villigt offer... som så igen ikke behøver at være så villigt! En hun kan finde når hun lyster det og drikke fra. Helst af mandeligt køn x3!
Hun mangler en der kan irettesætte hende! En herre så at sige... En der vil give hende en røvfuld og sætte sig i respekt over for hende, da hun ikke som sådan respektere nogen. Dette individ der gør dette, skal være stærkere end hende.
En flirt, en lover, en kæreste... yeah you got the point! En som hun kunne holde lidt af, eller have noget kørende med, så hun har en hun kan "binde" sig lidt til.
... deeeet var sådan set det! øøøh ja jeg håber der er nogen frivillige
Gæst- Gæst
Sv: Come on look here! YEAH YOU DID NOW CLIK !!!
I'm in! C: hviiiiis du kan bruge Eliot til noget awesome noget ^^
Gæst- Gæst
Sv: Come on look here! YEAH YOU DID NOW CLIK !!!
Hmmm, i'll think you can fit some where x3 !
Noget bestemt der falder dig i øjende? x3 eller har du en anden ide?
Noget bestemt der falder dig i øjende? x3 eller har du en anden ide?
Gæst- Gæst
Lignende emner
» So...yeah hej?
» Yeah...? Well, I don't think so!
» Ehm… yeah… what am I doing here???
» Ehm.. yeah... well..
» Nyd livet? Yeah right...
» Yeah...? Well, I don't think so!
» Ehm… yeah… what am I doing here???
» Ehm.. yeah... well..
» Nyd livet? Yeah right...
Vie La Mort :: Off Game :: Archives