Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Like a virgin
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Like a virgin
Godformorgen, -middag, -eftermiddag, -aften og -nat (alt efter hvornår dettes læses)
Jeg har endnu ikke fået taget Constance emnemødom, hvilket er en skam, da jeg meget gerne vil starte et emne op med en nice personlighed :) Hvis du er frisk så skriv! :D
Som så mange andre har jeg et par mindre ønsker til hvordan og hvorledes emnet skal foregå :)
1) Jeg vil virkelig gerne hverken voldtages eller forvandles til andet end hvad jeg er
2) Personligt skriver jeg mindst 200 ord. Du må gerne være en der har det på samme måde
3) Vær kreativ :D
Det kunne være fedt hvis vi havde et plot, eller noget andet at skrive hen imod så det ikke bare ender med at gå dødt fordi der ikke rigtigt er nogen mening med det :)
- så kom endelig me idéer! Jeg er frisk på lidt af hvert
Jeg har endnu ikke fået taget Constance emnemødom, hvilket er en skam, da jeg meget gerne vil starte et emne op med en nice personlighed :) Hvis du er frisk så skriv! :D
Som så mange andre har jeg et par mindre ønsker til hvordan og hvorledes emnet skal foregå :)
1) Jeg vil virkelig gerne hverken voldtages eller forvandles til andet end hvad jeg er
2) Personligt skriver jeg mindst 200 ord. Du må gerne være en der har det på samme måde
3) Vær kreativ :D
Det kunne være fedt hvis vi havde et plot, eller noget andet at skrive hen imod så det ikke bare ender med at gå dødt fordi der ikke rigtigt er nogen mening med det :)
- så kom endelig me idéer! Jeg er frisk på lidt af hvert
Gæst- Gæst
Sv: Like a virgin
Jeg læste altså dit første krav forkert... Jeg var bare helt "WTF!?owo"
Men så læste jeg det igen og blev lettet...xD
Men jeg vil gerne et emne, medmindre du er mega hater og diskriminerende overfor varulve :< Ej, et plot kunne være venner, eller fjender hvis du da hellere vil have en fjende? :D
Men så læste jeg det igen og blev lettet...xD
Men jeg vil gerne et emne, medmindre du er mega hater og diskriminerende overfor varulve :< Ej, et plot kunne være venner, eller fjender hvis du da hellere vil have en fjende? :D
Manda- Highly Proficient (Rank 19)
Antal indlæg : 2433
Haha - når man overser de små ord kan man få nogle meget finurlige sætninger xD
Altså Constance er vampyr, og hun er ret sippet. Dog så er hun ikke en der på forhånd siger "du er varulv derfor er vi fjender" - hun ser folk an. Så jo vi kan sagtens prøve at få dem til at arbejde imod et venskab :D
Altså Constance er vampyr, og hun er ret sippet. Dog så er hun ikke en der på forhånd siger "du er varulv derfor er vi fjender" - hun ser folk an. Så jo vi kan sagtens prøve at få dem til at arbejde imod et venskab :D
Gæst- Gæst
Det er jo lige netop det man kan :P
Heh, min figur har to personligheder, så det er måske lidt svært at vide hvad du mener xD Men den ene er meget mere venskablig anlagt end den anden er :P
Heh, min figur har to personligheder, så det er måske lidt svært at vide hvad du mener xD Men den ene er meget mere venskablig anlagt end den anden er :P
Altså din figur har personlighedsspaltning? :)
Men det jeg mener er at Constance på forhånd ikke dømmer, men venter med at fælde sin dom om en person til hun har mødt vedkommende, og oplevet hans/hendes adfærd :)
Men det jeg mener er at Constance på forhånd ikke dømmer, men venter med at fælde sin dom om en person til hun har mødt vedkommende, og oplevet hans/hendes adfærd :)
Gæst- Gæst
Kan man da godt kalde det...xD
Men lad os bare se tiden an :3
Men lad os bare se tiden an :3
Det må min kære frøken gerne
Det må du gerne bestemme, hvis du nu har nogle bestemte steder du gerne vil prøve? :D
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]