Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
The demon behind the Angel :D
2 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Fri snak :: Omkring dig
Side 1 af 1
The demon behind the Angel :D
Hey mennesker!! Nu da jeg har set hvad der gemmer sig bag jeres computerskærme, så synes jeg sgu at det er på tide at i kender lidt mere til skaberen af den sagnomspundne Ahngel. Og JA, ja jeg ER meget beskeden :) ...i dag.
Oka lad os starte , okay?
Jeg bor i nordjylland og jeg siger ikke hvor haha. Ligeså får i heller ikke mit navn, fordi jeg simpelthen ikke magter at skulle få de der facebook beskeder som hedder: Heeeej *biiip* det er mig *biiip* fra vie la mort :D Yala yala. Ja srry chicks, men jeg magter ikke rigtig at skulle indblande mine rpggame venner med den virkelige mig.
Jeg har aldrig rigtig været into normal rollespil. Det der med costumer og sværd osv, det er ikke lige mig. Derimod har jeg en fantasi, som siger spar to, så hvis jeg ønsker mig som en anden person, så kan jeg da bare være det xD hehe. JA jeg er en mææææærkelig fætter, men jeg kan sgu lide det.
Jeg er ikke det store logiske geni.. ikke hvad jeg selv synes ihvertfald. Jeg ved dog mange ting om meget random ting som f.eks:
Hvad hedder de forskellige tigerarter?
eller..
Hvordan laver man et fly ud af vatpinde?
Noget i den dur ialfald xD hehe.
Jeg er et lettere kreativt menneske idet jeg elsker at skrive historier og tegne, samt alt muligt andet kreativt halløj. Jeg holder af animation og vil gerne være animator når jeg er færdig med universitetet.. selv skal jeg lige igennem gym allerførst xD
Jeg ELSKER musik og film, men ikke det sædvandlige mandehørm af film. Jeg kan lide det okkulte og jeg kan lide HEAVY METAL! Oh yes. Ahngel her er en headbanger af den værste skuffe. Jeg holder af vild og udtryksfuld musik, og IKKE rap og RnB som mange af mine artsfælder derhjemme kan lide. Jeg holder af at skille mig en smule ud xD hehe.
Jeg opdatere nok hen ad vejen. Hvis der er personlige spørgsmål eller noget, så spørg løs xD jeg er sikker på at have glemt noget.
Oka lad os starte , okay?
Jeg bor i nordjylland og jeg siger ikke hvor haha. Ligeså får i heller ikke mit navn, fordi jeg simpelthen ikke magter at skulle få de der facebook beskeder som hedder: Heeeej *biiip* det er mig *biiip* fra vie la mort :D Yala yala. Ja srry chicks, men jeg magter ikke rigtig at skulle indblande mine rpggame venner med den virkelige mig.
Jeg har aldrig rigtig været into normal rollespil. Det der med costumer og sværd osv, det er ikke lige mig. Derimod har jeg en fantasi, som siger spar to, så hvis jeg ønsker mig som en anden person, så kan jeg da bare være det xD hehe. JA jeg er en mææææærkelig fætter, men jeg kan sgu lide det.
Jeg er ikke det store logiske geni.. ikke hvad jeg selv synes ihvertfald. Jeg ved dog mange ting om meget random ting som f.eks:
Hvad hedder de forskellige tigerarter?
eller..
Hvordan laver man et fly ud af vatpinde?
Noget i den dur ialfald xD hehe.
Jeg er et lettere kreativt menneske idet jeg elsker at skrive historier og tegne, samt alt muligt andet kreativt halløj. Jeg holder af animation og vil gerne være animator når jeg er færdig med universitetet.. selv skal jeg lige igennem gym allerførst xD
Jeg ELSKER musik og film, men ikke det sædvandlige mandehørm af film. Jeg kan lide det okkulte og jeg kan lide HEAVY METAL! Oh yes. Ahngel her er en headbanger af den værste skuffe. Jeg holder af vild og udtryksfuld musik, og IKKE rap og RnB som mange af mine artsfælder derhjemme kan lide. Jeg holder af at skille mig en smule ud xD hehe.
Jeg opdatere nok hen ad vejen. Hvis der er personlige spørgsmål eller noget, så spørg løs xD jeg er sikker på at have glemt noget.
Sidst rettet af Ahngel Ons 21 Jul 2010 - 0:08, rettet 1 gang
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
Antal indlæg : 3469
Sv: The demon behind the Angel :D
Haha genialt Angie ^^ er det tilladt at jeg roder i dit hår? O____________O
surt ville ellers HELT VILDT gerne overfalde dig irl >.< hehe ^^
surt ville ellers HELT VILDT gerne overfalde dig irl >.< hehe ^^
Damia- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)
Antal indlæg : 978
Good luck finding me x) vi skal altså osse snart ha et emne.
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
jaaah vi skal altså så OO XD
du hjælper mig på vej hvad er dit fulde navn? det er alt jeg behøver x3
du hjælper mig på vej hvad er dit fulde navn? det er alt jeg behøver x3
- Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)
Mit navn er *biib* *biib* sørensen xD haha.
Ahngel- Master (Rank 21)
din din lille engel XD der er en million mennesker der hedder sørensen til efternavn -,- xD
GISP! Virkelig? x)
Jamen så får du vel travlt?
Jamen så får du vel travlt?
Ahngel- Master (Rank 21)
Rigtig travlt.. bare dit fornavn?? pls?? XD
Nixen bixen :)
Ahngel- Master (Rank 21)
Baaah skønt xD
Oh yes x)
Ahngel- Master (Rank 21)
hvad så med mellemnavnet??? XD
Lignende emner
» Angel and Demon meets // Khá
» The Demon inside me?
» Demon Djævel?! - Borris
» Interview, with the Demon.. //Privat//
» A Demon Has Returned - Rogue
» The Demon inside me?
» Demon Djævel?! - Borris
» Interview, with the Demon.. //Privat//
» A Demon Has Returned - Rogue
Vie La Mort :: Off Game :: Fri snak :: Omkring dig