Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
ikke den vild aften EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
ikke den vild aften EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
ikke den vild aften EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
ikke den vild aften EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
ikke den vild aften EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
ikke den vild aften EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
ikke den vild aften EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
ikke den vild aften EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
ikke den vild aften EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
ikke den vild aften EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

ikke den vild aften

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

ikke den vild aften Empty ikke den vild aften

Indlæg af Tchort Søn 23 Sep 2012 - 14:02

Tid: 23
sted: banegård
vejr: oversky
omgivelser: ikke rigtig nogen

der kom en person går ud af et tog som lige var ankommer til banegård, person er næste to meter høj (185,5cm) sølv grå hår, blå grå øjne, denne person er tchort, han skulle ikke rigtig noget her til aften, så indtil videre vil han bare, ser sig lidt omkring, for at ser om der sker noget spænde, men det regn han ikke vild med at der gør, han gik over mod trappe som føle op af, sp han kun kom ud til resten af by, han har et sæt kul sort tøj på.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646

Tilbage til toppen Go down

ikke den vild aften Empty Sv: ikke den vild aften

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 14:30

Påklædning: sin lange sorte jakke med de hjemme lavet lommer der sad åben omkring hende, sort lang ærmet tøje,tæt siddende sorte cowboy bukser, sit sorte hår var sat tilbage i en hestehale der gik til midten af hendes ryg.
--------------------------------------

Hun havde taget en lille tur ud af byen, hun havde kun været væk i lidt over en time, hun valgte at stå af lidt før det hun endelig havde behov for, så hun kunne gå det sidste af vejen, hun vidste vejret ikke var super men det var ikke ret slemt i forhold til andre dage.

Hun kikkede sig omkring så den høje mand, med det pæne hår, han var mindst ti centimeter højere end hende, hun tog sig selv i at kikke på ham, hun rystede hovedet og så sig omkring.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Sep 2012 - 14:42

han var på vej op af trappe da han kun på en måde mærke at der var en som kiggede på ham, han stoppe op på trappe og vendt sig halv om, for at kiggede ned og undersøg, hvem det var, det vis sig at være en kvinde nok vampyr, da han ikke kun mærke nogen puls fra hende, han begynde rolig at fortsætte op af trappe for at kom ud til resten af by.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 15:07

Manden kikkede på hende, og gik ud af, hvem var han, der var et eller andet anderledes ved ham, menneske var han ikke, vampyr elle demon, måtte være en af de to siden han gik alene midt om natten, vent, nogen mennesker var dumme nok til at gøre det.

Hun gik lidt hurtigt efter ham, da hun kom tæt på ham, tilpassede hun hans tempo, hvis han var menneske måtte nogen holde øje med ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Sep 2012 - 15:12

han smiler svagt af hende da hun begynde at gå efter hende, hun havde hvis ikke fundet ud af hvad han er, han gik videre ud i by og frej ud på gågade, så han havde mange mulighed for af smut fra hende, selvom at hun er vampyr, han drej end af en gyde efter noget tid og sat i løb ud hun kun ser det, hvor han hoppe op på et tag, hvorefter han kiggede ned på gyde som hun nok vil kom til lige om lidt, så må han ser hvor overrasker hun bliv over at han bare er væk.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 15:26

Han kunne sagtens være et menneske da han begyndte at gå lidt hurtigere, hun vidste godt det var på grund hende, men hvis han var et menneske var det kun farligt hvis han var alene, han dejede ind i en gyde, da hun kom der ind var han væk!
Hun gik ind midt i gyden, og kikkede sig forvirret omkring, ingen dufte, intet liv, ingen.

"Hvad i alverden" sagde hun stille til sig selv, langsomt gik det op for hende at nogen kikkede ned på hende, hun kunne ikke mærke hvor fra, hun kikkede sig forvirret og lidt skræmt omkring.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Sep 2012 - 15:33

han smiler svagt af hende, så hun stå der ned og kig forvirret rundt, "hvorfor følge du efter mig" spurgte han end han hoppe ned fra tag og land nogen meter foran hende, han havde sammen hænder på ryg end han ramt jorden, han kiggede kort undersøg på hende, det ser ud til at hun er blind på det en øje, havde hun virkelig tror at han var et menneske side hun var gå efter ham, han stå og afvente et svar fra hende.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 15:56

Hun kikkede overraskende på manden der landede foran hende, hun fik et shock over det, og spang lidt tilbage og kikkede overrasket på ham, det var ikke et menneske. Demon eller vampyr!

"Undskyld den herre, troede de var et menneske, så jeg ville ikke lade dem gå alene igennem natten, jeg undskylder meget!" Sagde hun og kikkede nervøst ned i jorden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Sep 2012 - 16:02

han smiler af hende så man kun ser hans hugtænder, "du er tilgive, hvor længe har de være vampyr" spurgte han og kiggede på hende, "de er ikke særlig af erfaring af en vampyr at være" sagde han og kiggede kort på hende, han gik lidt tætter på hende og gik rundt om hende, for at ser hende nærme, hvorefter han gik lidt væk fra hende og kiggede kort rundt.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 17:34

Hun kikkede på ham og underede sig over hans spørgsmål, det havde vel ikke en ret stor betydning, "jeg blev bidt for lidt over 80 når siden, hvad med dem selv?" Spurgte hun ham stille og roligt og kikkede smilende på ham.
Så han var en vampyr, hmm spændende, mon han var en vampyr som hende eller en offensiv en, hun håbede at han var en som hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Sep 2012 - 17:40

"er født som vampyr, så er de ikke særlig træner i din færdigheder, for så vidste de at jeg er vampyr ud fra at jeg ikke har nogen puls" sagde han og kiggede kort på hende, han kiggede kort op på aften himmel, efter lidt tid begynde han at gå videre i et stille og rolig tempo, "du behøver ikke at følge efter mig mere, da jeg godt kan klar mig selv" sagde han og sammen hænder om på ryg mens han gik videre.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 17:54

Hun gik op på siden af ham, og kikkede på ham.
"Født vampyr?" Sagde hun stille da hun gik tættere på ham, da hun var kommet op til ham sagde hun."de svarede ikke på det jeg spurgte dem om den herre." Sagde hun roligt til ham.
"Og jeg har trænet de færdigheder jeg mente jeg skulle træne, har ikke følt der har været behov for at træne de sidste." Sagde hun hurtigt efter det andet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Sep 2012 - 18:03

"de spurgt mig ikke om mere end hvor længe jeg havde være vampyr" sagde han og gik rolig videre, han smiler svagt af hende og kiggede kort på hende, han nikke kort til det sidste hun sagde om sin færdigheder, det er noget hun selv bestemmer selvom de nu kan være meget god at kun styre.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 18:34

Hun forsatte med at gå med ham.
"Så lad mig om omformuler spørgsmålet, hvor gamle er de den herre? Sagde hun lidt irriteret til han, hun kikkede smilede på ham og ventede på hans svar.

Hun kom op på siden af den høje mand og kikkede op mod hans ansigt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Sep 2012 - 18:39

han smiler kort af hende, da hun vil vide hvor gammel han er, "9718år gammel er jeg" sagde han og kiggede kort på hende, han gik rolig videre, efter noget tid drej han ud af gyde og gik kort efter en på en bar, hvor han gik op til bar og bestille et vin glas med blod, hvorefter han sidder sig ned til et bord og nippe kort til glas.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 18:51

Hun vidste ikke helt om hun skulle gå med eller nej.. Han virkede ikke super venlig, hun tog sig selv i at gå med ind omg satte sig ved bordet.
"9000? År gamle de laver sjov gør de ikke den herre?" Hun nægtede at tro på at han var så alle som han sagde om an var vampyr eller ej så kunne dedikere passe, han opførte sig også meget moderne, den ældste vampyr hun havde mødt var list over 2000 og han snakkede gammeldags til hende, men han Bode også nede i et underjordisk temple, ham her var jo inde i byen, en nej det kunne ikke passe.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Sep 2012 - 18:55

"høre de dårlig eller er de bare fat svag" spurgte han, det skulle ikke være rigtig at han skulle gentag sig selv, "det var 9718år ikke 9000" sagde han, han kiggede kort rundt i bar, der var ikke det vild til sted her til aften, han nippe til glas igen og lukke kort øjne, han læner sig tilbage i stol og kiggede kort op på loft, end han nippe til glas igen, det var menneske blod, et sund og frisk menneske smager det til.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 19:07

Hun sniffende til luften, den forbandede søde duft blodet gav luften.
"Hvis de er så gamle som de siger lige nu vil jeg meget gerne stille dem nogen spørgsmål, da jeg underviser i historie." Hun kunne ikke fjerne øjne fra glasset han sad. Med, den duft, var så sød at det var umuligt at have øjne andre stedet.

Så han del gerne blod overraskede hende endelig med den måde han opførte sig på overfor hende,

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Sep 2012 - 19:13

"og hvad går det spørgsmål så ud på" spurgte han og kiggede kort på hende, end han tøm glas med blod da han godt havde, ladt mærke til at hun sad og stirre på det, som hun vil tager det fra ham, "du kan gå op i bar og kæbe et glas selv" sagde han og kiggede kort på hende op hende, han lukke kort øjne end han kiggede kort rundt.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 19:40

Hun rystede hovedet og kikkede på ham, "Nej tak, jeg vil ikke have noget, men spørgsmålende er mest bare om hvordan de var at opleve historien på egen hånd, hvordan det var at være det?"

Hun kikkede rundt i baren, der var ikke mange væsner eller mennesker der, hendes øjne gik tilbage på ham, hun gjorde hvad hun kunne for ikke at kikke på glassende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Sep 2012 - 19:53

"det er lidt op til hvordan men tager det, jeg deltog i en del af krig, ellers er det meget ligner det liv vi lever nu bare ud alle de ny mode ting som var har" sagde han og kiggede kort på hende, han rejse sig kort for at gå op med glas som var tom, hvor han sat sig tilbage til stol, hvor han lukke kort øjne og kiggede kort på hende, han rejse sig efter lidt tid og gik udenfor, for at kom videre.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 20:24

Hun kikkede underne på ham på måden han forklaret det, og tænkte over sit næste spørgsmål, han gik lige ud?! Hov, hun hoppede op af stolen og gik med ham.

"Hvordan var det at se verden ændre sig i alle de år?" spurgte hun med et smil, og underede sig over hvorfor han gik så hurtigt efter de var an kommet.
Men hun havde mødt en der var med til stort set alt det der var sket gemmen tiden, og hun ville meget gerne spørge om en hel masse, men hun skulle passe på med ikke at gå ham for meget på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Sep 2012 - 20:28

"det var fint, det har men vidste gennem hele sit liv, at verden vil foranden sig gennem år" sagde han og kiggede kort på hende, da hun var gå efter han ud, "der var en gang end kong død, af de magiske væsen og de normal menneske lever sammen men det bliv laver om på, da kongs søn overtager krone" sagde han og kiggede kort på hende, han sammen hænder om på ryg igen og kiggede kort op på himmel.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 21:18

Hun kikkede forvirret op på ham, "Undskyld jeg forstår ikke?" Sagde hun.

"Den del af historien har jeg aldrig hørt om, jeg har løst mange gamle skrifter om væsner i gamle templer, der står meget om væsner der har holdt afstand til mennesker, samt nogen der lagde planer til at dræbe dem alle, og profitier om at en dag ville der kun være vampyre og varulve tilbage i verden." Sagde hun, endelig ikke til ham, mere til sig selv.
"Tror de på at en dag der ikke vil være flere mennesker?" spurgte hun ham om for sjov, bare for at høre hvad han ville svare.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Sep 2012 - 21:34

han smiler svagt af hende, "det er mange år tilbage, efter kong søn var på trone har der var en del forskellig som har prøve at kom til magt" sagde han og kiggede kort på hende, "det har jeg ikke tænke nærme over, det vil jeg lad tid vis" sagde han som svar angår det med menneske i fremtid, "hvad tror du selv om det" spurgte han og kiggede kort på hende mens han gik videre.
Tchort
Tchort

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner