Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
lyst til øl - maria
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
lyst til øl - maria
Tid:18
Sted: Værtshuset og kro "Den Glade Sigøjner"
vejr: mørke og kold
Omgivelser: en masse andre
der sad en høj person for sig selv ned ved et at de rund bord, person har et stor krus foran sig, hvis man kiggede i kurs var det øl der var i, denne person er Gabriel, han har halv lang sort hår ud over pande hår som er hvidt, han har nogen sort stof bukser op og en kong blå t-shirt, der lå en lang læder jakke over stol som han sad på, han kiggede kort rundt end han tog krus op til mund, hvor han tog en tår af det og stille det tilbage på bord foran sig.
Sted: Værtshuset og kro "Den Glade Sigøjner"
vejr: mørke og kold
Omgivelser: en masse andre
der sad en høj person for sig selv ned ved et at de rund bord, person har et stor krus foran sig, hvis man kiggede i kurs var det øl der var i, denne person er Gabriel, han har halv lang sort hår ud over pande hår som er hvidt, han har nogen sort stof bukser op og en kong blå t-shirt, der lå en lang læder jakke over stol som han sad på, han kiggede kort rundt end han tog krus op til mund, hvor han tog en tår af det og stille det tilbage på bord foran sig.
Artair- Highly Proficient (Rank 18)
- Antal indlæg : 2138
Sv: lyst til øl - maria
Maria Soteria var gravid i sjette måned, da hun trådte ind kroen "Den Glade Sigøjner". Det lod til at være et besynderligt syn for de fleste af værtshusets gæster, hun bebrejdede ikke dem og deres forundrede blikke, ikke det mindste. I stedet tildelte hun dem nul af sin interesse og styrede direkte mod baren, hvor hun forventede at finde Locko van Drillo. En mand som Lawrence mente, kunne sætte hende i forbindelse med en magisk kendt doktor, der kunne helbrede den lille kugle af smertefuld karakter, som i dette øjeblik var fanget inde i Marias krop, hvilket var til fare for hendes egen og barnets overlevelse.
"Jeg skal tale med Locko van Drillo," startede hun direkte så snart hun fik øjenkontakt med den mørklødede mand bag baren. Han slog let ud med armene i en gestus.
"Det er mig," svarede han og gav sig til at tørre nyvasket ølglas af. "Hvad kan jeg hjælpe Dem med, frøken?"
"Dr. Lesnova."
"Jeg skal tale med Locko van Drillo," startede hun direkte så snart hun fik øjenkontakt med den mørklødede mand bag baren. Han slog let ud med armene i en gestus.
"Det er mig," svarede han og gav sig til at tørre nyvasket ølglas af. "Hvad kan jeg hjælpe Dem med, frøken?"
"Dr. Lesnova."
Gæst- Gæst
Sv: lyst til øl - maria
han kiggede op da dør bliv åben og en kvinde kom ind, endda en gravid kvinde, som lyder til at skulle bruge en lægen, han tog krus op til mund og tøm det for det sidste øl, hvorefter han rejse sig op, hvor han gå op til bar og nikke kort som hils til kvinde der lige var kommer ind, "et krus mere tak" sagde han og stille krus fra sig, det vis sig at kvinde er dæmon ud fra hvad hendes aura sige, det var ikke tit at man så en gravid dæmon kvinde, "kan jeg burde på noget" spurgte han og kiggede over på hende, han regn med at hun godt kun tør det som dæmon man hun vælge selv.
Artair- Highly Proficient (Rank 18)
- Antal indlæg : 2138
Lignende emner
» Har du lyst til at emne? (Mit mir)
» Lyst til emne?
» Kunne du have lyst til et emne?
» Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why?
» nogle som har lyst til at emne med en engle som ikke kan huske sin fortid?
» Lyst til emne?
» Kunne du have lyst til et emne?
» Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why?
» nogle som har lyst til at emne med en engle som ikke kan huske sin fortid?
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]