Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
fanget og dog EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
fanget og dog EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
fanget og dog EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
fanget og dog EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
fanget og dog EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
fanget og dog EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
fanget og dog EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
fanget og dog EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
fanget og dog EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
fanget og dog EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

fanget og dog

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

fanget og dog Empty fanget og dog

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 16:35

Sted: galeanstalten- Maison de fous
Tid:02:30
Vejr: over skyet
Omgivelser:
azazel står inde på anstalten og kigger ud af et vindue " jeg hader dette sted" sagde azazel til sig selv.
Han smilte sagte da han så en udenfor, men han kunne ikke se hvem, eller hvad det var der var der ude, han kunne bare se der gik nogen i gården. Hans øjne begyndte at lyse op og de kastede et grønligt skær i rummet og på vinduet.

Hvem kunne det være og kendte Azazel personen?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget og dog Empty Sv: fanget og dog

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 14:39

En kort brunethåret pige landede så lidt efter blødt på jorden uden foran anstalten. Hun så sig lidt omkring men på en eller anden måde så kunne hun ikk fornemme nogen. Lidt efter træk hun sine næsten enorme men utrolig smukke hvide og dunede englevinger ind men som sædvanligt var der stadig et par lidt mindre af slagsen som blaftede på hendes ryg. Hun begyndte så stille og roligt at gå hen mod døren til anstalten og fik forsigtigt åbnet døren med en svag knirken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget og dog Empty Sv: fanget og dog

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 18:44

Azazel stod fortsat og kiggede ud af vinduet og fik øje på hende " en engel? Har han sendt en engel!?" spurgte han sig selv ideet han kiggede væk et kort øjeblik og atter igen ud af vinduet, men englen var væk. Azazel tog sig til panden " azazel det må være din fantasi" sagde han til sig selv " Azazel du skaal dræbe den engel, Hører du! Det er englenes skyld du er som du er" var der en stemme i azazels hoved der sagde " aza ti nu stille, hvad hvis det er hende der er blevet sendt til at få mig ud?" sagde han og gik stille ruundt i en celle

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget og dog Empty Sv: fanget og dog

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 19:22

Thea gik forsigtigt og listende over det store og kolde gulv i forhallen. Så gik hun videre gennem en stor dør. Eller hun kiggede egentligt bare ind af den før at hun så lukkede den igen. Hun rystede let på hovedet. Hun havde kunne fornemme nogens tilværelse som ikk var et menneske men det forsvandt bare og kom igen. Hun gik så tilbage over gulvet og ud af døren igen. Hun begyndte så meget stille at gå rundt om huset. Auraen blev stærkere og til sidst stoppede hun op ved et vindue men kigge ikk en af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget og dog Empty Sv: fanget og dog

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 19:40

Azazel kunne høre der var nogen udenfor hans dør "det er hende Azazel" sagde stemmen i hans hoved. Azazel faldt til jorden med et stort brag og lagde bevidstløs i et stykke tid

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget og dog Empty Sv: fanget og dog

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 19:43

Thea kunne høre et brag tæt på og hun rettede hurtigt sin opmærksomhed mod vinduet. Hun kunne skimme nogen. Så gik hun lidt tættere på og så ind af det. Hun spærrede sine mørke havblå øjne op da hun så ham ligge stille der. Hun vidste ikk hvad hun skulle gøre men hun ville gerne hjælpe. Hendes ansigts udtryk var både bekymret og fredeligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget og dog Empty Sv: fanget og dog

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 20:27

efter et lille stykke tid blev azazel's hår kul sort, hans tøj lige så og hans ølne blev skindende lyse grønne. Han rejste sig op og gik over mod døren og sparkede den op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget og dog Empty Sv: fanget og dog

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 20:36

Hun så det hele. Hvad lavede han? Hun havde spærret sine øjen op og var hurtigt kommet op på benene. Hun begyndte så roligt at gå hen mod den store hoveddør. Hvad var der lige sket? Hun var ikk sådan bange men bare forvirret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget og dog Empty Sv: fanget og dog

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 21:10

" jeg er endelig kommet tilbage" sagde aza og gik mod hoved døren da han så englen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget og dog Empty Sv: fanget og dog

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 21:15

Thea stoppede op og stod bare lidt afslappet. Hun så roligt på på ha med et både blidt og lidt koldt blik. "Hvad tror du så lige at du laver?" spurgte hun ham så og blaftede svagt med sine små vinger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget og dog Empty Sv: fanget og dog

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 21:20

Aza smilte arrogant til hende " hvad ser det ud til lille pus?" sagde han ondskabsfuldt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget og dog Empty Sv: fanget og dog

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 21:22

"Ja det ved jeg jo ikk vel for det er derfor at jeg spørger" sagde hun stadig med sin blide og stadig lidt kolde stemme. Dog kunne man sagtens høre at stammen tilhørte en engel. Hun begyndte så stille og roligt at gå hen mod ham med bløde og smidige skridt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget og dog Empty Sv: fanget og dog

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 21:24

Aza slikkede sine blød røde læber " hah hvad laver du selv her" sagde han og kiggede undrende på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget og dog Empty Sv: fanget og dog

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 21:26

"Jeg trængte til et lille hvil. Og så kunne jeg mærke en persons aura der ikk tilhørte et menneske så jeg ville tjekke det lidt.." forklarede hun ham og stoppede ikk med at gå videre mod ham. Hun bed sig blidt i sin læbe. "Også finder jeg sørme en dæmon"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget og dog Empty Sv: fanget og dog

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 21:29

Aza kiggede på hende og smilte arrogant " tja, men ikke en normal dæmon" sagde han og grinte ondskabsfuldt af hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget og dog Empty Sv: fanget og dog

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 21:32

Hun stoppede op ikk mere en en meter fra ham. "Uha lad mig endelig høre" sagde hun stadig med sin rolige og blide stemme samt den kulde der gemte sig i den. Hun virkede faktisk en lille smule mere som en en dødsengel end en lysengel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget og dog Empty Sv: fanget og dog

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 21:41

Aza kiggede på hende" jeg har 2 personlighedder" sagde han og smilte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget og dog Empty Sv: fanget og dog

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 21:44

Hun nikkede roligt."Okay og?" Hun havde så spørgende sit hoved let på skrå og et smil voksede frem på hendes bløde let rosa'e læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget og dog Empty Sv: fanget og dog

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 21:50

en mystisk skikkelse dukker op i det fjerne, han bringer noget med sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget og dog Empty Sv: fanget og dog

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 21:56

//Skal logge men vi kan skrives videre i morgen ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget og dog Empty Sv: fanget og dog

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 21:57

Aza smilte let " den ene er så mig Aza, den anden er den søde Azazell" sagde han og kiggede op på himlen og fik øje på skikkelsen og kastede en vandkugle efter den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget og dog Empty Sv: fanget og dog

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 21:59

"Og jeg kan tænkes at du så er 'den onde'" Hun lavede gåseøjne med fingrende da hun sagde 'den onde'. Så rettede hun blikket mod skikkelsen da bevægede sig om dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget og dog Empty Sv: fanget og dog

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 22:05

Aza smilte, " for det meste ja" Han kiggeede på skikkelsen og skød endnu en vandkugle efter den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget og dog Empty Sv: fanget og dog

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 22:10

Hun nikkede intresseret. "Så må du jo være en rigtigt dæmon" sagde hun spørgende og lagde sit hoved let på skrå. "Nåeh men hvis du ikk har opdaget det så er jeg en engel..lysengel" Hendes atitude blev så pludselig ændret og hendes ellers lidt kolde smil blev til et sødt og uskyldig smil mens at hun lagde sin ene pegefinger på sin læbe som når man sagde 'Shh' "Men det holder men som en hemmelighed"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget og dog Empty Sv: fanget og dog

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 22:13

Aza smilte og gik tættere på hende " lad mig høre, hvad laver en skønhed som dig på dette sted?" sagde han og lagde armen omkring hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget og dog Empty Sv: fanget og dog

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum