Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Titel hjælp til mine historier - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Titel hjælp til mine historier - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Titel hjælp til mine historier - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Titel hjælp til mine historier - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Titel hjælp til mine historier - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Titel hjælp til mine historier - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Titel hjælp til mine historier - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Titel hjælp til mine historier - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Titel hjælp til mine historier - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Titel hjælp til mine historier - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Titel hjælp til mine historier

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Titel hjælp til mine historier - Page 2 Empty Sv: Titel hjælp til mine historier

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 23:20

ja. og lave en bog med ene af titlerne til historierne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Titel hjælp til mine historier - Page 2 Empty Sv: Titel hjælp til mine historier

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 23:24

Hehe. :) Okay, behøver vel ikke sige det er usundt? Men held og lykke med bogen :D Jeg er oppe en halv time mere, hvis du forsat vil chatte :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Titel hjælp til mine historier - Page 2 Empty Sv: Titel hjælp til mine historier

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 23:25

okay.

kan du lide at skrive historier?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Titel hjælp til mine historier - Page 2 Empty Sv: Titel hjælp til mine historier

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 23:27

Ja. :D Skriver noveller i min fritid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Titel hjælp til mine historier - Page 2 Empty Sv: Titel hjælp til mine historier

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 23:28

lav dig på movellas så. jeg er sikker på at folk ville elske dine tekster

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Titel hjælp til mine historier - Page 2 Empty Sv: Titel hjælp til mine historier

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 23:30

Måske, skulle man, har bare ikke så meget tid til at skrive mere :) men hvorfor ikke, har nogen til bare at ligge som kun jeg har set.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Titel hjælp til mine historier - Page 2 Empty Sv: Titel hjælp til mine historier

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 23:32

jeg arbejder hver dag fra 9-17.30. og jeg cykler 6 km hver aften og morgen. og jeg skriver da i mine pauser,og har stadig tid til at skrive.

Men jeg syntes du skal gøre det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Titel hjælp til mine historier - Page 2 Empty Sv: Titel hjælp til mine historier

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 23:43

Sandt, men jeg læser medicin, og arbejder som kommentater til E-sport, plus 3 dage om ugen er jeg ude hus og spiller Pen'N'paper rollespil :) og har en time fra alt til hjem, tager en del tid. Men ja..Holder af at skrive så var forkert at give slip på det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Titel hjælp til mine historier - Page 2 Empty Sv: Titel hjælp til mine historier

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 23:44

selvom du har så travlt, så vil jeg sige du skal begynde at skrive igen. et råd om movellas. del dine tekster ind i kapitler, også selvom hvis det er noveller

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Titel hjælp til mine historier - Page 2 Empty Sv: Titel hjælp til mine historier

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 23:49

Gør jeg allerede :) lave et større mellem rum når jeg føler det passer ind :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Titel hjælp til mine historier - Page 2 Empty Sv: Titel hjælp til mine historier

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 23:50

Det er rigtig godt. kunne du lide det du læste af mit. også selvom der var stavefejl i

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Titel hjælp til mine historier - Page 2 Empty Sv: Titel hjælp til mine historier

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 23:55

Der er flere i mit xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Titel hjælp til mine historier - Page 2 Empty Sv: Titel hjælp til mine historier

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 23:56

du skriver fantastisk. Et godt råd min ven. have kun en publiceret til den er færdig, og så have de andre i udkast. til den der er publiceret er færdig. og der efter publicere du den næste.

Må jeg give dig et godt råd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Titel hjælp til mine historier - Page 2 Empty Sv: Titel hjælp til mine historier

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 23:59

Jeg skriver dem i dokumenter til de er færdige og så sender jeg dem der ind. :) har fire til at ligge lige nu, Dem jeg nok laver den inde er fra 9 klasse...
er noget tid siden.. har overvejet at skrive dem om :D men de vækker så mange minder at læse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Titel hjælp til mine historier - Page 2 Empty Sv: Titel hjælp til mine historier

Indlæg af Gæst Man 17 Sep 2012 - 0:00

jeg syntes den du har der inde er fantastiske. men må jeg give dig nogle råd til nogle movellas?


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Titel hjælp til mine historier - Page 2 Empty Sv: Titel hjælp til mine historier

Indlæg af Gæst Man 17 Sep 2012 - 0:02

Gerne :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Titel hjælp til mine historier - Page 2 Empty Sv: Titel hjælp til mine historier

Indlæg af Gæst Man 17 Sep 2012 - 0:04

Lav dig en movella, som hedder titler og oplysninger på færdige movellaer.

Der kalder du hvert kapitel en af dine historiers titler. og i det store felt. fortæller du så hvad genre det er og hvor mangle kapitler det er i historien når den er færdig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Titel hjælp til mine historier - Page 2 Empty Sv: Titel hjælp til mine historier

Indlæg af Gæst Man 17 Sep 2012 - 0:07

Jeg forstår ikke helt?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Titel hjælp til mine historier - Page 2 Empty Sv: Titel hjælp til mine historier

Indlæg af Gæst Man 17 Sep 2012 - 0:09

viser dig linket på min, så forstår du det sikkert

http://www.movellas.com/da/book/read/201209051949438181

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Titel hjælp til mine historier - Page 2 Empty Sv: Titel hjælp til mine historier

Indlæg af Gæst Man 17 Sep 2012 - 0:10

Hmmm...Lyder smart. :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Titel hjælp til mine historier - Page 2 Empty Sv: Titel hjælp til mine historier

Indlæg af Gæst Man 17 Sep 2012 - 0:11

så kan du også holde styr på hvor mange du enlig skriver og hvad genre :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Titel hjælp til mine historier - Page 2 Empty Sv: Titel hjælp til mine historier

Indlæg af Gæst Man 17 Sep 2012 - 0:24

Så er to af mine noveller oppe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Titel hjælp til mine historier - Page 2 Empty Sv: Titel hjælp til mine historier

Indlæg af Gæst Man 17 Sep 2012 - 0:28

Husk at skrive hvilen genre det er. go hvor mange kapitler.nSå vilfol mene du har styr på det min ven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Titel hjælp til mine historier - Page 2 Empty Sv: Titel hjælp til mine historier

Indlæg af Gæst Man 17 Sep 2012 - 0:32

Hehe :D takker, håber de er ved at få det bedre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Titel hjælp til mine historier - Page 2 Empty Sv: Titel hjælp til mine historier

Indlæg af Gæst Man 17 Sep 2012 - 0:32

:D håber vi kan skrive igen en dag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Titel hjælp til mine historier - Page 2 Empty Sv: Titel hjælp til mine historier

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum