Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
And who are this God person anyway? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
And who are this God person anyway? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
And who are this God person anyway? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
And who are this God person anyway? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
And who are this God person anyway? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
And who are this God person anyway? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
And who are this God person anyway? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
And who are this God person anyway? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
And who are this God person anyway? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
And who are this God person anyway? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

And who are this God person anyway?

Go down

And who are this God person anyway? Empty And who are this God person anyway?

Indlæg af Gæst Man 10 Okt 2011 - 21:52

Tid: Det er ret sent. Solen er vist væk.
Dato: 13. oktober 2011
Vejr: Aner det ikke.
Sted: Inden i kirke, Guds hellige hus.
Omgivelser: Ingen mennesker.
Beklædning: Bare en lidt løsthængende sort trøje og nogle normale jeans. Hans venstre hånd er også pakket ind i forbinding.

Det havde taget ham hele dagen at nå så langt. Han havde siddet i denne stilling i timer og, hvis det ikke havde været for de diverse grunde, kunne han hvile siddende til Jordens undergang. Den gråhårede præst havde flere gange været henne til den mørkhårede mand og spurgt om 'Er De okay?', 'Vil du tale om noget med mig?'.
Sam havde altid været et venligsindet væsen, men at råbe 'Hold din rådne kræft! Jeg vil tale med mine forbandede engle af noge forældre og den gamle snyder til Gud! Okay?!'. Tænk, hvis præsten havde vidst, at det var en falden engel havde snakket til. Hvad ville han havde gjort, hvis han havde set Sams vinger? Selv de fleste andre engle ville havde gloet noget.
Sams vinger var brede, mægtige og alt andet ens engels. De havde halv sorte, med flere grå fjer og nogle få hvide. Sam var overbevidst om hans forældres vinder var kridhvide. Lige rene som deres samvittig... Han måtte le.
I det mindste afspejlede vinger hans personlighed. Imodsætning til de to løgnere. De havde gået ombag Guds ryg og... og... fået et afkom! Ham! Og så skulle han betale for det? Et lille, uskyldigt spædbarn sendte Gud ned på den kolde jord. Lige i armene på Demens.
Sam sukkede.
Det var ikke tiden til at falde tilbage i minderne. Det havde han ellers fået en vane med. Endnu et suk. Så lukkede han øjnene og begyndte på sin tale til Gud, forældre, livet, universet og alting. Han følte det som om alt holdt vejret. Ventede...
”Kære Gud... ” begyndte han. Hans blå øjne var stift rettet mod gulvet, et utrolig interessant et af slagsen. Hans hænder var foldet. Han sad på forreste bænkerække. Den næste grund til, at han talte højt var, at han var helt alene. Ensom og forladt. I Guds hus.
”Nogle gange er jeg vred på dig. Meget vred. Så vred jeg kunne smadre alle omring mig... For det meste har jeg holdt migselv i skak. Men den uretfærdighed du viste mig kan jeg ikke udstå. Jeg forstår ikke dine handlinger... Det er en del af spillet, ikke? Mellem dig og gamle Lucifer. Skulle jeg være på sort eller hvid team? Du smed mig ud...
Jeg er alene. Og jeg føler mig forladt. Kan du nogensinde tilgive mig? Kan du? Hørte du mig, da jeg skreg af smerte og bad om hjælp? Eller når jeg grad... græder... migselv i søvn?
”Gud, jeg aner ikke, hvad jeg skal gøre. Jeg aner ikke, hvorfor jeg kan tale så roligt, når jeg er så pokkers rasende på dig.
”Forældre... Jeg vil ikke sige kære... ” Han mistede kontrolen et øjeblik, klemte øjne og hænder hårdt sammen. Trak vejret gennem sammenbidte tænder. ”Jeg elsker jer. Og jeg hader jer overalt på Jorden. Tænkte I slet ikke på mig, på konsekvenserne, da I gjorde det? Jeg forstår ikke, hvordan I eller dig, Gud, kunne gøre det til et BARN”. Det sidste ord blevet næsten skreget ud og han rejste sig op med et set. Kørte hænderne gennem håret, kæmpede med vreden. Vreden... Den røde ild, bredte sig i hans himmelske og dæmoniske krop. Det løb i hans blod. Lige præcis som Lucifer ville have det.
Sam vendte sig om og sparkede til bænken. Satte sig og begravede hovedet i hans hænder. Følte sig under tøm. Og tilpas.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

And who are this God person anyway? Empty Sv: And who are this God person anyway?

Indlæg af Gæst Man 10 Okt 2011 - 22:37

Solens sene nedgang havde irriteret Anabel. Hun hadede at den gule kugle skulle gøre en betydelig forskel i hendes arbejdes effektivitet. Men hvad kunne hun gøre? Siden den lykkens dag for år tilbage, var hun nu dømt til livet blandt mørke og skygger. Et koldt sted for mange, havde det ikke været fordi, at Anabel havde mistet sit hjerte allerede da. men selvom hun var hjerteløs, var der visse ting som kunne gå Anabel på nerverne.
Stearinlysenes dæmpede skær der bedøvede hendes lugtesans, og lysekronens altoverskyggende glans der skar hende i øjnene som et eksempel. Kun det sorte rubin-kors glimtede magtfuldt omkring hendes hals, og gjorde det udholdeligt for hende, at lytte til Englens jamren. Sam Uden Efternavn. Hans bøn var som en irriterende, resistent summen i hendes fine høresans og den blev ved med at skure! Hvorfor var alle mænd sådan nogle klynkehoveder? Det var ikke til at tro, at det var Anabels pligt, at gøre resten af hans liv, til et levende helvede...
Ironisk ikke? At en vampyr slog en aftale af med Den Store Fyr.

Den sortklædte skikkelse lod sig falde lydløst ned ved på knæ, ved sien af Sam. Uldkappen skjulte til gode hendes overdådige udseende, som hun endnu havde at overraske ham med. Hun smilte. De næste måneder af hendes liv, skulle hun, Anabel Frank, tidligere elver og nu vampyr, gøre denne lækkerbiskens liv, til et levende - og forhåbentligt saftigt - Tartaros.

OOG: Som sagt, intet præmiesvar. Men jeg skal gerne fortælle dig lidt mere,for jeg ved at der er løsetråde mange steder i det indlæg.



Sidst rettet af Anabel Tirs 11 Okt 2011 - 15:46, rettet i alt 2 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

And who are this God person anyway? Empty Sv: And who are this God person anyway?

Indlæg af Gæst Tirs 11 Okt 2011 - 9:46

Sam følte sig virkelig underlig. Følelser syntes at have vinger og flyve rundt i hans krop og samtidig var han helt tøm. Tøm for alle de ting, han engang havde haft. Han følte sig om et fjols, men efter mange års fortrydelse virkede det godt at få det ud.
Stearinlysene sværgede let, men han bemærkede det ikke. Blikket var rettet mod det beskidte stengulv, ind i en mørke jord under det og helt ned i den gamle Satan, Lucifer. Sam rejste sig på ny og kiggede sig omkring. Kirken var ligeså tom som før, lige så tom som han var.
Det var lang tid siden han havde grædt. Tårerne havde faktisk aldrig trillet ned af hans kinder som et vandflad. Det var han alt for stolt til – Demens måtte ikke se noget. Noget til ham eller hans følelser. På den måde var Sam overlevet i den mørke kælder.
Endelig blev blikket løftet og han kiggede ud af vinduet. Det var mørkt og en fugl sang et fjernt sted. Hans fødder fik han tættere på glasruden og nu kunne han skimte en lille skikkelse flyve gennem luften. Hans fodtrin lød som tordenbrøl gennem den tavshed efter den dumme bøn. Gud gjorder ikke noget forsøg på at vise, at han havde gidet hørt efter. Hvem gad også det?
Sam var bare en ud af million. Ensom stjerne. Et hul i jorden, højt hævet over alle andre. Hvorfor skulle han være værd at lytte til? Fra nu af ville han skære båndet mellem ham og himlen. That’s final. Fuglen var væk nu. Et fjernt skrig hørtes og den trykkende tavshed var budt ind i Guds hus igen.
Hvis nogen havde fortalt ham, at en vampyr sad lige bag ham og havde hørt altid, ville han havde grinet. Sige det var en dårlig joke. Meget, meget dårlig joke. Ingen skulle nogensinde høre, hvad han sagde. Ingen. Nogensinde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

And who are this God person anyway? Empty Sv: And who are this God person anyway?

Indlæg af Gæst Tirs 11 Okt 2011 - 16:52

Anabels opfattelse af Sam var indtil videre, at han ikke var andet end en infernalsk, forkælet engel med en uheldig fortid i rygsækken, og et par dårlige dage på hånden. Hvilket ofte var ligmed en barriere der skulle brydes. En udfordring... Lækkert.
Hendes smil blev blot bredere i hættens mørke. Mere ondt og spottende, på trods af de blanke øjne fastholdt deres fokus på Englens ryg. Det var ikke fordi hun var usynlig. Men hun var fandens god til ikke at blive bemærket,på trods af sin ubarmhjertige karisma.
Men før eller siden, og det vidste hun godt for sådan var jobbet, måtte hun løfte sløret for nogle ting. men ikke endnu. Nej slet ikke endnu.
Lige nu skulle han bare gå rundt som et lille barn, mens hun som den ældre ville tage sig af ham, på sin måde. Man kunne vel næsten kalde det babysitning af den ekstraordinære type.
"Sam el Niño." Det var ikke højt. Eller lavt. Men havde en dårlig aura om sig. Mon Anabel fik svar på tiltale af englen?...

*Drengen Sam

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

And who are this God person anyway? Empty Sv: And who are this God person anyway?

Indlæg af Gæst Tirs 11 Okt 2011 - 20:34

Fuglen var væk nu. Væk. Og Sam ville ønske den havde taget hans minder og forvirrende tanker med sig. Ruden var beskidt og underlig, så det gjorde det svært at afgøre om den virkelig var forsvundet. Dens sang var i hvert fald. Det havde også irriteret ham, overbevidste han sig selv om.
Han følte sig delt, følte sig uvidende… Som en lille dreng. Dog var han en mand, ikke? Ikke? Endnu et suk. Det var ved at blive en dårlig vane. Et par nye fugle dykkede op, var det den samme?, op fløj rundt i cirkler sammen. Skulle det forstås som en hån på Sams situation eller var det bare et tilfælde?
Han troede ikke på tilfælde. Intet skete tilfældigt. Alt havde en grund. Ellers ville det ikke ske, ville ikke være det. Enkelt. Matematik. Logisk.
En følelse af sorgmodighed løb gennem ham. Og den pludselig sorgmodighed bragte mange… uvirkelige følelser ind i ham. En lavmælt kvindestemme rev ham dog ud af konflikten i hans krop.
Hun sagde hans navn.
Hun sagde hans navn.
Sam og så noget på et sprog han ikke forstod.
Den omtalte snurrede rundt på hælen og kiggede ned i øjnene på en vampyr. Det kunne tydelig ses. Hvid, emo-stil og selvfølgelig smuk.
Sam klemte let øjnene sammen og kiggede anklagende på hende.
”Hvad sagde du og, hvor fra kender du mit navn?” Og vigtigst: hørte du min… bøn?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

And who are this God person anyway? Empty Sv: And who are this God person anyway?

Indlæg af Gæst Tirs 11 Okt 2011 - 20:46

Anabel måtte nu more sig lidt over den reaktion hendes indskydelse fik. Hans navn var vel ingenting? Et lille smil bredte sig, mens hun rejste sig op og rettede ryggen. Smilet ville Sam ikke se, på grund af den brede hætte. Måtte egentligt være belastende. Ikke at kunne se noget. På en man talte med.
" Por favor. You have to speak english... "
Anabel lettede lidt på den anspændte stemning, og lagde en hånd på hans kind. Hun så ham ind i øjnene. Så al den uvished han levede i... lorteunge.
" Poor Niño. Don't know nothing. " Et moderligt smil faldt frem på det stykke af hendes ansigt, som hætten tillod. Aldrig hele ansigtet. Kun underfulde brudstykker af det.
" I'm gonna help you, yes I am. Because I know what you need. " Hendes stemme var uvant for hende selv, så hun kunne kun håbe at hendes erfaring medløgne vandt. men selvsikkerhed manglede hun ikke.. Nej da! Det havde hun nok af.
" Come with me, Niño. Let me tell you, the answers to your questions. " lokkede hun, og tog fat under hagen. Ganske blidt, for så at lade en fingerspids hvile ved hagen. Som skulle han trækkes derved, blot medpegefingeren der rørte stubbe. Så vendte hun om uden en lyd - en ikke et knirk med en skohæl - og svævede ned langs kirkens gulv. Selvfølgelig fulgte han med...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

And who are this God person anyway? Empty Sv: And who are this God person anyway?

Indlæg af Gæst Tirs 11 Okt 2011 - 21:31

Sam rynkede brynene. Det var svært at afgøre ansigtsudtrykkene på grund af den store hætte. Han følte en tvang til at rive den af og råbe hende i ansigtet. ’Show yourself’ . Hendes stemme… Den gik ham virkelig på nerverne. Bare hendes udstråling. Hendes selvtillid. Det var det han manglede. Selvtillid… Selvanerkendelse... Eller nok mere anerkendelse fra andre. Vide at det han gjorde var godt nok. Ingen havde givet ham. Hun svarede ikke direkte ikke på hans spørgsmål om hans navn.
Hvordan vidste hun det? Hvordan?.
Snakke engelsk? Selvfølgelig kunne han snakke engelsk, men den kendsgerning, at hun havde svaret havde vist hun talte hans sprog. Men engelsk var også fint…
Sam ansigtsudtryk gik fra uforstående til ingenting. Han var lidt fornærmet, den eneste måde han vidste det på var at rynke brynene let igen.
”Don’t understand? I understand perfectly well” Nu smilede hun. Et venligt, moderligt smil. Screw her. Englen fnøs lavmælt ”Help me? I highly doubt that”. Vampyrinden overraskede ham igen ved lægge sin klde hånd på hans lune kind. Han gøs og hans klare blå øjne spærrede sig let op. Hun lokkede ham… Lokkede… Hendes stemme var slesk… Silkeblød med venlige ord. Selvsikkerheden kunne tydeligt høres. Sam blev mere og mere irriteret på hende. Og det takkede han hende for; det optog hans opmærksomhed.
“Come with me, Niño. Let me tell you, the answers to your questions.” Hendes stemme blev mere og mere lokkende, blød. Hun havde fat i hans hage med en enkel finger og hendes hånd efterlod sig et frosset spor på hans hud. Lige vejen fra kinden til hagen.
Han gøs igen.
Sam smilede til hende. Et rigtig typisk Sam-smil; et smil som hverken var følelsesløs, koldt eller varmt. Han løftede armen og trak hendes hætte ned. Hun var helt sikkert vampyr. Og langt rødt hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

And who are this God person anyway? Empty Sv: And who are this God person anyway?

Indlæg af Gæst Tirs 11 Okt 2011 - 21:51

Anabel rystede på hovedet. Han var så sandelig uvidende. Og var var det sjovt for hende! Han vidste jo tyedeligvis intet. Hun havde ellers håbet på lidt modspil. Men nuvel, hvis han skulle være fræk , så kunne han få smæk.
" Then tell me; what is it, that you presume to understand? What is it, that you think, that you know ? " Anabel kunne ikke lade være. Det var hendes natur at håne. at udfordre. At dræbe. Selv hvis det hun dræbte var et argument.
Anabel spildte ikke ord, på hans tiltale denne gang. Hun tænkte blot. Mange ved ikke hvad der er i vejen, før deres problemer er løst. Sam var - på dette område - dum. Snotdum. Idiotisk. og hvem vidste ikke, at det var dumt at modsige en vampyr, der kunne befærde sig i kirker? Idioti.
Idiotien stoppede ikke. Sam skulle prøve lykken. På en måde beundrede hun ham for det. For at prøve at overvinde hende. Han kendte hende godt nok ikke... men hun beundrede det. Bare en snert. Det ville Anabel nu aldrig indrømme alligevel. Det tog ikke Anabel et sekund at mærke, at han træk i hætten. Trak den ned. Ingen trak hende ned. I n g e n!
Anabel vendte sig ikke. Hendes ansigt skulle være hemmeligt. Hele tiden. Indtil hun havde besluttet sig for at dræbe ham. Eller stole på ham. Det første var aldrig sket før. Men hun gik bare videre... Og forsvandt.

" Don't play with me, Niño. Ill fucking play you to death if you do it one more time... understand? " Alt det søde i Anabels stemme var væk. Kun frosten hun åndede Sam ind i øret med, blev tilbage - selv hendes underskønne ansigt var væk. Men nu havde han også set nok. Hendes hår. Sort som natten var det blevet afsløret af hans idioti. Dumme dreng.. Anabel holdt ham fast med hovedet næsten helt nede på skulderen, så hun havde fri adgang til det lækre pulserende blod under huden.
" I'll fucking kill you, Niño. No care what the lord says. "
Det passede egentligt ikke... havde hu været fuldkommen ligeglad med herren, var Sam alerede død. Så hvorfor var han ikke blødt ihjel endnu?....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

And who are this God person anyway? Empty Sv: And who are this God person anyway?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum