Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lad mig nu være!!! XXX EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lad mig nu være!!! XXX EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lad mig nu være!!! XXX EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lad mig nu være!!! XXX EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lad mig nu være!!! XXX EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lad mig nu være!!! XXX EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lad mig nu være!!! XXX EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lad mig nu være!!! XXX EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lad mig nu være!!! XXX EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lad mig nu være!!! XXX EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lad mig nu være!!! XXX

2 deltagere

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Lad mig nu være!!! XXX Empty Lad mig nu være!!! XXX

Indlæg af Yuuki Tirs 1 Maj 2012 - 12:17

Tid; Midnat
Sted; Forét ~ Skoven
vejr; Det fint nok
Omgivelser; Ingen (forhåbentligt)
Påklædning; look at the ava^^

Yuuki gik stille rundt i Terre's gader, hun vidste ikke hvad hun skulle give sig til, hun vidste bare at hun ville væk fra den dreng der blev ved at følge efter hende, hun bed sig i læben, lod sig telepatere væk fra gaden og ind i Forét, hun så lidt rundt, og sukkede lettet da hun så han ikke var fulgt efter hende... eller også vidste han bare ikke hvor hun var? hun var ligeglad med hvilken af delene det var, hun gik længere ind i skoven og rystede smilende på hovedet inden hun satte sig under et træ.


Sidst rettet af Yuuki Ons 2 Maj 2012 - 19:46, rettet 1 gang
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Lad mig nu være!!! XXX Empty Sv: Lad mig nu være!!! XXX

Indlæg af Artair Tirs 1 Maj 2012 - 12:37

Gabriel sad op af et træ og slappe af ud i skov, han havde ikke laver det vild i dag, han havde læst lidt på noget magi men det var stor set også kun det, ellers han havde gå rundt i by og slappe af men nu var han her, men nu sad han her og slappe af ved søen, han havde været i den men det er et stykke tid side nu, han havde nogen sort lidt løs bukser på og en t-shirt som sidder lidt tæt, så man kan ser hans veltræner overkrop.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Lad mig nu være!!! XXX Empty Sv: Lad mig nu være!!! XXX

Indlæg af Yuuki Tirs 1 Maj 2012 - 12:43

Yuuki sukkede stille mens hun gik, hun regnede ikke med der var andre end hende, hun havde brug for at være alene, hun så en skikkelse nede ved søen, hun kunne ikke se hvem det var, og lige nu havde hun ikke lyst til at finde ud af det, så hun gik bare længere ind i skoven for at være alene, hun bed sig i læben, og sank en lille klump, gad vide hvem det var der var i skoven ud over hende på denne tid af natten? hun bed sig lidt hårde i læben, og sukkede lidt tungt mens hun gik.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Lad mig nu være!!! XXX Empty Sv: Lad mig nu være!!! XXX

Indlæg af Artair Tirs 1 Maj 2012 - 12:49

han lad ikke mærke til at der gik en ikke så lang bag ham, men han lad mærke til en aura bag sig, han drej hoved for af ser hvem der kun være, det ligner Yuuki men hvad skulle hun lad her ud om aften, "er det dig Yuuki" spurgte han og kiggede mod person, for af ser om person gik videre og vil vend sig om, da han så at det var Yuuki, smiler han svagt og kiggede på hende, "hvad laver du her ud på den her tid" spurgte han.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Lad mig nu være!!! XXX Empty Sv: Lad mig nu være!!! XXX

Indlæg af Yuuki Tirs 1 Maj 2012 - 12:51

Hun stoppede da hun hørte ham snakke til hende, hun bed sig i læben og sukkede lidt inden hun vendte sig mod ham og smilede Gabriel?" spurgte hun smilende inden hun gik ned til ham "Prøver at komme lidt væk fra det hele, hvad med dig?" sagde hun smilende inden hun satte sig ned ved siden af ham.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Lad mig nu være!!! XXX Empty Sv: Lad mig nu være!!! XXX

Indlæg af Artair Tirs 1 Maj 2012 - 12:56

han nikke da hun spurgte om det var ham, "jeg slappe af og nyder aften vejret, hvad vil du væk fra" spurgte han og kiggede kort på hende, han kiggede op på natten himmel og slappe af, hvorefter han kort kiggede ned på søen.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Lad mig nu være!!! XXX Empty Sv: Lad mig nu være!!! XXX

Indlæg af Yuuki Tirs 1 Maj 2012 - 12:59

hun bed sig i læben "En der blev ved med at følge efter mig" sagde hun og sukkede inden hun lod sig vælte bagover og lagde så og kiggede op på himlen mens hun bed sig hårdt i læben og sank en klump, hun havde bare prøvet SÅ længe at komme væk fra ham at det var helt underligt at være væk fra ham nu.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Lad mig nu være!!! XXX Empty Sv: Lad mig nu være!!! XXX

Indlæg af Artair Tirs 1 Maj 2012 - 13:07

han nikke kort til det hun sagde og smiler sagde, "hvorfor teleport du så bare ikke væk med det sammen, vil det ikke havde være nemme" spurgte han og kiggede ned på hende, han lukke rolig øjne og slappe af, efter noget tid åben han dem og kiggede kort rundt, ingenting rørt på sig på det her tid af døgn, ud over nogen få dyr men dem lad men ikke rigtig mærke til.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Lad mig nu være!!! XXX Empty Sv: Lad mig nu være!!! XXX

Indlæg af Yuuki Tirs 1 Maj 2012 - 13:09

"jeg var træt, og magtede det ikke..." mumlede hun, hun havde lukket øjnene og lagde lyttede, ikke fordi der var så meget at høre, hun ville bare høre om der kom nogen andre end dem, hun bed sig i læben, sukkede tungt og lod sine tænder bore sig ned i hendes læbe så der løb lidt blod fra den...
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Lad mig nu være!!! XXX Empty Sv: Lad mig nu være!!! XXX

Indlæg af Artair Tirs 1 Maj 2012 - 13:11

han ryste kort på hoved af hende og smiler svagt af hende, "du må ser at hold op med at bide dig selv i læbe" sagde han og tør blod væk fra hendes læbe, hvor han slippe det væk fra sin finger, blod smagt ikke rigtig af noget, men det er nok fordi hun er en dæmon-
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Lad mig nu være!!! XXX Empty Sv: Lad mig nu være!!! XXX

Indlæg af Yuuki Tirs 1 Maj 2012 - 13:14

"Hvorfor? det hjælper mig til ikke at slå nogen..." mumlede hun og så på ham da hun mærkede hans finger, hun grinte lidt da han slikkede det væk fra sin finger "Smager 'jeg' godt?" spurgte hun med et lille grin mens hun så smilende på ham.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Lad mig nu være!!! XXX Empty Sv: Lad mig nu være!!! XXX

Indlæg af Artair Tirs 1 Maj 2012 - 13:16

"nej det gør det ikke men det hjælp heller ikke med at slå nogen ihjel" sagde han og kiggede kort på hende, end han kiggede op på himmel og slappe af, hvorefter han rette blikke ned på hende, "du smager ikke rigtig af noget, hvorfor" spurgte han og kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Lad mig nu være!!! XXX Empty Sv: Lad mig nu være!!! XXX

Indlæg af Yuuki Tirs 1 Maj 2012 - 13:18

"jo det gør.." mumlede hun og så lidt op på himlen mens hun bed sig lidt i læben inden hun rettede blikket mod ham igen "Det ved jeg ikke... du kunne have tørt blodet af i græsset... men du slikkede det af din finger i stedet?" sagde hun mens hun så på ham.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Lad mig nu være!!! XXX Empty Sv: Lad mig nu være!!! XXX

Indlæg af Artair Tirs 1 Maj 2012 - 13:23

"det mener jeg nu ikke det gør" sagde han og kiggede kort på hende, "ja det kun havde gjort men det gjort jeg ikke, da meget blod smager godt, men det er ikke så tit at dæmon gør det, men det kun jo være at dit gør" sagde han og kiggede ned på hende, end han kiggede kort ud over sø og lukke øjne derefter.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Lad mig nu være!!! XXX Empty Sv: Lad mig nu være!!! XXX

Indlæg af Yuuki Tirs 1 Maj 2012 - 13:27

hun grinte lidt inde hun satte sig op "jojo se..." hun slap sin læbe fra sine tænder, og kort efter slog hun ham, så bed hun sig i læben igen "Se, det hjælper meget" sagde hun og kom til at grine "Okay... jeg smager at ingenting.... sejt" sagde hun og grinte inden hun lagde sig ned igen, og lukkede øjnene.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Lad mig nu være!!! XXX Empty Sv: Lad mig nu være!!! XXX

Indlæg af Artair Tirs 1 Maj 2012 - 13:30

"det bevis ingenting, at du bide dig i læbe og slå men for derefter at bide dig i læbe igen" sagde han og kiggede på hende, han kun godt mærke at hun slog ham men det gjort ikke ondt, "er det så nu jeg skal slå igen, nu hvor du har slog mig" spurgte han og kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Lad mig nu være!!! XXX Empty Sv: Lad mig nu være!!! XXX

Indlæg af Yuuki Tirs 1 Maj 2012 - 13:32

hun grinte lidt "Jo det gør, det beviser meget" sagde hun roligt, åbnede det ene øje og så op på ham "Nej, det må du ikke... jeg er en pige, man må ikke slå på piger" sagde hun og lukkede øjet igen og sukkede lydløst, hun bed sig hårdt i læben igen...
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Lad mig nu være!!! XXX Empty Sv: Lad mig nu være!!! XXX

Indlæg af Artair Tirs 1 Maj 2012 - 13:37

"hvordan bevis det meget" spurgte han og kiggede på hende, han grine kort af hende, "du lyder mere som et menneske end en dæmon men så lad jeg være, men hvad få jeg tilgæng for at lad være med at slå dig" spurgte han og kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Lad mig nu være!!! XXX Empty Sv: Lad mig nu være!!! XXX

Indlæg af Yuuki Tirs 1 Maj 2012 - 13:38

"Skal jeg banke dig?" spurgte hun undrende, og så på ham.
Hun åbnede øjnene og så på ham, skar en grimasse og rakte tunge af ham "vad vil du have til gengæld?" spurgte hun med lille suk, hun bed sig lidt i læben og sukkede lavt.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Lad mig nu være!!! XXX Empty Sv: Lad mig nu være!!! XXX

Indlæg af Artair Tirs 1 Maj 2012 - 13:44

han grine af hende, da hun spurgte om hun skulle banke ham, "du kan da godt prøve hvis det skal være at" sagde han og kiggede på hende, hvorefter han rejse sig rolig op og kiggede ned på hende, "når vil du banke mig eller hvad vil du" spurgte han.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Lad mig nu være!!! XXX Empty Sv: Lad mig nu være!!! XXX

Indlæg af Yuuki Tirs 1 Maj 2012 - 14:03

Hun tænkte lidt "Du ældre og tykkere end mig" sagde hun grinendehun lagde sig ned, men så op på ham
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Lad mig nu være!!! XXX Empty Sv: Lad mig nu være!!! XXX

Indlæg af Artair Tirs 1 Maj 2012 - 14:09

"ældre er jeg men ikke tyk, kan godt være at jeg væger mere end du gør, men nu er jeg også højre end dig og muskel væge mere end fedt" sagde han og kiggede på hende, end han sat sig ned, nu havde han regn med at de skulle slås men nej, han læner sig op af træ og slappe af.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Lad mig nu være!!! XXX Empty Sv: Lad mig nu være!!! XXX

Indlæg af Yuuki Tirs 1 Maj 2012 - 14:32

Hun rystede på hovedet "Self." mumlede hun stille, hun så på ham da han satte sig "Altså… det ikke fordi jeg ikke ville elske at banke dig sagde hun med et lille smil "Er bare for for træt" hun bed sig i læben, og undertrygte et gab inden hun smilede til ham igen
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Lad mig nu være!!! XXX Empty Sv: Lad mig nu være!!! XXX

Indlæg af Artair Tirs 1 Maj 2012 - 14:36

"som om du kan bank mig og jeg tror ikke på det før du har gjort det" sagde han og kiggede ned på hende, han ryste kort på hoved af hende, at hun er for træt, "kiggede kort op på himmel og lukke derefter kort øjne.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Lad mig nu være!!! XXX Empty Sv: Lad mig nu være!!! XXX

Indlæg af Yuuki Tirs 1 Maj 2012 - 14:38

Hun fnøs stille "Okay.. jeg banker dig… i morgen" sagde hun oh lukkede øjnene for at vise hvor træt hun faktisk var, og prøvede men kunne ikke holde et gab inde, og bed sig så i læben igen
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum