Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En tung byrde på mine skulder, hvorfor lige mig, hvorfor lige det EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En tung byrde på mine skulder, hvorfor lige mig, hvorfor lige det EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En tung byrde på mine skulder, hvorfor lige mig, hvorfor lige det EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En tung byrde på mine skulder, hvorfor lige mig, hvorfor lige det EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En tung byrde på mine skulder, hvorfor lige mig, hvorfor lige det EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En tung byrde på mine skulder, hvorfor lige mig, hvorfor lige det EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En tung byrde på mine skulder, hvorfor lige mig, hvorfor lige det EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En tung byrde på mine skulder, hvorfor lige mig, hvorfor lige det EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En tung byrde på mine skulder, hvorfor lige mig, hvorfor lige det EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En tung byrde på mine skulder, hvorfor lige mig, hvorfor lige det EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En tung byrde på mine skulder, hvorfor lige mig, hvorfor lige det

Go down

En tung byrde på mine skulder, hvorfor lige mig, hvorfor lige det Empty En tung byrde på mine skulder, hvorfor lige mig, hvorfor lige det

Indlæg af Yukii Fre 7 Maj 2010 - 19:47

T:22.00
O:Gravstene, et lille forladt hus i mørkets afveje, et par rosenbede
V:Koldt, vindstillet, og kraftige vindslag
S:Kirkegården

ved hendes fødder, hvor der stod"Kirsten Giftekniv hvil i fred"hvem mon det var
og hvorfor var der ingen blomster på graven som ved alle de andre
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297

Tilbage til toppen Go down

En tung byrde på mine skulder, hvorfor lige mig, hvorfor lige det Empty Sv: En tung byrde på mine skulder, hvorfor lige mig, hvorfor lige det

Indlæg af Gæst Fre 7 Maj 2010 - 21:27

dødsenglen davin stod bag hende "hej yukii sagde han og smildte lidt til hende. davin havde ikke sine dødsengle vinger fremme

Gæst
Gæst

En tung byrde på mine skulder, hvorfor lige mig, hvorfor lige det Empty Sv: En tung byrde på mine skulder, hvorfor lige mig, hvorfor lige det

Indlæg af Yukii Lør 8 Maj 2010 - 8:57

hun vendte sig stille om og kiggede med rolige øjne på ham"øh hej øhm....kende rjeg enlig dig"spurgte hun for han kendte hende
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 10:16

"ja kan du ikke huske det der ude på legepladsen den gang jeg vr vampyr"sagde han til hende med neutrale øjne

Gæst
Gæst

Indlæg af Yukii Lør 8 Maj 2010 - 15:49

Yukii kiggede lidt med et stille blik og tænkte lidt"nårh ja du hed damon ikk"sagde hun med et lille smil
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 15:51

"nej ikke mere det hed jeg dengang nu hedder jeg davin"sagde han og så på hende med neutrale øjne

Gæst
Gæst

Indlæg af Yukii Lør 8 Maj 2010 - 15:54

Yukii s blik skiftede lidt og nu nikkede kort"javel, men hyggeligt at møde dig så"sagde hun roligt og venligt
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 15:56

//logger//

Gæst
Gæst

Indlæg af Yukii Lør 8 Maj 2010 - 15:56

//vi ses//
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum