Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why?

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? Empty Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why?

Indlæg af Tess Tirs 6 Maj 2014 - 18:32

Sted: Rundt omkring Terres gågade og hjemme ved hendes lejlighed.
Omgivelser: Tess lægger ikke mærke til sine omgivelser.
Tid: Omkring 17:00 .. måske 18:00
Vejr: Solen skinner lige knap, men det er en smule køligt.
___________________________________________________


Dette emne er forbeholdt til Dean den engel.


Det havde været en hård uge for hende. Hun kunne knap huske, hvordan det var at have weekend. Men her sad hun, i sin nyeste røde impala som hun havde fået i fødselsdagsgave af hendes familie. Hun havde aldrig været typen, der gad køre rundt i en bil, men efter hun så den røde impala så var hendes hjerte ikke i tvivl om, at det var på tide at slå op med cyklen.
Tess havde radioen på fuld skrue og det var egentlig ikke fordi hun rigtig hørte efter, for hun var svømmet langt væk i hendes tanker. Om en uge, når hun fik ferie, ville hendes far overtage hendes lejlighed. Hun elskede sin far ufatteligt højt og hun havde det bedste forhold til ham, så det var noget hun så frem til. Men alligevel stak det i hende. Hun havde brug for en uge for sig selv. Det havde hun aldrig rigtig tid til følte hun.

Hun slog pludselig hårdt hænderne på retten. ”Nej! Jeg skal ud i aften. Jeg orker virkelig ikke at slappe af mere. Jeg kan ikke huske sidst jeg var ude i byen” sagde hun til sig selv. Hun fnøs kort og drejede bilen ind i en indkørsel. ”Jeg kan ved Guds navn ikke engang huske, hvornår jeg sidst havde grinet” og med den sætning slukkede hun bilen. Hun var nu ankommet til et af hendes ynglings supermarkeder. Supermarché som det hed på fransk. Hun lukkede døren i med et smæld og kunne se ud af øjenkrogen folks underlige blikke på hendes bil. Hun smilede tilfreds til sig selv og svingede bilnøglerne rundt omkring pegefingeren.
Hendes korte hår så lysere ud end normalt. Hun bar en kort nederdel med læderstøvler, en striktrøje, hvor man lige kunne skimme en skjortekrave og hun havde en lille indkøbspose i hånden som prikket over i’et.
Efter et kvarter havde hun fået handlet ind og var allerede ved at dreje ind til hendes lejlighed. Hun havde købt ind til aftensmaden og lidt rusmidler til natmad. Hendes rusmidler var ikke andet end kajkage. Man skulle tro hun var noget af det tykkeste, da hun åd alle disse her former for kager, men hun holdte sig trods alt mere sund end usund. Hendes største angst var at blive fed. Virkelig. Det stod bare ikke i familiebogen. Men hendes trang til kager hele tiden stammede fra hendes mor. Hun var en endnu større kage elsker end hende.

”Moffin!” hun låste døren op og pustede noget luft ud. Hun tog skoene af og en slags befriende følelse dukkede op i hendes krop. ”Muffin, din ælde løve. Hvor er du gamle fyr?” hun kastede sin indkøbspose på et barbord nær døren. Hun havde aldrig fattet ideen med, at hun havde købt en Gubi barbord, men den klædte resten af lejligheden.
Hendes lejlighed var meget simpel. Meget træagtigt faktisk. Gangen var meget kort og førte direkte ind til stuen. Stuens farver var fra mørkebrune nuancer til lysebrune nuancer. Sofaerne var mørkebrune, mens væggene var meget lysebrune. Pels gulvtæppet var i sig selv brunt og der skal understreges, at det var ægtepels. Hendes farmor havde givet hende det som houswarming gift. Tæppet fyldte dog ikke hele stuen, men omkring det sted det runde træbord med glasplade stod. På bordet lå en Maine Coon kat som skilte sig fra omgivelserne med sin grå farve. Den havde lige løftet hovedet da han så sin ejer kaste sig på de bløde sofaer. ”Jeg elsker også dig” mumlede hun til katten som rejste sig op på bordet og strækkede sig. Tess fandt sin mobil frem og ringede til en af hendes rigtig gode veninder.
”Guvi!” råbte hun i telefonen og en sød lille stemme grinede bag røret. ”Jeg tænkte på om du vil med ud og ødelægge nogle hjerter”

Og sådan aftalte hun en bytur i aften. En aften hvor hun kunne drikke sig ’stiv’ og ende med en random menneskesøn.
Tess
Tess
Beginner (Rank 5)

Bosted : Lige for tiden bor jeg i Terre, tættere på centrum end nogensinde. Jeg regner dog med et større sted på et senere tidspunkt.

Antal indlæg : 65


Tilbage til toppen Go down

Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? Empty Sv: Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why?

Indlæg af Dean Ons 7 Maj 2014 - 20:00

Hvis man spurgte en fremmede så ville man nok mene af Dean var charmerende, arrogant og havde styr på sit liv. Hvis man spurgte Nathan, Dean's bror. Så ville han nok sige at Dean var god nok på bunden men at han havde seriøst brug for hjælp... Men spurgte man Dean selv, så havde han bare brug for at fucke livet en smule mere op for sig selv. På en eller anden underlig måde så følte Dean at han havde bedst styr på sit liv, når han slet ikke havde styr på det. Det gav absolut ingen mening, og alligevel så gav det hele mening for Dean og hans egen lille verden.

Dean følte han endeligt havde fundet et sted hvor man hørte til, nemlig hos den franske mafia. Han kunne tjene kassen, han kunne drikke og ryge som det passede ham og mest af alt så var der mange piger i det. Alt sammen ting som passede Dean ganske fint, men lige nu var han på vej i byen. Ikke bare for at drikke men fordi han havde fået en ganske særlig mission som kunne score ham kassen. Lige pt var Dean meget intereseret i penge, det var nemlig sådan at Dean engang havde været typen der altid havde penge på kontoen, men efter hans liv med Kajika og Nicole - ja så var det gået ret så meget ned af bakke og han havde brug for at rette op på det.

I sorte slidte jeans og en sort læderjakke, som skjulte den mørkeblå t-shirt, var Dean nu på vej ned af gaden. Han havde fået et tip om hvor aftenens mål måske befandt sig. Han var ikke sikker på præcist hvordan han skulle gøre, Dean var ikke altid den klogeste når det kom til ting som dette. Dean havde placeret sig ude foran en bar med en øl i hånden, klokken var på vej til de halv ni og folk kom så småt i byen. Han skulle bare have denne her i hus, så måtte han bare bede til de højere magter om at tøsen så rent faktisk også var køn at se på.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? Empty Sv: Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why?

Indlæg af Tess Tors 8 Maj 2014 - 13:01

Musikken i hendes lejlighed var ved at tage overhånd. Hun hørte en form for noget rock musik og det var ellers de sidste hun kunne finde på at sætte på. Men nu farerede hun jo også rundt, så det virkede som noget baggrunds musik. Moffin var smuttet ud, for den kat kunne simpelthen ikke tåle at se sin ejer sådan her. Tess havde den fineste sorte cocktail kjole på. Når lyset ramte kjolen kunne man se de små perlehvide prikker. Hendes lange, fejlfrie og lyse ben kom til syne og de blev kun dækket af nogle kilehæle. I virkeligheden var hun ikke en pige, der havde brug for sådan nogle sko, da hun i forvejen var temmelig høj.

Hun kiggede sig selv i spejlet og smilte tilfreds. Hun var heller ikke typen der kunne bære makeup, så hun havde set naturlige look på. Det var også altid sjovt efter en tur i byen, hvor man endte hos en fyr og dagen efter stadigvæk lignede sig selv. Hun grinede over sin tankegang og slukkede musikken. ”I am single and ready to mingle”

”Tesssssie!” Janice kom løbende imod hende. Hendes bryster hoppede til op og ned og røven kunne ses fra lang afstand, selvom fronten var imod hende. Hun havde aldrig vidst, når drenge krævede hele pakken fra en. Men her var Janice og nu kunne hun se det. Hun vil ikke kalde sig selv tynd eller slank, fordi hun havde en veltrænet girly krop. Hun fortrød omgående, at hun ikke havde taget bukser på.

”Guviii” sagde hun og krammede hende. Brysterne var så meget i vejen! Janice så på hende med grønne øjne og smilede over hele tiøren. ”Kom kom! Lad os så møde din mand” hun træk i hende og Tess lod hende trække i hende.

Da hun var trådt ind i baren i baren blev hun hurtig trist. For det første var der ikke så gang i den, som hun troede. For det andet sad folk bare og snakkede. ”Guvi?” sagde hun med sammenbidte tænder. Janice så på hende. ”Hvad?” sagde hun og Tess kunne se på hende, at selvom hendes øjne betragtede hende, så var hendes hjerne fuldkommen død. ”Jeg håber det her bare er en start ik’?” spurgte hun og skimmede lige hurtigt baren. Janice rullede med øjnene og hele hendes blik sagde hende alt. Det var skam starten på det hele.

De sad allerede ved baren og hun følte sig helt lille bland alle de mænd, der havde samlet sig rundt om hende og Janice. Janice havde intet skam i livet, hun fyrrede det ene kys efter det andet. Rørte det ene sted og det andet. Det var det hun kunne lide ved pigebarnet. Tess pattede på sin ølflaske og blev hurtigt irriteret på en af de mænd, der sad ved hendes side. Hun rejste sig op og vil heller sidde ved vinduet. Flasken blev da hurtigt tømt og en ny en havde fundet plads i hendes hånd. Hun satte sig tæt på vinduet og fandt sin mobil frem. Hun skulle lige skrive til hendes far, at han ikke måtte træde indenfor hendes lejligheden uden hans hjemmelavet Bolsjer. Hun vidste ikke helt hvor det kom fra, men nu skulle det sendes inden hun glemte det.
Tess
Tess
Beginner (Rank 5)

Bosted : Lige for tiden bor jeg i Terre, tættere på centrum end nogensinde. Jeg regner dog med et større sted på et senere tidspunkt.

Antal indlæg : 65


Tilbage til toppen Go down

Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? Empty Sv: Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why?

Indlæg af Dean Tors 8 Maj 2014 - 22:04

Dean var skam ikke fuld, men en smule beruset var han måske nok. Han syntes selv at aftenen virkede ganske lovende, og jo mere klokken blev jo flere kom der i byen, men han var stadig kun på jagt efter en helt bestemt pige og han håbede inderligt snart at finde ud af hvem hun var. Han havde et billede af hende i sin pung, bare for at sikre sig at han valgte den rigtige, han havde bruig for en masse penge og han havde brug for at få denne mission til at gå godt.

Efterhånden som mange mennesker gik forbi, holde han øje med dem en og en. Dér! Lige midt i folkemængden fik han øje på en pige der godt kunne ligne hende, han vidste hun burde hedde Tess og faktisk så var hun utrolig smuk, det var måske også grundende til at Dean havde sagt ja til denne mission. han skulle bare have fingrene i hende, få informationer ud af hendes far også skride igen. Det var jo ganske nemt, og det lød som noget Dean kunne finde ud af, selvom det nu betød han skulle prøve at virke en smule mere flink end han måske gjorde til dagligt.

Dean gik ind i baren, han fulgte efter den unge pige som han havde fået øje på. Han lod hende sætte sig, snakke med sine veninder og alle disse ting. Han ønskede at finde det rette momement. Han så hende kigge i mod sin mobil og valgte at gå tættere på hende: "Kan jeg byde på en drink?" spurgte han let som hun sad ved vinduet, opringet af veninder og alligevel en smule alene i sin egen lille verden med sin mobil telefon.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? Empty Sv: Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why?

Indlæg af Tess Tors 8 Maj 2014 - 22:18


Hun hørte stille hvordan mængden af stemmen blev højre. Hvordan musikken prøvede at overdøve stemmerne og hvordan stemmerne prøvede at overdøve musikken. Natten var officielt begyndt. Dog fandt hun sig selv i at stirre ned på mobilen i al evighed. Herre Gud. Som om hendes far havde tid til at svare hende nu. Klokken var trods alt ikke far-er-vågen over ti vel? Hun fnøs og skulle til at lægge mobilen tilbage, da en stemme, ret tæt på hende, fandt sig vej til hendes øre. Hun så op og det korte hår gled tilbage. Før havde det nemlig siddet og dækket hende. Hun rettede sig op og et meget tiltrækkende ansigt mødte hendes øjne. Hun smilede og lagede sin mobil væk.
”Hvis jeg nogensinde svarer nej til sådan et spørgsmål, så må du med glæde skyde mig” svarede hun og lænede sig tilbage på stolen. Holy damn. Det var lige det hun havde ventet på. Godt nok ikke, at den tiltrækkende fyr skulle finde hende, men stadigvæk. Hvad i alverden lavede han alene?

Hun rystede på hovedet for ligesom at skubbe tankerne væk. Tjo, han var skam pæn, men nu skulle man jo også passe på. Især når man var i Terre .. men hvad fuck… det er jo kun en aften.


”Tess” præsenterede hun sig selv. ”Tess Evans”
Fra langt afstand kunne hun se Janice's kække smil og det blev gengældt af en fuck finger.
Tess
Tess
Beginner (Rank 5)

Bosted : Lige for tiden bor jeg i Terre, tættere på centrum end nogensinde. Jeg regner dog med et større sted på et senere tidspunkt.

Antal indlæg : 65


Tilbage til toppen Go down

Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? Empty Sv: Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why?

Indlæg af Dean Man 12 Maj 2014 - 15:30

Dean smilede let da hun takkede ja - dog på en lidt speciel måde, til hans tilbud. Dean var en meget åben og smilende person når han skulle være det, og hans indre var faktisk ganske fornuftigt. Men Dean tog ofte bare dumme valg og var ofte alt for fuld og alt for høj til at tænke klart. Han prøvede lige nu ikke at være alt for meget sig selv, hvis han skulle have fat i hvad han ønskede, så var hun jo nødt til at kunne lide ham, om ikke andet bare en smule.

Han gjorde tegn til bartenderen om at de gerne ville have to drinks og snart blev to røde høje drinks stillet foran dem, rød sodavand, vodka og citron. Det var uden tvivl en tøse drink og normalt ville Dean bare drikke vodka af flasken, shots eller øl. Han var på ingen måde sart. Han havde jo trods alt også haft denne livsstil i utroligt mange år.

"Dean" sagde han og præsenterede sig ligeledes da hun gjorde det: "Dean Sanders, hyggeligt at møde dig" hans læber gled roligt op i et smil i takt med at hun fik sagt sit efternavn var han ikke itvivl om at det var den rigtige pige han havde fat i. Han skålede kort med den drink han nu havde fået foran sig og drak så et par tåre af den, han var ikke fuld endnu men et par øl havde han da fået, dog drak Dean jo ret så ofte, og derfor skulle der meget til før han sådan blev helt så påvirket.

"Så.. Hvad bringer dig i byen?" spurgte han og betragtede hende roligt, han var alligevel ret så heldig denne gang, for hun var fandeme lækker, når man nu alligevel skulle ud og prøve at score nogen udenfor egen fri vilje, ja så kunne det jo lige så godt være en smuk tøs som hende.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? Empty Sv: Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why?

Indlæg af Tess Tirs 13 Maj 2014 - 15:04

"I lige måde" sagde hun, da han havde præsenterede sig efter hende. Dean. Det var da et navn hun ikke lige havde stødt på. Hun tog med det samme fat i sit glas og løftede det op samtidig som hans og hun mimede 'skål' og et lille nik blev sendt. Dean virkede egentlig normalt. Han virkede som enhver ung mand her ude i byen. Forførende, lidt for perfekt rent udseendemæssig, men hvem brokker sig? Men fuck hvor han dog virkede flink. Hun vidste altid hvordan man tæmmede sådan nogle drenge. Dem hun slet ikke kendte var de bedste, fordi hun hverken kendte til deres fortid eller deres værdmåder. Så man kunne aldrig vide, hvad de kunne finde på. Nogle gange var det skam ikke sjovt, men spændende uden tvivl.

Glasset var tømt da det forlod hendes læber.
Hun kiggede på Dean og nikkede. Hun plejede at nikke, når hun skulle til at besvare et spørgsmål. Det var blevet til en vane for hende. "Min veninde. Et eller andet sted mellem de mænd derover" sagde hun og kastede hurtigt blik imod Janice. "Jeg var lukket inde alt for længe i min lejlighed, så jeg skulle jo luftes ud" smilte hun og kunne ikke helt tolke hans dybt indgående øjne. Det var som om han kunne se alt i hende.

"Vil du med ud?" spurgte hun og rejste sig op. Hvad hvis han svar var nej? Så ville hun nok sidde ned igen. Hun kunne mærke cocktail kjolen ramme hendes nøgne ben og hun var glad for, at hun ikke havde taget noget på nedenunder. For det var da rimelig varmt. "Jeg skal så meget have en smøg og det skal forgår udenfor" tilføjede hun og fandt sin pakke smøger frem. De fleste væsner sad indenfor og røg, men hun følte bare at luften var ved at blive slået ud af hende.

Hvis Dean tog med vil hun stille sig lige ud for døren og tænde sin smøg. Hun var en festryger, skulle det lige siges. Hun havde selv fordomme imod folk, der røg, fordi hun synes bare det virkede alt for klamt.

"Her" sagde hun til Dean og tilbød ham sin smøg. "Hvordan kan det være, at du er her? Er du spion eller sådan noget siden du blev tiltrukket af mig?" hun blinkede med det ene øje og det var en af hendes dumme måder, at være sjov på.
Tess
Tess
Beginner (Rank 5)

Bosted : Lige for tiden bor jeg i Terre, tættere på centrum end nogensinde. Jeg regner dog med et større sted på et senere tidspunkt.

Antal indlæg : 65


Tilbage til toppen Go down

Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? Empty Sv: Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why?

Indlæg af Dean Tirs 13 Maj 2014 - 19:22

Dean kunne ikke lade være med at smile let over hendes kommentar, hun virkede da både sjov og udadvent, ganske hyggelig at være sammen med også var hun køn. På mange måder kunne han jo faktisk ikke bede om ret mange flere ting: "Yeah nogengange er det sundt at komme lidt ud" sagde han blot med et roligt smil og lagde hovedet på skrå imens han kort betragtede hende, Dean's brune øjne gled kort nedover hende, blot for at tjekke hende ud. Han var ofte meget åbenlys og ikke særlig genert af sig, han sagde ofte tingene som de var, og lige nu måtte han holde sig meget tilbage for ikke at bare at gå direkte til sagens kerne.

"Du sidder måske meget inde?" spurgte han roligt da hun nævnte at hun godt kunne trænge til at komme ud, det kunne jo godt være at hun ikke var typen der normalt gik i byen, selvom hun nu ellers så ganske festelig og positiv ud. Dean selv gik jo nærmest i byen hver eneste dag, eller ihvertfald to - tre gange på en uge, nu var det lidt mindre fordi han havde fået job i mafiaen så han havde faktisk ting der skulle gøres, men han var meget ofte i bylivet og han ville bestemt ikke lave det om.

Dean gik med udenfor og tog en smøg fra hende og satte den op til mundvigen, ja han røg bestemt, han elskede at ryge og ville ryge alt, en almindelig smøg var dog fin for nu, han skulle helst ikke blive alt for højt på strå: "Ikke ligefrem" sagde Dean med et lille grin: "Jeg er bare glad for at møde nye mennesker" sagde han afslappet: "Og smukke kvinder" sagde han og rakte hånden frem for at låne hendes hendes lighter.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? Empty Sv: Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why?

Indlæg af Tess Ons 14 Maj 2014 - 13:18

Det kunne godt være, at han ikke skjulte hans hunger blik, men hun havde opdaget den. Hun elskede det. Der var noget ved denne her samtale, der virkede så troende, men det tændte hende på alle mulige mistænkelige måder. Hun elskede det! Det var fandeme længe siden, at hun havde følt det sådan.
Hun ignorerede ham bevidst i starten, medhensyn til at være inde for meget. Hun vidste ikke helt om det var et retorisk spørgsmål, men hun undlod helt det. Hun kom i tanke om noget hendes far engang havde sagt til hende; Når verden falder sammen, kan du sidde i din stue og grine af det. Det havde ikke fattet før i dag. Hun havde smilet over tanken og lod den så falde sammen med hendes andre tanker. I aften skulle der ikke tænkes, det var det, der var meningen. Hjemme tænke, ude miste hjernen. Det var også det bedste ved at være ude for trygge rammer. Man blev ikke dømt. Alle var lige dumme ude i nattelivet. Det var så skørt, men sjovt.

Hun havde smilet over hans kække svar. Godt svaret, var det eneste hun kunne tænke. Det hele havde udviklet sig til flirteri , men det var vel også i orden. Dean var sgu rimelig flink og snaksalig. To ting hun værdisatte hos væsner. Hun havde dog ikke helt fanget hans race, men det var ikke rigtigt noget hun vil rode rundt i.

"Jeg er ny og jeg er en smuk kvinde" sagde hun med et kæmpe smil. Hun nikkede og gik tættere på ham. Hun lagede hovedet på skrå og lagede først nu mærke til, at han havde den perfekte højde for hende. Måske var det noget hun havde bildt sig ind, men det var nu den perfekte højde for hende. Hun smilede og lod sine grålige øjne arbejde sig ned til hans læber. Smilet voksede og hun fandt sin lighter frem og tændte smøgen for ham. "Så er du sgu tændt" sagde hun og kunne ikke lade være med at ryste på hovedet med et grin.

"Åh.. Joke til siden" sagde hun og lænede sig tilbage på en af de pæle, der lå rundt omkring. Hun lagede hænderne bag ryggen og kunne mærke hvordan brisen omfavnede hendes nøgne ben. Vinden kunne også lide det korte hår og det bevægede sig som var det en drøm. Hendes øjne var dog betaget af den unge mand foran hende. Dean Sanders.
"Hvordan holder man egentlig en samtale kørerende? Jeg hader når man skal forbi alle de der diverse spørgsmål. Hvor gammel er du? Hvor bor du? Hvad er du? … blablabla" sagde hun og vendte det hvide ud af øjnene. Der var intet negativitet at spore i hendes øjne og værdmåde. Det var skam heller ikke negativt ment. Hun vil ærligtalt høre hans mening. For hvad kunne man ellers snakke om? Hvad snakker man om, hvis man ikke må snakke om de typiske ting?




Tess
Tess
Beginner (Rank 5)

Bosted : Lige for tiden bor jeg i Terre, tættere på centrum end nogensinde. Jeg regner dog med et større sted på et senere tidspunkt.

Antal indlæg : 65


Tilbage til toppen Go down

Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? Empty Sv: Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why?

Indlæg af Dean Ons 14 Maj 2014 - 22:03

Dean var ikke helt sikker på om han fandt hendes humor irriterende eller charmerende. Det var sjældent han mødte piger der snakkede som hun gjorde og lige nu måtte han jo nok konstatere at hun så kønnere ud end hun lød, men han var jo nødt til at lege med, for han skulle bare have fat i hendes far, have informationer og det var vigtigt for ham: "I am indeed" sagde han i et lille grin over hendes dårlige joke om at han var tændt, hvis hun bare ville holde op med at snakke så meget så kunne han da hurtigt blive det, for hun var dælme lækker, det kunne man da uden tvivl sige.

"Man siger bare hvad man tænker, og går man i stå så drikker man" sagde han og skålede i mod hende imens han tømte det glas han stod med i hånden, sådan var Dean uden tvivl, han drak og han hyggede. Han var meget glad for at han havde oplevet denne side af sit liv go han vidste også hvordan nætter som denne som oftest ventede. Han smilede roligt for sig selv og lagde så hovedet på skrå imens han roligt betragtede hende.

"Så.. Er du typen der tager andet end alkohol?" spurgte Dean med en let lokkende stemme, Dean havde en svaghed for stoffer og han vidste at det var noget som kunne sætte gang i en samtale, sætte gang i en fest. Bare en smule hvidt pulver, også selvom at Dean blev virkeligt fucked i hovedet af det: "Du burde prøve... Det får en til at se stjerner" sagde han i et drillende smil og tog så et dybt sug af sin smøg endnu engang.

Han var glad for at denne aften var begyndt så godt, og lige nu var Dean på alle mulige måder sikker på at den kun kunne blive bedre.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? Empty Sv: Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why?

Indlæg af Tess Ons 21 Maj 2014 - 19:32

Hun smilede beundrende over han svar og hun nikkede godkendende imod hans lille gestus til skål. Hendes grålige øjne betragtede nænsomt da hans læber berørte glasset. Uden hun havde lagt mærke til det havde hendes ene hånd fundet sig vejen frem til hendes hår. Hun rodede sig lidt i håret og lod Dean drikke færdig. Det der tiltræk hende ved Dean var simpelt. Han var så let at forstå og endnu lettere at nærme sig ham. Det  var lige før, at det blev alt for let. Men hun klagede ikke. Hun var selv imod folk, der spillede kostbarer.
Var hun typen, der indtog andet end alkohol? Sikke et spørgsmål, tænkte hun og så undrende på ham. Hendes rolige og positive ansigt forsvandt dog ikke og hun nikkede langsomt til ham. Hun havde da prøvet lidt af været i gamle dage, men her på det sidste havde hun ikke rigtig haft tid til andet end alkohol. Måske var det fordi hun endelig var blevet voksen?

Hun grinede over hans kommentar med, at man kom til at se stjerner. Oh ja. Om man ikke gjord det. Men det varerede som regel aldrig længe nok og ens mørke verden vil komme brasende ind igen. Måske var det en af grunden til at hun aldrig rigtig fortsatte med det. Hun havde jo altid været barnet med en dejlig familie, venner og et positivt liv. Stofferne havde bare udsmykket hendes liv lidt mere dramatisk og hun havde endt i et miljø, som hun aldrig havde vidst eksisterede.
"Vidunderlig følelse, det må jeg give dig" smilte hun og løsrev sig fra lygtepælen. Hun kunne ikke lade være med at smile  og tankerne fløj glad rundt op i hovedet på hende. Ja, denne her aften var uden tvivl en af de aftenener hun havde ventet på længe.
- Hun stillede sig foran ham og lagede hovedet på skrå. Igen betragtende så hun på ham. Hans øjne, læber, hår og de små ubetydelige detaljer. Hvem var denne her person? Hvorfor kunne hun lide ham?

Hun løftede sin pegefinger og lod det glide stille fra hans tinding til hans hage. Hendes øjne ville gerne se helt ind til hans sjæl, men de kunne ikke. Alle bar et maske. Hvordan mon Dean så ud inde bag det maske?
Hun trak sin finger til sig og smilede undskyldende.
"Kom. Jeg bor lige rundt om hjørnet og jeg har vidst noget som du garanteret ville kunne lide" smilede hun med et gådefulgt blik.
- Hvis Dean fulgte med vil de fortsætte imod hendes lejlighed og efter par lette minutter vil de ankomme. Hun fandt sine nøgler frem og åbnede den knirkende dør og mørket vil omfavne dem. Hun tændte dog hurtigt for lyset og lejligheden vil derefter komme til syne. Hun kiggede smilende på Dean og lukkede døren efter ham.
"Du kan bare sætte din jakke på stumtjeneren der" sagde hun og begyndte selv at tage sine sko af. Hun havde ikke selv jakke på, men det behøver hun næsten aldrig. Det var aldrig for koldt for hende.
Hun rodede sig i håret og kom ind til sind dejlige stue. Hun pegede på en af sofaerne og kiggede på Dean. Hun var en kvinde med mange handlinger og få ord. Det skulle man lige vende til i første omgang.

Hun smuttede hurtigt ind i køkkenet og Dean vil med det samme kunne høre nogle flasker rasle imod hinanden. Tess kom da også ud med to ølflasker og en lille hvid pose. Hun lagede det hele på bordet og satte sig over for Dean i skrædderstilling på den anden sofa. Her havde hun bedre udsigt til hans perfekte ansigt.
Hun åbnede posen med bid på sin underlæbe. "Crack" hviskede hun og hældte indholdet på bordet. Hun samlede det hele fint i fire lange baner og fandt en seddel frem som hun rullede til et rør af en art.
Crack eller kokain gav store pupiller så det var aldrig let at skjule at man havde indtaget det. Det gav også en, en underlig følelse af at snakke, forøget puls og rastløshed. Det minder en del om amfetamin, dog er virkningen her kraftigere. Men den varer desværre i korter tid men fuck det. Man kunne altid tage alkohol til det.

"Damerne først" sagde hun grinende og rakte ham seddel som hun lige havde rullet. Det skulle lige siges, at hun altid grinede. Hun havde ikke den der latterlige flirtende tøse latter, men mere en stille og beroligende en. Hun havde det fra sin mor. Born like a lady som hun tit havde kaldt sig selv.
Tess
Tess
Beginner (Rank 5)

Bosted : Lige for tiden bor jeg i Terre, tættere på centrum end nogensinde. Jeg regner dog med et større sted på et senere tidspunkt.

Antal indlæg : 65


Tilbage til toppen Go down

Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? Empty Sv: Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why?

Indlæg af Dean Man 26 Maj 2014 - 12:49

Dean var altid kæk og direkte, han var ikke særlig genert og faktisk så kunne han ikke nævne mange situationer hvor han havde været genert, det var nok mest i forhold til Kajika han kunne komme på disse generte tanker, fordi at han havde elsket hende så højt og følelser ikke var noget han kunne lide at tale om - eller være i nærheden af. Ikke sådan dybe følelser ihvertfald, venskaber var okay, men han havde hverken nære venner eller nogen stor kærlighed i sit liv, og det ønskede han faktisk heller ikke.

Da hun berørte ham med en finger blev han et øjeblik helt stille indeni, han kunne ikke helt aflæse hende og det irriterede ham faktisk en smule, men om ikke andet så måtte han jo indse at hun godt kunne lide ham hvilket jo bare gjorde hele planen lettere for ham. Dean kunne aldrig rigtigt lide nogen, men hun var da ikke en person han havde lyst til at slå i hovedet og skride fra lige nu, og desuden var hun fysisk tiltrækkende hvilket var en af de ting der næsten betød mest. Fysisk tiltrækkende og uden trang til at slå hende, så var man jo allerede ganske godt på vej i den rigtige retning.

Dean fulgte efter hende med en let rynken på panden, stadig en smule vågen på tingene omkring dem, bare fordi at han ikke var sikker på om hun ville lokke ham i en fælde, han vidste jo at folk her i byen ikke ret ofte var til at stole på. Som de kom ind smed han jakken over den stumptjener der stod ved døren så hans sorte t-shirt kom til syne. Som hun viste ham at hun også havde gode sager i hjemme smilede han blot: "Se jeg kan allerede lide dig en smule mere" sagde han blot og rullede øjne af hendes damerne først kommentar imens han lod papirs rullen sætte sig til hans næsebord og han sniffede så to af de lange baner hun havde sat og kastede sig tilbage i sofaen og holde sig for næsen imens en lyd der mindede om et støn, det var ikke smertefrit for næsebordene - men det var sådan noget nu aldrig.

Tilgengæl var det en fantastisk og lettende følelse for hans krop, selvom Dean godt vidste at stoffer og missioner var dårlig kombinerede...
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? Empty Sv: Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why?

Indlæg af Tess Lør 31 Maj 2014 - 23:04

Hun smilede rent faktisk over hans kommentar. Hvorfor det gjord hende så glad og betrykkende vidste hun ikke helt. Måske var det fordi, at hun følte at det kom oprigtigt fra Dean? Det var første gang med et fremmed væsen, at hun ikke følte at hun skulle holde et samtale kørerende eller det hele virkede så falskt og akavet. Det hele virkede næsten to perfekt. Igen rystede hun over sin egen tankegang. Hun havde det med at overfortolke. Så det tydede måske på noget godt. Måske.
Øjnene fulgte langsomt med, mens Dean uden besvær havde sniffet de to lange baner op. Hun kom til at grine af hans lille støn lyd, der kom frem. Det betød han havde indtaget det rigtigt. Hun tørrede tårerne fra hendes øjne af, da grinet havde taget overhånd og hun blev nødt til at holde sig på maven. Hun kunne allerede mærke mavemusklerne dirre. Hun lagede hovedet på skrå og så smilende på manden, der led en dejlig følelse.

”Dean for fanden!” sagde hun lige pludselig og rejste sig op. Det var lige før cocktail kjolen ikke kunne følge med. Hun løb barfodet over tæppet og hen til et lille brun skab, der lå gemt bag den store fladskærms tv. Her ville man kunne se, at der lå mange forskellige former for flasker. Hun havde sin lille bar af vin bag tv’et, men det var ikke et skab hun plejede at åbne. Hun tog Chateau Margaux fra 1787 frem og smilede ved synet af den. Hun havde fået den foræret af hendes far og hun følte det var på tide, at smage den nu. Hun havde nemlig fundet på så mange undskyldninger til at åbne dem, men de stemte aldrig overens med hendes hjerte. Men her. Nu. Hun havde en gæst og han skulle da smage på den søde sag.
Hun fandt to vinglas frem og vendte fronten imod Dean. ”Nu skal De bare smage verdens dyreste vin” hviskede hun og stillede glassene på bordet. Hun åbnede den gamle flaske og en dejlig lille lyd kom frem.

”Fik den af min far. Hans måde at sige på, at jeg er blevet gammel” hun rystede hovedet og holdt det blod røde væske i hans glas. Det så, så unaturligt rødt ud og rent. Hun hældte til sig selv og satte sig på bordet, mens hun rakte ham hans glas. ”Skål til farmand. Du skulle virkelig møde ham” grinede hun og placerede de fyldige læber på glassets fine kant.
Tess
Tess
Beginner (Rank 5)

Bosted : Lige for tiden bor jeg i Terre, tættere på centrum end nogensinde. Jeg regner dog med et større sted på et senere tidspunkt.

Antal indlæg : 65


Tilbage til toppen Go down

Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? Empty Sv: Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why?

Indlæg af Dean Man 2 Jun 2014 - 11:57

Dean var aldrig falsk og det var nok egentligt derfor han endte i så mange problemer, det var sjældent han var en god skuespiller, han var bedre til at udelukke samtaler end til helt at lyve omkring dem, netop fordi at han normaltvis bare altid sagde hvad han mente og gjorde hvad han følte for. Han skulle jo ikke stå til ansvar overfor nogen, måske han burde stå til ansvar overfor sin datter Nicole, men hun var så gammel efterhånden at hun godt burde kunne stå op for sig selv.

Da hun nævnte sin far kom Dean i tanke om hele hans mission og han vidste at han måtte holde fokus, men lige nu mærkede han bare hvordan hans hjerne langsomt trak sig sammen og gjorde verden mere og mere behagelig at leve i: "Hey, din tur!" sagde han i et smil og pegede i mod de to baner der stadig lå på bordet og rakte papirs stykket over i mod hende, han ville ikke sidde og være høj alene, Dean havde ikke taget stoffer i nogen tid, fordi han vidste at det fik hans hjerne og krop til at gøre lidt som det passede den, uden at Dean følte han kunne nå at stoppe den.

"Not bad!" sagde han og kiggede i mod vinen, da hun hældte op kiggede han i mod hende først og sikrede sig at hun drak før han selv gjorde, blot fordi han ville sikre sig at det ikke var gift eller noget i den stil, farven var jo ret så voldsom: "Musik!" kommanderede han og knipsede med fingrene og satte glasset tilbage på bordet, hans bevægelser allerede tydeligt påvirkede af hans indtagelse og han lukkede af og til øjnene i korte øjeblikke, bare lige for at samle sig selv.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? Empty Sv: Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why?

Indlæg af Tess Man 2 Jun 2014 - 21:39

”Lad mig starte musikken så!” sagde hun og lagede vinglasset fra sig. Hun hoppede ned fra bordet, selvom der egentlig ikke var så langt nede, men hun kunne mærke at humøret var skuret en tand mere op. Hun gik over til fjernsynet. Ved siden af fladskærms tv’et lå to højtaler på hver sin side. Hun havde selve anlægget inde i fjernsynet og det betød, at hun ikke skulle have et anlæg, der fylde. hun tændte for tv’et, men det eneste de ville kunne se var en hvid firkant. Hun studsede sine læber og vidste ikke helt hvad de skulle høre. Tess var en gammeldags person og Micheal Bublé var egentlig det eneste hun kunne komme i tanke om, så selvfølgelig satte hun ham på. Hun satte a song for you på. Hun rejste sig langsomt op, mens introen spillede. Hun bevægede sig langsomt til musikken, på en meget forførerne og jazzagtigt måde også begyndte hun at mime:

I've been so many places in my life and time, hun gik tættere på Dean.
I've sung a lot of songs, I've made some bad rhyme, hun placerede sine hænder på hjertet.
I've acted out my life in stages with ten thousand people watching
But we're alone now and I'm singing this song for you,
hun prak ham på panden og begyndte at grine.

“Okay” sagde hun mens hun klappede sig på hænderne og kiggede på de to lange baner. Der var en grund til hun havde undgået de to lange baner. Der var en grund til hun ikke havde tænkt på det. Der var en grund til, at hun havde ændret, deres samtale. Der var for fanden en grund, men selvfølgelig skulle han trække den i halen. Hun gav et klynkende lyd fra sig og rynkede næsen.  Kokain var vel fedt nok at tage, men jo ældre hun var blevet jo mere følsom var hun for at indtage det gennem næsen. Hun tog fat i seddel, der var blevet rullet og hun kiggede på kokainet som var det grønsager. Hun trak vejret dybt inde og satte sig ved siden af Dean også begyndte det ellers. Da hun var færdig havde hun lukket sine øjne og sugede resten af pulveret tilbage i næsen. Hun kørte hurtig en hånd forbi næsen så hun var sikret, at der ikke var røget noget ved siden af. ”Wow!” sagde hun og lænede sig tilbage, mens hun kunne mærke, hvordan kokainet gjord sit trick. Micheal Bublé sangen sluttede og tv’et slog automatisk imod radioen. Der kørte noget pop musik, men det virkede beroligende nok. Hun åbnede først der sine øjne og drejede langsomt hovedet imod Dean. Hun havde ingen smil på læben nu, men det var kun fordi, at hun vidste at det vil kunne mærkes gennem næseborene. Dog kom smilet og der undslap endda et grin. Hun lagede hænderne på hovedet og sukkede højlydt. Hun rettede sig op og kørte hånden igennem håret.

”Hvad så nu? Jeg er skæv” hun have fronten imod ham igen og denne gang havde hun vovet sig tættere på ham. Hun følte at hendes øjne var ved at sprænge ud af hende.  
Tess
Tess
Beginner (Rank 5)

Bosted : Lige for tiden bor jeg i Terre, tættere på centrum end nogensinde. Jeg regner dog med et større sted på et senere tidspunkt.

Antal indlæg : 65


Tilbage til toppen Go down

Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? Empty Sv: Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why?

Indlæg af Dean Man 2 Jun 2014 - 21:55

Dean var glad for at høre musik, det gjorde ham glad, det hævede hans humør og endeligt var han i den lille bobbel som han så ofte havde brug for at være i, det var den verden hvor han havde glemt alt om kærlighed, sin datter, livet udenfor og at der overhovedet var konsekvenser ved ting. Det var netop det som alkohol, stoffer og musik kunne gøre og det var derfor Dean elskede at være ude i byen, møde nye mennesker og frem for alt bare give den gas.

Han betragtede hende som hun sniffede de to baner og han smilede stille, det var uhyggeligt sexet når kvinder indtog noget, og Dean kunne mærke hvordan hans mission endda var forsvundet fra hans hoved, han var sammen med hende for at nå til hendes far, men hvad fanden... Man kunne jo lige så godt feste og give den gas imens. Da hun spurte hvad nu kunne Dean ikke lade være med at grine af hende, han anede ikke engang af hvad, men det var ihvertfald sjovt!

Han kiggede over i mod hende, hun sad vel omkring en meter fra ham i sofaen og han tog fat omkring hendes håndled og trak hende voldsomt over i mod sig inden han placerede sine læber på hendes og uden så meget som at tænke over sine handlinger lod hvad der skulle forestille et kys udvikle sig til et snav, imens han kunne høre den høje musik køre i baggrunden og mærke hvordan hele verden snurrede når han lukkede sine øjne.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? Empty Sv: Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why?

Indlæg af Tess Man 2 Jun 2014 - 23:29

Det var længe siden hun havde haft denne her følelse. Hun tågede, ja, men hun fløj skam også. Hun var oppe i den syvende himmel og hun vil ikke ned endnu. Tankerne spandt i hovedet på hende. Hun tænkte først og fremmest på nu’et. På Dean. Var det alt for slutty-agtigt at invitere en fremmed mand op i hendes lejlighed? Hun havde aldrig set fyren, aldrig hørt om ham og hun anede intet om ham. De tanker var noget hun ikke havde løst til at tænke på, så hun drejede blot hovedet. Måske vil der trille andre tanker ind? Så som hendes far. Han vil være her om ikke så længe, hvad skulle hun fortælle ham? Vil han blive skuffet over hende, fordi hun havde sagt nej tak til en højre stilling. Vil han blive skuffet over, at hun boede alene og det ikke just så ud til, at hun vil føre deres stamme videre? Begge hendes søskende have nemlig gang i det store liv, ikke hende. Hun sad i sit lejlighed, sniffede kokainen af bordet sammen med en fremmed mand.

Da Dean lige pludselig grinede løftede hun overraskende øjenbrynet op. Kokainet virkede da allerede på ham. Hun var også begyndt at kunne mærke den, men hun havde pludselig fået trang til noget unævneligt. Hun blev lidt bange for sin tankegang og løftede munden for at sige noget til Dean. For at komme med en spydig kommentar til hans grin, men så langt nåede hun ikke. Dean havde nemlig taget fat i hendes håndled og rev hende til sig. Hendes pande ramte hans mildt og han vil få noget af hendes hår klasket blidt imod sine kinder. Hun kiggede ned på hans læber, der langsomt åbnede sig og søgte efter hendes. Det her var vel ikke noget, der have stået på hendes plan. For fanden da, intet af det her havde stået på hendes plan. Hendes hjerte bankede hurtigt og det var skam fordi, at hun var så meget overrasket. Hun kyssede naturligvis tilbage og placerede til og med sin hånd bag hans nakke og rykkede så endnu tættere på. Hun mærkede hvordan kysset udviklede sig til snav og smilede kort for sig selv.

Hun løsrev sig dog fra ham efter der var gået et par minutter og hun mærkede hvordan hun havde lænet sig så meget over ham, at hun nærmest sad på ham. Hun satte sig til rette igen og fiskede efter vinglasset og drak det sidste færdig. Hun lagede det tilbage igen og kiggede imod Dean med et kæmpe smil på læberne. Det her var så dumt... hun vidste det bare.
Tess
Tess
Beginner (Rank 5)

Bosted : Lige for tiden bor jeg i Terre, tættere på centrum end nogensinde. Jeg regner dog med et større sted på et senere tidspunkt.

Antal indlæg : 65


Tilbage til toppen Go down

Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? Empty Sv: Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why?

Indlæg af Dean Man 2 Jun 2014 - 23:55

Dean bemærkede ikke om hvorvidt det var et slutty move at invitere ham med hjem, Dean havde efterhånden været i så mange fremmede lejligheder så det ikke engang var noget han som sådan tænkte over mere, også fordi at Dean på mange punkter var typen der var pisse ligeglad med hvad andre menneskers bagtanker var, han var kun interesseret i hvad han selv tænkte på, også måtte folk jo enten følge flowet eller vende den anden vej og bare gå sin vej.

Dean holde kysset så længe at hun gjorde og kunne fint mærke hvordan han pludseligt bevægede sig langsomt bagover i takt med at hun kom tættere på, det var han alligevel overrasket over, at det var hende der pressede sig i mod ham, men han havde nu intet i mod det, Dean tog ikke stilling til om situationen var klog, i forhold til hans mission var den bestemt ikke klog, men når først Dean var høj, fuld og i godt humør så var alt fornuft pakket langt langt væk og ville først blive set i morgen.

Da hun slap ham og satte sig tilbage bemærkede han godt hendes blik og han kunne ikke lade være med at grine let: "Hvad?" spurgte han som hun sad og kiggede på ham med et fjoget blik, ikke helt sikker på om blikket var en god eller en dårlig ting, men et eller andet var det ihvertfald: "Sorry, jeg går amok når jeg er ... Gone in my mind" sagde han og pegede i mod sit hoved som ville han skyde en pistol igennem sin hjerne og han grinede så let igen.

Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? Empty Sv: Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why?

Indlæg af Tess Tirs 3 Jun 2014 - 0:27

Er kort fnøs kom fra hende og man vil kunne se på hendes øjne, at hun var helt væk. Der var intet tilbage, af den Tess havde han mødt tidligere på aftenen, men det vil Dean sikkert nok ikke lægge mærke til, da han ligesom selv var havnet i samme skib. Tess lod hans stemme runge i takt med musikken og hun hallucinerede lige pludselig nogle underlige ting. Måske hallucinerede hun ikke, måske var det nogle ting hun gerne vil have gik i opfyldelse? Hun smilede stort til Dean og rystede på hovedet.

”Det er ikke det” sagde hun, da han undskyldte for at det havde gået så hurtigt. Hun bed sig på læben og lænede sig endnu engang tæt på ham så deres pander ramte hinanden. Hun gned sin pande imod hans mens hun lavede små lyde. ”Dean” hviskede hun og lod sin næsetip ramme hans. ”Jeg elsker dit navn. Det sidder så godt fast på tungen” hendes hvisken blev lavere og hun lukkede øjnene i ren nydelse. Hun kunne nemlig mærke hans ånde, som overraskende nok ikke var kvælende af alkohol. Det var sødt som jordbær. Hun kyssede ham blidt på kinden og grinede stille. ”Amok? Troede du havde mere i dig Dean Sanders.”
Tess
Tess
Beginner (Rank 5)

Bosted : Lige for tiden bor jeg i Terre, tættere på centrum end nogensinde. Jeg regner dog med et større sted på et senere tidspunkt.

Antal indlæg : 65


Tilbage til toppen Go down

Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? Empty Sv: Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why?

Indlæg af Dean Tirs 3 Jun 2014 - 8:22

Dean smilede let af hendes ord og mærkede hvordan hans øjne havde svært ved at bevæge sig, som sank han roligt tilbage i den intethed han holde så meget af, han grinede kort da hun kommenterede hans amok ting, okay måske han ikke gik så meget amok mere ihvertfald så prøvede han at holde igen, når han fik jobs hvor han skulle ud og antaste en eller anden ung pige så var det ofte kokain der kom på bordet fordi at det gjorde ham så mega ligeglad.

Som hun sad med panden imod hans sad han bare et stykke tid: "Du er sgu' egentligt meget lækker" sagde han nærmest samtidig med at hun sagde hans navn var meget sejt, hans navn havde han aldrig taget stilling til, det var åbenbart bare det hans forældre ville navnegive ham, mere kreativ var de åbenbart ikke.

Dean kiggede på hende så godt han nu kunne når hun var så tæt på og lod så sin ene hånd glide op af hendes lår: "Tess er også på 4 bogstaver" konkluderede han ud i det blå inden han trak hende hofter tættere på han i sofaen så hun kom til at sidde tæt ved siden af ham: "Åh you have no idea, hvor meget jeg har i mig" sagde han sarkastisk, Dean havde en mission og han prøvede hele tiden at huske sig selv på det, det var vigtigt at han ikke blev uvenner med hende.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? Empty Sv: Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why?

Indlæg af Tess Tors 12 Jun 2014 - 0:23

Hendes øjne smilede, det måtte hun ærligtalt indrømme. Men hun måtte dog erkende, at hun holdte sig lidt tilbage. Hun vidste ikke, hvor lang tid Dean holdte og om han overhoved var den mand han begav sig ud for. Men det var faktisk noget, der lå dybt i sindet, men på overfladen var hun ret ligeglad. Hun have sine fordele han havde sine.
Hun fandt sig selv i at sidde og smile over hans kommentar. Måske var det en mand uden en maske? Måske skadede det ikke at være lidt godtroende. Hvad kunne ske? Det værste hun umiddelbart kunne komme i tanke om, var at han slog hende ihjel og hans lignede ikke just en killer i hendes øjne. Han lignede for fanden godheden selv, med frække træk naturligvis.

I det hun kyssede ham langsomt og mildt, kimmede hendes mobiltelefon, der lå på den anden sofa, den hun havde sat sig ved i starten. Det var tydeligt at det var en besked og tænkte, at det kunne vendte. Måske fandt hun ikke en fyr som Dean i godt stykke tid, så hvorfor ikke udnytte tiden?
”Så kom” sagde hun og rejste sig op. Hun løftede det ene øjenbryn op og hun bevægede sig i takt med musikken, der kørte i baggrunden, mens hendes øjne ikke fjernede sig fra Deans. ”Jeg har en seng der skal varmes”
Uden at vente det eneste sekund på ham gik hun igennem køkkenet og ind på sit værelse. Muffin, hendes kat, sad på sengen og fjernede sig så snart hun kom ind. Hun følte sommetider, at katten hadede hende. Den smuttede ud af balkonen og sad på den hårde sten gulv, med ryggen til hende. Hun rullede øjnene og trak gardinerne for og hoppede på sin store king size seng. Hun vidste ikke engang om Dean vil gå hele vejen, ellers havde hun misforstået det hele store flitteri, der havde været imellem hele aftenen. Men hun tog alligevel chancen og herfra vil hun lade ham tage styringen.
Tess
Tess
Beginner (Rank 5)

Bosted : Lige for tiden bor jeg i Terre, tættere på centrum end nogensinde. Jeg regner dog med et større sted på et senere tidspunkt.

Antal indlæg : 65


Tilbage til toppen Go down

Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? Empty Sv: Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why?

Indlæg af Dean Tors 12 Jun 2014 - 19:29

Dean var meget forvirret og han var fuld. Livet var ikke super godt ved ham for tiden og han var sikker på at hans dage i mafiaen var talte, han var faktisk ret så sikker på at han lå på kanten til at blive smidt ud og hvorfor han alligevel havde valgt at tage denne mission det måtte guderne jo vide. Måske fordi Dean gerne ville prøve at have en sidste chance for at være en del af gruppen og måske fordi han bare gerne ville fucke tingene lidt mere op, men for nu havde han valgt at glemme sin mission og kiggede i stedet for på den smukke pige foran ham.

Et suk brød hans læber som hun let slap hans læber, han hørte også godt hendes telefon bevæge sig og overvejede et øjeblik om det var hans. Dean var ikke den store SMS fan, men han tjekkede altid sin telefon når den sagde en lyd, nok fordi at han gerne ville vide om det var Nicole der skrev, han havde jo trods alt en datter og han ville gerne tjekke om der skete hende noget, hvis hun nu havde brug for hjælp.

Som hun førte ham i mod soveværelset fulgte han roligt med, Oh Boy dette var en dårlig idé - men han var fuld og han ville virkeligt gerne se hende uden tøj på, som en skoledreng der skulle åbne en gave! Dean kiggede kort efter katten, han var bestemt ikke en fyr som flirtede med folk bare for ikke at gennemføre - man var vel en gentlemand, eller også var man bare en ven. Ligemeget hvad så var Dean det ihvertfald. Han kiggede i mod hende og som hun satte sig på sengen gik han over i mod hende og trak hende over at stå og kyssede hendes læber intenst og lidenskabeligt inden han langsomt begyndte at tage tøjet af hende.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? Empty Sv: Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why?

Indlæg af Tess Tors 12 Jun 2014 - 22:20


"Dean” mumlede hun imellem hans og hendes læber. Hun løftede sine hænder op til hans hoved og lod fingrene begrave sig i hans bløde hår. Hun lod ham tage sit tøj, hun fiskede selv efter hans mørkeblå t-shirt. Den røg dog af hurtigere end hun havde regnet med. hun afbrød ikke deres kys et eneste sekund, hun ville ikke indrømme det, men hun havde virkelig brug for det her nu. Hun vidste ikke om det her var hvad Dean var udefter, men hun kunne virkelig ikke være mere ligeglad. De var begge på stoffer og kunne ikke være klogere. Så alt det, der skete i værelset her vil alligevel være glemt i morgen.
Han havde fået kjolen af hende og hun jeg til med Bh’en. Varmen bredte sig i hendes krop og hun fik gåsehud. Hun vil råbe af nydelse, men hun holdte det inde i sig. Det hele havde startet så uskyldigt, nu da hun tænker tilbage. Små kys og nu til kærtegn. Sådan noget kunne være farligt. Hun skulle være taknemlig for, at hun var på stoffer og havde indtaget alkohol, hendes hjerne talte til hende. For det her kunne have set helt anderledes ud, hvis hun ikke havde været påvirket.

Hun lagede sig helt ned og lod Dean være ovenpå hende. Så vil legen forsætte. Buskerne vil ryge af, trusserne var allerede smidt væk og varmen havde nu overtaget hendes krop. De små lyde som hun ellers prøvede at holde tilbage rasede i hende, hun kunne ikke få nok af Deans læber.
Når alt det her var overstået så vil hendes seng være kold igen. Så hun nød hver sekund dette her samleje medførte uden så meget at tænke på konsekvenserne.
Tess
Tess
Beginner (Rank 5)

Bosted : Lige for tiden bor jeg i Terre, tættere på centrum end nogensinde. Jeg regner dog med et større sted på et senere tidspunkt.

Antal indlæg : 65


Tilbage til toppen Go down

Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? Empty Sv: Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why?

Indlæg af Dean Tors 12 Jun 2014 - 23:32

Dean havde som sådan aldrig en plan når han gik i byen og da slet ikke lige nu - dette var på ingen mulig måde en del af hans plan, men af og til så skete ting bare og Dean var meget typen som bare valgte at go-with-the-flow, og lige nu kunne han ganske godt lide det flow der var igang. Han lod hende tage hans t-shirt af og lod den falde til jorden, Dean var meget spinkel og dog veltrænet. Han gik meget op i at hans krop altid var klar til kamp hvis der skete ting og sager, og i denne verden så kunne man jo trods alt aldrig vide sig sikker.

Der gik ikke mange minutter før de begge var nøgne og Dean mærkede varmen fra hende som han lå halvt over hende i sengen med en hånd på hendes bryst og hans læber mod hendes, han anede slet ikke hvda han lavede. Han va rhøj og fuld, men ikke så meget at han ikke godt kunne se at hvad han havde gang i måske ikke var smart, men som altid så skubbede han bare sin samvittighed langt væk.

Dean bed i hendes underlæbe inden han flyttede sine læber ned til hendes hals og snart bevægede han sine hofter for at fuldføre deres halve samleje som nu var kommet godt igang, og Dean begyndte at bevæge sig ganske langsomt imens han let stønnede i mod hendes hals. Dean's verden gik næsten i slow motion imens han mærkede han krop blive fyldt med alverdens fantastiske ting.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? Empty Sv: Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why?

Indlæg af Tess Fre 13 Jun 2014 - 18:44

Hendes hænder var nu strammet om hendes pude af ren nydelse. Hendes øjne var klappet sammen og hun var nu frigivet fra hendes tanker. Frigivet fra alverdens bekymringer og kvaler. Hun kunne ikke engang forstille sig Dean længere. Følelsen havde udviklet sig til det uvirkelige. Måske havde kokainen hjulpet til, for hun havde aldrig haft det sådan, mens hun havde samleje med en. Nu skulle hun heller ikke lyde alt for slutty, men følelsen her var skam ukendt. Hun nød hans berøringer, hans blide og lidenskabelige kys .. og og og ..

Tid spring til næste morgen, ved 13:09.

Hun lå nøgen på sin del af sengen, hun blev vækket af den stikkende solstråle på hendes pande. Hun havde det så dårligt og hun følte sig klam på alle steder. Hun satte sig op og lagen hun havde om sig gled stille ned til hendes underdel. Hun tog sig til hovedet og stønnede pinefuldt. For en kort stund havde hun glemt, at Dean lå ved siden af. Han lå stadigvæk og så fredfyldt med kun en lagen over sig.

Hun rejste sig op og tog sit håndklæde og et nyt sæt tøj fra skabet. Hun skulle fandeme ikke ses sådan. Mens hun stod o bruseren prøvede hun at huske tilbage til aftenen før. Vandet gled ned fra hendes hår og dernæst ned til hendes nøgne krop. Hun stod nærmest helt stenet. Hvordan var hun endt med Dean? Hvad havde hun taget? Hendes far for fanden!!

Hun havde fået tørret sig og fået noget ren tøj på, som simpelt bestod af en sort nederdel og en hvid T-shirt. Hun gik ind i køkkenet og begyndte at lave æg til hende og Dean. Hun følte sig så sulten at hun kunne æde sin egen arm og hun forstillede sig, at Dean havde det ligeså dårligt. Hun tændte for morgen radioen fordi hun arbejde bedst når der var lyd omkring sig. Hendes far vil selvfølgelig ringe inden han kom, men hun var bange for, at han vil dukke op om ikke så længe. Hun vil nødig kaste Dean ud på grund af hendes far, men hvis han vil hjem, så vil det heller ikke gøre noget.
Hun gik over til sin kaffemaskine og satte noget kaffe over. Hun tog en agurk i munden, mens hun dækkede op på spisebordet. I baggrunden vil man kunne høre en dårlig udgave af Kevin Lyttle med Turn me on.
Tess
Tess
Beginner (Rank 5)

Bosted : Lige for tiden bor jeg i Terre, tættere på centrum end nogensinde. Jeg regner dog med et større sted på et senere tidspunkt.

Antal indlæg : 65


Tilbage til toppen Go down

Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why? Empty Sv: Natten er ung, månen er lyst, og du er her hos mig i aften.. why?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum