Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ny som Host - nituki-xxx

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Nituki Tors 6 Dec 2012 - 19:59

nituki smækkede døren i lig inden han gik, hun så medalijonn om hans hals, ''ren hvor har du den fra?'' spurte hun og ville ikke lade ham gå nu hun var bekymret for hvad der var sket med sin søn...
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 20:01

Jeg har haft den siden jeg blev født, i følge en læge jeg snakker med, så lagde min far den om min hals, ham og min mor var ret unge, da jeg blev født for snart 900 år siden" sagde han og gemte medalionen. Han åbnede døren og så kort på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Nituki Tors 6 Dec 2012 - 20:04

nituki gik ned og betalte for ham en time mere og hev ham med op igen, ''ren... jeg... det var min medalijon jeg sagde tl min mand han skulle gi vores søn den på inden han... blev taget fra os'' sagde hun trist og åbnede medalijonen så han kunne se et billede af nituki og ren da han var blevet født...
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 20:08

han så på billedet. "Det er mig og min mor.. jeg kender desværre ikke til hendes og min fars navn, ved kun min fars efternavn, som var rose" sagde han og kløede sig i nakken. *Hvis det er hendes medalion.. så vil det sige, hun er min mor, og det vil sige at jeg lige har slikket min mor mellem benene* tænkte han og gøs

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Nituki Tors 6 Dec 2012 - 20:13

''ren jeg kan ikke fatte det'' sagde un og fik tåre i øjnene og rørte ved sin søns kind.. *vent ohhhhhhhh neeeeeeeeeeeeej jeg har været ved at gå i seng med min søn* tænkte hun og holdte for sit hovede...
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 20:19

han troede ikke på det og løb ned. han kunne jo ikke læse eller skrive, så han måtte arbejde som host, og havde hun overhoved et bevis ud over hans halskæde med medalionen. Han blev sendt ind til en fuld kvinde. Han gøs, men måtte jo gøre det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Nituki Tors 6 Dec 2012 - 20:24

nituki så ned og gik hen i sin taske og tog sin medalion i hænderne. *han vil aldrig kunne tilgive mig* tænkte hun med tåre i øjnene... ''hvorfor kan jeg ikke bevise han er min søn'' hviskede hun ogtabte sin medalinon og den åbnede sig og ud faldt noget papir, hun åbnede papiret og læste det, ''det løgn'' sagde hun...
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 20:27

ren kunne ikke lide hende han skulle være ved lige nu, for hun ragede på ham. hun bed ham endda på hans modermærke, som var grunden til han også hed inuyasha. han for hurtigt ud, og fandt en klud og holdt mod sin side, for han blødte efter kvinden havde bidt ham. han sukkede og tænkte på det niruki havde sagt, var det mon sandt, eller ville hun knække en ung mand som allerede var knækket

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Nituki Tors 6 Dec 2012 - 20:29

nituki gik ned til ham, og så det, ''hvad er der sket med dig?'' spurte hun bekymret og og lagde dåbsatesten.
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 20:46

den kunde jeg lige havde, hun bed mig i siden, og kaldte mig inuyasha, bare på grund af mit modermærke" sagde han. han havde for store smerter til at kunne heale sig selv lige nu, så han måtte holde kluden imod sin side, for at stoppe det med at bløde, men det var ikke så let igen, da det blødte ret meget. "Sir har De nål og tråd" sagde han, for så ville han sy såret sammen, selvom det ville gøre meget nas på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Nituki Tors 6 Dec 2012 - 20:57

hun så på ham bekymret og bad om en ren klud og holdtte den på såred...

chfen så på ham, '''rn du ved godt hun r din mor ikke det står selv her'' sagde han og læste op fra dåbsatesten....
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 21:01

den har hun..AV! forklaret mig" sagde han og så på hende. "MEn jeg arbejder jo her, jeg kan ikke andet nu" sagde han, selvom det ikke var helt sandt. Ren var nemlig en kærlig og beskyttende und mand, han ville til hver en tid, beskytte folk med sit liv, hvilket han et par gange havde gjort

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Nituki Fre 7 Dec 2012 - 21:31

nituki så på ham ''sir giv min søn fri i har nok i aftn jeg har brug for ham og jeg har betalt for to timer mere så vi smutter kom'' sagde hun og tog ren med sig op på hospitalet og de fik ordnet hans sår,, hun så på ham, ''du har din fars udseende ren du liner ham så meget'' sagde hun og så ned i jorden...
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 21:49

mor..hvordan var far enlig, jeg kender jo ikke ham, eller hvordan han var" sagde ren. hans sår var healet helt. han så på de forbavsede læger. han begyndte at grine, og lagde håret bag det ene øre. "hvorfor stirre i dog sådan på mig" sagde ren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Nituki Fre 7 Dec 2012 - 21:55

nituki bad lægerne gå, hun satte sig på scenen, ''din far var den sødste mand jeg noglesinde havde mødt han var sød sjovt kærlig omsorgsfuld og en smule nervøs når det kom til sex, men oh hvis bare han var i live til at se hvor stor du er blevet, undskyld'' sagde hun og tørte sine øjne og var begyndte at græde hun elskede rens far men han var jo død nu, ''din far døde få måneder efter du blev født ren'' sagde hun og gemte sit hovede i sine hænder...
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 16:32

han tog hendes hånd. "Mor jeg vil gøre dig stolt, og vise jeg er din og fars søn" sagde han og rakte hende et lommetørklæde på samme måde som sin far. selvom han enlig ikke vidste hvordan hans far gjorde, for han havde jo aldrig kendt ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Nituki Lør 8 Dec 2012 - 16:34

hun smilede og rørte ved sin søns kind, ''jeg er stolt over dig selv om jeg ikke er glad for du er host min dreng, men jeg skal ikke snakke for højt'' sagde hun og nussede hans kind og tog imod tørklædet, og tørte sin øjne... ''vil du bo hos mig?'' spurte hun blidt o så på ham...
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 18:46

meget gerne mor, jeg vil også gerne lære at læse og skrive" sagde han blidt og hjalp hende op at stå. han kunne ikke lide at hans mor var så ked. "Mor kan du fortælle mig mere om far...mens vi går hjem" sagde han blidt. han ville gerne vide meget mere, for nu var hans nysgerrig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Nituki Lør 8 Dec 2012 - 18:58

nituki smilede og kammede ham blidt og rolig, ''kom min dreng, spørg om noget du vil vide så skal jeg fortælle så meget jeg ved min dreng'' sagde hun kærligt og elskede virkelig sin søn højer end noget andet, ''hvis det er vil jeg gerne hjælpe dig med at lære at læse og skriv ren'' sagde hun glad,
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 19:32

hvad race var far enlig, hvordan så han ud... hvorfor kan jeg ikke være en host.. hvad arbejder du som..hvad arbejdede far som... hvor bor du...hvordan taler man med en gernert pige, .... hvorfor skulle jeg tages væk..." sagde han og stillede mange flere spørgsmål

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Nituki Lør 8 Dec 2012 - 19:42

nituki grinede, ''rolig nu tag en dyb indånding, okay'' sagde hun kærligt og smilede... ''din far var dæmon, han havde langt hår det var sølv, og sorte øjne som dine, hans bygning var meget veltrænede og han var meget charmerende når han smilte. og du kan godt, men jeg kan bare ikke lide du skal være en fordi du er min søn, og jeg arbejder................... som stripper.......... din far var læge, og en rigtig god en. jeg bor i en lille lejlighed ikke så langt væk her fra. du skal bare snakke stille og roligt med hende og spørger lidt ind til hende, jeg ved godt det kan være sværdt det var det i hver til fald med din far. du skulle væk fordi din bedste far mente vi var for unge til at ha dig, han dræbte også din far han hadet din far, også tog de dig fra mig da du ikke var mere en 2 dage gammel'' sagde hun trist med tåre i øjnene...
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:00

hvor bor bedste far nu, jeg vil gerne se ham, og møde ham" sagde han. *Jeg vil også dræbe ham, og flænse ham, og kvæle ham* tænkte han. to lange lokker i hans hår blev helt sølv. han kløede sig i håret og sukkede meget irreteret. han ville så meget have hævn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Nituki Lør 8 Dec 2012 - 20:04

nituki tog fat om ren, ''ren slap af'' sagd ehun og så på ham hun låste døren op....
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:22

han så på hende og sukkede. hans hår blev sort igen. "Hvad skete der lige" sagde han rigtig flovt. han havde ondt i hoved nu, og ville gerne i seng

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny som Host - nituki-xxx - Page 2 Empty Sv: Ny som Host - nituki-xxx

Indlæg af Nituki Lør 8 Dec 2012 - 20:24

hun tog sin søn med inden for og satte sig i sofaen og smielde. ''læg dig bare ned ren'' sagde hun blidt og smielde mod ham hun gik ud i køkkenet og i stuen stod der et billede af nituki med et lille barn og taylor...
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum