Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en aften i gågaden (Nile) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en aften i gågaden (Nile) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en aften i gågaden (Nile) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en aften i gågaden (Nile) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en aften i gågaden (Nile) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en aften i gågaden (Nile) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en aften i gågaden (Nile) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en aften i gågaden (Nile) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en aften i gågaden (Nile) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en aften i gågaden (Nile) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en aften i gågaden (Nile)

Go down

en aften i gågaden (Nile) Empty en aften i gågaden (Nile)

Indlæg af Gæst Lør 2 Jun 2012 - 20:56

T: 20:00
O: en masse fuld mennsker
V: nymåne
S: Gågaden



Det var en stille aften. Inde i Terre men ikke på gågaden det var alt for meget larm og Dongan forsøget at, Finde en Cafe hvor han kunne får noget at drikke og at spise flere gang havde fuld mennsker gå ind i ham. Og havde tigge om penge selv om Dongan havde en masse penge ville han, ikke give dem til fulde mennsker

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en aften i gågaden (Nile) Empty Sv: en aften i gågaden (Nile)

Indlæg af Gæst Lør 2 Jun 2012 - 21:09

Det var ikke koldt men heller ikke varmt, faktisk var været lige til pas dog undtagen det med at det var mørkt, men på trods af mørket var en ung høj slak kvinde taget hen til gågaden for at betragte folk endnu en gang som denne kvinde nu plejede. Den unge kvinde var iført en grøn hættetrøje samt at par stramme brune læderbukser der viste hendes slanke ben, udover det bar hun et par brune lædersko. Hendes røde hår hang løst så man ikke ku se hendes spidse øre, hendes øjne var gyldne samt smukke og bar et nysgerrigt blik.
Nile betragte nysgerrigt de folk der gik forbi hendes dog fandt hun ikke rigtigt nogle spændne folk som hun ku undersøge samt obsevere som hun ellers plejede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en aften i gågaden (Nile) Empty Sv: en aften i gågaden (Nile)

Indlæg af Gæst Lør 2 Jun 2012 - 21:17

Dongan gik lidt længer fremme. og blive med et brutale skubbe omkuld på jorden han havde forvreden sin ankel, og kunne ikke komme på bene igen og de som havde skubbe ham. Forlanget at Dongan skulle aflever alle hans penge, men Dongan hjavde kun 50 kr på sig lige nu resten var det hjemme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en aften i gågaden (Nile) Empty Sv: en aften i gågaden (Nile)

Indlæg af Gæst Lør 2 Jun 2012 - 21:41

Nile stoppe brat op idet hun så en mand skubb en ung fyr ned på jorden, normalt var hun for nervøs til at gøre noget men idag følte hun sig modig, derfor gik hun hurtigt hen mod manden"skrid hvad har han gjort dig?"spurgt hun let hvorefter hun sendte ham et koldt blik. Manden lo blot hvorefter han skubbe hende så hun faldt ned ved siden af drengen og så gik manden ellers.
Nile tog sig til kinden da hun lanede, en smal stribe blod flød langsomt ned af kinden fordi jorden havde skade hendes følsome hud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en aften i gågaden (Nile) Empty Sv: en aften i gågaden (Nile)

Indlæg af Gæst Lør 2 Jun 2012 - 21:46

" dit svin hvas skal det betyde. Måske kan du gøre med mig som du vil men unge kvinder skal du ikke rør, for eller komme jeg virkelig efter dig " sagde Dongan og tog sit. lommetørklæde frem " her og tak for det du sagde til ham jeg vikke gerne , hjælpe dig op men kan ikke " sagde Dongan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en aften i gågaden (Nile) Empty Sv: en aften i gågaden (Nile)

Indlæg af Gæst Lør 2 Jun 2012 - 21:55

Nile drejede hovdet og så let på ham, hun smilede svagt hvorefter hun satte sig let op før hun så undrene mod hans lommetørklæde, hun mulede svagt dog ikke noget forståligt hvorefter hun svarede ham"så lidt, øhmm skal jeg så hjælpe dig op?"spurgt hun let hvorefter hun rejste sig elegant op, dog da hun rejste sig op fik man et kort glimt af hendes spidse ører men dog skjulte hun dem hurtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en aften i gågaden (Nile) Empty Sv: en aften i gågaden (Nile)

Indlæg af Gæst Lør 2 Jun 2012 - 21:59

" jeg trot ikke at du kan. Jeg er ret tung og jeg ha forvreden min fod jeg vil ikke kunne går noger vegen, Jeg er hjælpeløs vis den fyr komme igen og det gør han altid " sagde Dongan og satte sig op. Og så undersøgen på sin for det gjorde forbandet ondt i den,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en aften i gågaden (Nile) Empty Sv: en aften i gågaden (Nile)

Indlæg af Gæst Lør 2 Jun 2012 - 22:03

Nile rakte en hånd imod ham og smilede let"jeg er stærker end du tro"svarede hun let hvorefter hun igen betragte ham nøje, hun ku godt se skrøblig ud dog var hun skam en stærk tøs men det var nok også efter alt hendes klatring samt altr det hun har været igennem. Nile så lidt rundt"kommer han igen? for så skal vi væk, jeg kan ikke li ham"sag hun nu uroligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en aften i gågaden (Nile) Empty Sv: en aften i gågaden (Nile)

Indlæg af Gæst Lør 2 Jun 2012 - 22:10

" du kan prøve at trække mig op. Men du skal ikke overanstrenge dig og han komme altid tilbage sådan er, Kiva han er min fætter og en være rode han ha aldrig penge selv. Så han true penge ud af ander og i sær mig jeg ha altid være bange for ham " sagde Dongan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en aften i gågaden (Nile) Empty Sv: en aften i gågaden (Nile)

Indlæg af Gæst Lør 2 Jun 2012 - 22:45

Nile nikkede let hvorefter hun greb fat i ham og trak ham så op, han vejede ikke så meget efter hendes mening, hun lage hans arm om hendes liv så han ku støtte sig til hende"er du helt okay?"spurgt hun så let. Hvorefter hun forsigtig prøvede at gå et skridt med ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en aften i gågaden (Nile) Empty Sv: en aften i gågaden (Nile)

Indlæg af Gæst Lør 2 Jun 2012 - 22:49

" ja men min vensterfod. Jeg tror at den er brække for jeg kan ikke stødte på den " sadge Dongan stille og trak benet op under sig og stødte sig til hende for ikke at falde. Han viste at hans fætter kiva ville komme igen med sine venner ind ret længe,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en aften i gågaden (Nile) Empty Sv: en aften i gågaden (Nile)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum