Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
The Demon inside me?
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
The Demon inside me?
First of all let me introduce myself!
Gary er en af de personer man ikke ville beskylde for at være en dæmon. han er venligheden selv og ser selv bort fra sin dæmon side. Gary er luft-dæmon og holder som regel til i bjerge/skove, alt som er langt fra vand, da det er noget af det værste han ved. Gary er god til synge, men bruger det ikke rigtigt, da han ikke bryder sig om det at synge for andres behag. Gary kan virke meget skeptisk når man møder ham, men når man først kommer ind på ham, vil han beskytte dig med sit liv
Det som jeg søger i et plot;
Den gode;
Den som kan lære Gary om kærlighed, familie, giftemål. alt det gode.
Den onde;
Den som kan lære Gary at det er iorden at vise sit indre, at være en dæmon, toturere folk, være ond osv.
- OBS. det skal siges at jeg kun søger en af de 2 ting ^^ Men er self. frisk på et andet plot. kom med ideer ^^
Sidst rettet af Gary Man 11 Jul 2011 - 7:12, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Sv: The Demon inside me?
Men da min person er et menneske, så vil den gode, kun vil lad sig gøre, da hun ikke er Ond på de punkter....
Dog vil hun være en som vil vise dig at det okay at være hvem du er, og accepterer burde det gode og det onde i ham
Gæst- Gæst
Hvor: Bjerge eller Skoven .
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Jeg er skam også med på et emne med dig, en der lyder til at skrive noget interessant! Haps! Du er velkommen til at læse min profil igennem, og ellers kan jeg give dig en kort forklaring af hvem Arizona er for en type. Hun vil passe bedst til det onde - men at rive tæppet væk under hende med det gode, vil skam heller ikke gøre noget. Hvis du har andre ideer til plot er jeg også med (i think)
-Arizona :)
Gæst- Gæst
Jeg vil gerne have et emne med dem, hvis de er interesseret. Hvis du vil snakke om et plot, kan du bare sende mig et PM. Er en del nemmere at snakke sammen den vej, så det her emne, ikke bliver fyldt op med sådanne kvaler :)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Det er ikke en god idé at lave et kæmpe emne, for det bliver seriøst kompliceret og svært at holde styr på xD
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Keeshen jeg vil lige se hvor stressende de emner jeg har gang i bliver, så skal jeg nok se om jeg har plads til et til emne ^^
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Inside this-Mikala
» Quiet inside - Malakor
» Feel the pain inside
» The curse inside //Caleb
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift