Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
måske noget spænde at finde - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
måske noget spænde at finde - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
måske noget spænde at finde - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
måske noget spænde at finde - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
måske noget spænde at finde - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
måske noget spænde at finde - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
måske noget spænde at finde - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
måske noget spænde at finde - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
måske noget spænde at finde - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
måske noget spænde at finde - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

måske noget spænde at finde

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

måske noget spænde at finde - Page 2 Empty Sv: måske noget spænde at finde

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 18:39

Hun stoppede med at skrælle kartofler til der ikk var flere at skrælle. Hun fandt en gryde frem, hvorefter hun fik tændt for vasken og begyndte at vaske kartoflerne før hun smed dem i gryden. Der gik lidt tid, før hun så fik alle kartofler i gryden og vand i den. Hun kiggede stille på ham, "Mig?" hun tænkte lidt. Hun havde nogle forskellige jobs, egentlig ikk så meget fast. Hun smilede. "Jeg arbejder mest på en café, men ellers tager jeg alle mulige andre jobs. Som køkkenpige, rengøring osv. Jeg kan godt lide at have penge til de ting jeg gerne vil have." svarede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde at finde - Page 2 Empty Sv: måske noget spænde at finde

Indlæg af Bjørn Tors 20 Dec 2012 - 18:51

han nikke kort til det hun sagde og smiler svagt, "ja det er en god ting at havd penge til ting, det savner jeg af havd" sagde han og kiggede på hende, da de var færdig med at skrælle kartofler vaske han kort hænder og tøre dem derefter, hvor han så læner sig op af køkken, da det ser ud til at han ikke rigtig kan hjælp med mere lige nu, "så du har ikke nogen uddannelse" spurgte han og kiggede på hende.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde at finde - Page 2 Empty Sv: måske noget spænde at finde

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 19:02

Hun kiggede stille på ham, "hvordan endte du egentlig med ingenting at have?" spurgte hun forsigtigt. Hun ville nødig træde i det, hvis han havde nogle dårlige minder med det. Hun fik gryden på komfuret, som hun satte fuld skrue på og kom låget på. Hun strakte sig stille og gabte lavt. Hun kunne godt bruge sig en lur, men hun var mere sulten end træt. Hun trak på skuldrene. "jeg har været på gymnasiet, men jeg har ikk taget noget videre pga jeg havde mere behov for at få penge og få styrt på mit liv." sagde hun stille. Hun gned sin overarm en smule, det var ikk så sjovt at mangle familie og klare sig selv. Hun kiggede på ham, "hvad med dig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde at finde - Page 2 Empty Sv: måske noget spænde at finde

Indlæg af Bjørn Tors 20 Dec 2012 - 19:24

"jeg rejse fra rusland for at starte på et nyt liv, det kom bare til at koste mere end jeg havde regn med fra starte, kom her til bare ud penge" sagde han og kiggede kort på hende, han nikke kort til det med at hun vil heller havd styr på dit liv, "er uddannelse ganeral i militær men det vil jeg ikke, da jeg jo er kommer her til for at starte på ny" sagde han og kiggede rolig, han kiggede kort ud af vindue end han lukke kort øjne.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde at finde - Page 2 Empty Sv: måske noget spænde at finde

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 19:29

Hun rynkede brynene, han var fra Rusland? Hun kom til at grine lidt, hun havde egentlig ikk forestillet sig at det var sådan en russer ville se ud. Hun havde hørt mange rygter om at det var fyldt med alkohol og gangstere i Rusland, hvilket fjernede tiltaget til at rejse derhen engang. Det lød underligt da han sagde sin uddannelse, en uddannet general? Det var næsten skræmmende, "hvorfor er du dog det?" spurgte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde at finde - Page 2 Empty Sv: måske noget spænde at finde

Indlæg af Bjørn Tors 20 Dec 2012 - 19:43

"det noget at gør med min familie at gør og så tjener med godt på det" sagde han og kiggede på hende, "hvad kun du så tænke dig at læse videre til, hvis du vil læse videre" spurgte han og kiggede på hende, han løft låget på gryde for at så om vand koger men det gjort det desværre ikke, så der vil gå noget tid i nu end de kun spise.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde at finde - Page 2 Empty Sv: måske noget spænde at finde

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 19:52

Hun nikkede let, og alligevel havde han intet. Hun sukkede opgivende ved tanken, det burde på en måde ikk have været så dyrt, men hun havde heller ikk lige været ude at rejse siden hun kom til Terre for et år siden. Hun rystede let på hovedet, 2det ved jeg ikk, jeg har ikk rigtig tænkt på noget." sagde hun let og satte sig op på køkkenbordet. Hun lænede sig tilbage, så hun sad skrå og kiggede mod loftet. Hun hvilede hovedet mod skabet og lukkede øjnene. "Vil mere bare nyde mit liv så meget jeg kan." mumlede hun let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde at finde - Page 2 Empty Sv: måske noget spænde at finde

Indlæg af Bjørn Tors 20 Dec 2012 - 19:57

"ja så har jeg det også, derfor flytte jeg fra rusland, da der skal men mere lever på en bestemmer måde for at overlever" sagde han og lad låget på gryden igen, "lige noget andet, er det mulig at jeg må tager et bad, hvis det ikke er for meget, ved godt du giver mad" spurgte han og kiggede på hende, han håber at han måtte, da han ikke har være i et rigtig bad i langtid.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde at finde - Page 2 Empty Sv: måske noget spænde at finde

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 20:04

Hun smilede let med sine lukkede øjne. Hun åbnede dem stille, "Det lyder ikk sjovt at skulle leve som en anden vil have det." sagde hun og drejede stille hovedet mod ham. Hun var stadig lidt betaget af hans røde hår, det virkede meget blodigt på sin vis. Hun trak let på skuldrene. Hun blev overrasket over hans spørgsmål, hun kom til at grine let. "kun hvis jeg må være med." sagde hun drillende og kunne ikk lade være med at små grine. Hun hoppede let ned fra bordet og begyndte at gå ind på badeværelset. Der var et lettere stort badekar og en lille bruser næsten ved siden af hinanden, sammen med et toilet, en håndvask og lidt mange skabe rundt omkring. Hun gik hen til et skab og åbnede det. Hun fandt et håndklæde frem og kastede det hen til ham. "værsgo." smilede hun let. Hun gik hen til et andet skab og fandt noget shampoo, til både hår og krop. "Hvad vil du bruge? Kar eller bruser?" spurgte hun roligt mens hun rodede lidt rundt i shampooerne, hun ville se om hun kunne finde noget godt, da han nok ville have sig en fuldkommen ren krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde at finde - Page 2 Empty Sv: måske noget spænde at finde

Indlæg af Bjørn Tors 20 Dec 2012 - 20:22

han smiler svagt af hende, da han godt kun høre at hun drille ham, "du skal da være velkommer hvis det er" sagde han og kiggede på hende, han gab håndklæde som hun kaste til ham, "bare bruser" sagde han og gik ud på badeværelse, hvor han drille skubbe hende rolig under bruser, "sagde du ikke noget med at du vil med i bad" sagde han drille og rakte hånd ud efter bruser tænder, han vil tag hånd til sig lige end han tænder for vand, hvorefter han flytte sig så hun kun kom forbi ham.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde at finde - Page 2 Empty Sv: måske noget spænde at finde

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 20:33

Hun grinede let, hun rystede på hovedet. "Det behøver jeg ikk... Medmindre..." Hun overvejede lidt at sige en drillende ting mere, men hun stoppede sig selv. Hun skulle vel heller ikk gå over stregen med en hun egentlig ikk kendte som sådan... Hun nikkede da hun hørte ham svarer og hun fandt tre forskellige shampooer frem, en til håret, til kroppen og en balsom som gjorde håret mere frisk. Hun gik ind i bruseren og satte dem ved hængslet derinde. Hun gik hen til døren og kiggede tilbage mod ham med et mildt smil. "Jeg skal nok banke på, hvis maden bliver færdig. Så tag dig bare den tid du føler behov for at tage."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde at finde - Page 2 Empty Sv: måske noget spænde at finde

Indlæg af Bjørn Tors 20 Dec 2012 - 20:44

han nikke kort til det hun sagde og smiler svagt, "det bestemmer du selv" sagde han, han lukke dør efter hende men låst den ikke, hvor han klæde sig hele af pg tænde for bruser, hvor han vente på at vande bliver varm, hvor han gå ind under vand, der gik ca 15-20min hvor han slukke for bruser og begynde at tør sig, da han var færdig med at tøre sig tog han sin bukser og t-shirt på ham, han lod hår hænge frit.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde at finde - Page 2 Empty Sv: måske noget spænde at finde

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 20:48

Hun havde lavet noget mad, vandet havde begyndt at koge for længst og hun var begyndt på både bøffer og det hele. Hun havde lagt de færdige bøffer på en tallerken, mens hun lavede sovs i den pande de havde stegt på. Hun hørte at han var blevet færdig med at tage sit bad, det passede egentlig rimelig godt, da alt stort set var parat. Hun havde fået dækket bord inde ved stuen så man kunne spise derinde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde at finde - Page 2 Empty Sv: måske noget spænde at finde

Indlæg af Bjørn Tors 20 Dec 2012 - 21:06

han gik ud i køkken til hende for at ser hvor lang hun var kommet med mad, som vis sig næste at være færdig, det havde han ikke noget imod, "skal jeg hjælp med at bære ind" spurgte han da han så, at hun havde dække op ind i stue, det bliv godt med noget mad som han kommer til at kun spise sig mæt i, han læner sig op af køkken mens han afvente svar fra hende.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde at finde - Page 2 Empty Sv: måske noget spænde at finde

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 21:11

Hun løftede stille hovedet og drejede det mod døren da hun hørte ham. Hun smilede let til ham og rystede på hovedet, "nej det er fint, sæt du dig bare ind i stuen." sagde hun og kiggede mod gryden igen. Hun fik slukket komfuret og vaskede alt det der lige skulle vaskes op, inden hun gik ind i stuen med kartoffelgryden i den ene hånd og panden med sovs i den anden. Hun lagde det på nogle plader og gik ind efter bøfferne. "Du tager bare." sagde hun roligt. Der var en ske i kartoflerne og i sovsen, så det var lige til at skulle tage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde at finde - Page 2 Empty Sv: måske noget spænde at finde

Indlæg af Bjørn Tors 20 Dec 2012 - 21:24

han nikke kort til det hun sagde og gik derefter ind i stue og sat sig til rette, han begynde rolig af tager nogen kartofler op på sin tallenken, da hun kom ind med bøffe, tog han en bøf, derefter tog han sovs over sin kartofler og bøffen, hvor han begynde at spise af mad, han spise rolig selvom han var godt sulte men kan stadig godt spise pænt.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde at finde - Page 2 Empty Sv: måske noget spænde at finde

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 21:27

Hun kom tilbage med bøfferne, satte sig i sofaen og lagde tallerkenen på bordet. Hun lod ham tage det han havde brug for først, hvorefter at hun selv tog en smule. Hun begyndte så småt at spise og kiggede stille på ham, "Du behøver ikk holde på manerene, hvis du er ved at dø af sult" Det ville ikk overraske hende at han prøvede at holde sig lidt anstændig, selvom han nok var udhungret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde at finde - Page 2 Empty Sv: måske noget spænde at finde

Indlæg af Bjørn Tors 20 Dec 2012 - 21:42

"det gør jeg alligevel da det ser pæner ud" sagde han og kiggede kort på hende, end han fortsatte med at spise, han sad nok og spise i en halv time til 45min, udhungret var han nu ikke men lidt tyng var han da, da han var færdig læner han sig tilbage i sofa og slappe af, "det var godt med noget mad" sagde han og smiler rolig.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde at finde - Page 2 Empty Sv: måske noget spænde at finde

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 21:47

Hun nikkede til ham, da hun selv var færdig, godt en halv time før ham. Valgte hun at gå ud og vaske sin tallerken. Hun strakte sig let, det ville vel egentlig ikk være så tosset at skifte til noget mere afslappet. Der var ikk rigtig mere hun skulle for idag, "Går lige ind og skifter tøj" smilede hun og havde fundet hovedet frem for at kigge på ham. Hun ville lige sige det, så han ikk tænkte at hun lavede noget mystisk. Hun gik ind på sit værelse og fik sit tøj af. Hun ledte efter nogle løse bukser, som blev til et par små joggingbukser. De var ikk vildt løse, men de sad ikk tæt op af kroppen som hendes jeans. Og hun fandt sig en trøje, der gik ind mod kroppen, men var dejlig varmere. Den havde v-form ved halsen. Hun gik ud til ham igen og lagde sig i sofaen ved siden af. Hun lukkede øjnene og gabte lavt. "bare sig når du er færdig..." mumlede hun og hvilede sig en smule.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde at finde - Page 2 Empty Sv: måske noget spænde at finde

Indlæg af Bjørn Tors 20 Dec 2012 - 22:21

han nikke kort til det hun sagde at hun vil skifte tøj, det skulle hun være velkommer til at gør, da han var bliver færdig, rejse han sig op og tager af bord, da det så ud som at hun sover, hvor han vaske ting op som skulle vaskes, da han var færdig med at vasker ting op, gik han ind i stue, hvor det ser ud til at hun stadig sover, han gik over til hende, hvor han ligger en arm under hendes ryg og hendes ben, hvorefter han løfte hende op og prøve at lad, være med at vække hende, hvor han bære hende ind på hendes soveværelse og ligger hende i hendes seng, bagefter gå han ind i stue og finde ved et held dags avis, som han begynde at læser.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde at finde - Page 2 Empty Sv: måske noget spænde at finde

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 12:14

Hun lagde sig til rette på sofaen nogle enkelte gange mens han gik rundt. Hun kunne et tidspunkt mærke at hun blev løftet op, men hun reagerede ikk, da hun stadig sov en smule. Hun hvilede hovedet mod hans skulder, og hun var rimelig let at gå rundt med. Der gik ikk længe før hun kunne mærke det var hendes seng hun blev lagt på og hun krøllede sig en smule sammen, mens hun nussede hovedet mod sin pude.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde at finde - Page 2 Empty Sv: måske noget spænde at finde

Indlæg af Bjørn Fre 21 Dec 2012 - 20:34

han sad rolig og læser dags avis, det brugt han noget tid på hvor han ligger den fra sig, hvorefter han ligger sig ned på sofa og lukke øjne, hvor var det dejlig at ligger ned igen på noget blødt, han lad den en hånd om bag hoved for at ligger bedre, han lå bare og slappe af men ud at sove, indtil videre kun godt være at han skulle sove lidt.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde at finde - Page 2 Empty Sv: måske noget spænde at finde

Indlæg af Gæst Ons 26 Dec 2012 - 10:56

Der gik en lille halv time, før at Keela satte sig op i sengen. Hun kiggede sig undrende omkring, hvor i alverden havde hun nu fundet sig? Der begyndte at komme genkendelser, hun var vist på sit eget værelse. Hun sukkede lettet, han måtte have taget hende ind på sit værelse. Men hvor var han selv? Hun rejste sig fra sengen og gik ud, hun kiggede rundt, før hun vendte sig mod stuen og gik derind. Hun kiggede overrasket, han sov bare dér på hendes sofa? Han var vist mere renhjertet, af en djævel at være, end mange andre... Han kunne have slået hende ihjel, stjæle alt hun ejede. Men alligevel havde han bare lagt hende ind på værelset og så sovet selv. Hun kom med et lille fnis, hvorefter hun gik ind på værelset. Hun fandt et tæppe og gik ind til ham, hvor hun fik lagt tæppet godt over og om ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde at finde - Page 2 Empty Sv: måske noget spænde at finde

Indlæg af Bjørn Tors 27 Dec 2012 - 16:34

han lå og sove stille og rolig og lad ikke mærke til at hun, lad et tæppe over han, han sove fortsatte videre i nogen time før han våge, han kiggede kort ned af sig selv da han kun mærke at han, havde noget over sig som vis sig at være et tæppe, han sat sig op og skubbe tæppe til side, han blikke nogen gang end han rejse sig op for at finde ud af hvor hun er.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde at finde - Page 2 Empty Sv: måske noget spænde at finde

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum