Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lige flyttet til - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lige flyttet til - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lige flyttet til - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lige flyttet til - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lige flyttet til - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lige flyttet til - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lige flyttet til - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lige flyttet til - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lige flyttet til - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lige flyttet til - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lige flyttet til

2 deltagere

Side 2 af 13 Forrige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Næste

Go down

Lige flyttet til - Page 2 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:32

Hun blev et kort øjeblik forundret over hans evne til at læse ens tanker og så videre. Da han spurgte om hun havde haft en kæreste reagerede hun ikk helt som andre piger. Hun rødmede ikk, hun blev ikk overrasket, hun blev ikk genert og faldt over ordene men forblev helt rolig og afslappet. "Hmm..Nej det har jeg ikk" svarede hun ærligt og så stadig på ham med de mørke havblå øjne og et lille smil. "Hvorfor?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 2 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:34

han satte sig op og så på hende med et smil "ikke? nåh ikk rigtig for noget bare at du er så smuk så gættede jeg mig til at du sikkert havde haft mange kærester" sagde han og smilede lidt mere han rykkede sig lidt tættere på hende "hvordan skal din fyr så være" spurte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 2 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:42

Hun blev sadig væk ikk sådan genert over det han sagde. Dog voksede hendes smil en lille smule da han gav hende en kompliment. Hun sukkede så et kort øjeblik lavmælt. "Nej jeg har ingen kæreste haft da jeg har valgt at jeg ingen ville have siden at jeg flytter så tit.." forklarede hun ham roligt og fik så et betænktsom ansigtsudtryk og lagde tænkende sin ene pegefinger på sin læbe. "Hmm..Min drømmefyr? Tja.. Han må gerne være mystik og vide hvad han vil have. Og han må gerne have et glimt i øjet samt et lækkert smil. Jeg gider ikk alt det der sukkersøde pjat.. øhm det er lidt svært at forklare hvordan han skal være"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 2 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:56

han smilede "en bad boy eller hvad" spurte han roligt mens han så på hende med et roligt blik han ventede lidt og smilede pludselig med et roligt lækkert smil han var heller ikke ligefrem sød typen han kunne spille sød men var meget bad boy agtig fordi ingen rigtig vidste hvordan han er han ville ikke fortælle nogen om det han ville ikke vise hvordan han i virkeligheden var han gjorder som det passede ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 2 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 18:00

Hun nikkede roligt mens hun dog trak let på skulderne. "Ja på en måde men han må også samtidig tage sig lidt af mig hvis du forstår" Hun opdagede han lækre smil og hun blev paf et meget kort øjeblik. så så hun rundt i stuen igen. Rundt på de uåbnede flyttekasser der bare stod og rodede. Hun trak sine ben lidt længere ind til sig og bed sig endnu en gang sig selv blidt i sin læbe. "Men der findes hvis kun få af den slags i verden siden at jeg ikk har set nogen af den slags..sådan da" Hun rettede endnu en gang sit blik mod ham. "Hvad med dig? Hvordan skal en pige så være efter sin mening?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 2 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 18:05

han smilede "tja det sædvanlige" sagde han og lænede sig tilbage "smuk lækker lidt fræk måske skal kunne li mig for den jeg er" han tænkte sig om "og så skal det være en som ikke vil have et fast forhold du ved kærester og sådan noget for det kan jeg ikke" han så lidt trist ud "men sådanne piger eksistere ikke" han så på hende "hun skal heller ikke have en gammel krop 15-16 skulle kunne gøre det du ved lige over mindreårig grænsen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 2 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 18:14

Hun nikkede roligt mens at han fortalte. "Ja de fleste piger vil jo gerne have et fast forhold" Hun trak let på skulderne og så så ud i forhallen hvor at klaveret stadig stod. "Hey vil du ikk lige hjælp mig med at få klaveret ovenpå.. På mit værelse?" spurgte hun ham så med sin beroligende og blide stemme som helt sikkert tilhørte en engel. Hun tænkte så ikk rigtigt mere over havd han havde sagt om hvordan en pige skulle være efter hans mening. Hun rejste sig smidigt op og begyndte med bløde bevægelser at gå ud i forhallen. "Jeg kan selvfølgelig godt selv men det vil bare tage en del længere tid.." Hun grinte kort og svagt men en smule drilsk og så sig over skulderen og hen mod ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 2 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 18:39

han var oppe med det samme og fulgte efter hende "og hvad skal vi så ellers lave ovenpå" spurte han frækt med et smil han gik hen til klaveret og lagde sin hånd på det det blev med det samme til en lille terning han tog terningen i lommen og smilede "du føre an" han fulgte efter hende og forgabte lidt i hendes bevægelser men viste ingen tegn på det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 2 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 18:43

Hun forstod ikk helt hvad han mente me at hvad de skulle lave oppe på hendes værelse. Hun ville bare gerne have alle sine ting op på sit værelse eller hvad. Hun blev lidt overrasket over at hendes klaver pludselig blev til en lille terning men trak så lidt på skulerne, "Ja sådan kunne man også gøre" sagde hun med sin beroligende og blide stemme. Hun begyndte så at gå op af den let snoede trappe og videre hen hen af gangen til de kom til det sidste værelse. hun åbnede roligt døren ind til at smuk og lyst værelse som var perfekt indrettet. Ingen flyttekasser men der var dog lidt rod. "Det er jo mit værelse"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 2 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 18:48

han gik ind lagde terningen hvor der var plads knipsede og klaveret kom han gik hen til hende mens han så rundt "meget flot" sagde han og så på hende igen han gik helt hen til hende og agede hende blidt på kinden med et smil han lukkede døren med den anden hånd så de var lidt alene vis nu der kom nogen hjem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 2 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 18:51

Hun nikkede enigt til hvad han sagde om hendes klaver. Eller det var da det hun troede han sagde det til. Hun blev dog igen en lille smule overrasket da han så stilte sig foran hende, ret tæt på hende og aede hendes kind. Hun så først lidt fovirret på ham og slappede så lidt mere af. Et lille smil kom roligt frem på hendes læber og hun lukkede kort sine øjne mens at hun nød hans bløde hånd strøg over hendes kind. Hun havde ikk før prøvet at nogen gjorde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 2 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 18:54

han så hende i øjne han bukkede sig ned mod hende og kyssede hende blidt på læberne mens han lagde armene om hende og agede hende på ryggen han hev hende helt op af ham mens han bare smilede og kyssede videre han agede videre mens han nærmest ventede på hvad hun ville sige til det her

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 2 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 19:00

Hun åbnede hurtigt og overraskende sine øjne igen da hun mærkede deres læber mødes. Hun kunne mærke et sug i sin mave og en mærkelig varme bredte sig i hendes kinder. Hun rødmede men ikk af egen fri vilje. Hun vidste ikk havde hun skulle gøre og trak sig så forsigtigt og roligt væk og deres kys stoppede. Det var ikk fordi at hun ikk ville have at han kyssede hende men mest fordi at hun stadiog var en smule overrasket og det havde været hendes første kys. Hun stod så lidt og så på ham stadig med det overraskede blik. Hun sank en klump der havde valgt at sætte sig fast i hendes hals men hun sagde ikk noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 2 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 15:37

han havde stadig fat om hende mens han så hende roligt i øjne "du sagde målrettet jeg har et mål nu" sagde han og kyssede hende på den ene kind "du sagde med et lækkert smil" han smilede kort lækkert og kyssede hendes anden kind "og du sagde bekymre sig om dig jeg har beskyttet dig hele tiden jeg har fået kilder af vide om Zero er efter dig" han kyssede hende på munden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 2 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 15:43

Thea kunne meget svagt mærke nogle små faktisk behagelige kuldegysninger gennem hendes krop hver gang han kyssede hende. Hun syntes at det føltes en lille smule mærkeligt at han stod der og holdt hende helt tæt ind til sig. Hun kunne så igen mærke varmen i hendes kinder brede sig efter at ahve gået væk i et øjeblik. Hun blev igen overrasket da han kyssede hende på munden men denne gang trak hun sig ikk tilbage efter som at han åbenbart ikk var typen der gav op. Hun blev dog lidt forivrret da han forklarede at Zero var efter hende. Hun ahvde kun været i byen i 2-3 dage. "Men hvorfor?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 2 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 15:50

han så på hende "fordi du er ny" sagde han roligt og agede hende på ryggen efter lidt tid røg hans hænder langsomt ned på hendes røv mens han så hende i øjne og kyssede hende igen på munden denne gang vildere end før mens han stadig tog hende på røven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 2 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 15:54

Hun forstod nogenlunde men da hun kunne mærke hans hånd på hendes røv gav det et lille bitte set i hende og hun bed sig blidt i sin læbe før at deres læber igen mødtes. Hun lukkede så sine øjne og blev et kort øjeblik lidt overvældet af det vilde kys. Hun rødmede så en lille smule mere men hun kunne jo ikk bare trakke sig væk da han holde om hende men hun ville heller ikk. Hun lod så roligt og med bløde bevægelser sine arme lægge sig om hans nakke mens at hun holdt kysset.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 2 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 16:32

han kyssede hende videre og gik langsomt hen mod hendes seng så de begge faldt ned i den han lå nederst så hun lande på ham mens han kyssede videre og agede hendes røv nu han nød kysset han nød de vidunderlige uberørte læber han var helt vild med det han kyssede heftigere og vildere og gjorder langsomt kysset til et snav

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 2 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 17:41

Thea havde været tæt på at trakke sig væk da de begge faldt ned på hendes seng men siden at han stadig holdt hende tæt kunne hun ikk men at gjorde ikk rigtigt noget. Hun begyndte så så småt at kysse igen. De behagelige kuldegysninger kom igen og hun kunne mærke endnu et sug i maven. Hun lod så sin ene hånd blidt stryge gennem hans blonde hår. Hun blev så endnu en gang overvældet da han gjorde deres kys til snav. Det var både hendes første kys og hendes først snav og hun nød det faktisk. Hun havde ikk rigtigt gået og tænkt over hvordan det ville være og hvis hun havde var det her bedre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 2 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 20:09

han tog hende stadig på røven mens han kyssede videre hans hånd gled rundt om hendes røv efter lidt tid tog han hende på underlivet mens han stadig holdt om hende og snavede med hende hans p** var allerede helt stiv og hun kunne sikkert mærke det efter hun jo lå ovenpå ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 2 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 20:15

Hun forstod ikk rigitgt med det samme hvad der skete og det gav et set han han rørte hdens underliv. Så trak hun sig roligt tilbage og så på ham med lettere overrasket blik og hendes kinder havde fået en lidt stærkere farve. "Hvad laver du?" spurgte hun ham så og bed sig blidt i sin læbe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 2 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 20:21

han tog fat i hendes hånd og hev hende forsigtig hen til sig han hev hende blidt ned og ligge ved siden af sig og lagde sig over "det er en fantastisk ting du skal prøve nu og det er mit nye mål få dig til at nyde det mest fantastiske" sagde han og tog hende på underlivet mens han kyssede hende og holdt hende nede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 2 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 20:25

Hun blev igen lidt overrasket da han hev hende ned igen og lagde sig oven på. Hun lukkede så endnu en gang sine øjne dog lidt hårdt men alligevel kyssede un ham igen. Hun syntes at det var en mærkelig følelse og kuldegrysningerne blev lidt kraftigere. Hun lå lidt uroligt med sine ben/fødder så hun krøllede det bløde silke sengetøj en smule mere end det var i for vejen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 2 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 20:28

han slap hendes kys og agede videre "Thea der sker intet bare nyd det" sagde han roligt han tog fat i hendes hånd "prøv dette" han lod langsomt hendes hånd glide op og ned af en bule han havde på bukserne det var hans p** som var stiv han kyssede hende igen mens han agede hendes underliv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 2 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 20:31

Hun nikkede roligt og prøvede så vidt muligt at slappe mere af. Hun rødmede automatisk da hun kunne mærke hans stive p** og bed sig kort i sin læbe før at han så igen kyssede hende. Hendes korte brune hår var blevet en smule ulget da hun havde ligget uroligt. Det var ikk lige det hun havde forstillet sig skulle ske da hun lod ham blive.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 2 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 13 Forrige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum