Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lige flyttet til EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lige flyttet til EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lige flyttet til EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lige flyttet til EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lige flyttet til EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lige flyttet til EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lige flyttet til EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lige flyttet til EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lige flyttet til EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lige flyttet til EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lige flyttet til

2 deltagere

Side 1 af 13 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Næste

Go down

Lige flyttet til Empty Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 20:16

Tid: 20.35
Sted: Hendes familie's villa i Terre
Omgivelser: En smule rod og en masse flyttekasser
Vejr: Tusmørke ellers dejligt lunt

Thea kom stille gående hen af gaden men en indkøbspose i hendes venstre hånd. Hun havde en boleo om sine skuldre for at skjule hendes små dunede hvide englevinger for andre mennesker. Hun stoppede foran en villa og fandt nøglen frem hvorefter hun løste døren op og gik inden for. "Jeg er hjemme!" råbte hun så men intet svar kom så hun var sikkert alene hjemme. Hun sukkede og gik så ud i køkkentet for at pakke hendes indkøb ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 20:29

Zero bankede på hendes dør lidt efter faldt han om foran den han havde store dybe sår over hele kroppen man skulle tro han var blevet angrebet hans blonde hår (efter han var i sin blonde skikkelse) dækkede lidt af hans ansigt hans hvide skjorte var halvrød af blod hans bukser og plettet med blod han lignede lidt et lig men han trak vejret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 20:34

Thea stoppede mit i sit arbejde da hun hørte nogle banke på døren. Hun sukkede lettere irriteret. Hun havde måske ikk lige haft den bedste dag idag. Hun gik med det bestemte skridt hen mod hoved døren og åbnede hun roligt. "Ja?" Hun stoppede brat da hun fik øje på den sårede dreng ligge der foran hendes dør. Hun gispede kort for hun hurtigt satte sig på ved ham. Hun så lidt hen af den lidt livlige gade før at hun så fik trukket ham indenfor før at nogle ville stille for mange spørgsmål. *Hvad fanden er sket her?* tænkte hun forvirret og løb hurtigt ud i køkkenet efter et vandkar, en klud og noget isblåt salve.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 20:37

Zero lå helt stille et sår på hans ben måtte bindes stramt eller osse ville han dø af blodmangel han lå helt livløs mens blodet sivede ud af ham han havde en brækket skulder osse 2 flækkede ribben det var tydeligt at det havde været en duel mellem 2 andre racer end mennesker det var tydeligt at han ikke var et menneske for så ville han være død nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 20:41

Efter at have renset sårene opdagede hun dog at det ikk ville kunne hjælpe noget. Hun måtte have igang med sine evner for ellers ville hun have det på sig hele tiden hvis han døde. Hun tjekkede om nogen så ind af vinduet før at hun lod sine vinger komme helt frem. Det blev utrolig store og var stadig dynede. Så lagde hun sine over ham mens hun lukkede sine øjne. Så lidt efter kom en isblå kupel om ham og hans sår begyndte at heale men en ret hurtig hast.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 20:44

da sårende var væk vågnede han pludselig og fløj ned på jorden mens han så varsomt rundt han fandt sin kniv frem fra sit ben bogstavelig talt sit ben han hev det simpel hen ud af sit ben og så varsomt rundt hans evner var væk indtil videre så han måtte bruge sine våben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 20:50

Det gav et set i hende da han vågnede og hun kom hurtigt benene mens at hun begyndte at gå to skridt bagud. Hendes mørke havblå øjne var rettet mod ham og hans kniv. Man kunen godt skimme en smule skræk i dem men ikk meget. Hun tog en dyb indånding for at få forskrækkelsen og overraskelsen væk igen. "Har du det bedre?" spurgte hun ham så bare med sin rolige og blide stemme. Hun fik stille og roligt sine vinger til at forsvinde igen. Men der var stadig de små englevinger som hun ikk kunne få væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 20:57

han så på hende og lagde hurtigt kniven væk "undskyld" sagde han og så undskyldende på hende han vidste han havde gjort hende forskrækket han stak hurtigt kniven ned i benet så huden dækkede den mens han sagde "bare rolig det gør ikke ondt det er en af mine knogler som har forvandlet sig til en kniv så den skal bare lige tilbage i mit ben"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 21:04

Thea sukkede lavmælt og nikkede forstående. "Det var dog ikk det jeg mente.. Jeg mener om du har det bedre efter det anden" Hun stod nu mere afslappet. Hun stod og støttede mest på det ene ben mens at de anden var en smule bøjet og hendes ene hånd var sat i siden. "Hvem er du i det hele taget? Jeg kommer lige så stille hjem fra en hård dag og kun 10min efter er der en der banker på min dør og jeg finder dig ligge fuldstændig såret og næsten livløs ligge foran min dør" Hun tog endnu en dyb indånding da hun havde glemt at trække været i hendes lange sætning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 21:11

han smilede og rakte en hånd frem "Orez Bang jeg er fra interpol" han smilede "jeg er på jagt efter en voldtager ved navn Zero som jeg har jagtet de sidste hold godt fast 1200 år" han smilede lidt "han har voldtaget den ene pige efter den anden over hele verdenen og er nu kommet her" han fandt et avisbillede frem af en sorthåret 18 årig knægt med røde øjne "han har været her i Di Morga det sidste år og voldtaget mange piger jeg fandt ham her for nogle minutter siden eller rettere han fandt mig bagfra og overfalde mig jeg søgte tilflugt i det nærmeste hus og det var her" han gav et vift mod hendes dør "og så fandt du mig" han gik hen til døren åbnede den varsomt stak hånden ud og fremdrog en pistol fra græsset hvor han havde ligget og lagde den ned i en holder bag ham ved livet hvor den var lidt skjult han vente sig mod hende "vil det være til for stor besvær vis jeg er her et par timer" spurte han venligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 21:19

Hun stod stadig i den afslappede stilling og lyttede til hvad han ahvde at sige til sit forsvar. Hun accebterede det dog efter at have hørt det hele. Hun sukkede roligt igen lavmælt. Hun virkede slet ikk overrasket over hvor længe at han havde fulgt efter den der 18 årige dreng eller hvor gammel han nu var. Hun nikkede forstående af og til. "Øhm..Det kan du vel godt..tror jeg" sagde hun lidt usikkert. Hun vendte sig så roligt om og gik hen mod køkkenet for at pakke sine ting ud igen. Sikke end dag. Første det undsvage job som stuepige. Hun hadede det lille 'kostume' hun skulle have på men det gav en god løn. "Kunne du tænkte dig noget te?" råbte hun spøgende til ham ude fra køkkenet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 21:23

han kom ud til hende "nej tak" sagde han roligt og smilede "men jeg vil gerne vis det ikke bliver til besvær" han smilede og gik hen ved siden af hende og så på hende pakke ud "er der noget jeg kan hjælpe med" spurte han roligt "ham din chef bruger han sexchikane" spurte han "jeg er tankelæser"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 21:28

"Øhm..Nej det er vist ordent nu" Hun hentydede til at have pakket ud. Hun gik så hen for at lægge plastiskposen i en stor sort sæk i et af skabene. Det var der hendes familie opbevagede deres plastikposer. Hun stoppede dog brat da han pludselig pludsleig om hendes chef havde udsat i hende for sexcikane. Hun fik et lettere undrene blik i hendes mørke havblå øjne. "Hmm..Nej hvorfor skulle han det? Og så er det altså en kvinde der er min chef hvis du snakker om mit arbejde" sagde hun helt afslappet med sin rolige og blide stemme. Hun spurgte ikk videre til hvor fra at han vidste noget om hendes job.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 21:42

han så på hende med et smil han gik hen og så på hende "nåh okay men selvom det er en pige kan hun stadig lave sexchikane" sagde han roligt og smilede han gik ud i stuen og fandt en cd afspiller frem han smilede han havde et lille bælte på med en cd holder han tog cd'en ud af holderen og stak den ind i spilleren og tændte den

https://www.youtube.com/watch?v=oDayEvvlixg&feature=related

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 21:50

"Ja okay men jeg bliver ikk cikaneret af min chef eller nogen anden" sagde hun roligt og kom ind i stuen med to krus med en dejlig og velduftende te. Hun satte det ene på sofa bordet og satte sig i sofaen med sin kop te. Hun lyttede lidt til hvad han havde set på og et lille smil kom så frem på hendes læber. "Er det end af sine egne cd'er?" spurgte hun ham roligt og tog en lille tår af sin te. "Nåeh ja..Hvis du vil have lidt i sin te så kan du bare tage lidt fra skabet derover" hun pegede hen over nogle få flyttekasser og hen mod en hjemmebar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 21:58

han smilede og lyttede til sin egen cd før han tog den ud da den var slut og puttede den ned i holderen så fandt han en ny som han satte i den var tekno men ikk nok med det det var en shuffle sang han dansede til meget godt mens han bare smilede og dansede videre

https://www.youtube.com/watch?v=-N_0xG4cGGA&feature=related

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 7:03

Thea så først lidt undrende på ham før at hun så begyndte at grine sødt men svagt. Han følte sig da virkelig hjemme allerede. Hun blev dog bare siddende i sofaen og drak roligt sin te mens hun så på ham underholde hende. Hun så sig så lidt rundt da det igen bankede på døren og hun stolte dit krus på sofabordet. Så rejste hun sig og gik ud og åbnede. Der lod en mumlen og lidt efter kom hun ind i forhallen med et klaver. "Det tog de længe om.." mumlede hun roligt og gik ind igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 15:28

han smilede da musikken var fordi han så mod et vindue med det samme fremdrog han sin pistol og kom ud til Thea han sigtede mod et vindue lige nær hende han skød et skud af "VÆK" råbte han og skød flere afsted som om der var nogen han skød bare videre vis man kiggede der hvor han skudte når der var vinduer kunne man se en sort skikkelse komme løbende forbi

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 16:10

Thea blev en del forskærkket og spærrede sine øjne op da hun sagtens kunne se skudene komme mod hende. Hun stod dog bare stille men i sidste øjeblik faldt hun sammen og holdt sig for ørene. "Argh! Hvad laver du!?" udbrød hun og klemte sine øjne hårdt sammen og prøvede så vidt muligt at holde lyden ude. Hendes boleo i i stykker på ryggen da hendes englevinger begyndte at vokse frem. det blev vare større og større hvilket de plejede når hun følte sig turet eller noget. det var et slags skjold for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 16:27

han stoppede med at skyde skikkelsen løb sin vej hurtigere end et menneske han løb hen til Thea og hjalp hende op og stå "undskyld igen" sagde han og satte pistolen i holderen han førte hende ind til sofaen og vente sig mod døren "undskyld jeg kan se jeg er til besvær" han gik mod den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 16:37

Hun fjernede sine hænder da skudene stoppede med at lyde i rummet. hun tog imod hans hjælp og kom op at stå og derefter ned og sidde i sofaen. Hun så først lidt efter ham da han begyndte at gå. Hun tøvede lidt. "Nej. Øhm..Vil du ikk nok blive til og holde mig med selvskab? Det er ikk hver dag at jeg gør det.." Sagde hun med sin beroligende og blide stemme og hendes blik var blevet til et mere imødekommen ét.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:02

//Ændring: "Det er ikk så ttit at jeg gør det.."="Det er ikk så sit at jeg for snakket med nogen.." //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:09

han trak på skulderen han gik hen og satte sig ved siden af hende på sofaen mens han så genert væk fra hende han lod som om han undersøgte huset "det er en flot stue" sagde han for at begynde en samtale mens han lod som om han undersøgte huset grundigt men da der ikke var mere at undersøge kiggede han på hende med stadig et genert blik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:12

Hun så selv lidt rundt og nikkede lidt. "Ja men her er altid vildt ensomt.. Jeg har søstene og mine forældre kommer altid meget sent hjem" Hun sukkede lavmælt og trak sine ben in til sig og lagde sine arme om dem mens at hun så støttede sit hoved på knæene. "Nåeh ja..Jeg er forresten Thea..Thea Kumashi" sagde hun så lidt efter og rettede sit blik mod ham. "Eller ved du det allerede siden at du jo kan læse mine tanker?" Hun bed sig så blidt i sin læbe mens at hun kort betragede ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:28

han smilede han nikkede kort "hmm Thea Kumashi 15 år i normal 110 år har du levet og du er engel" sagde han og lænede sig tilbage "har du nogensinde haft en kæreste?" spurte han roligt for at komme ind på noget andet end hans irriterende evne mens han smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 13 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum