Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Venner at braine med! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Venner at braine med! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Venner at braine med! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Venner at braine med! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Venner at braine med! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Venner at braine med! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Venner at braine med! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Venner at braine med! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Venner at braine med! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Venner at braine med! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Venner at braine med!

Go down

Venner at braine med! Empty Venner at braine med!

Indlæg af Dean Ons 31 Okt 2012 - 16:29

Hey Alle :)

Det er jo sådan at jeg skriver pænt meget i det virkelige liiv, og det ved jeg jo at mange af jer også gør. Jeg arbejder primært med fiktion og manuskripter og er lige nu igang med mit første store bog projekt, jeg har tidligere lavet film og TV - men det kan vi jo altid snakke om.

Jeg har virkeligt brug for folk at braine med, folk jeg kan dele mine idéer med og måske få nye idéer og jeg tænkte at nogle af jer måske havde det på samme måde?

Hvis i bor i KBH området kunne et self. være fedt at mødes af og til, måske endda i en lille gruppe - men ellers tænker jeg at skype og MSN jo også er udemærkede måder.
Så er der nogle af jer derude der kunne være friske? Så kan vi jo hjælpe hinanden.

Jeg tænker vi måske kunne lave en lille introduktion af os selv også kunne vi jo udveksle msn/skype i en PM hvis man er interesseret?

Well IRL er jeg en pige på 21 år, jeg bor i KBH men er fra jylland. Jeg har skrevet siden altid - jeg tror jeg skrev mine første 190 sider i en alder af 9 år. Jeg har så siden arbejdet for bla. DR og Mastiff TV og lige nu er jeg igang med et nyt pprojekt samme med Gyldendahl. Jeg er glad, smilende og elsker at skrive. Jeg er fuldstændig ligeglad med om du er pige eller dreng, tyk eller tynd, 13 eller 40 år gammel. Bare du kan lide at skrive og lide nye idéer og at få udvidet din horisont! :)

Anyone?
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 661

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum