Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
genforening-ren rose-tylor rose- privat EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
genforening-ren rose-tylor rose- privat EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
genforening-ren rose-tylor rose- privat EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
genforening-ren rose-tylor rose- privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
genforening-ren rose-tylor rose- privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
genforening-ren rose-tylor rose- privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
genforening-ren rose-tylor rose- privat EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
genforening-ren rose-tylor rose- privat EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
genforening-ren rose-tylor rose- privat EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
genforening-ren rose-tylor rose- privat EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

genforening-ren rose-tylor rose- privat

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat Empty genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Nituki Lør 8 Dec 2012 - 21:44

S: skoven
T: kl 22:30
V: det sneer
O: en masse træer og buske.
P: et par lange bukser og en trøje plus vinter sko og jakke.

det var n sen vinter aften, en ung hun dæmon ved navn Nituki hun var ude og gå hun havde fri denne aften heldigvis for ellers var hun for træt til noget som helst hun var en sød ung pige, og nu havde hun jo sin søn men heller ikke andet hun havde ikke sin elskede tylor, hun savnede ham virkelig meget og ville ikke glemme ham for noget som helst i verden...
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 21:48

ren kom gående, i sine stramme læder bukser som altid. han gik i sine egne tanker. han ville så gerne lære sin far at kende, men det var svært. Han havde jo aldrig set ham. Og hvad skulle han dog sige. Han tænkte at han nok aldrig ville finde ud af det og gik hen under et træ og begyndte at lave sne bolde og trillede nogen af dem helt store og lavede dem om til en sne mand

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Tyler Rose Lør 8 Dec 2012 - 21:53

Det var mange år siden. Tyler havde set sin kone og deres søn det var rigtig mange år siden, da han havde får at vide at de var rejste sin far var han rejst ud for at. Finde dem igen men havde slet ikke set skyggen af dem men en ting, kunne han altid finde deres Aura som han nemt kunne spore med sin magi.
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Nituki Lør 8 Dec 2012 - 21:59

nituki gik rundt mellem træerne hun så mod den mørke himel hvorfor var hun så uheldig hun mistede sin familie hun havde dog fået sin søn igen men ikke sin elskde hvorfor var han væk hun elskede ham jo rigtig højt.... *tylor hvor er du?* tænkte hun og holdte for sit hjerte...
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 22:01

ren så en mand i nærheden og lavede en snebold som han smed på ham. For han vidste ikke om den mand var en ven eller en fjende. ren kunne fornemme sin mor i nærheden og så så rundt. han så en fritte og tog den op og nussede den. Han havde fodret den et par gange, så den kom altid hen til ham. Den var hans eneste ven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Tyler Rose Lør 8 Dec 2012 - 22:06

Tyler greb sneboldten. Og sendt den tilbage i mens satte han sig ned under et træ, og kunne ikke holde sin sorg tilbage mere og tåren fik frit løb ned af hans kinder. han sukke græden og spå mod himmlen og viste ikke hvad han skulle gøre,
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Nituki Lør 8 Dec 2012 - 22:12

Nituki går vider og ser en mand sidde under et træ hun kan mærke noget som om hun kender ham, hun gik tætter på ham hun så hans ansigtig og hans øjne, *taylor?* tænkte hun men ville ikke sige noget hvis nu det ikke var ham ville det være lidt pinligt at sige det...
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 22:14

ren så manden græde og gik hen til ham, og rakte ham sin mors tørklæde som han havde haft i lommen. "Er De okay sir, det med snebolden var ikke for at være ond eller noget" sagde ren. Han så sin mor og blev endnu mere flov. "Jeg tror jeg ramte ham, men det var et uheld" sagde han meget flovt, og lagde håret bag den ene øre. *Ren inuyasha Rose, din spade* tænkte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Tyler Rose Lør 8 Dec 2012 - 22:21

" det er ikke deres skyld. Min unge ven det er abre mig som ikke kan finde min familie igen, Så du skal ikke undskyld noget " sagde Tyler og rejste sig op igen. Og bare på sin ring som han fik den dag han blive gift med Nituki for mange år siden nu, Og havde et billede af sin kone og søn på sig så han aldrig glemt dem igen.
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Nituki Lør 8 Dec 2012 - 22:23

nituki så på ham, ''sir... hvem er de gift med om jeg må spørger?'' spurte hun nervøst hun var lige ved at græde men gjorder det ikke kun hvis hun fandt ud af det faktisk var ham der var tylor hendes elskede...
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 22:25

ren huggede billedet og sprang op i et træ og så på det. han havde set et billede magen til hjemme hos hans mor. ren smilede og hoppede ned og gav sin mor billedet. "Det ligner det du har der hjemme mor" sagde ren og smilede. Men han så undrende på manden. "Hvad er dit navn sir...mit eget er Ren Inuyasha Rose" sagde ren høfligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Tyler Rose Lør 8 Dec 2012 - 22:34

" må jeg får mit billede tilbage. Tak det er det eneste som jeg har tilbage fra min kone og søn. Min kones naven var Nituki og min søn hed Ren og mit naven er Tyler Rose. Og er ilddæmon " sagde Tyler og sank græden i knæ hvor var hans kone, og deres søn henne han saven dem meget
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Nituki Lør 8 Dec 2012 - 22:37

Nituki satte sig på knæ og løftede Tylors hovede op og smilede kærligt til ham som den gang de mødtes for første gang, hun gav ham billede. ''mit navn er Nituki rose hvis jeg havde taget min mands navn, Tylor det mig'' sagde hun og smilede. ''og.. det ren.. vores søn'' sagde hun med tåre øjnene og var ved at bryde sammen af glæde og smilede
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 22:42

mor siger du at det er..far.. men han ligner ikke en der er meget ældre end mig" sagde ren og kløede sig i sit sorte hår. Han satte sig ned ved et træ et stykke fra dem og så på dem. Var den mand virkelig hans far. da ren så mere efter, kunne han godt se lighederne mellem ham og tyler. han smilede og var glad for at hans forældre var sammen igen. men tænkte på, at han så sikkert snart var glemt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Tyler Rose Lør 8 Dec 2012 - 22:48

" nituki er det virkelig dig. Og Ren min søn du er blive store sidst jeg så dig var du ikke ret store, Jeg har virkelig saven jer begge to " sagde Tyler og tog sin kone og. Deres søn ind til sig i mens han græde af glæde ovet at være sammen, med dem endnu en gang efter alle disse mange år
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Nituki Lør 8 Dec 2012 - 22:53

nituki holdte også om ren han var den bedste ting der var sket for Tylor og hende hun elskde sin mand og sin søn højer end noget som helst andet i den verden de var i, ''jeg har sådan savnet dig Tylor og ren har spurt ind til dig, men hvad siger i til at tage hjem og være i varmen hos mig?'' spurte hun kærligt...
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 22:55

meget god ide mor, kan vi så få noget i maven, for jeg er sulten, og jeg tror far har brug for et varmt bad" sagde ren og tog en gren. han brugte sin ild evne på den og fik ild i den. han så direkte ind i ilden og smilede. han følte sig levende nær ild, selvom han jo kunne brænde sig, hvilket han også gjorde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Tyler Rose Lør 8 Dec 2012 - 22:59

" jeg er ked af det min elskede. At jeg ikke opsøget jer før nu men jeg trot at jeg havde midste alt, Jeg holdt af i betyder så meget for mig at indet kunne gøre mig glad. Ikke en gang et spil Nikit kunne gøre mig i beder humør " sagde Tyler og kom på bene igen, men var nød til at stædte sig til et træ. Han venster ben var såre fra lår og ned til knæet havde han en dyb flænge,
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Nituki Lør 8 Dec 2012 - 23:02

nituki fik ham støttet ''ren sluk den ild og om jeg skal nok lave noget god mad til jer når vi kommr hjem det lover jeg også må vi rens dit sår skat'' sagde hun og smilede til tylor og så på ren med et glad smil hun var lykkelig hnds familie samlet ign...
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 23:03

ren tjekkede sin fars sår. Han begyndte at heale det, så hans far kunne gå selv. selvom det ville gøre ren træt at heale så dybt og stor en flænge. han sank på knæ. "Hjalp det far?" spurgte han blidt. han gik bag et træ og kastede op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Tyler Rose Lør 8 Dec 2012 - 23:07

" Ren brug ikke dine kræfter på mig. Jeg skal nok klar et sår som det her og du burte sover min dreng, At Healde tager på en kræfter " sagde Tyler og stødte sig til sin kone. I mens trak han Ren hen til sig som han kunne stødte sig til, både sin kone og sin søn i mens de gik hjem af
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Nituki Lør 8 Dec 2012 - 23:13

nituki fik dem begge hjem og fik lagt bandage omkrin tylors ben og lagde ren ned og lagde sin dyne om ham og nussde hans kind hun gik ud og lavede noget godt mad og hentede noget at drikke til dem begge og kom ind med noget at drikk til dem, og gav dem det og kyssede tylor på munden med et smil og så på ren ''du siger til når du vil ha noget at spise ren maden r ved at live lavet...
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 23:17

mange tak mor, skal jeg ikke hjælpe i køkkenet" sagde ren. selvom han var stadig meget svimmel af at have healet så meget. han rejste sig, men faldt så på knæ. han havde ikke engang energi til at stå op. han fik sig op i sofaen igen. han så på tyler og smilede. "Så har jeg mine forældre igen" smilede han glad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Tyler Rose Lør 8 Dec 2012 - 23:19

Tyler havde sin kone. Og deres søn hos sig igen og inder kunne forander deres familie, igen Tyler var blive meget stærker siden den gang og hans aurasporing. Gjorede at han bede kunne fornemme fare og fjender i hans nærvær
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Nituki Lør 8 Dec 2012 - 23:23

nituki smielde. ''tak min dreng men nej lig dig ned og slap af jeg kommer med din mad så snart den er færdig'' sagde hun kærligt og smilede mod ren og var lykklig, ''ren.. jeg har desværre ikke en seng til dig kan du sov på sofaen'' spurte hun trist og havde det virkelig dårligt med at be ham sove der...
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum