Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
på Hospitalet (Ren Rose )
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
på Hospitalet (Ren Rose )
Tid: 23:00
Omgivlser: en masse læger
Vejer: regen
Sted: hospitalet
Dato: den 14 Juli
Omgivlser: en masse læger
Vejer: regen
Sted: hospitalet
Dato: den 14 Juli
Det var sent om aften. den 14 juli klokken var 23:00 og på hospitalet var det fuld gang i den fordi det var komme en ind som, Virkelig havde brug for hjælp Enua en ung halv dæmon hun havde være i skoven da hun med det. Blive overfaldet og stukken ned men hun havde haft kræfter nok til at komme hen til hospitalet, men da hun lige var komme besvime hun helt færdig alle hendes kræfter var suge ud af hende
Enua- Beginner (Rank 4)
Antal indlæg : 49
Sv: på Hospitalet (Ren Rose )
Ren kom løbende. Han løb hen til en læge. hans vinger i hans ryg var stadige fremme. men han trak dem ind og hev efter vejret. "JEg leder efter en ung kvinde ved navn Enua, jeg fik en besked om at hun var her, jeg er hendes elev, hun lære mig at læse og skrive" sagde ren bekymret. Han kunne fornemme hun vr meget svag, og det gjorde ham urolig
Gæst- Gæst
" ååh så de er Ren Rose. Den unge fyr hun snakke en smule om inde hun besvime, det er denne vej følg med " sagde Lægen og førte ham ned af gang til Enua´s ene stue. Fordi hun lå alene var fordi hun var så svækket og skrøbelig, til at ligge sammen med andre lige for tiden
Enua- Beginner (Rank 4)
Ren smed sin taske og løb hen til hende og tog hendes hånd. "Hvor blev hun overfaldet" sagde han og så på lægen. Han begyndte at heale hende og bruge sin energi. han mærkede tårer presse sig på og kyssede hendes pande. en tårer løb ned af hans kind. "JEg burde have været der, jeg lovede at beskytte hende" sagde han
Gæst- Gæst
" der er ikke din skyld. Hun sagde noget om han var kommen tilbgae efter hende, og at han ikke hemmel før hun var død men hvem det var hun snakke om ved jeg ikke det svære " sagde Lægen. Og lag hånden på hans skullder i mens begyndte Enua svaget at, rør på sig igen selv om der gjorde ondt
// logger ved 20:00 skal se jul i Valhal //
// logger ved 20:00 skal se jul i Valhal //
Enua- Beginner (Rank 4)
//det har været der//
jeg lovede hende!" sagde han og løftede hende op i sine arme og holdt hende ind til sig. "Du må ikke forlade mig enua, jeg beder dig" sagde han ulykkeligt. Han lagde hende ned,og gik hen og så ud. "JEg finder det udyr, om så jeg må dræbe" sagde ren
jeg lovede hende!" sagde han og løftede hende op i sine arme og holdt hende ind til sig. "Du må ikke forlade mig enua, jeg beder dig" sagde han ulykkeligt. Han lagde hende ned,og gik hen og så ud. "JEg finder det udyr, om så jeg må dræbe" sagde ren
Gæst- Gæst
" ren " sagde Enua svaget. Og kom til bevisthed igen selv om hendes krop stadig væk var i en form for dvale, som gjorde at hun ikke kunne rør sig i lange tid. Bare Ren var hos hende skulle hun nok klar sig godt
Enua- Beginner (Rank 4)
han gik hen til hende igen og tog hendes hånd. "Jeg er her hos dig" sagde han blidt og kyssede hendes hånd. Han ville ønske han kunne hjælpe hende, men han ville først finde det udyr som havde skadet hende, og så ville han dræbe den nar, for ingen skulle skade hende, det ville han ikke lade ske igen
Gæst- Gæst
" ren høre på mig du må ikke. Kæmpe i mod ham han er ikke normal på nogen måde, en gang var han min far nu er han bare et monster som slet ikke kan skælden. I mellem ven eller fjende " sagde Enua græden
Enua- Beginner (Rank 4)
Men han skal da heller ikke skade dig, jeg vil kæmpe mod ham enua.. jeg har jo intet at miste.. ingen der elsker mig, som vil savne mig, så jeg kæmper så du kan få retfærdighed enua" sagde han blidt og kyssede hendes pande, og gik mod døren
Gæst- Gæst
" nej Ren jeg vil saven dig. Og jeg er vist lidt lun på dig " sagde Enua stille og rømede svaget, i mens hun smielde intet kunne gøre hende ked af det lige nu bare. Hun havde Ren hos sig gik det sikket
Enua- Beginner (Rank 4)
ren rødmede og så på hende. "Sagde du at du var lun på mig" sagde han og gik hen til hende. "JEg er også lun på dig enua, men jeg ville ikke skræmme dig, så du blev bange for mig, derfor sagde jeg ikke før nu" sagde han
Gæst- Gæst
" det er okay Ren. Bare er her hos mig et alt godt og her kan han ikke rør mig " sagde hun, og lage sin ene hånd på hans kind og smielde en smule anstrenget. Hendes krop var træt og svækket
Enua- Beginner (Rank 4)
Lignende emner
» genforening-ren rose-tylor rose- privat
» en tur på Hospitalet
» indlagetpå hospitalet
» på Hospitalet (Adriana)
» Indlaget på hospitalet (Aya)
» en tur på Hospitalet
» indlagetpå hospitalet
» på Hospitalet (Adriana)
» Indlaget på hospitalet (Aya)