Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Topic virgin
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Topic virgin
Jeg søger:
- Jeg søger en som Calvin kan komme til, når han føler at enden af nær, altså en god ven, en allieret, som han stoler på.
Jeg søger en fjende, som kan gøre livet endnu mere surt for Calvin, og som kan fucke alting op, når tingene lige er begyndt at gå rigtigt.
Jeg søger bekendte, som bare kan give ham et skub i den rigtige retning, dette kan måske bare være en hyggesnak.
Hvis i har nogen former for andre plot i tankerne, så vil jeg utroligt gerne høre dem, da jeg gerne vil igang med Calvin og give ham en historie.
Om Calvin
Calvin er en dreng, som elsker at se og høre på folk, lidt ud over set sædvanlige. Han er meget interesseret i folk som kan vise ham ting som han aldrig har set før, steder, følelser, kroppe. Alt dette er noget han elsker at se nærmere på, men ikke har mulighed for, da han i øjeblikket ikke bor særlig heldigt. Hans far er stukket af sammen med en anden kvinde, hvilket har efterladt hans mor i en ikke så heldig tilstand. Alt dette vil han gerne flygte fra, så hvis du tror at du kan vise ham noget nyt, så er jeg sikker på at han er villig tilat gå med.
- Hellere få linjer med megen handling, end lange romaner uden handling. -
Calvin er en dreng, som elsker at se og høre på folk, lidt ud over set sædvanlige. Han er meget interesseret i folk som kan vise ham ting som han aldrig har set før, steder, følelser, kroppe. Alt dette er noget han elsker at se nærmere på, men ikke har mulighed for, da han i øjeblikket ikke bor særlig heldigt. Hans far er stukket af sammen med en anden kvinde, hvilket har efterladt hans mor i en ikke så heldig tilstand. Alt dette vil han gerne flygte fra, så hvis du tror at du kan vise ham noget nyt, så er jeg sikker på at han er villig tilat gå med.
- Hellere få linjer med megen handling, end lange romaner uden handling. -
Gæst- Gæst
Sv: Topic virgin
Hvis du kunne være interesseret, Calvin - så er jeg til rådighed. Alligevel er mine ideer ikke voldsomt specifikke, eller på nuværende tidspunkt - særlig kreative. Alligevel vil jeg da tilbyde, at vi kan lave et plot sammen, som måske kan udfordre begge vores karakterer.
Min karakter, Mirage - vil ikke i sin menneskeform, gøre nogen fortræd, medmindre de virkelig går hende på nerverne. Alligevel er hun hverken synderlig faretruende i sin menneskekrop, eller særlig stærk i fysikken. Hun har en meget kort lunte, og et rædselsfuldt temperament. Hun er ikke just menneskekærlig, men jeg tror umiddelbart ikke, at hun ville se Calvin som en trussel, eller en kæmpe pestilens. Men det kommer så også an på, hvordan han opfører sig i hendes nærvær.
Jeg har bare lidt svært ved at se under hvilke omstændigheder de vil komme til at kende hinanden på? For de kommer fra to vidt forskellige kredse og vilkår. Uanset hvad, er jeg altid parat til at få nogle ideer smidt i hovedet, hvis du har lyst til at tage et emne med mig (:
Min karakter, Mirage - vil ikke i sin menneskeform, gøre nogen fortræd, medmindre de virkelig går hende på nerverne. Alligevel er hun hverken synderlig faretruende i sin menneskekrop, eller særlig stærk i fysikken. Hun har en meget kort lunte, og et rædselsfuldt temperament. Hun er ikke just menneskekærlig, men jeg tror umiddelbart ikke, at hun ville se Calvin som en trussel, eller en kæmpe pestilens. Men det kommer så også an på, hvordan han opfører sig i hendes nærvær.
Jeg har bare lidt svært ved at se under hvilke omstændigheder de vil komme til at kende hinanden på? For de kommer fra to vidt forskellige kredse og vilkår. Uanset hvad, er jeg altid parat til at få nogle ideer smidt i hovedet, hvis du har lyst til at tage et emne med mig (:
Gæst- Gæst
Well, Calvin har det med at rende rundt på må og få, og forsøger at opleve så meget han kan og møde så mange mennesker som muligt. Vi kan jo sige at han er kommet lidt for langt væk hjemmefra og støder på Mirage?
Så kan vi tage den derfra, medmindre du selvfølgelig har en idé? :)
Så kan vi tage den derfra, medmindre du selvfølgelig har en idé? :)
Gæst- Gæst
Det kan sagtens være en mulighed.
Mon han kan støde på hende, før fuldmåne, hvor hun holder til i skoven, for at forberede sig på hvad der skal ske? Så er Calvin ihvertfald på afveje, kan man sige. Måske vil dette også apellerer til hans nysgerrighed, eftersom han direkte kan iagtage processen, som en varulv gennemgår før fuldmånen indtræffer?
Jeg ved ikke om det er for risky for dig? :)
Mon han kan støde på hende, før fuldmåne, hvor hun holder til i skoven, for at forberede sig på hvad der skal ske? Så er Calvin ihvertfald på afveje, kan man sige. Måske vil dette også apellerer til hans nysgerrighed, eftersom han direkte kan iagtage processen, som en varulv gennemgår før fuldmånen indtræffer?
Jeg ved ikke om det er for risky for dig? :)
Gæst- Gæst
Det ville være en perfekt situation for ham! Vi skal bare finde ud af hvad der skal ske med ham, da jeg ikke lige har lyst til at han bliver lavet om til en varulv. Hun kunne selvfølgelig skræmme ham lidt.
Gæst- Gæst
Selvfølgelig ikke! :) Mirage kan godt beherske sig til en vis grad under varulve-stadiet, så jeg tror ikke hun har en intention om, at få lavet sig en varulv. Jo færre rivaler, desto bedre.
Men, hvis han altså bliver helt til forvandlingen, så kan det sgu godt være, at han bliver en anelse skræmt. Så... det burde ikke være et stort problem.
Men, hvis han altså bliver helt til forvandlingen, så kan det sgu godt være, at han bliver en anelse skræmt. Så... det burde ikke være et stort problem.
Gæst- Gæst
Jeg kan allerede forestille mig ham klemt helt op i et hjørne, imens han ikke kan få øjnene væk. Men skal vi så sige at han finder "hytten" som du nævner i din profil, og vil se nærmere på den? :)
Gæst- Gæst
Det kan vi sagtens sige. Så jeg regner med, at han kommer derud lige før forvandlingen ikke?
Jeg har ikke meget tid, at gøre godt med i dag, så hvis jeg skal lave emnet, må det nok blive imorgen, eller noget i den dur.
Jeg har ikke meget tid, at gøre godt med i dag, så hvis jeg skal lave emnet, må det nok blive imorgen, eller noget i den dur.
Gæst- Gæst
Jeg kan bare starte emnet, så kan jeg forklarer at han finder hytten, hvis det er okay at jeg selv beskriver hvordan hytten ser ud? Og hvis der ligger bestemte ting indenfor, så kan du bare skrive det her, så skal jeg nok tilføje det. :)
Gæst- Gæst
Der er ikke noget, som jeg har fastlagt omkring hytten - men hvis du vil starte emnet, vil det da være fantastisk! Hytten skal bare ligge lidt afsides og skjult. Der skal ikke ligefrem være en sti der fører direkte hen til den, som alle kan vade på. Det ville simpelthen være for risikabelt.
Gæst- Gæst
Undskyld at jeg ikke har svaret noget før, men jeg har haft lidt travlt. Men skal jeg poste emnet? :)
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Like a virgin
» Virgin Mary
» Fight! Fight! Drugs! Drugs! Topic! Topic! Missing.. Topic!
» The Devil and the Virgin (Elina)
» Virgin snow and bloody pleasures
» Virgin Mary
» Fight! Fight! Drugs! Drugs! Topic! Topic! Missing.. Topic!
» The Devil and the Virgin (Elina)
» Virgin snow and bloody pleasures
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]