Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Nye venner? ^^
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Nye venner? ^^
S: La marécage - Søen
V: Vind stille og høj sol
O: Den smukke sø, de høje træer, og det fine græs
Zelenia sad på en stor sten og smilte blidt. Hun kiggede ned i den lyseblå, og blanke sø.
Tiden stod stille, og Zelenia følte sig lidt alene. Hun var ganske vidst først ankommet til den her by for et par dage siden, men derfor havde hun alligevel ikke en eneste ven, og lige nu kunne hun godt bruge en..
Hun så stift ned i det lyseblå vand og smilte svagt for sig selv, vandet så så fredeligt ud, så silkeblødt og så fint. Hun smilte større, og lukkede langsom øjnene.
Gæst- Gæst
Sv: Nye venner? ^^
Ret sjov. Asmas øjne blev fanget af en pige. Hun gik for sig selv, og så ret lille oppe herfra.
Hun var ved vandet, og hun så da glad ud nok? Men hvad vil hun dernede? Hvad var der?
Asma blev nysgerrig og fløj ned..
//Jeg springer i xD//
Gæst- Gæst
Hun smilte venligt til.. Pigen, "Hej.." sagde hun smilende, "Har du brug for en hånd?" spugte hun og kunne ikke lade vær med at fnise lidt.
Gæst- Gæst
Asma bukkede sig for pigen. "hej"
Gæst- Gæst
Hun kiggede lidt på pigen, og betragtede hende kort, hun var virkelig smuk, på en måde Zelenia aldrig havde set før. Hun kiggede op på den smukke pige, og smilte stort og venligt, så rejste hun sig så yndefuldt hun kunne, og bukkede dubt, "Vær hilset" sagde hun i hilsen til pigen, og kiggede så igen op på hende, "Og hvad er så dit navn?" spurgte hun, og trådte et lille skridt baglæns, for bedere at kunne se den smukke pige.
Gæst- Gæst
Hvad lavede hun herude? Og i vandet, eller retter sagt hvad skulle hun, inden Asma sjovt nok, dalede ned fra himmlen?
Gæst- Gæst
"Smuk navn" svarede Zelenia, og smilte stort, "Jeg er Jessica Zelenia Greene, men bare kald mig Zelenia" svarede hun, og smilte endnu en gang.
Gæst- Gæst
Asma misundede hende en smule, nej meget faktisk. Hun var smuk, smukere ind hendes selv.
Gæst- Gæst
/Undskyld ventetiden, jeg skulle spise/
Gæst- Gæst
Asma smilede. Hun var ikke ked af det hun hed Asma, det var ikke det. Men alligevel fik Zelenia hende til at smile af hjerteløst. "Tak, men jeg er glad for at have mødt dig"
//Og undskyld for det korte svar//
Gæst- Gæst
Hun tænkte lidt overdet, og kom så til at tænke på at hun jo havde vinger, det var nok derfor hun kom fra himmelen?
Gæst- Gæst
"Jeg må godt være her ikke?" spurgte Asma og smilede stort. En solstråle smil, kaldte de fleste. Hvor mange venner havde Asma ikke fået sig på kun tre dage? Hun var godt nok heldig, og meget heldig var hun da.
Gæst- Gæst
Asmamix, havde et smukt smil, det gjorde en helt glad. "Jeg savnede faktisk en at snakke med" sagde hun og så smilende på Asmamix.
*Jeg gad vide hvad hun egentlig lave der oppe?* Tænkte hun, og kiggede automatisk op på himmelen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jo, det ville jeg egentlig gerne" svarede hun og lod som om Asmamix, ikke lige havde læst hendes tanker.
"Eller jeg tænkte egentlig mere på.. Hvad lavede du enden du.. dumpede ned fra himmelen?" fortsatte hun, og hørte straks selv hvor dumt det lød, men smilte bare for at skjule det lidt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun kiggede på Asmamix, "Har du da ikke fløjet så længe?" spurgte hun, og overhørte lidt resten af det Asmamix havde sagt, men glemte det ikke.
Zelenia kunne ikke selv flyve, og havde heller ikke tænkt sig at prøve lige forløbi. Hun havde ikke vinger, hvilket nok var mere held end synd, både for hende, og alle i nærheden.. Hun var ikke særlig godt til det der med at hænge i den frie luft. Det tætteste hun nogensinde kom på at flyve, var at sidde i de høje træer i skoven..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» VENNER - emnesøgning :)
» Venner og familie.