Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ny som Host - nituki-xxx EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ny som Host - nituki-xxx EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ny som Host - nituki-xxx EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ny som Host - nituki-xxx EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ny som Host - nituki-xxx EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ny som Host - nituki-xxx EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ny som Host - nituki-xxx EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ny som Host - nituki-xxx EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ny som Host - nituki-xxx EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ny som Host - nituki-xxx EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ny som Host - nituki-xxx

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Ny som Host - nituki-xxx Empty Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Gæst Lør 1 Dec 2012 - 21:39

tid: sen aften
vejr: sne uden for
Omgivelser: mange kunder/piger
sted: Host

Det var en sen aften. Ren skulle starte for at tjene sig nogle penge, så han kunne få et sted at bo. Han hang sin sorte frakke omme bag ved, og var nervøs. Men smilede, han skulle i det mindste ikke klæde om som de andre skulle, for han havde stramme sorte læderbukser på, og han gik for det meste med bar overkrop under frakken. Han bandt et reb i sit hår for at holde det væk fra sit ansigt. Han så på de andre, for at se hvordan de gjorde. Da han var ny, så skulle han bare gå rundt og servere, og tage imod penge og lade pigerne røre ham. Han fik bundet et sort hånd om halsen og gik så ud og serverede drinks, og tog imod penge fra du liderlige piger. Ved en måtte han lade pigen have hånden i hans bukser, før han fik nogle penge. Det syntes han ikke ret meget om, men man måtte gøre hvad man måtte gøre for at tjene penge.


Sidst rettet af Ren Rose Søn 2 Dec 2012 - 16:31, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Nituki Lør 1 Dec 2012 - 21:53

en ung pige hang sit tøj op og gik ind af døren og tog sit hår bånd ud og svingede med hårede hun var smuk, hendes øjne var en smuk mørkeblå farve, hun´var kommet der ned i stramme lyseblå bukser samt en flot top der vidste lidt af hendes mave, hun arbejde jo selv som stripper det så nu godt ud det hende øjne ramte den unge flotte fyr der lige var blevet rørt før han fik sine penge, hun fandt et bord og satte sig ved det og smilede for sig selv, hun så på fyrennde og smilede glad for sig selv det var jo en god dag hun havde lige fået 2000 kr for sin dag...
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Gæst Lør 1 Dec 2012 - 21:58

ren kom hen til hende. "Vil De have en drink frøken" sagde han og stod med bakken på sin ene hånd. den var flyt med fulde drinks glas. Han hørte en kalde og gik hen og gav en kvinde en ny drink og tog det tomme glas, da hen vendte sig, klappede kvinden ham i røven og lagde 10 kr. i hans bælte. Da alle drinksene var taget, gik han hen og hentede flere. Han lagde pengene, i en pung, som sad i hans bælte. Han gik igen rundt og serverede. Han fik et chok, da en ville betale 300 kr, for at røre ham mellem benene. Han sank, og lod kvinden gøre det, men han fik pengene først. Der efter gik han ud på wcet omme bag ved og vaskede sit ansigt. Han var den der havde flest penge i pungen, men han fik ikke engang 5%. Han sukkede og tørrede sit ansigt i et håndklæde. Han kom ud igen, og tog bakken igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Nituki Lør 1 Dec 2012 - 22:02

Pigen sad og ventede ''jeg vil gerne be om et glas nu'' sagde hun og tog glasset da han kom og stak en 100 kron seld i hans bældte unden at be om noget.... hun var en sød pige hun gjorder ikke noget ved ham, hun sad og så mod de andre pigerne som nermest savlede over alle fyrene hun grinede hun var en pige som kunne klare sig uden at skulle ha sex hver dag men det var nok fordi hun vidste hvornår hun var mest trængene også klarede dem meste af det på sit arbejde hun grinede sødt og så på drengen...
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Gæst Lør 1 Dec 2012 - 22:07

han smilede da han fik fri. Men han boede i et værelse på host cluppen. Han gik hen og fik sig lidt mad, og gik så om bag et stort klæde, som var der han havde sit rum. Han smed sig på en madrass og slappede af. Han havde kun fri i en time og så skulle han i gang igen. Han bed i sin mad, og spiste kun halvdelen. Resten gemte han til senere. Da hans time fritid var forbi, gik han ud og fortsatte sit arbejde. Han skulle nu gå med mad og drinks. Han havde kun en time om dagen at kunne slappe af, men når host cluppen på et eller andet tidspunkt lukkede, så kunne han få sovet, selvom han mest brugte sin pause på at sove.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Nituki Lør 1 Dec 2012 - 22:13

hun sad og slappede af og så på den flotte fyr der kom der hen, ''hey flotte kom her hen'' sagde hun blidt med et smil og slapper af hun ville gerne ha detlidt sjovt med en masse andre men desværre var der ingen der elskede hende eller holdte af hende de ville åbenbart alle af med hende...
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Gæst Lør 1 Dec 2012 - 22:23

han kom hen til hende, og satte en drink og noget mad. ”De kaldte” sagde han og tog pengene fra sit bælte og lagde det i pungen. Han gøs, da den kvinde der havde haft hånden i hans bukser fem gange. Han sukkede svagt, og gik så hen til hende og gav hende mad og drinks. Han blev med et bleg, da kvinden ville give 1000 kr. for sex med ham. Han blev nervøs, og kom til at spilde på en. Han hentede hurtigt klude og håndklæder. Han underskyldte mange gange, og vidste han ville få så mange problemer nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Nituki Lør 1 Dec 2012 - 22:44

hun så på ham, og gik der hen og smilede. ''undskyld mig men det kan han ikke han har en aftale med mig'' sagde hun med et smill på sine læber og tog ham med og smilede de lod som om han og hende skulle noget sammen, ''barespil med'' hviskede hun i hans øre...
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Gæst Lør 1 Dec 2012 - 22:50

Han så noget overrasket på hende. ”Frøken hvis min chef høre dette, skal jeg kunne bevise det, og den kvinde skriver sig bare op på en liste, vi host drenge bliver også lejet ud” sagde han og satte bakken, for han havde såret sig. Han fik såret til at heale, et nyttigt lille trick, når man skar sig, så tit som han nu gjorde. Han havde kun haft uheld siden han kom til Terre. Men det kunne han ikke ændre, han kunne jo ikke råd til en uddannelse endnu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Nituki Lør 1 Dec 2012 - 23:02

''hvis du bliver så nervøs hvorfor tog du så det her job, du kunne få et job andre steder'' sagde hun blidt og så ned og så på ham med et smil han var jo sød og slapper af med et smil på sine læber.,..
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Gæst Lør 1 Dec 2012 - 23:13

Fordi jeg ingen uddannelse har, jeg har aldrig gået i skole, og derfor kan jeg ikke få en uddannelse, det eneste jeg har er min krop, og så mine evner” sagde han. Han havde aldrig fået en uddannelse, han mistede alt som barn, hvilket også havde gjort ham kold over for meget, fx at han aldrig stolede på sit hjerte, det turde han nemlig ikke. Han havde oplevet så meget had og kulde, at han havde valgt aldrig at følge sine følelser igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Nituki Lør 1 Dec 2012 - 23:22

hun så på ham, ''hvor meget skal du bruge jeg kan godt hjælpe dig til du kan komme ind på den uddannelse du vil ha hvis det er'' sagde hun blidt og roligt,.. hun så på ham, han var flot hun var en smule tiltrukket af ham men hun ville ikke gøre noget hvis han nu ikke vlle... hun var ikke altid stolt af sit eget arbejde men hun havde 60.000 på sin konto fordi hun har tjænt så meget...
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Gæst Lør 1 Dec 2012 - 23:30

Jeg har altid drømt om at være læge, men det kan jeg ikke, når jeg hverken kan læse eller skrive frøken” sagde han og sukkede. Han gav den fulde pung til cluppens ejer, og fik så en tom pung. ”Jeg må heller komme i gang igen, ellers får jeg ingen mad før om lang til frøken..” sagde han og tog en bakke med kage og gik rundt med den. Han satte kagerne rundt på bordene, og han rakte også en til den host som der dansede lige nu. Ren smilede til ham, og gik så i gang med at servere igen. Han gik i stor bue uden om den kvinde som der bare ville i kanen med ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Nituki Lør 1 Dec 2012 - 23:43

hun så på ham hun ville gerne hjælpe ham, hun så på ejeren ''send ham op på mit værelse nummer 12'' sagde hun og betalte 2000 for at ha ham rasten af aften..
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Gæst Lør 1 Dec 2012 - 23:47

Da ren havde serveret sidste drink, blev han sendt op på værelset. Han så på sedlen med numret, og bankede på der til. Han var blevet tvunget til at tage drinks og chokolade med op. Han bankede på døren og var ved at tabe bakken, så han bankede med sin fod. *Hun købte mig for hele aften* tænkte han og sukkede over det. Han hadet når sådan noget skete

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Nituki Lør 1 Dec 2012 - 23:49

hun åbnede døren og havde gjort så kamarane ikke virkede på det rum. ''kom bare ind'' sagde hun stille og havde kun sin bh på da toppen var for varm at have på...
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Gæst Lør 1 Dec 2012 - 23:54

De bad mig komme her op” sagde han og satte drinkene og chokoladen på et bord. ”Så hvad ønsker De af mig miss” sagde han og så på hende. Ligemeget hvad hun ville ham, så måtte han lystre, og han var nu blevet god til at lystre, selvom han ikke viste følelser ved det. Han var følelskold som is. Han ville ikke binde sig på nogen form. Han så på hende og lagde en tot hår bag øret. Han havde ikke sin jakke på, så hans veltrænede muskuløse overkrop kunne ses. "Jeg er til Deres tjeneste, ligemeget hvad de ønsker af mig, om det er normal snak, eller fræk elskov" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Nituki Søn 2 Dec 2012 - 15:23

hun så å ham, ''jeg har ikke tænkt mig at ha sex med dig, men eg har tænkt mig at hjælp dig med at lære at læse og skrive'' sagde hun blidt og roligt og så å ham og rejste sig op ''jeg har dig fra og med idag'' så tag dine ting og kom med så kan du snart komme ind på den uddannelse du gerne vil ha'' sagde hun blidt og roligt og så ned og vidste han nok ikke ville gå med hende men det var der jo ikke der ville......
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 15:31

”Det var da noget nyt” sagde han og så på hende. Hun var nu ret sexet syntes han, men hvad mente hun med at give ham hans uddannelse. Han undrede sig. ”Den må du forklare sexy” sagde han og skænkede drinksene op og gav hende det ene glas. ”Hør her, ingen kan redde en host som mig, så spar din ting sexy” sagde han og tømte det glas han havde og stilte sig op af væggen. ”I en host club, køber man host fyrene til sex, ikke til hyggesnak og den slags pjat” sagde han og så på hende og lagde sine arme over kors.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Nituki Søn 2 Dec 2012 - 15:37

hun grinede, ''typisk all drenge tror de er så mget beder n alle andre'' safgde hun og rejste sig op og greb fat i ham og skubbede ham ned i sofaen ''okay så får det du er her for'' sagde hun alvorligt og tog sin t-shirt af og åbnede sine bukser og slikekd ehans hals og holdte ham fast så han ikke kunne flytte sig,,,
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 15:43

Jeg tror sku ikke en dam shit" sagde han. "Skal jeg føre eller vil du sexy babe" sagde han og så direkte ind i hendes øjne, med hans sorte øjne. Men hun havde jo betalt for ham. Så hun bestemte jo faktisk. Hvis hun ville sex stillinger så skulle han det, ville hun voldtages skulle han også det. Han skulle alt sexualt hun kunne forlange af ham. Men at lære at læse og skrive vidste han ikke om han kunne som en host. Han havde jo enlig ikke nogen frihed, eller noget for sig selv,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Nituki Søn 2 Dec 2012 - 16:17

hun smilede, ''hallo du drenge du skal ha styringen, jeg vil ha du dominere mig'' sagde hun med et smil der var frækt og hendes øjne viste at hun gerne ville men at han skulle være forsigtig......
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 16:36

han tog tøjet af hende, og begyndte at slikke hendes brystvorter. Imens kørte han to fingre ind mod hendes underliv. Han begyndte efter lidt tid at sutte på hendes brystvorte. Han så på hende imens han gjorde det. Han trak hendes trusser ned og spredte hendes ben, og slikkede hendes underliv. Han pressede sine fingre mod hendes underliv, imens han slikkede hendes underliv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Nituki Tors 6 Dec 2012 - 19:51

hun stønende hvad var det der virkede så bekendt ved ham? havde hun set denne unge mand før idag? han linede en hun kendte... men hvem var det dog...
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 19:55

han bakkede lidt. der var noget over hendes duft. den mindede ham om hen. han så på hende, og lignede kort en skræmt dreng. "Din duft.. den virker mig bekendt" sagde han. "REN INUYASHA ROSE; DU HAR EN ANDEN KUNDE!" lød en råben. "JEg kommer!" råbte ren og bukkede og gik ned for at betjene den næste

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum