Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tanker lad mig nu være! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tanker lad mig nu være! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tanker lad mig nu være! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tanker lad mig nu være! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tanker lad mig nu være! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tanker lad mig nu være! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tanker lad mig nu være! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tanker lad mig nu være! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tanker lad mig nu være! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tanker lad mig nu være! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tanker lad mig nu være!

2 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Tanker lad mig nu være! Empty Tanker lad mig nu være!

Indlæg af Yuuki Fre 6 Apr 2012 - 11:29

Tid; 05.00
Sted; Sombre ~ Parken
Vejr; Det fint nok
Påklædning; Kig på ava'et...
Omgivelser; Ingen...

Yuuki gik stille gennem Terre's gader med et flaske i den ene hånd, et trist blik og tænker der var ved at drive hende til vanvid, hun sukkede tungt, så lidt rundt selvom det var svært, hun sukkede og fik med nød og næppe sat sig på en bænk, hun sank en klump og rystede en lille smule, men det var ikke fordi hun frøs, det var bare noget hun var begyndt med at gøre, hun sukkedetungt igen, tømte flasken og smed den fra sig så den blev smadret mod jorden, hun bed sig i læben, og lænede hovedet tilbage og lukkede øjnene mens hun prøvede at glemme det hun havde tænkt på de sidste mange dage
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Antal indlæg : 1528

Tilbage til toppen Go down

Tanker lad mig nu være! Empty Sv: Tanker lad mig nu være!

Indlæg af Artair Fre 6 Apr 2012 - 11:55

Gabriel kom rolig gå for sig selv i by, han havde ikke rigtig noget af tager sig til, så han gik bare rundt på må og få, han stopper kort op go kiggede sig rundt for at ser, hvor han nu skulle gå hen, han kun ser park ikke så lang hvor han var, så han valgt at gå mod park for at gå igennem den, han begynde rolig at gå mod park.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138

Indlæg af Yuuki Fre 6 Apr 2012 - 11:59

Yuuki sad stadig på bænken, hun var ret fuld, og det kunne man godt se på hende, efter noget tid satte hun sig rigtig igen "nå! vi må videre" sagde hun hæst, fik rejst sig, og begyndte at gå igen, selv denne normale handling kunne man se var svær for hende at udføre, men det gik da, hun var i hvert fald ikke væltet ved det endnu, så mon ikke hun klarede det?...
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Artair Fre 6 Apr 2012 - 12:11

han gik rolig videre mod park, der var stille i by den her aften, lidt mærke når der normal altid var gang i den, da han kom et stykke ind i park kun han ser Yuuki længe ind, hun så ud til at være fuld og heller ikke at un ha ladt mærke til ham i nu, "godaften Yuuki" sagde han da han kommer tætter på hende og kiggede på hende.
Artair
Artair

Indlæg af Yuuki Fre 6 Apr 2012 - 12:25

Yuuki så på ham, og et mega lalleglad smil plantede sig på hendes løber "Hej Gabriel" sagde hun smilende, og prøvede at holde balancen, hun drak sig altid så fuld når hun tænkte på sin familie... for hun ville ikke tænke på dem, så hellere have det dårligt dagen efter...
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Artair Fre 6 Apr 2012 - 12:33

han smiler kort af hende, da hun ikke rigtig kun stå på bener, "du er hvis fuld for mere du selv kan bære" sagde han og kiggede på hende, han bliv stå og kiggede på hvad hun havde tænke dig at gør.
Artair
Artair

Indlæg af Yuuki Fre 6 Apr 2012 - 16:54

Hun grinte fjoget "neeij da" sagde hun og faldt ham nærmest om halsen, hun så lidt på ham, og mens hun stod og hang op af ham aede hun ham lidt på hovedet og så på ham "Ved du godt... at jeg elsker dig?" spurgte hun og smilte lalleglad
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Artair Fre 6 Apr 2012 - 17:11

"så siger vi det" sagde han som svar på det første hun sagde og kiggede ned på hende, han lad en arm om hende, bare for at være venlig så hun ikke lige puls fald ned, "ja det ved jeg godt at du gør" sagde han og kiggede på hende, hun er godt nok fuld og lugt lang væk af alkohol.
Artair
Artair

Indlæg af Yuuki Fre 6 Apr 2012 - 20:26

hun grinte fjoget, og hang stadig på ham "Jeg elsker dig... rigtig meget" sagde hun, og smilte stort, hun bed sig i læben og så op på ham, man kunne både se på hende at hun var fuld, og hun stank langt væk af alkohol, men hun tænkte ikke på sine forældre eller sine brødre, så hun var lettere lykkelig...
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Artair Fre 6 Apr 2012 - 20:39

"det ved jeg godt at du gør" sagde han og kiggede ned på hende, "burdet du ikke ser at kom hjem og få sov den ud" spurgte han og kiggede på hende, hvorefter han tag fat i hendes hænder og løse dem, så hun kommer ned af stå på jorden.
Artair
Artair

Indlæg af Yuuki Fre 6 Apr 2012 - 20:41

hun rystede på hovedet "Der er så... deprimerende der hjemme... jeg vil hellere være her" sagde hun og så smilende, og stadig lalleglad på ham da han løsnede hendes hænder.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Artair Fre 6 Apr 2012 - 20:49

"det kan godt være men det vil du nok ha bedst" sagde han og kiggede ned på hende, han kiggede kort rundt og lukke kort øjne, "lad mig føler dig hjem" sagde han og lad en hånd på hende skulder, hvor han teleport dem hjem til hende, de kom frem i hendes stue.
Artair
Artair

Indlæg af Yuuki Fre 6 Apr 2012 - 20:51

Hun begyndte at protestere da han sagde han ville følge hende hjemme, da de stod i hendes stue blev hun næsten med det samme deprimeret "Jeg vil ikke være her..." sagde hun og så op på ham med store runde øjnene, der viste at hun faktisk mente det selvom hun var fuld.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Artair Fre 6 Apr 2012 - 20:58

"det kan godt være med det er du nu" sagde han og kiggede på hende, hun kun bed ham så meget som hun vil, det vil ikke hjælp hende, han gik hen og sat sig ned i sofa og tog sko af, hvorefter han tog fødder op på sofabord.
Artair
Artair

Indlæg af Yuuki Fre 6 Apr 2012 - 21:03

hun gik stille efter ham "Jamen... Jamen..." satte sig ved ham og så på ham hun sukkede "Jamen hvorfoor?..." spurgte hun tungt og så på ham med hovedet på skrå, man kunne godt se hun var træt selvom hun prøvede at skjule det.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Artair Fre 6 Apr 2012 - 21:09

"fordi du ha bruge for at sov" sagde han og kiggede på hende, "hvis du ikke selv kan gå ind i seng, så hjælp jeg dig der ind" sagde han og kiggede på hende, han kiggede op hende og afvente et svar fra hende.
Artair
Artair

Indlæg af Yuuki Fre 6 Apr 2012 - 21:11

hun sukkede "Jamen... jeg gider ikke sove..." sagde hun lettere hæst, hun bed sig i læben og sukkede "Jeg kan godt selv gå derind, men jeg gider ikke." sagde hun og så på ham mens hun bed sig i læben.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Artair Fre 6 Apr 2012 - 21:15

"hvis du ikke giver at sove, hvad vil du så" sagde han og kiggede på hende, han læner sig tilbage og sat sig bedre til rette, hvorefter han lukke kort øjne, han lad hænder bag hoved og slappe af.
Artair
Artair

Indlæg af Yuuki Fre 6 Apr 2012 - 21:19

"Væk her fra" mumlede hun og rejste sig, så lidt rundt, så på ham, og bed sig i læben, da han havde lukket øjnene gik så stille som muligt(Det vil sige ikke så stille) ud mod døren for at gå igen.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Artair Fre 6 Apr 2012 - 21:23

"det synes jeg så er en dårlig ide" sagde han og åben øjne, hvor han kun ser at hun gik mod hoveddør, han tog sin sko på og teleport sig ud foran hende, hvor han kiggede ned på hende, "hvor tror du, du skal hen" spurgte han.
Artair
Artair

Indlæg af Yuuki Fre 6 Apr 2012 - 21:25

hun bed sig i læben "Ehm... bare... ud og have noget frisk luft?" sagde hun og prøvede at smile uskyldigt til ham som havde det vært det hun faktisk ville, selvom hun godt vidste han havde regnet ud at det ikke var det hun ville.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Artair Fre 6 Apr 2012 - 21:29

"og den vil du tror på at jeg hopper på" sagde han og kiggede på hende, end han bukke sig kort end, hvor han tag hende op på skulder, hvor han gå ind på hendes soveværelse, hvor han smide hende i hendes seng.
Artair
Artair

Indlæg af Yuuki Fre 6 Apr 2012 - 21:37

Hun bed sig lidt i læben "Jeg håbede lidt på du ville ja" sagde hun stille, gispede da han tog hende op på skulderen "Hey, hvad laver du? sæt mig ned!" protesterede hun, hun sukkede og så op på ham "Det mener du ikk vel? du tror ikk jeg bliver her?" sagde hun og så mistroisk på ham.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Artair Fre 6 Apr 2012 - 21:41

"jeg vil håber du vil det, men det gør du nok ikke" sagde han og kiggede på hende, han sad sig ned på seng kant og kiggede kort på hende, det ende nok med at han bliver her for at sove, ellers bliver hun nok her ikke, han kiggede på hende, "bliver du her, hvis jeg ligger mig" spurgte han.
Artair
Artair

Indlæg af Yuuki Fre 6 Apr 2012 - 21:43

Hun rystede på hovedet "Det gør jeg ikke" sagde hun stille og bed sig i læben, hun så stille på ham da han satte sig på sengekanten, hun håbede lidt på at han ville blive der, hun så lidt på ham, overvejede lidt hans spørgsmål, men nikkede så kort "Det skal jeg nok" sagde hun lettere hæst
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum