Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det.

Go down

et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det. Empty et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det.

Indlæg af Black Man 7 Jan 2013 - 16:03

øhmm jo Altså, jeg vil håber der er nogen der kan hjælp mig. Da jeg efter hånden er træt af at løbe ind i det er problem og det på flere og flere side jeg inde på, med at man skriver et emne og sætter et billed ind, også det kun Admin der kan se det.

så jeg tænkte på om der var nogen man som bruger kunne gøre ved det, eller om det kun er admins der kan (og hvis det er ville det stadigvæk også være rat at vide hvad man skulle gøre)

~ Black
Black
Black
Beginner (Rank 5)

Bosted : En roddet lejelighed i Terre

Antal indlæg : 77


Tilbage til toppen Go down

et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det. Empty Sv: et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det.

Indlæg af Gæst Man 7 Jan 2013 - 16:08

Jeg bruger

[img.]*billede*[./img] (fjern punktummer)

Det burde se sådan her ud
et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det. C1E1b3BwU0hMOVkx_o_mlp-fim---vinyl-scratch

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det. Empty Sv: et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det.

Indlæg af Black Man 7 Jan 2013 - 16:12

det gør jeg også der er bare flere og flere side, hvor den ikke virker i emnerne på siden, også står der [Only admin is allowed to see this image] og det lige meget om det er underskrift eller bare i emnet.

men tak for det
Black
Black
Beginner (Rank 5)

Bosted : En roddet lejelighed i Terre

Antal indlæg : 77


Tilbage til toppen Go down

et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det. Empty Sv: et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det.

Indlæg af Gæst Man 7 Jan 2013 - 16:17

så lidt :) Håber ikke du får flere problemer :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det. Empty Sv: et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det.

Indlæg af Black Man 7 Jan 2013 - 16:22

Det virker jo stadigvæk ikke...
Black
Black
Beginner (Rank 5)

Bosted : En roddet lejelighed i Terre

Antal indlæg : 77


Tilbage til toppen Go down

et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det. Empty Sv: et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det.

Indlæg af Gæst Man 7 Jan 2013 - 16:27

Artanis skrev:så lidt :) Håber ikke du får flere problemer :P

Han har jo netop stadig et problem xD


Måske er billederne, du bruger, Black, for store? Eller også er det noget galt med linket... Kan du prøve at sende linket til billedet til mig? :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det. Empty Sv: et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det.

Indlæg af Black Man 7 Jan 2013 - 16:33

bare for at tage et.. https://lh5.googleusercontent.com/-99Q9Y2eB2jk/UM9c-zGpCwI/AAAAAAAAAIY/i_CYeUVfJRw/s603/en+verden+i+skyggerne.gif

men jeg er sjovt nok ikke haft samme problem her inde, det var derfor jeg håbede på at der var nogle der kunne hjælpe mig
Black
Black
Beginner (Rank 5)

Bosted : En roddet lejelighed i Terre

Antal indlæg : 77


Tilbage til toppen Go down

et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det. Empty Sv: et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det.

Indlæg af Gæst Man 7 Jan 2013 - 16:35

et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det. En+verden+i+skyggerne

Test.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det. Empty Sv: et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det.

Indlæg af Black Man 7 Jan 2013 - 16:38

søde venner jeg sætter pris på hjælpe men når det er sådan man her gjort, i første omgang og det så ikke virker og jeg ved godt at bb-koden for at sætte et bilede inde [.img]*bilede url* [/img]


Sidst rettet af Black Man 7 Jan 2013 - 16:50, rettet 1 gang
Black
Black
Beginner (Rank 5)

Bosted : En roddet lejelighed i Terre

Antal indlæg : 77


Tilbage til toppen Go down

et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det. Empty Sv: et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det.

Indlæg af Gæst Man 7 Jan 2013 - 16:41

Højre klik billede, kopi billede adressen.

[img.]* Adressen*[/img]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det. Empty Sv: et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det.

Indlæg af Black Man 7 Jan 2013 - 16:44

^^ det var sådan set også det jeg skrev..
Black
Black
Beginner (Rank 5)

Bosted : En roddet lejelighed i Terre

Antal indlæg : 77


Tilbage til toppen Go down

et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det. Empty Sv: et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det.

Indlæg af Gæst Man 7 Jan 2013 - 16:44

:P Ja meget, men forstår ikke hvorfor det virker ved mig og ikke dig.

Edit: Jeg saddet og kikket på det noget tid nu og kan ikke se nogen grund til at det ikke virker for dig på denne eller andre sider, eller mere hvorfor den beder om Admin. det eneste jeg kan forstille mig er at du er "mærket" af Admins eller noget.


Sidst rettet af Zhadalina Man 7 Jan 2013 - 17:28, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det. Empty Sv: et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det.

Indlæg af Black Man 7 Jan 2013 - 16:47

hvis du læser det jeg har skrevet vil du finde ud af at det ikke er her på siden men andre sider. og jeg tænkte da jeg ikke havde problemet her kunne det jo være der var nogle der kunne hjælp...
Black
Black
Beginner (Rank 5)

Bosted : En roddet lejelighed i Terre

Antal indlæg : 77


Tilbage til toppen Go down

et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det. Empty Sv: et spørgsmål til hvem som helst der kan svare på det.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum