Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvad vil du have af mig? (Amira Denali) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvad vil du have af mig? (Amira Denali) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvad vil du have af mig? (Amira Denali) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvad vil du have af mig? (Amira Denali) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvad vil du have af mig? (Amira Denali) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvad vil du have af mig? (Amira Denali) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvad vil du have af mig? (Amira Denali) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvad vil du have af mig? (Amira Denali) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvad vil du have af mig? (Amira Denali) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvad vil du have af mig? (Amira Denali) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvad vil du have af mig? (Amira Denali)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Hvad vil du have af mig? (Amira Denali) - Page 2 Empty Sv: Hvad vil du have af mig? (Amira Denali)

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 10:37

Han var en engel. En meget, meget venlig engel, så hun havde naturligvis regnet med, at hans venlighed ville komme hende til gode. Og det gjorde den. Han smed kniven fra sig, hvilket hun havde regnet med, at han ville gøre. Hvis hun havde regnet med, at han kunne finde på, at stikke hende ned, havde hun bare bidt ham. Men der var større sandsynlighed for, at hun kunne drikke sig mæt i hans blod, hvis det kom bag på ham, at hun bed ham.
Hun smilede stille, da han lagde armene om hende, og holdt hende ind til sig. Og hun lagde også armene på ham, og sagde stille: "Det er okay"

Tænk engang, at han troede hende. Han var alt for venlig. Men han var jo en engel, og det lå vel til deres natur. Og hun kunne naturligvis ikke lade vær' med at udnytte det.

"Ville du lade mig tage det?", spurgte hun uforstående. Det han sagde, kom virkelig bag på hende. Hun vidste godt at han var venlig, men venlig nok til at tilbyde hende, hans eget blod?? Hun så på ham med et oprigtigt overrasket blik.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Hvad vil du have af mig? (Amira Denali) - Page 2 Empty Sv: Hvad vil du have af mig? (Amira Denali)

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 11:02

Han holdt bare om hende ganske stille, mens han stille aede hende ned over tyggen og lyttee til hvad det var hun sagde og han var glad for at hun var med på det, og at hun syntes det var okay at han sagde sådan. Han smilede mat mens han talte videre.

''Det er godt du klarer den.''

Han kiggede lidt rundt mens han dog stadig holdt om hende. Han ville virkelig ikke virke som om han bare troede hun var virkelig ond og ikke ville andet end at tage hans blod, men han var bare vant til at vampyrer alle sammen bare ville have hans blod og de ville aldrig så meget som spørge om, om de måtte få det.

''Ja... hvis du har brug for det, kan du bare spørge... SÅ ja jeg vil godt give dig mit blod...''

Han sagde det stille mens han lagde sit hoved til siden så hun bedre kunne komme til at bide ham i halsen. Det var ikke noget han havde prøvet før at lade andre bide af ham, men han ville hellere give hende lov end han ville have at hun tog det med magt, som hun jo nok ellers ville ende med at gøre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 19:28

Amira nød faktisk, at han holdt om hende. Det var egentlig meget rart. Hun savnede lidt selskab.. Hun måtte finde sig en kæreste snart. Eller en hundehvalp måske. Selvom hun nok ikke egnede som hundeejer. Hun sov om dagen, hvor man jo både skulle fodre hunden og lege med den og gå ture med den.. Desuden, kunne hun ikke tage den med ud i solskin, da det ville gøre det af med hende. Og om natten, ville hun ikke være hjemme og hunden ville sikkert gø lige indtil hun kom hjem igen. Hun skulle så afgjort ingen hund havde. Det passede ikke til en vampyr. Så hellere en kat. Den var vågen om natten, som hende, og kunne klare sig selv langt mere, end en hund kunne. Den var mere selvstændig. Hun kunne vel også bare købe sig en guldfisk..

Og hvorfor var det lige, at hun tænkte på alt det nu? Var det hendes sult, der var steget hende til hovedet, eller noget i den stil? Var hun ved at blive skør, eller hvad? Nej.. bare sulten i den grad. Og her sad englen og tilbød hende sit eget blod! Hun skulle ikke engang tage det med magt.. Hun fik det! Hun havde aldrig været ude for noget lignende, og det overraskede hende. Men samtidigt, gjorde det hende da bare glad, at hun ikke skulle spille mere skuespil for at få sin mad, men at den ligefrem blev serveret for hende..

Hun smilede da han lagde sit hoved til siden. Blidt lod hun hendes hænder hvile på hans skuldre, og lod sit ansigt være helt tæt på hans hals. Duften af hans blod var himmelsk. Hun åbnede munden let, og bed til. Det var forskelligt fra person til person hvor ondt det gjorde, når man blev bidt af en vampyr. Da hun selv blev bidt kunne hun huske den pludselig smerte, forbundet med den anden vampyrs hugtænder, men derefter mærkede hun ikke specielt meget..
Hun fik bidt hul i englens hals og begyndte at drikke. Endelig behøvede hun ikke at sulte længere. Endelig kunne hun få noget at spise. Hun drak langsomt, for at nyde "maden" mest muligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 19:41

Han sad bare og holdt om hende stille og kunne så mærke hvordan hun lagde an til at bide ham, men da hun bed til blev han ikke ramt bare af en smerte. Nej han nød det, hvilket ikke var noget han havde forventet. Han måtte indrømme at det var virkelig underligt at opleve den form for nydelse...

Han sukkede nydene, og nu tænkte hun sikkert han var fuldstændig sindsyg eller forskruet på en eller anden åndsvag måde. Han måtte dog indrømme at hans krop reagerede på denne nye nydelse, og det påvirkede også hans hjerne.... nok til at han ikke kunne lade være med at sigte efter det hun havde lavet hentydninger til... sex...

''mmmm''

Han sagde det ganske nydene, da det var sådan han havde det lige der. Han vidste ikke lige hvad han skulle stille op, hvad han skulle gøre, men lod sine instinkter styre og lod dem tage over, og lod sig selv være mere et puplikum.

Hans ene hånd gled op langs hendes inderlår, og kærtegnede hende ganske blid, mens den anden kærtegende hendes baglår på det andet ben... Han lod dem bare glide op langs dem kærtegnene meget blidt og blød, ingen hårde berøringer eller noget i den stil. Han nød det virkelig det bid, det var fantastisk...

''mmmhhhmm''

Han sukkede endnu engang nydene over det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 23:58

Amira havde oplevet et par gange før, at hendes ofre nød hendes bid. At de ligefrem nød, at blive frarøvet deres blod. Oftest havde hun oplevet, at folk havde klynket lidt, lige da hendes tænder ramte huden, og bed igennem, hvorefter de ikke rigtig sagde mere til det, eller gjorde modstand. Men at dømme efter denne engels reaktioner, nød han det. Meget endda. Hun havde lidt mistænkt for, at have prøvet det før.. måske var det derfor, han havde været så hurtig til, at forære sit blod væk. Hun vidste det jo ikke, og hun havde bestemt heller ikke i sinde at spørge. Det var virkelig bare et gæt.
Uanset hvad, var der i den grad muligheder i, at han nød hendes bid, så meget som han gjorde. Det var nem aftensmad. Vampyrenes svar på fastfood! Hvis han kunne lokkes til det her et par gange mere fremover, ville hun ikke gå og sulte i længere tid, som hun havde gjort det tidligere.

Hun mærkede hans hænder på hendes lår imens hun drak, og hun vidste, hvor det måtte føre hen. Eller i hvert fald; hen i nærheden af, i hvert fald. Først ville han bides.. og nu lagde han rent faktisk op til, at der skulle ske mere. En engel? Overraskelsen ville have været tydelig i hendes stemme, hvis hun havde sagt noget - men hendes mund var travlt beskæftiget ved englens hals.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 10 Aug 2012 - 0:09

Han sad bare og kunne ikke lade være med at kærtegne hendes lår, og hans hænder gled bare længere op langs hendes lår indtil at de stoppede ved kanten af hendes shorts, da han jo ligesom ikke rigtigt kunne flytte sine hænder mere så.

Han sukkede bare nydene mens hun drak af ham, og han nød det virkelig. Hun havdee nærmest besudlet hans uskyld gjort ham mere uren end han var allerede. Det var virkelig noget sært noget, hvorfor gjorde hun det, hvad fik hun ud af det? HAn ville dog ikke lade det stoppe ham de tanker...

''lovely...''

Ordet flød bare over hans læber, mens hans ene hånd gled op over hednes short kort gled det hen over hednes underliv og op til kanten af hendes top, som den gled op under og han begyndte langsomt at kærtegne hendes mave og lige under hendes bh.

Han vidste ikke hvordan hun ville reagere men ahn begyndte så ganske stille at åbne hendes shorts for at tage dem af hende. Han var lysten hun havde gjort noget ved ham som hun nok ikke lige havde regnet med at der ville ske...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 10 Aug 2012 - 0:24

Det overraske hende virkelig hvor meget englen lagde op til. Først gled hans hænder op til kanten af hendes shorts, og så videre op under den nedringede top. Det var da virkelig en personligheds-forandring af de helt store. Hun havde bidt ham, havde han været tilbageholdende, nervøs og usikker. Han havde sikkert haft lyst til hende, men han havde ikke helt villet stå ved det. Det var i hvert fald ændret nu, hvor det var ham der lagde op til det hele. Og hun lod ham gøre det. Han var ganske pæn, og når hun nu alligevel var her, ville det ikke gøre hende noget, hvis de endte med at gå hele vejen.

Hun havde lyst til at drikke mere af hans blod, men hun følte sig mæt, og havde ingen grund til at skade ham, så hun to en sidste slurk, og endte biddet med et kys på hans hals. Hendes røde øjne havde en mere klar rød farve end før, og hun så i det hele taget mere vågen ud. Hun havde det også fantastisk. Sådan følte hun sig altid, efter hun lige havde spist. Hun følte sig mæt og afslappet, og mærkede ikke længere sulten gnave.

Hun lod ham åbne sine shorts, imens hun trak toppen over hovedet. Den skjulte alligevel så lidt, at hun ligeså godt kunne lade vær' med at have en på. Derefter trak hun tæppet væk fra englen, som dækkede ham. Hun gjorde det med en blid og yndefuld bevægelse.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 10 Aug 2012 - 0:38

Han sukkede også nydene ved hendes sidste kys på hans hals, og han rykkede sig ikke ret meget han rykkede sig kun så han lige kunne få trukket shortsene helt af hende og smidt til side. Hna kyssede hende ned lags halsen og ned over brystet imens han tog hendes BH af hende. Han smed den over til toppen og shortsene.

Han håbede ikke hun følte at han bevægede sig for hurtigt frem og han valgte også lade hende beholde den sidste smule tøj, også lidt fordi han ville vente til hun fjernede det sidste af ahns og derved fortalte at det var okay...

Han måtte indrømme at selvom det var forkert af ham at gøre sådan noget der, da han jo var engel, så kunne han ikke lade være med at smile og nyde det. Han vidste ikke helt hvad langt hun ville, men han ville være med hele vejen.

Han kærtegnede hendes indrlår med den ene hånd hele vejen til mellem hendes ben, hvor han blidt kærtegnede hendes underliv. Han gjorde det ganske blidt og forsigtigt da han jo var en engel, mens han kyssed hende op af halsen og op til hendes læber hvor han kyssede hende lidenskabeligt og lod sin tunge glide ind mellem hendes læber og byde hendes egen op til dans, men først skar han sin tunge på hendes tænder så ahn blødte lidt fra den.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum