Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mad as Rabbits (Plots) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mad as Rabbits (Plots) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mad as Rabbits (Plots) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mad as Rabbits (Plots) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mad as Rabbits (Plots) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mad as Rabbits (Plots) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mad as Rabbits (Plots) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mad as Rabbits (Plots) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mad as Rabbits (Plots) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mad as Rabbits (Plots) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mad as Rabbits (Plots)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Mad as Rabbits (Plots) - Page 2 Empty Sv: Mad as Rabbits (Plots)

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 18:09

Yup - den er jeg med på (;

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 19:42

Jeg ved ikke helt om du stadig søger efter emner og sådan men jeg tænkte jeg bare kunne tage chancen. Jeg skal alligevel lidt mere igang og hvad bedre måde at få det gjort på end at skrive med en der vækker min opmærksomhed. xD

Jeg vil ikke sige at at Chris og Malou minder om hinanden. Ikke specielt meget. Malou er et menneske og hun ved hun er det. Det vil sige at hun ved hun er svag og ikke rigtig gør noget for at puste sig op i offentligheden. Hun har dog en noget reserveret og bedrevidende personlighed.
Hun finder interesse i andre væsner. Det fascinerer hende hvordan der er så mange forskellige arter der lever blandt mennesket. Hun er trods alt datter af en forsker.

Jeg føler ikke jeg har mere at fortælle om hende.. jo..forresten Malou kan ikke tale. C:
Hvis det er andet så må du endelig spørge.

Men ja..vigtigst af alt er at jeg uden tvivl godt kunne tænke mig af få et emne igang med dig! Hvilket plot der ville passe til dem ved jeg desværre ikke endnu. Men familie er tydeligvis udelukket. Jeg kunne måske bruge en der faktisk kan gå hen og vise Malou at dæmon racen er mere skræmmende og magtfuld end hun læser fra bøger...? =w=

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 20:17

Jo, jeg kan skam stadig fristes med emne-ideer. No worries.
Ah, jeg vækker din opmærksomhed - det lyder sgu dejligt. Men nu må du endelig ikke have for høje tanker om mig. Jeg skal jo nødigt skuffe dig, vel? (:

Et ikke-talende, overnaturligt-interesseret menneske. Tjah, hvorfor ikke? Nu ved jeg ikke just hvor meget Christopher vil udnytte en situation som denne. Malou virker trods alt rimelig forsvarsløs, i og med, at Christopher måske generelt ikke er det mest... ansvarlige selskab.

Selvfølgelig kan Christopher - på en eller anden facon, introducere Malou for den "virkelighed", som han selv tager en del af. Men jeg tror umiddelbart ikke, at det vil more ham særlig meget, hvis han ikke får noget ud af det selv. Og hvis personer er helt forsvarsløse, vil jeg heller ikke tro, at han går efter at udnytte dem, hvis de ikke kan sige fra.

Jeg ved faktisk ikke hvordan dette helt præcist skal stykkes op, men jeg vil sgu også gerne se lidt grundigere på det, for at få et emne i gang med dig. For det kunne sgu blive interessant, selvom de specifikke ideer ikke kommer til mig lige nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 22:38

Hhmm...... Ja........ Det kunne i princippet også være ret sjovt hvis han udnyttede hende seksuelt(voldtægt i denne sammenhæng). Hun er trods alt en kvinde. Han kan havde været påvirket ret kraftigt af alkohol og derfor ikke kunne tage hendes afvisning med oprejst hoved. o.o Og hun kan jo ikke sige nej.... xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 23:07

Som jeg ofte siger i tilfælde som disse : det er helt op til hvad du vil udsætte din karakter for. Det skal jo være noget, der også kan skabe spil for dig i fremtiden.

Christopher er og bliver forskruet på et langsigtet plan, så jeg kan bestemt ikke sige, at det ville overraske mig, hvis han udnyttede hende på denne måde. Alligevel vil han på et langsigtet plan, ikke more sig ved det længere. Jeg ved dog ikke om vi skal planlægge alt på forhånd..? For det kan jo sagtens komme som en overraskelse hen ad vejen. Hvem ved - måske får han faktisk medlidenhed med hende på et punkt? Hah, det lyder sgu måske langt ude - men det er jo det skøre ved at have en uforudsigelig karakter.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 23:15

Jeg kan godt følge dig. Og jeg er helt elendig til at skabe plot lige med det samme. Udnyttelse var blot det eneste jeg kunne se for mig ville passe til dem i et emnet billed.
Det kunne være ret spændende at se hvordan det hele ville udvikle sig, hen ad vejen og om hvor længe det ville more ham, som du siger. Så hvorfor ikke bare prøve og lade os hoppe ud i det og egentlig bare følge historiens sti som den bliver bygget op..? C:

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 23:50

Jo, jeg tror ikke vi behøver, planlægge det hele ned til mindste detalje. Det kan ofte gøre det for struktureret. Og struktur er ikke ligefrem det der gør spillet sjovest, efter min mening.
Jeg synes sagtens vi kan få noget op at køre. Jeg er oftest kun på i aftentimerne, eftersom jeg er nedlagt med halsbetændelse denne uge. Men nu må du da bære over med mig, hvis vi får et emne op at køre - eftersom jeg kan være lidt langsom til at komme med svar (:

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 23:55

Jamen dog! Jeg synes da virkelig bare alle bliver syge. xD Men bare rolig. Jeg skal nok bære over med dig. Jeg ligger selv med noget influenza/migræne anfald halløj(Jeg burde sikkert ikke være på computeren...) Plus jeg er selv ret tålmodig. Så tror nok vi overlever.

Sååå... det jeg tænker kunne være sjovt ville være hvis emnet startede i in media res, hvor at vi har spolet frem til der hvor det begynder. Måske hvor han har fået trukket hende et mere afsides sted hen? Det finder jeg altid mere inspirerende end at jeg skal bruge energi på et 'forspil' på spændingen. C:

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 0:01

Tjah.. Folk smitter jo hinanden, uheldigvis. Men godt at du er tålmodig - for jeg tror sgu også bare jeg skal fokusere på, at blive rask, før jeg skal priortere alt dette højere. Heldigvis går der vist kun et par dage endnu.

Selvfølgelig. Det kan vi sagtens finde ud af. Alt det andet kan jo også være temmelig unødvendigt, hvis vi ved hvor det ender alligevel. Især fordi de jo ikke ligefrem kan føre en "samtale" jo. Så det lyder sgu temmelig fornuftigt.
Nu smutter jeg her om noget tid, men vi må jo lige se på hvem der skal lave emnet, and so on.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 0:07

Det lyder nok også som den bedste idé. Vi kan ikke have at du går rundt og har helveds ond i halsen og sådan!

Lige mine tænker! (Stakkels Malou uden talegaver. xD) Jeg ville egentlig høre om du kunne lave os emnet? Det virker mere realistisk hvis du starter det op med hvad Chris gør i den nuværende situation, eftersom Malou nok ikke rigtig vil kunne gøre så meget andet end at spjætte... Hvilket vil blive lidt svært at få ned på en god mængde ord.. o.o Plus du kan få lov til at bestemme hvor han så en tager hende hen.....Wee!
Dog hvis du tager imod mit ønske, skal du ikke føle sig presset på nogen måde..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 0:14

Og så tilmed i min ferie.. (;

Jeg skal nok lade være med at føle mig presset. Heldigvis er jeg selv en tålmodig person, der tager ting lidt som de kommer. Jeg skal nok lave emnet, og jeg må da lige se hvornår jeg kan stykke det sammen, så det bliver.. acceptabelt. Jeg kan sende en PM med linket, på et tidspunkt, når jeg er færdig med det. Det skal nok blive i løbet af de næste par dage, medmindre der virkelig sker et eller andet drastisk (;

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 0:19

I dear lord! Noooo!!! Ferien er hellig! Hvor kunne de gøre deeeet!! *har ikke ferie*

Amazing!!! :D Jeg vil vente i spænding. Lad os bare håbe at jorden ikke går under, så vi rent faktisk kan få stablet noget interessant læse-stuff op!

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum