Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
nyt liv som vampyr -zankuji EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
nyt liv som vampyr -zankuji EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
nyt liv som vampyr -zankuji EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
nyt liv som vampyr -zankuji EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
nyt liv som vampyr -zankuji EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
nyt liv som vampyr -zankuji EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
nyt liv som vampyr -zankuji EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
nyt liv som vampyr -zankuji EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
nyt liv som vampyr -zankuji EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
nyt liv som vampyr -zankuji EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

nyt liv som vampyr -zankuji

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

nyt liv som vampyr -zankuji Empty nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 16:35

tid: midnat
sted: Terre
vejr: lidt regn
Omgivelser: ret stille

Moka gik igennem byen, hun så mod månen, og håbede hun snart fandt en at bide. ellers måtte hun angribe hospitalet for at tage spædbørnene. hun afskyede at skulle angribe. hun kendte dog et let offer i nærheden af hospitalet. hendes veninde aya og ayas familie. moka sukkede. hun ville ikke ødelægge nogens liv. hun kendte selv til den smerte at miste.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv som vampyr -zankuji Empty Sv: nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Zankuji Søn 2 Sep 2012 - 16:51

Zankuji kom roligt gående for sig selv og slappede bare roligt af da han ikke havde noget at nå der hjemme da han faktisk kom fra byen af for en gangs skyld. Han gik der stille og roligt men dog stadig på vagt for nattens væsner da han ikke ville bides eller angribes af noget eller nogen som helst denne her aften her.
Han så sig omkring og gik bare vider og sådan noget der og havde jo øjne med sig lige nu og her.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

nyt liv som vampyr -zankuji Empty Sv: nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 16:59

moka så ham, og syntes der var noget over ham. hun listede efter ham og ville bide ham. men jo mere hun så på ham, førte hun en sorg. hun kunne kun huske sin bror og den smerte hendes far havde på ført hende, før hun blev vampyr. "Hvorfor virker han så bekendt" sagde hun til sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv som vampyr -zankuji Empty Sv: nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Zankuji Søn 2 Sep 2012 - 17:16

Han gik der stille og roligt og fik så på fornemmelsen at der var nogen bag ham og stoppede så op og stod bare stille "du kan ikke ligefrem blive bag mig hvis jeg har denne her fornemmelse af at du er der"sagde han roligt og vente sig om og kiggede på personene og slappede roligt af.
Han var ikke sur eller noget som helst han var bare normalt at se på og det kunne man skam også se.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

nyt liv som vampyr -zankuji Empty Sv: nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:18

moka fik et chok og faldt. "Hvordan vidste du jeg var der" sagde hun og sank. hun vidste ikke hvem hun kunne stole på. hun gjorde alt for at skjule sin race duft. mange havde fornemmede hvad hun var på hendes duft

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv som vampyr -zankuji Empty Sv: nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Zankuji Søn 2 Sep 2012 - 17:31

Han kiggede på hende "jeg har en fornemmelse der sagde mig at der var nogen bag mig"sagde han roligt og kiggede på hende og slappede bare af "men hvorfor var du bag mig det kan jeg da ikke se nogen grund til at du er"sagde han bare lige ud til hende og så bare på hende og ville nu godt vide det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

nyt liv som vampyr -zankuji Empty Sv: nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:34

jeg ville se om jeg kendte dig, jeg er ikke så erfarende.. og du virkede mig bekendt" sagde hun. *Hvorfor minder ham mig om en* tænkte hun og lagde håret bag øret. "Jeg Hedder Moka Heart" sagde hun venligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv som vampyr -zankuji Empty Sv: nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Zankuji Søn 2 Sep 2012 - 17:48

Han kiggede på hende "hyggeligt at møde dig Moka jeg hedder Zankuji Anicrado"sagde han roligt og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede hende i øjne og viste ikke om hun turde have øjenkontakt med ham eller hvad hun gjorde og sådan noget der.
Han så på hende og slappede bare roligt af mens han ventede på at hun ville sige noget til ham.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

nyt liv som vampyr -zankuji Empty Sv: nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 18:01

hun sænkede blikket. "Deres navn virker mig bekendt" sagde hun. men hun ikke ikke huske hvor hun havde hørt det henne. hun syntes bare hun havde hørt det før

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv som vampyr -zankuji Empty Sv: nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Zankuji Søn 2 Sep 2012 - 18:34

Han kiggede på hende og slappede "virker mit navn bekendt"sagde han roligt og så på hende og viste ikke helt om de havde mødt hinanden før for hvis de havde så kunne han ikke lige huske hende eller noget.
Han så på hende og smilte stille og roligt til hende og slappede bare af roligt af og ventede på at se hvad der ville ske
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

nyt liv som vampyr -zankuji Empty Sv: nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 18:39

siger navnet luten dig noget, for det hedder min lillebror" sagde moka. hun så på hans hals og ville gerne bide ham, men turde ikke. for hun frygtede jo at få en på hoved hvis hun gjorde det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv som vampyr -zankuji Empty Sv: nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Zankuji Søn 2 Sep 2012 - 18:48

Han så på hende "luten menneske knægt lillebror til min forhenværende kæreste som jeg næsten aldrig så men det var jo også fordi jeg bad hende om at tænke på hendes uddannelse så det lidt min egen skyld mig og hende ikke rigtig så til hinanden"sagde han roligt og kiggede på hende og slappede bare roligt af og så på hende.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

nyt liv som vampyr -zankuji Empty Sv: nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 18:52

så du var altså den der sårede mig, ved du godt at jeg ikke tør stole på en mand, jeg tør ikke røres eller kysses.. fordi jeg hele tiden føler mig såret... jeg tør selv ikke give en sød ung vampyr mand en chance" sagde hun ogg så mod himlen. "Jeg nægter han rør mig, fordi jeg har frygt efter at være blevet såret" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv som vampyr -zankuji Empty Sv: nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Zankuji Søn 2 Sep 2012 - 18:58

Han kiggede på hende "skal jeg nu høre for det du ringede ikke engang for bare og sige hej til mig"sagde han roligt og vente sig om og gav sig til at gå hvorfor skulle han til at høre for det nu hvor der var gået så lang tid siden han sidst havde set hende og det hele.
han slappede af og gik bare han vente sig ikke om nu bare for se at hun kiggede på ham.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

nyt liv som vampyr -zankuji Empty Sv: nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 19:04

jeg blev forvandlet, jeg var dødende," sagde hun. det smertede hende at huske hendes gamle liv. hun huskede kun brud stykker. "Jeg husker kun en smerte før jeg blev forvandlet, jeg husker ikke meget" sagde moka ulykkeligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv som vampyr -zankuji Empty Sv: nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Zankuji Søn 2 Sep 2012 - 19:21

Han kiggede på hende og vende sig om mod hende "Hvorfor tror du jeg ikke har haft ledt efter dig Moka fordi jeg ikke er en der værd og samle på mange gange"sagde han roligt og gik roligt tilbage til hende og så på hende "tro mig jeg har det sku skidt med at jeg har gjort dig ondt ved at forlade dig men tro mig du har det bedre uden mig i dit liv"sagde han og så på hende og var bare sådan stille og rolig overfor hende.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

nyt liv som vampyr -zankuji Empty Sv: nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 19:36

Det er bare så træls at jeg ikke tør blive rørt eller kysset, for ham jeg er faldet for er virkelig sød, og han er ligeglad med at jeg er så naiv" sagde hun og snoede en tot hår om sin finger

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv som vampyr -zankuji Empty Sv: nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Zankuji Søn 2 Sep 2012 - 20:20

Han kiggede på hende og slappede af mens han roligt lagde sin hånd på hendes skulder og kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og viste ikke hvor længe der ville gå før hun ville fjerne hans hånd og sådan.
Han kiggede på hende og havde det da lidt skidt med at hun havde det på den måde.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

nyt liv som vampyr -zankuji Empty Sv: nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 20:25

måske tør jeg aldrig at få mig en familie, min egen familie" sagde hun og så ned. hun bed sig lidt i sin finger. mon hun nogenside fik sin egen familie. en mand som elskede hende, måske hendes egen race

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv som vampyr -zankuji Empty Sv: nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Zankuji Søn 2 Sep 2012 - 20:31

Han kiggede på hende og slappede roligt af og trak hende roligt ind til sig holde hende ind til sig "sådan noget der må du ikke sige søde du skal nok få en en dag"sagde han roligt og holdte om hende gav hende et kram og sådan noget der.
Han så på hende og slappede roligt af og smilte til hende.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

nyt liv som vampyr -zankuji Empty Sv: nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 20:38

den eneste jeg har turde kramme var en ung vampyr ved navn Arthion, han er sød og charmerende, men tør ikke kysse ham eller sige hvad jeg føler" sagde hun og så ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv som vampyr -zankuji Empty Sv: nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Zankuji Søn 2 Sep 2012 - 20:46

Han kiggede på hende og slappede roligt af "okay mærkeligt"sagde han roligt og gik om bag hende og lagde sine hænder på hendes røv og masserede dem som kun han havde gjort på hende i hendes gamle liv da hun hed noget andet og så på hende roligt og håbede på at hun ville kunne huske det og sådan noget.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

nyt liv som vampyr -zankuji Empty Sv: nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 20:50

hun husked edet og så overrasket på ham. "Nej zankiju det kan jeg ikke, har lovet mig selv at Arthion er den der må få mig til at føle mig som en kvinde" sagde moka. hun rødmede og sank. hendes hjerte hamrede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv som vampyr -zankuji Empty Sv: nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Zankuji Søn 2 Sep 2012 - 21:01

Han kiggede på hende "du kan jo lide det Moka"sagde han roligt og nussede hendes røv rolig med en hånd kun hvor på den anden kørte om foran og nussede hende der og så på hende med et smil.
han så på hende og fik roligt sin hånd under hendes tøj foran og kiggede på hende mens han stadig nussede hende.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

nyt liv som vampyr -zankuji Empty Sv: nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 21:04

moka bed sammen. hun følte at hun forrådte Arthion ved det her. "Zankuji jeg beder dig lad være" sagde hun. hun lagde hånden mod sin hals. hun huskede de bid Arthion havde givet hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv som vampyr -zankuji Empty Sv: nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum