Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Har du lyst til at emne? (Mit mir)
5 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Har du lyst til at emne? (Mit mir)
Chloé Elisa har længe været i dvale, og det samme kan siges om mig selv, men vi er nu begge parate til atter at få gang i tasterne og fantasien!
Chloé Elisa er en vampyr fra Irland, der snart har 100 år på bagen. Hun har efterhånden boet i byen i et pænt stykke tid - og desværre kan jeg ikke prale af, at hendes omgangskreds er stor. Den er egentlig ikke-eksisterende.
Chloé er naiv og godhjertet (så godhjertet som man nu kan blive som vampyr...) og typen, der generelt knytter sig og stoler alt for tidligt på folk.
Derfor søger jeg (blandt andet):
1) En, der kan ruske godt og grundigt op i hende. Altså en slags illustration om, hvorfor man ikke bør give sin tillid til alle og enhver. (Med andre ord; be a jerk, lead her on, play the nice guy (or girl))
2) Venskab. En ven eller veninde (gerne flere), som ikke har noget imod at snakke om verden, filosofi og hvad man nu ellers kunne have lyst til. (Seriøst - jeg vil rigtig gerne have sådan et emne på benene, hvis nogen kunne være interesset. I behøver heller ikke lægge så mange kræfter i relationen, at det bliver til et venskab. Et filosofisk emne er mere end nok!)
3) Hendes skaber. Hvis der er nogen, der gerne vil have en rasende hunvampyr på nakken af sin karakter, så skriv endelig. :))))
4) Noget flirte-noget. (Altså lidt ala punkt 1, men hvor der faktisk er tale om gode hensigter.)
Jeg er også meget, meget åben for andre foreslag, hvis du sidder inde med nogle. Og hvis du har lyst til at emne, men ikke synes, at nogle af de overstående passer til din karakter, og har du ikke selv nogle idéer, så skriv endelig! Jeg er som sagt meget åben.
Hilsen Chloé Elisa.
Chloé Elisa er en vampyr fra Irland, der snart har 100 år på bagen. Hun har efterhånden boet i byen i et pænt stykke tid - og desværre kan jeg ikke prale af, at hendes omgangskreds er stor. Den er egentlig ikke-eksisterende.
Chloé er naiv og godhjertet (så godhjertet som man nu kan blive som vampyr...) og typen, der generelt knytter sig og stoler alt for tidligt på folk.
Derfor søger jeg (blandt andet):
1) En, der kan ruske godt og grundigt op i hende. Altså en slags illustration om, hvorfor man ikke bør give sin tillid til alle og enhver. (Med andre ord; be a jerk, lead her on, play the nice guy (or girl))
2) Venskab. En ven eller veninde (gerne flere), som ikke har noget imod at snakke om verden, filosofi og hvad man nu ellers kunne have lyst til. (Seriøst - jeg vil rigtig gerne have sådan et emne på benene, hvis nogen kunne være interesset. I behøver heller ikke lægge så mange kræfter i relationen, at det bliver til et venskab. Et filosofisk emne er mere end nok!)
3) Hendes skaber. Hvis der er nogen, der gerne vil have en rasende hunvampyr på nakken af sin karakter, så skriv endelig. :))))
4) Noget flirte-noget. (Altså lidt ala punkt 1, men hvor der faktisk er tale om gode hensigter.)
Jeg er også meget, meget åben for andre foreslag, hvis du sidder inde med nogle. Og hvis du har lyst til at emne, men ikke synes, at nogle af de overstående passer til din karakter, og har du ikke selv nogle idéer, så skriv endelig! Jeg er som sagt meget åben.
Hilsen Chloé Elisa.
Chloé Elisa- Advanced Beginner (Rank 8)
Antal indlæg : 223
Sv: Har du lyst til at emne? (Mit mir)
Jeg er frisk!
Har the karakterer:
Zuresh, rigmand og magiker. Før I tiden kendt som sortelveren Sansiss (vi snakkede om et emne mellem Chloe og Sansiss på et tidspunkt, men nåede det ikke rigtig.)
Zane, sadistisk og magtliderlig sortelver. Do Morga's tidligere hersker. Har en skidt vane over for smukke kvinder...
Mei, menneske og kampekspert. En af Zuresh' agenter.
Godhjertet, men kan være kold, kynisk og professionel.
Jeg har ikke super meget tid på hænderne, men hvis du er interested vil jeg svare så tit jeg kan :)
Har the karakterer:
Zuresh, rigmand og magiker. Før I tiden kendt som sortelveren Sansiss (vi snakkede om et emne mellem Chloe og Sansiss på et tidspunkt, men nåede det ikke rigtig.)
Zane, sadistisk og magtliderlig sortelver. Do Morga's tidligere hersker. Har en skidt vane over for smukke kvinder...
Mei, menneske og kampekspert. En af Zuresh' agenter.
Godhjertet, men kan være kold, kynisk og professionel.
Jeg har ikke super meget tid på hænderne, men hvis du er interested vil jeg svare så tit jeg kan :)
Zuresh- ShadowSun - Leder
Antal indlæg : 1192
Hej
Smide gerne Bjørn, ind i et emme med hende, hvis du kan bruge ham til noget
Smide gerne Bjørn, ind i et emme med hende, hvis du kan bruge ham til noget
Bjørn- Highly competent (Rank 12)
Antal indlæg : 603
Be a jerk siger du? Det er Antonio kendt for.. Men jeg tænkte at vi måske kunne blande nogen af dem? Måske kunne der komme noget flirt indover? Men i public er han en cunt?
Antonio Black- Beginner (Rank 5)
Antal indlæg : 51
Hej!
Jeg vil meget gerne emne med dig :D
Jeg tænker noget flirt? (hvis hun selvfølgelig er til piger), ellers så en der kan få gang i hende. Astrid kunne meget vel præsentere hende for verden af stoffer, men samtidig også være god for hende? Du ved få hende ud i de sociale situationer og den slags? Lære hende at have det sjovt :)
Hvis dette ikke virker tiltrækkende, så er jeg sikker på vi nok skal finde på noget
Jeg vil meget gerne emne med dig :D
Jeg tænker noget flirt? (hvis hun selvfølgelig er til piger), ellers så en der kan få gang i hende. Astrid kunne meget vel præsentere hende for verden af stoffer, men samtidig også være god for hende? Du ved få hende ud i de sociale situationer og den slags? Lære hende at have det sjovt :)
Hvis dette ikke virker tiltrækkende, så er jeg sikker på vi nok skal finde på noget
Christian- Advanced Beginner (Rank 6)
Antal indlæg : 105
Lignende emner
» Lyst til emne?
» Kunne du have lyst til et emne?
» velkommen i mørket //åbent emne hvis folk har lyst//
» nogle som har lyst til at emne med en engle som ikke kan huske sin fortid?
» lyst til øl - maria
» Kunne du have lyst til et emne?
» velkommen i mørket //åbent emne hvis folk har lyst//
» nogle som har lyst til at emne med en engle som ikke kan huske sin fortid?
» lyst til øl - maria
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont