Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
nyt liv som vampyr -zankuji - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
nyt liv som vampyr -zankuji - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
nyt liv som vampyr -zankuji - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
nyt liv som vampyr -zankuji - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
nyt liv som vampyr -zankuji - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
nyt liv som vampyr -zankuji - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
nyt liv som vampyr -zankuji - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
nyt liv som vampyr -zankuji - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
nyt liv som vampyr -zankuji - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
nyt liv som vampyr -zankuji - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

nyt liv som vampyr -zankuji

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

nyt liv som vampyr -zankuji - Page 2 Empty Sv: nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Zankuji Søn 2 Sep 2012 - 21:25

Han kiggede på hende "du kan jo lide det søde"sagde han roligt og skilte hendes skamlæber af og kørte en finger frem og tilbage på hendes og kiggede på hende "og ingen behøver at få det at vide"sagde han og gjorde de ting på hende som han gjorde ved hende da hun var menneske og de ting så godt kunne lide når han nussede hende.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

nyt liv som vampyr -zankuji - Page 2 Empty Sv: nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 21:28

moka bed sig i læben og følte dette som en voldtægt. hun huskede jo intet var livet som menneske. *jeg beder lad være, jeg husker intet fra mit menneske liv" sagde moka. for hvis han førte sig ind i hende, så voldtog han hende, for hun ville ikke dette her

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv som vampyr -zankuji - Page 2 Empty Sv: nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Zankuji Søn 2 Sep 2012 - 21:44

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "rolig nu"sagde han og havde et vibrerende æg formede i den hånd der var ved hendes underliv og førte det roligt ind i hende da hun var våd nok der nede til det, og roligt fjernede han sin hånd fra det og det samme med den anden og roligt fik han ægget starte med at vibrere inde i hende og sådan "ville bare give dig en lille gave"sagde han roligt til hende og håbede på at hun ville kunne lide den.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

nyt liv som vampyr -zankuji - Page 2 Empty Sv: nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 21:46

hun skreg og sank på knæ. "Hvad har du puttet i mig" sagde hun og knæmpede mod fornemmelsen af det. "JEg er ikke den pige du kendte!" skreg hun og tog sig til maven. hun kunne ikke stå op så længe den ting var inde i hende. *Hvorfor gør han dette her* tænkte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv som vampyr -zankuji - Page 2 Empty Sv: nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Zankuji Søn 2 Sep 2012 - 21:58

Han kiggede på hende roligt "slap helt af føl selv efter der nede den kan jeg huske du legede med på et tidspunkt"sagde han roligt og slukkede for den igen og slappede bare af og ventede på at se hvad hun ville sige til det og alt det.
Han viste lidt om hende men hun var ikke den samme som dengang bare fordi hun var vampyr nu som han for det meste ikke gav en skid for.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

nyt liv som vampyr -zankuji - Page 2 Empty Sv: nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 22:01

det kan ikke passw... OG FÅ SÅ DEN TING UD AF MIG!" skreg hun. hun var blevet lidt bange for ham. hvad ville han dog ikke gøre imod hende, hvis han havde kendt hende fra før hun blev vampyr. moka satte sig og forsøgte at få den ting ud af sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv som vampyr -zankuji - Page 2 Empty Sv: nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Zankuji Søn 2 Sep 2012 - 22:15

Han kiggede på hende og slappede bare af "okay skal jeg nok"sagde han roligt og kørte hånden ned ved hendes røv og om til hendes underliv og tog den roligt ud af hende "sådan"sagde han roligt og kiggede på hende.
Han kiggede på hende og slappede bare af og stod med ægget i sin hånd som var dækket af hendes saft og sådan.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

nyt liv som vampyr -zankuji - Page 2 Empty Sv: nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Gæst Man 3 Sep 2012 - 21:51

hun tog sig skamfuldt til underlivet. "Hvor kunne du gøre det mod mig, jeg husker dig knap nok" sagde hun grædende. hun turde ikke vise sig for Arthion nu. det ville være for meget skam for hende. hun rejste sig og rettede sin nederdel. "Skønt, nu kan jeg ikke vise mig for Arthion, han er ud af en fin familie, og det er vandære dette her" sagde hun grædende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv som vampyr -zankuji - Page 2 Empty Sv: nyt liv som vampyr -zankuji

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum