Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hey Zankuji  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hey Zankuji  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hey Zankuji  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hey Zankuji  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hey Zankuji  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hey Zankuji  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hey Zankuji  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hey Zankuji  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hey Zankuji  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hey Zankuji  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hey Zankuji

Go down

Hey Zankuji  Empty Hey Zankuji

Indlæg af Gæst Søn 18 Aug 2013 - 14:46

Tid: 19.22
påklædning: Smalle, mørkeblå jeans. En hvid, langærmet skjorte og et par grå Converse.

Udenfor begyndte der så småt at regne, så Bella skyndte sig ind på "Den glade Sigøjner." Denne dag var der ikke så mange folk, hvilket Bella var en smule taknemmelig for. Hun gik op til baren og så på det lille spøgelse, som stod bag baren og serverede drinks for folk.
"Hey. Rom og Cola." Det var en af de eneste drinks Bella kendte til, så det var det hun bestilte. Måske skulle hun til at terpe det lidt mere, så hun en dag kunne få en ny og bedre drink... måske ikke. Spøgelset skænkede rom og cola ned i et stort ølkrus og stillede det på bordet. Bella smed nogle mønter på bordet og tog kruset med et smil, før hun smuttede ned i det aller fjerneste hjørne af kroen.
Hun lænede sig godt tilbage i stolen og slængede sine fødder op på bordet, hvorefter hun fiskede sin mobil op ad lommen og langsomt begyndte at rode sine beskeder igennem. Eller mangel på samme. I den anden hånd holdt hun kruset. Dette var egentlig det hun lavede, når hun kedede sig, og hun havde brug for at komme lidt ud. Væk fra den triste lille lejlighed. Væk fra det hele i håb om, at der en dag ville ske en forandring, der gjorde hendes liv knap så kedeligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey Zankuji  Empty Sv: Hey Zankuji

Indlæg af Zankuji Søn 18 Aug 2013 - 17:14

Zankuji kom roligt gående ude på gaden i da han roligt så et sted som han ikke rigtig havde lagt mærke til men hvorfor var der endeligt også sådan et sted i en by hvor der var steder som var ti gange sjovere end dette her.
Han tog sig roligt til hovedet og kunne jo ligeså godt tjekke det ud nu, i stedet for at gøre det senere også nu hvor han var her alligevel.
Han gik roligt indenfor og kiggede sig omkring og denne der lugt af sprut og smøger og den slags ting ramte han som en hammer fra en fjern himmel lige i ansigtet i det han bare var kommet ind af døren, men stedet skulle ha en chance så det fik det skam også til han ikke gad stedet mere.
Han gik op i baren og fik sig bestilt en øl og ikke efter ret lang tid fik han den kold og god lige efter hans smag når det galt sådan nogen ting som det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hey Zankuji  Empty Sv: Hey Zankuji

Indlæg af Gæst Søn 18 Aug 2013 - 20:40

Bella så op fra sin mobil. Mest fordi der ikke var noget interessant at kigge på, men også fordi hun ville se hvad der forgik rundt omkring på kroen.
Hun tog en tår af sin drink og så rundt. Siden hun kom var der kun kommet én person til siden. En fyr, der nu sad oppe ved baren og drak et eller andet, som hun ikke kunne se hvad var fra denne afstand.
Hun tog fødderne ned fra bordet og rejste sig langsomt op, hvorefter hun nærmede sig manden.
"Hey," sagde hun og slængede sig ned på barstolen ved siden af ham. "Hva' så?" Et smil bredte sig om hendes læber.
Normalt ville hun ikke gå hen til en fremmed og begynde at tale med ham, men i dag kedede hun sig bare for meget til at sidde alene og... kede sig.


//Er der en mening med dit "Kom" eller er det bare en fejl?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey Zankuji  Empty Sv: Hey Zankuji

Indlæg af Zankuji Man 19 Aug 2013 - 22:38

Han sad der stille og roligt for sig selv og drak det han nu havde og så roligt på denne her unge kvinde som kom hen til ham og så på ham og ja snakkede til ham, det havde han ikke rigtig forventet.
Han så på hende "hej og hvad så hmmm ikke det vilde hva med dig selv"spurgte han roligt og slappede af mens han kiggede på hende og smilte roligt til hende "du er ikke en jeg har set før her inde"sagde han roligt og kiggede på hende med et smil på sine læber og viste ikke hvad hun ville tænke lige nu, men hun kunne jo også tænke på så meget som han kunne og alt det om den måde hun bare snakkede til ham på og alt det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hey Zankuji  Empty Sv: Hey Zankuji

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 19:53

"Jeg kedede mig bare en smule," sagde hun med et smil. "Eller det vil være synd at sige. Jeg kedede mig riiiimelig meget." Hun lo kort.
"Jeg kommer her heller ikke normalt. Det er mere når jeg keder mig, som jeg har gjort meget af i dag. Så vil jeg finde et eller andet og lave, og her sidder jeg så." Hun tog en tår af sin rom og cola, som hun havde taget med hen til baren, fra det bord hun havde siddet ved før.
"Kommer du her ellers tit?" spurgte hun. Det havde lydt lidt sådan, da han havde sagt, at han ikke havde set hende der før. Som om han så alle der rendte frem og tilbage fra kroen hver dag. Hvilket ville sige ret mange folk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey Zankuji  Empty Sv: Hey Zankuji

Indlæg af Zankuji Ons 4 Sep 2013 - 13:49

Han kiggede på hende "jeg er kommet her en del men vil ikke kalde mig for en stamkunde her inde"sagde han roligt med et stille og roligt smil, og undrede sig over at hun kunne kede sig sådan her inde.
Han så på hende med et stille smil "hvordan kan du kede dig på et sted som dette her"sagde han roligt og så på hende og smilte bare roligt over hun var kommet op til ham og være fordi hun kede sig, det var da underligt efter hans mening men det var det nok ikke efter hendes.
Han så på hende og slappede roligt af "er der noget du vil ha for gir gerne hvis det er"sagde han roligt og smilte til hende for hun virkede som en okay person og den slags der, men nu ville han lige lære hende og kende og det hele for hun var bare kommet op til ham og alt det..
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hey Zankuji  Empty Sv: Hey Zankuji

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum