Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."
O//Masser af shoppende mennesker
V//Solnedgang
T//starten på aftenen
D//irl
______________________________________/
"Arh! Fyraften!" sagde en munter stemme idet hans lange arme blev rakt op i luften i et veltilfreds stræk. En lyshåret ung mand sad ved en selvopslået minibarlignende gadebutik. Han havde et bredt smil på de veltilfredse læber idet endnu et glad støn undslap ham imens han kiggede på sin udmærket betaling. En lille glaskrukke med små hvide ildfluelignende tingester skinnede roligt derfra. Hans betaling.
Han smilede endnu engang og slog kort sin høje farvestrålende hat af hovedet og satte den på bordet, for så at lade sin hvidhandskede hånd glide igennem det solstegte varme hår. Hårdt arbejde, men hvem klager? Ikke Ashton Soulweaver! Næ nej!
Han lænte sig roligt tilbage imod stolekanten og kiggede op imod den nedgående sol med endnu et bredt lyst smil. "Haha en prægtig dag det er." sagde han til sig selv idet han lagde armene over kors og nikkede for sig selv.
Gæst- Gæst
Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."
Hun så stille mod den nye lille mini gadebutik og betragtede den med de hav blå øjne, og gik stille mod ham og tog øre dimserne ud og sagde"hejsa´?... dig har jeg aldrig set her??... er det en ny butik eller er du sådan en omrejsende sælger eller??... handler" hun smilte kært og kunne sagtens se han ville slappe af og måske havde tænkt sig at ha fri, men så let skulle han ikke slippe fra nysgerrig kajika...
Gæst- Gæst
Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."
"Hvad med dig, du? Hvad laver en yndig lille sag herude i det gode vejr?" sagde han og bed sig kort i tommelfingerspidsen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Uni siger du?" sagde han og slap stille hendes hånd igen og tænkte sig om. Selv havde han ikke gået i skole i umindelige tider.
Ashtons lettere spidse ører gav et kort vrik fra sig da han lod blikket falde tilbage til glasset med de ildfluelignende lys. Han smilede stille og lod til at nikke til det inden han så på hende igen.
Han strækte sig kort og svippede hatten tilbage på toppen af hans hoved.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Arbejdspladser ved jeg ikke meget om.. kun at jeg ikke behøver en." sagde han med et muntert grin inden han lyttede til hendes andet spørgsmål.
"Jeg? Jeg sælger såmen drømme." sagde han så og kiggede på hende i en tid. Sælge drømme? Gjorde han nar? Det så ikke sådan ud. Det lød temmelig alvorligt i hans mund imens han stille betragtede hende med det samme, en smulle nærgående smil og gyldne blik.
Ingen løgn ingen tvivl. Han strakte sig endnu engang tilfredst og kiggede ud på gaden. "Det sælger godt her om sommeren.. jeg ville kunne forstå hvis det solgte om vinteren med alle deres deppresioner.." sagde han så og trak på skuldrene. "Men du ved hvad man siger. Ens ulykke er en anden mands himmerige." sagde han med endnu et kækt smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg sælger de drømme, som man ønsker sig. Drømme man selv har magt over og selv kan styre.. indenfor et specielt tidsrum. Mit bedste tilbud er 10 fragmenter for 10 dages drømmesøvn." sagde han så. "Men nu det er dig kan du få dem for 6 fragmenter for 10 nætter." sagde han og smilede kort til hende idet han fandt et stykke papir frem, hvor kontrakten var nedskrevet. Han rækkede det stille til hende og lod hende læse betingelserne:
Vær hilset stolte køber af drømmestykker.
Jeg, Ashton Soulweaver, tilbyder det antal drømmestykker for en rimelig pris af nogle få af Deres sjælfragmenter. Du vil være hundrede procent tilfreds eller sjælestykkerne tilbage helt intakte (Og jeg mener intakte).
Bivirkninger:
Stærk afhængighed og mulig nervøse tilvækster i form af lyst til flere drømme. Bør ikke sælges til folk med hjerteproblemer eller en kæreste der gerne vil lade andet om natten (høm høm xD).
Underskriv her.
"Jeg foreslår at du tænker lidt over dit valg, Kajika." sagde han så og prikkede kort på glasset med de små lys i.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Drømmene er ikke farlige på nogen måde.. bare virkelighedsrealistiske. En virkelighed man selv kan styre. Der er nogen mennesker her i verden, som har sådan et elendigt liv at de bliver afhængige af disse drømme for at de skal være den nye virkelighed. Folk reagere forskelligt på det, men de fleste ønsker at opleve det igen." sagde han og trak på skuldrene.
og igen.. og igen.. og igen.. lige indtil pungen er tom.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Men du kan være ganske rolig. Jeg æder verken mennesker eller river vingerne af engle, som dig." sagde han med et smil og fastsatte hænderne i lommerne igen idet han igen betragtede hende med det næsten alt for lette smil. "Sjælevævere er noget mere tilgængelige end mange andre dæmonracer.. desværre er der ikke så mange af dem tilbage længere." sagde han med et kort strejf af alvor over for sin races nedbrydning. En 'truet' race, som dyrene på den røde liste.
Han betragtede måbene stedet hvor hun boede. Sikke da et sted hva?!
"Wow du sidder sgu godt i det." sagde han med et grin. "Hvis du allerede har råd til sådan et sted, hvorfor vil du så ha et arbejde?" sagde han og vendte de spørgende gyldne øjne hen imod hende med endnu et lidt dæmonisk smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ah. Jeg har ikke set en sjælevæver i umindelige tider. Ikke siden kappellet blev brændt ned." sagde han tænkende og placerede en finger på sin underlæbe idet han fik et tænkende udtryk. De havde allesammen forsvundet inde i flammerne. Dengang.
Han smilte igen, dog lidt ligegyldigt og så hen på hende, bare for let at glide ud af de rødglødende tanker. Den brænd.. den ville ikke ha forandret noget alligevel, vel?
"Men jeg er nu ret sikker på at der findes flere sjælevævere et eller andet sted. Muligvis i steder som New Orleans eller Tennesee." sagde han og nikkede. Sjælevævere var blevet sporet tilbage til de gamle slavekolonier, og selvom Ashton var 'hvid' så havde han slaveblod i årene. Kun hans race forhindrede hans farve i at formørknes.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han fulgte hende ud i gangen og betragtede nøglen der blev sat imod låsen og lave det sædvandlige lille 'klik'. Han smilede kort og kiggede på døren der åbnede sig.
"Flot hybel." sagde han og lagde armene over kors og nikkede eftertænkende. Ikke dårligt. Et typisk rigmandshjem efter hans mening.. havde han selv haft råd til sådan noget, ville hans stil dog have været en smule anderledes, men hvem klager? Han gik roligt derind og kiggede kort på den mindre spejling i det bonede mørke gulv.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg har ikke drømme eller mareridt på den måde." sagde han så. "Alt vores kreativitet bliver lagt i andre menneskers drømme, så når jeg sover så drømmer jeg om fortiden for det meste. Om det er en drøm eller et mareridt kommer helt an på mindet." sagde han og smilte igen muntert, som om det var en ren refleks at gøre det.
Mareridt.. en dårlig drøm eller en real drøm? Man kan aldrig rigtig placere om disse drømme er dårlige eller gode.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Og med hensyn til drømmene og hvad man kan deri. Hvis du er fuldkommen tilfreds med dit liv, så ville jeg ikke foreslå dig at købe noget, men derimod hvis der er ting du vil opleve men ikke kan, er det en god deal. Jeg solgte engang til en menneskekvinde.. hun nåede at være alt hvad hun ønskede sig, selvom hun ikke havde en klink på lommen. Vampyr, model, filmstjerne, familiemedlem.. alt."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg behandler enhver kunde som var de min ligemand. Alt jeg ønsker er blot en betaling og en tilfreds kunde." sagde han så og nikkede for sig selv.
"Det er jo heller ikke fordi du mister sjælen.. den bliver bare min." sagde han og trak på skuldrene.
"Men hvis du endnu er i tvivl, kan du få en 4minutters smagsprøve."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Er du klar?" sagde han så. "Du skal fokusere på hvad nu nøjagtig vil have at der skal ske i drømmen."
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» I will get you, sooner or later you will give in, and click on this. Soon, you'll be in my power, soon you will be mine - only MINE!(Full)
» You should be mine, but I'll lie.
» That is mine
» You are all mine!
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]