Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
ikke den vild aften
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
ikke den vild aften
sted: banegård
vejr: oversky
omgivelser: ikke rigtig nogen
der kom en person går ud af et tog som lige var ankommer til banegård, person er næste to meter høj (185,5cm) sølv grå hår, blå grå øjne, denne person er tchort, han skulle ikke rigtig noget her til aften, så indtil videre vil han bare, ser sig lidt omkring, for at ser om der sker noget spænde, men det regn han ikke vild med at der gør, han gik over mod trappe som føle op af, sp han kun kom ud til resten af by, han har et sæt kul sort tøj på.
Tchort- Highly competent (Rank 12)
- Antal indlæg : 646
Sv: ikke den vild aften
--------------------------------------
Hun havde taget en lille tur ud af byen, hun havde kun været væk i lidt over en time, hun valgte at stå af lidt før det hun endelig havde behov for, så hun kunne gå det sidste af vejen, hun vidste vejret ikke var super men det var ikke ret slemt i forhold til andre dage.
Hun kikkede sig omkring så den høje mand, med det pæne hår, han var mindst ti centimeter højere end hende, hun tog sig selv i at kikke på ham, hun rystede hovedet og så sig omkring.
Gæst- Gæst
Hun gik lidt hurtigt efter ham, da hun kom tæt på ham, tilpassede hun hans tempo, hvis han var menneske måtte nogen holde øje med ham.
Gæst- Gæst
Hun gik ind midt i gyden, og kikkede sig forvirret omkring, ingen dufte, intet liv, ingen.
"Hvad i alverden" sagde hun stille til sig selv, langsomt gik det op for hende at nogen kikkede ned på hende, hun kunne ikke mærke hvor fra, hun kikkede sig forvirret og lidt skræmt omkring.
Gæst- Gæst
"Undskyld den herre, troede de var et menneske, så jeg ville ikke lade dem gå alene igennem natten, jeg undskylder meget!" Sagde hun og kikkede nervøst ned i jorden.
Gæst- Gæst
Så han var en vampyr, hmm spændende, mon han var en vampyr som hende eller en offensiv en, hun håbede at han var en som hende.
Gæst- Gæst
"Født vampyr?" Sagde hun stille da hun gik tættere på ham, da hun var kommet op til ham sagde hun."de svarede ikke på det jeg spurgte dem om den herre." Sagde hun roligt til ham.
"Og jeg har trænet de færdigheder jeg mente jeg skulle træne, har ikke følt der har været behov for at træne de sidste." Sagde hun hurtigt efter det andet.
Gæst- Gæst
"Så lad mig om omformuler spørgsmålet, hvor gamle er de den herre? Sagde hun lidt irriteret til han, hun kikkede smilede på ham og ventede på hans svar.
Hun kom op på siden af den høje mand og kikkede op mod hans ansigt.
Gæst- Gæst
"9000? År gamle de laver sjov gør de ikke den herre?" Hun nægtede at tro på at han var så alle som han sagde om an var vampyr eller ej så kunne dedikere passe, han opførte sig også meget moderne, den ældste vampyr hun havde mødt var list over 2000 og han snakkede gammeldags til hende, men han Bode også nede i et underjordisk temple, ham her var jo inde i byen, en nej det kunne ikke passe.
Gæst- Gæst
"Hvis de er så gamle som de siger lige nu vil jeg meget gerne stille dem nogen spørgsmål, da jeg underviser i historie." Hun kunne ikke fjerne øjne fra glasset han sad. Med, den duft, var så sød at det var umuligt at have øjne andre stedet.
Så han del gerne blod overraskede hende endelig med den måde han opførte sig på overfor hende,
Gæst- Gæst
Hun kikkede rundt i baren, der var ikke mange væsner eller mennesker der, hendes øjne gik tilbage på ham, hun gjorde hvad hun kunne for ikke at kikke på glassende.
Gæst- Gæst
"Hvordan var det at se verden ændre sig i alle de år?" spurgte hun med et smil, og underede sig over hvorfor han gik så hurtigt efter de var an kommet.
Men hun havde mødt en der var med til stort set alt det der var sket gemmen tiden, og hun ville meget gerne spørge om en hel masse, men hun skulle passe på med ikke at gå ham for meget på.
Gæst- Gæst
"Den del af historien har jeg aldrig hørt om, jeg har løst mange gamle skrifter om væsner i gamle templer, der står meget om væsner der har holdt afstand til mennesker, samt nogen der lagde planer til at dræbe dem alle, og profitier om at en dag ville der kun være vampyre og varulve tilbage i verden." Sagde hun, endelig ikke til ham, mere til sig selv.
"Tror de på at en dag der ikke vil være flere mennesker?" spurgte hun ham om for sjov, bare for at høre hvad han ville svare.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» fanget og faret vild-eller ikke--Cheshire-privat
» en aften men måske ikke regn med
» En rolig torsdag aften. Ikke sandt? ~ Aleksei
» Du mister ikke noget ved at kigge, så hvorfor ikke prøve chancen? :)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips