Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Mad as Rabbits (Plots)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Mad as Rabbits (Plots)
Christopher er en dæmon. En nådesløs en af slagsen. Han finder morskab i, at rode med folks tanker, og lever selv i en tilstand, hvor han ikke kan bedømme virkelighed fra fiktion. Druk, sex og sløseri med sin rigdom, er noget der præger hans hverdag. Derfor er han arbejdsløs, og umulig at kontrollere. Folk der forsøger, at være herre over ham, bliver hurtigt hans fjender. Livet er et spil for ham, og dem der ikke er stærke nok til at modstå hans evner - er brikkerne.
Lyder det som noget for dig? Jeg søger plots/relationer/emner med dem, som gerne vil på banen, og som har noget at byde på. Jeg ynder at skrive mere end få sætninger i et emne, men selvom det selvfølgelig er indholdet der tæller - er det mest motiverende, hvis man kan forsøge, at komme med et fyldestgørende svar.
Jeg har benyttet RPG i flere år, og er ganske opdateret på dette. Dog er jeg ny på VLM, og af netop samme årsag, har jeg selv nogle ting jeg må vænne mig til herinde.
Hvis I ikke kan komme med nogle ideer, fra det ovenstående jeg har skrevet, så har jeg lige noget stof som muligvis kan give inspiration:
-> Familie: Jeg har endnu ikke lavet grundlaget for Christophers familie. Derfor er dette rimelig åbent, for folk der muligvis deler en blodlinje af dæmoner. Fætre, kusiner, søskende osv. Det kræver lidt planlægning, men hvis man er interesseret, så ville det da være en mulighed.
-> Fjender: Muligvis rivaliserende dæmoner, eller andre væsner der kan true ham om magten, eller som vil berøve ham fra noget, han føler er hans. Eftersom Christopher også drikker en del, kan det jo også være, at han ofte roder sig ud i ballade med nogle i byen, og derved har fået flere fjender?
-> Seksuelle forhold: Der er en grund til, at jeg ikke har skrevet "romantiske". Selvfølgelig kan noget på et langsigtet plan, udvikle sig. Men Christopher er for forskruet og forvirret, til at det vil være en mulighed på nuværende tidspunkt. De partnere han kán have på nuværende tidspunkt, skal bare kunne være i stand til fysisk, at kunne være sammen med ham. (Derved ikke for skrøbelige)
-> Venner: Selvom han er svær at blive klog på, er han en fest-abe. Han går til den, når han er i byen, og kan derved sagtens have venner, selvom de nok skal kunne håndtere hans mærkværdige væsen.
Gæst- Gæst
Sv: Mad as Rabbits (Plots)
Gæst- Gæst
Det gør du bare - så kan vi jo altid finde ud af noget der, hvis det er.
Gæst- Gæst
Men nu ved jeg ikke, hvor meget du har styr på ved din karakter. For det er måske godt, hvis vores ideer stemmer overens? Bare så jeg også kan vide lidt om din karakter og sådan. Baggrunden skal jo helst på plads (:
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Nu er Christopher jo temmelig svær at kontrollere, og affinde sig med - så jeg ved ikke just om Eris vil have den største mulighed for at håndtere ham. Men det kommer udelukkende an på, hvor tålmodig hun er og så videre.
Det kan vi jo altid se på, når du har fået det på plads, som du arbejder på nu.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Men umiddelbart kan det jo lyde som om, de begge er lidt meget at håndtere. Og det kan måske også skabe et mere interessant spil.
Gæst- Gæst
kan det og ja det bliver spændende :)
Gæst- Gæst
Selvfølgelig kan det skabe noget spil, som vi ellers ikke ville have mulighed for at udnytte, hvis de faktisk brød sig om hinanden, og forstod hinanden.
Gæst- Gæst
hun ville selvfølgelig kunne tage sig sammen til at kunne forstå ham...men hun gider englelig ikke
Gæst- Gæst
Nej, jeg tror også det ville være en kæmpe udfordring for enhver som prøvede. Jeg aner Christopher som temmelig... crazy. Han er ikke nem at være klog på - søskende eller ej.
Gæst- Gæst
jeg ved ikke direkte om hun er crazy, men hun er nok mere typen med en kort lynte, gør hende sur også ligger du ned.
Gæst- Gæst
Det eneste jeg har tænkt mig til omkring familien, er at de på en eller anden facon har været velhavende. For Christopher har temmelig mange penge mellem hænderne - selv efter at have drukket mange af dem væk i flere år. Måske har de begge arvet efter deres forældre?
Gæst- Gæst
Du må lige sende mig en PM, hvis du er interesseret!
Cassadee- Advanced Beginner (Rank 6)
Antal indlæg : 82
Gæst- Gæst
Måske har de heller ikke just været tætte som børn?
Altså, jeg har givet Christopher navnet Norwood - men hvis du ikke er tilfreds med navnet, kan vi jo altid finde ud af noget andet.
Desuden... Måske er det ikke helt sikkert, at de er fuldblodssøskende? Måske har de forskellige mødre, eller forskellige fædre? Det kan måske forklare, at de heller ikke deler efternavn, eller har det bedste forhold.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Bare så vi kan få noget igang.
Gæst- Gæst
Men jeg har svært ved at placere Lux under nogle af de relationer du har skrevet op. For det første er Lux 12, så hun passer slet ikke under en der har et magtkamp med ham, hun er spøgelse så hun kan ikke være familie med mindre han har nogle mennesker i sin familie. Seksuelle forhold ville bare være forkert xD
Hun ville passe bedst ind under venner, men hun vil ikke kunne være en ven som sådan, grundet aldersforskellen. Men et form for venskab er mit bedste bud.
Gæst- Gæst
Jeg kan godt se, hvordan det absolut ikke ville passe mht. de relationer som jeg har stillet op. Derfor er jeg rimelig villig, til at følge med din ide, og måske udbygge denne, istedet for at rode os ud i et eller andet, som vi ikke kan bunde i.
Et venskab, kan sagtens være på tale... Ihvertfald i en eller anden form. Nu kan jeg læse mig til, at Lux ikke kender til sine magier, og ikke ved, at hun er død? Jeg ved ikke just om Christopher vil være typen, der direkte kan overbevise hende om, at hun er et spøgelse. Tværtimod tror jeg, at han finder det morsomt, at hun er så overbevist om, at hun ikke er det. Lyder det forvirrende?
Nu er min karakter temmelig kaotisk, men han vil ikke være kynisk eller hadefuld overfor nogen der er fortabt, og som ikke er særlig gammel. Jeg tror sagtens vi kan finde ud af noget - det kræver bare, at jeg går lidt i tænkeboks (:
Gæst- Gæst
Lad os begge tænke og hvis en af os får en idé kan vi sende hinanden en pm?
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham