Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING

+3
Dean
Ophelia
Yuu
7 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING Empty Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING

Indlæg af Abraham Borzakov Søn 26 Aug 2012 - 23:05

Nutid/Datid & Første person/tredje person

- Skal reglerne laves om? Hvad mener I?

I de gamle regler stod der, at man kun må skrive i tredje person ental og datid. Det vil altså sige den måde, I alle sammen skriver på lige nu.
Liam strakte sig under lagenerne og betragtede Ophelias blege ansigt ligge på puden nærved. Han tænkte ikke videre over sin næste handling.....

Men som forfatterspire kan det være trættende at bruge den samme skrivemetode hele tiden. Personligt er jeg begyndt at lege meget med nutid og jeg ved, at det kunne være sjovt at prøve "jeg"-fortælleren (første person) engang i mellem.

Måderne deles således op:
Første person (Nutid) = Tiden går langsomt, og jeg tænker, at det hele er ved at falde sammen.
Første person (Datid) = Tiden gik langsomt, og jeg tænkte, at det hele var ved at falde sammen.

Anden person (Nutid) = Tiden går langsomt, og du tænker, at det hele er ved at falde sammen.
Anden person (Datid) = Tiden gik langsomt, og du tænkte, at det hele var ved at falde sammen.


Tredje person (Nutid) = Tiden går langsomt, og han tænker, at det hele er ved at falde sammen.
Tredje person (Datid) = Tiden gik langsomt, og han tænkte, at det hele var ved at falde sammen.

Som I nok har bemærket, så har jeg streget "Anden person" igennem. Det er fordi, det kun er Første Person og Tredje Person, jeg gerne vil have på siden - anden person bliver sgu lidt for besværlig D:

Hvad synes I om idéen? At det bliver tilladt at skrive som jeg-fortæller og eventuelt nutid i sine indlæg? En fast regel bliver dog, at skrivemåden SKAL være konsekvent gennem hele emnet. Det vil sige, at man ikke kan svinge mellem jeg-fortæller og tredje person. Andre personer i emnet behøver ikke bruge samme skrivemåde, som opretteren af emnet. Man kan hver for sig vælge hvilken tid og fortæller man vil bruge, budskabet og handlingen vil jo blive det samme.

På denne måde udvikler man virkelig sine skriveevner, jeg håber, at I vil tænke lidt over det og smide en stemme øverst oppe i et af felterne. Smid også kommentarer og start en diskussion, hvis det er det, I vil!

Man vil på ingen måde blive tvunget til at skifte metoder, hvis nogle nye vedtages.

Husk: Der må kun stemmes med én bruger.
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING Empty Sv: Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING

Indlæg af Gæst Man 27 Aug 2012 - 8:21

Jeg har stemt ja til det hele! :D

I mine øjne tror jeg det vil kunne give noget ekstra for brugerne, selvom det kan ende ud med at blive vildt forvirrende. Det giver også flere muligheder for den enkle spiller da de så for alvor kan leve sig ind i deres karakter, men igen, på den anden side vil der også altid være noget 'dårligt'.

- Andri & A.S.E.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING Empty Sv: Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING

Indlæg af Abraham Borzakov Man 27 Aug 2012 - 9:26

Nu ville jeg personligt aldrig turde at skrive i jeg-person med Liam, det er for intimt, men jeg synes helt klart, at andre skal have lov til det.

Man giver i hvert fald andre brugere en kæmpe bjørnetjeneste ved at give dem flere muligheder - man skal jo ikke påvirkes af det, hvis man ikke vil.
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING Empty Sv: Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING

Indlæg af Gæst Man 27 Aug 2012 - 9:32

Jeg er Old fashion!

Sgu fandme så :D
Nu er det måske bare mig der har fundet sig godt til rette med at skrive i datid, men så er jeg sgu bare ham den sure der mener at verden skal fortsætte med at være som den altid har været xD

-Zakariya

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING Empty Sv: Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING

Indlæg af Ophelia Man 27 Aug 2012 - 9:53

Awesome, simpelthen. Det er et faktum, at en jeg-fortæller kan gøre noget helt andet ved en historie, og ligeså kan nutidsformen. Jeg ville nok selv mest bruge tredjeperson om Ophelia, men derfor skal alle andre da stadigvæk have lov til at forme deres historier, som de vil. Så længe, at man holder den samme stil hele emnet igennem, så ser jeg intet problem.

Jeg klapper i mine englehænder, manner.
Ophelia
Ophelia
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Har gennem fire år været indlogeret på kroen 'Den Glade Sigøjner' grundet en kompliceret relation til kroejeren, Otis O'Brennen. Er blevet gjort hjemløs af Liam Borzakov.

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING Empty Sv: Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING

Indlæg af Gæst Man 27 Aug 2012 - 11:52

3. person, datid!

Hopes :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING Empty Sv: Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING

Indlæg af Gæst Man 27 Aug 2012 - 12:05

jeg stemmer ja for at kunne skrive i jeg-person også:)
det ville være dejligt at kunne udfordre sig selv:)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING Empty Sv: Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING

Indlæg af Yuu Man 27 Aug 2012 - 12:26

Så er det stemt! (; - Datid, første person og tredje person, mest fordi jeg synes det er fedt med ændringer, men også gerne vil ha det som det er nu xD Så umildbart kunne det hele også være fint nok, men ja.. En forklaring længere nede ^^

Jeg har det sårn, at personligt synes jeg det er sindsygt svært at skrive lange indlæg i nutid. Og så igen, selv vil jeg bare forsætte med at skrive som jeg gør nu, da jeg er ret meget vanedyr, så at vænne mig af med at skrive tredje-person datid, ville være et monster stort problem xD
Så egentlig, for min skyld, må i ændre så meget i vil, så længe der stadig er mulighed for at skrive som vi gør nu. Tror også i ville miste mange medlemmer, hvis i lavede så meget om. For det er meget svært at vænne sig til at skrive på en anden måde.

Men synes det er fedt, at du har taget så meget arbejde i dine hænder, Liam! Det er fucker nice! :D! Keep up the good work! We like it! C; Du har så meget respekt her fra! ^^
Yuu
Yuu
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en lejlighed i Terre, sammen med Ichigo.

Antal indlæg : 57


Tilbage til toppen Go down

Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING Empty Sv: Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING

Indlæg af Gæst Man 27 Aug 2012 - 12:33

Jeg synes det er en god idé at udvide mulighederne for rpg'en. Så man kunne sagtens bruge begge metoder, så længe emnepartneren er med på det..
Jeg selv ville nok ikke gå ud i at skrive i nutid, men det skal jo ikke forhindre andre i at forsøge :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING Empty Sv: Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING

Indlæg af Ophelia Man 27 Aug 2012 - 13:59

Det virker lidt som om, at folk har opfattet det sådan, at hvis man stemmer ja til fx nutidsformen, så bliver det et krav. Selvom man ikke har tænkt sig at gøre brug af det selv, så sker der vel ikke noget ved, at man giver andre muligheden :) Kan man ikke selv skrive langt i nutid, så vælger man da bare at skrive i datid. Men som jeg ser på det, er det da en skam, hvis man stemmer blankt nej af den grund og derved begrænser andre i at udfordre sig selv.
Ophelia
Ophelia
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Har gennem fire år været indlogeret på kroen 'Den Glade Sigøjner' grundet en kompliceret relation til kroejeren, Otis O'Brennen. Er blevet gjort hjemløs af Liam Borzakov.

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING Empty Sv: Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING

Indlæg af Dean Man 27 Aug 2012 - 14:15

Jeg stemmer klart for Old Fashion. Jeg ville blive sindsygt forvirret hvis jeg pludseligt emnede med en der f.eks skrev i nutid xD
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING Empty Sv: Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING

Indlæg af Damia Man 27 Aug 2012 - 14:36

Okay eftersom Liam tiggede og bad mig om at stemme (overdrivelse pus ;3) Har jeg nu stemt. Og jeg er fuldkommen åben over for forandringer. Har selv skrevet ja til det hele men jeg går dog personligt ikke ind for at vi skal have nutid med på siden overhovedet.
MEN, så vil jeg gerne have lov til at tilføje noget udover dette.
Fordi først og fremmest har jeg selv forsøgt mig med at skrive i jeg person(både nutid og datid), og det gør det (ifølge mig) langt mere intimt end hvad 3. person datid gør. Jeg har det som om jeg giver langt mere ud af min karakter end hvad jeg egentlig har lyst til (hvilket nok er grunden til jeg ikke personligt vil bruge jeg-formen medmindre det er med en karakter jeg føler jeg kan tiltro mig til på den måde).

Og derudover vil jeg også sige at hvis begge dele bliver vedtaget skal man inden man starter et emne skrive øverst hvilken form man vil skrive i (nutid er fuldkommen udelukket ifølge mig - stadig) 1. person eller 3. person. Så man allerede før man har startet emnet har bestemt hvilken tid emnet skal være i (og aftalt følgende med den/dem man har tænkt sig at emne med - så alle er enige).

Det kan være jeg tilføjer flere meninger senere hen når noget er blevet vedtaget :b

Love Always Damia
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING Empty Sv: Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING

Indlæg af Gæst Man 27 Aug 2012 - 17:08

Det blev ja til det hele.

Jeg kan se det enorme potentiale for at kunne bruge jeg-fortæller.
Hvis man f.eks er en magiker vil det give en bedre oplevelse for læseren af læse
"Jeg løftede mine arme til det punkt hvor jeg kunne mærke energien strømme ned gennem mig. Skyerne trak sig sammen i takt med mine åndedræt.
Jeg pressede mine arme og hænder ned og et lyn fik luften til at eksplodere"

Frem for hvis man skriver "Han rakte hænderne i vejret og skyerne begyndte at trække sig sammen. Han lod armene falde ned og samtidig slog et lyn med i træet"

Jeg føler af hele jeg-fortælleren kan 'spice' hele oplevelsen op. Det er mere spændende at skrive og læse syntes jeg. Så helt klart, gør det tilladt med jeg person og nutid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING Empty Sv: Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING

Indlæg af Gæst Man 27 Aug 2012 - 17:10

Tror jeg er mest til den sidste :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING Empty Sv: Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING

Indlæg af Gæst Man 27 Aug 2012 - 18:11

A.W.E.S.O.M.E idé!

Det at skrive i Nutid og Jeg-fortæller, tror jeg vil kunne gøre underværker med hensyn til sin karakter og dens karakteristika. Det ville vel også være med til at skabe et mere dybdegående lag og måske da også en vis nyfundet forståelse af 'forfatteren' til sin lille kreation af en character^^ .. So i'm all FOR it!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING Empty Sv: Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING

Indlæg af Gæst Man 27 Aug 2012 - 19:38

Ahem.

Jeg bryder mig ikke om at brænde broer. Så jeg har stemt på hele molevitten.
Jeg mener nemlig, at første person er både godt og dårligt - man kan jo komme til at nyde at prøve noget anderledes af og man vil få muligheden for (måske) at leve sig mere ind i sin karakter. Men nogle vil måske leve sig så meget ind i den, at det bliver forvirrende. Jeg er blandt dem, og det er også grunden til, at jeg ikke bruger jeg-person. Jeg er en høfligt vanedannende teenager. Så ja, jeg finder det nemmere at bruge tredjeperson, så jeg kan adskille mig fra handlingen.
Men det skal ikke gå udover jer andre, at jeg har den svaghed. ^^

Og nutid og datid er bare ét fedt for mig.

~ Melanthe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING Empty Sv: Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING

Indlæg af Gæst Man 27 Aug 2012 - 20:59

jeg er vild med ideen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING Empty Sv: Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING

Indlæg af Gæst Tirs 28 Aug 2012 - 1:22

Jammen hej. Blev spurgt pænt, om ikke jeg kunne tænke mig at stemme, og efter jeg kom her ind, er jeg mere end villig..

Først, jeg stemte på det helle..

Det gjorde jeg, da jeg aldrig vidste, at det førhen havde været en lænke, at man -skulle- skrive i tredje-person. Hvilket jeg egentlig er imod. Det burde være op til brugeren selv, om de skulle ønske at skrive i første person.

MEN. Min stemme, kan ikke beskrive nær så meget som ord. Og personligt, syntes jeg aldrig at jeg-fortælling, virker i Post baseret rollespil. lad mig uddybe.

Der er en grund til man kalde der 'jeg-fortælling'. Denne grund, ligger i den anden del af betydningen. 'Fortælling'. Fortælling er noget -en- person gør, meget sjældent noget to gør. Man kan dele en fortælling, ja, men dette sker oftest med korte sætninger fra hver fortæller. Og det er jo egentlig ikke det man håber, fra et Post baseret rp.. Man regner med en god lang og solid post, hvor man har noget at arbejde ud fra. Noget at læse. Post baseret rp, handler ikke kun om at skrive sin egen karakters historie, men også at udvikle den. Og lige så din partners! Glem aldrig den del. Hvis jeg skulle tælle det antal gange jeg har lavet en karakter, udelukkende for at udvikle en ven's karakter, ville jeg skulle bruge to hænder. Og det er det det handler om. Og hvis dette skete i 'jeg-fortælling' ville alt meget nemt blive kedeligt. Jeg vil helt klart altid foretrække, at mine partnere spiller i tredje person. Tror ligefrem jeg ville forlange det.. Men det ændre ikke, at siden ikke burde lænke folk til det..

Lænker sucks, men jeg-fortælling i Post baseret rp, er næsten lige så dårlig en idé. Sådan har jeg det i hvert fald.


Og nu du nævner anden person ligeså, så vil jeg lige sige, at anden person, kan være mindst lige så sjovt som alt andet. (: Det regner jeg med at bevise, med en lille historie, jeg vil sende Vie's folk ud på, skulle de have lyst. Dette har jeg allerede prøvet en gang, men der var ikke så mange interesserede. Var måske også grundet, at jeg prøvede dette en god sommer, hvor folk havde mere lyst til at være udenfor. (:
Men det var et sidespræng.

Giv brugerene lov til at vælge. Men brugere... Jeg-fortælling, høre hjemme i historier. Ikke i Post baseret rolle spil. (:

Vlad; Out! o/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING Empty Sv: Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING

Indlæg af Malakel the Vanquished Tirs 28 Aug 2012 - 14:14

3. person, datid.

Cause it just sounds better.

Udover det ville jeg mene at det er den bedste skrivemåde hvis man skriver historier, da det åbner op for flere muligheder rent grammatisk. Jeg finder det også meget lettere at udnytte tillægsord og billedsprog hvis man skriver i 3. person. Det hjælper også til at se sin karakter fra et mindre følelsesladet perspektiv, da hvis vi skrev i 1. person ville en fjendtlig sætning lyde således:

,, Din dumme *ælling!", sagde jeg! (Mig - altså lægger der lidt mere i den sætning end hun eller hende).

Den er mere lige på fordi det er nutidigt, og kan mislede til måske konfrontationer eller misforståelser. Og at en person måske tog det for hårdt til sig, fordi det netop er en (personlig)-jeg fortæller. 3. Persons fortælleren er på den måde mere professionel, da den fokusere på han/hun/den/det i stedet for mig/dig. For det er ikke et direkte: DIG DER! Udover det sker det hele i nutiden så hvis man vil have flashbacks eller forklare noget ens karakter engang har oplevet, så skal man kunne omdirigere sin skrifttype til 3. person alligevel.

Vel og mærke kun hvis man vil have ens tekst til at være sammenhængene og læselig.

Derfor stemmer jeg for 3.person, datid.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING Empty Sv: Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING

Indlæg af Gæst Tirs 28 Aug 2012 - 14:33

Jeg har taget mig friheden til også at stemme for det hele, selvom jeg nok aldrig kommer til at tage brug af første person med György.
Samtidig skal alle der har lyst til det også have muligheden for at skrive i første person og nutid, hvis de gerne vil det. Udvidelser skader jo aldrig, så længe de der ikke ønsker at bruge dem, kan lade være. Så bliver det hele jo også så dejligt demokratisk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING Empty Sv: Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING

Indlæg af Abraham Borzakov Ons 29 Aug 2012 - 19:22

Jeg vil lige skrive med store fede bogstaver: Husk nu på, at I sagtens kan fortsætte med at skrive 3. person datid, selv om andet bliver vedtaget. Tænk på hvad der kunne gavne andre forfattere n.n'
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING Empty Sv: Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING

Indlæg af Abraham Borzakov Tors 30 Aug 2012 - 0:56

AFSTEMNINGEN AFSLUTTES D. 31. AUGUST VED MIDNAT
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING Empty Sv: Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING

Indlæg af Gæst Tors 30 Aug 2012 - 6:58

De store gule bogstaver, gør det hele meget mere dramatisk, må jeg nok sige!

Efter jeg blev fuldkommen grebet af RPG, blev alle mine stile skrevet i tredjeperson (ental), datid. De andre skriveformer er jeg på en eller anden måde blevet trukket ud af, fordi tredjeperson datid var blevet banket ind i knolden på mig. Så tanken om at få muligheden for at skrive på andre måder, tiltrækker mig en del. Og så behøver man vel ikke altid skrive i den form? Man kan altid springe tilbage til tredjeperson datid, hvis flere forskellige skriveformer bliver valgt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING Empty Sv: Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING

Indlæg af Gæst Tors 30 Aug 2012 - 16:59

jeg syntes det lyder som en ide, jeg kommer nok ikke til at bruge det så meget, men jeg syntes muligheden skal være der for de der gerne vil bruge det. så jeg siger ja. :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING Empty Sv: Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING

Indlæg af Zann Lør 1 Sep 2012 - 17:39

No evil talk men jeg vil helst ikke ha det bliver lavet om for kan bedst li at det er i datid det giver mere kreativitet i stedet for nogle blander det sammen som der jo nogle der gør (nævner ingen navner og beskylder heller ikke nogen)
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING Empty Sv: Nutid/Datid & Første person/tredje person AFSTEMNING

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum