Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh

Go down

Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh Empty Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh

Indlæg af Gæst Ons 18 Dec 2013 - 23:54

Okay guys, nu er det vist min tur til at prøve at komme på banen uwu
Som i kan se har vi her et eksemplarisk "don't tell me what to do"-menneske, som har brug for at se hvor hård den virkelige verden her. Hvad det præcist er, er helt op til dig, så længe han ikke dør u_u Udover det har jeg ikke som sådan nogle ting, udover at jeg helst gerne vil aftale bare lidt af plottet inden vi begynder og du helst ikke skal gå død efter de første 3 svar fordi din karakter alligevel ikke kan gøre som vi har aftalt

Men udover det er jeg pænt åben for forslag

såeh, hit me with your best shot?

~Joon Han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh Empty Sv: Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh

Indlæg af Gæst Tors 19 Dec 2013 - 0:21

Jeg vil da gerne emne med dig, jeg tror englelig jeg er åben for enhver forslag ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh Empty Sv: Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh

Indlæg af Gæst Tors 19 Dec 2013 - 11:51

Cool, meneh, nogle idéer? Det eneste jeg kan komme med fra min side er at Joon er stædig og går gerne imod hvad folk fortæller ham, og at det nok kunne starte et eller andet uwu''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh Empty Sv: Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh

Indlæg af Gæst Tors 19 Dec 2013 - 15:03

Hvad med at tage et tilfældigt et? Gider du forresten lave?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh Empty Sv: Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh

Indlæg af Gæst Tors 19 Dec 2013 - 15:10

Tjooeh, why not? Jeg er frisk, for jeg mangler virkelig emner...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh Empty Sv: Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh

Indlæg af Anastasia Tors 19 Dec 2013 - 19:42

Jeg er også frisk :)
Har et par forskellige idéer i forhold til hvad jeg mangler til Ruby, men ved ikke om du ligeså har relationer du søger?
Anastasia
Anastasia
Beginner (Rank 5)

Bosted : Hus ved stranden i Terre.

Antal indlæg : 62


Tilbage til toppen Go down

Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh Empty Sv: Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh

Indlæg af Gæst Fre 20 Dec 2013 - 14:45

Ivan: ok, kan jeg sagtens :B har du nogle bestemte steder, der ville passe bedst for dig eller..?

Malik: Cool, nogle idéer og hvem laver? ouo

Ruby: Relationer er cool, du kommer bare med dine forslag ;D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh Empty Sv: Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh

Indlæg af Gæst Lør 21 Dec 2013 - 15:09

jeg vil da gerne emne hvis det er ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh Empty Sv: Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh

Indlæg af Gæst Lør 21 Dec 2013 - 17:09

Awesome :b
Nogle idéer, eller starter vi bare et tilfældigt emne og ser hvor det fører os hen?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh Empty Sv: Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh

Indlæg af Gæst Lør 21 Dec 2013 - 17:23

Jo kan vi godt, hvem laver så og hvor? ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh Empty Sv: Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh

Indlæg af Gæst Lør 21 Dec 2013 - 17:54

Jeg kan sagtens lave, så skal du bare sige hvor :b

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh Empty Sv: Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh

Indlæg af Gæst Lør 21 Dec 2013 - 17:58

Jeg er elendig til at finde på steder xD
hmm.....
Søen, Skoven eller et sted i Terre?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh Empty Sv: Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh

Indlæg af Gæst Lør 21 Dec 2013 - 18:01

Så finder jeg et sted i Terre xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh Empty Sv: Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh

Indlæg af Gæst Lør 21 Dec 2013 - 18:01

okay ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh Empty Sv: Søger hvad som helst egentlig heheuhehheahueh

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum