Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Searching ! Click only if you dare !
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Searching ! Click only if you dare !
Kort sagt: Min karakter er stadigvæk under opbygning, men derfor vil jeg gerne i gang med at emne,
hvis det kan friste nogen. Og selvfølgelig vil jeg komme med noget viden omkring Wyeth, så I kan få et indblik om hvem han er for en fyr.
Wyeth er en 12- årige dreng set på udseende, han har levet i længere tid og er omkring de 1000 år i eksistens. For ikke at det skal lyde overdrevet. Wyeth er fuldblods vampyr, det vil sige at han er født vampyr fra sin fødsel og han ikke just den venlige skabning.
Han kan ikke fordrage voksne, både af kvinder og mænd. - Da han ikke kan lide hvis nogen vil bestemme sig over ham. Uden at nogen skulle tro det er han meget moden ved første øjekast fordi han har levet længe end man skulle tro. Han er meget beskidt i sit udseende og vil gøre alt for at udnytte voksne som han kan med sine redskaber.
Så hvis man ikke vil have en skræmme på sin karakter, skal man ikke emne med Wyeth. =3
Mere eller mindre kort sagt. ^^
Han kunne ikke finde på at dræbe.. kun hvis han får tilladelsen for offeret.
Wyeth ser alle som ofre.
hvis det kan friste nogen. Og selvfølgelig vil jeg komme med noget viden omkring Wyeth, så I kan få et indblik om hvem han er for en fyr.
Wyeth er en 12- årige dreng set på udseende, han har levet i længere tid og er omkring de 1000 år i eksistens. For ikke at det skal lyde overdrevet. Wyeth er fuldblods vampyr, det vil sige at han er født vampyr fra sin fødsel og han ikke just den venlige skabning.
Han kan ikke fordrage voksne, både af kvinder og mænd. - Da han ikke kan lide hvis nogen vil bestemme sig over ham. Uden at nogen skulle tro det er han meget moden ved første øjekast fordi han har levet længe end man skulle tro. Han er meget beskidt i sit udseende og vil gøre alt for at udnytte voksne som han kan med sine redskaber.
Så hvis man ikke vil have en skræmme på sin karakter, skal man ikke emne med Wyeth. =3
Mere eller mindre kort sagt. ^^
Han kunne ikke finde på at dræbe.. kun hvis han får tilladelsen for offeret.
Wyeth ser alle som ofre.
Gæst- Gæst
Sv: Searching ! Click only if you dare !
Hhmm... Det kan godt være det måske ikke er en god idé for Amelia men jeg vil da gerne prøve og tråde lidt.. >8D
Gæst- Gæst
Hvis det ikke er en god idé, hvorfor så tråde? o.o fordi Wyeth gør hvad der lyster ham.. der er ingen kontrol over ham. :)
Gæst- Gæst
Hmmm... En lille næsvis knægt, og endda vampyr... >: D
Make your prayers little boy, because you're going DOWN!!!!xD
Make your prayers little boy, because you're going DOWN!!!!xD
Manda- Highly Proficient (Rank 19)
Antal indlæg : 2433
Ups.. Kom måske lidt forkert ud.. >.< Jeg vil vildt gerne tråde med dig! Og har ikke noget imod at han gør hvad han vil. Det er lidt grunden til at jeg acceptere til din emnesøgning. Det eneste jeg mente var at det ville blive synd for Amelia... men det glemmer vi bare.. xD
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Little angel needs topics? do you dare to CLICK x)
» Before the night is trough, click and see me searching for a topic, with you. *Indsæt sexet hvisken*
» HALLØJ!! *CLICK CLICK CLIIIIICK* DU TROR DET LØGN!
» I need something.. Click.
» This werewolf need some.. thing to do. Click.
» Before the night is trough, click and see me searching for a topic, with you. *Indsæt sexet hvisken*
» HALLØJ!! *CLICK CLICK CLIIIIICK* DU TROR DET LØGN!
» I need something.. Click.
» This werewolf need some.. thing to do. Click.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]