Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Plots og relationer EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Plots og relationer EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Plots og relationer EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Plots og relationer EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Plots og relationer EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Plots og relationer EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Plots og relationer EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Plots og relationer EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Plots og relationer EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Plots og relationer EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Plots og relationer

Go down

Plots og relationer Empty Plots og relationer

Indlæg af Gæst Man 24 Dec 2012 - 10:19

Ja, nu er jeg denne her sygt kedelige person der ikke kan finde ud af at færdiggøre min karakter, før jeg har et par plots/relationer på benene. Jeg har ikke spillet online rollespil i meget lang tid, så derfor er min skriveevner nok lidt rustne, men tro mig! Nu hvor jeg ligger tjalden på hylden og begynder at fokusere på at stabilisere mit liv, så vil jeg pludselig have meget mere tid og lyst til at skrive, så I skal nok regne med at se rimeligt meget til mig... Hvis I fanger mig, selvfølgelig.

Alexia Whit Monaghan er en meget androgyn pige, der er 21 år. Hun er født d. 21. november og er et helt almindeligt menneske, uden kendskab til den overnaturlige race, bortset fra varulven, grundet en barndomsven der engang fortalte hende om dem. For eet år siden fandt hun også ud af der eksisterede alba'er grundet hendes nuværende room-mate, Walton. Siden hun har været omkring de 8-9 år har hun følt sig fremmed i sin krop. Hun vil gerne være en mand i stedet for en kvinde. Derfor ser hun meget androgyn ud med sit korte hår og sin veltrænede krop. Hun er jomfru, og har aldrig eksperimenteret seksuelt. Hun har kysset og snavet op til flere personer, men der har endnu ikke været den rigtige for hende endnu. Hun er lesbisk. (Sorry boys <3) Hun bor i en treværelses lejlighed i Werclare og lever et meget almindeligt liv. Hun er erotisk/emotionel model, der studerer psykologi på universitetet. Ved siden af det, arbejder hun på en lille café der ligger ti minutters gang fra hendes lejlighed.
I hendes fritid maler hun, da hun gerne vil være kunstner. En meget voldelig form for malerier, men de er vel smukke nok. Det kommer vel an på personen der ser dem. Alt i alt er Alexia meget selvstændig og meget humoristisk. Hun elsker folk der kan få hende til at le! Hun er social til det yderste og elsker at møde nye folk, men hun kan også godt virke... mystisk, indelukket.

- Ja, en kort beskrivelse af min karakter. Jeg kan ikke bygge videre på hende, da jeg ikke ved hvordan hendes barndom skal have været eller hvilke venner hun har nu. Jeg ved ikke noget som helst om hendes relationer, og det gør at jeg har skidesvært ved at bygge en karakter. Jeg er på bar bund.

Krav til dig
  • Du skal kunne stave. Det vil sige sætte stort forbogstav, komma, punktum.
  • Du skal kunne formulere dig ordentligt.
  • Og jeg forventer altså et svar der er lidt mere end tre linjer... Jeg bruger lang tid på at skrive og det forventer jeg nærmest også du gør.

MINE IDÉER
  • En bror/søster/anden slags slægtning til Alexia.
    Menneske påkrævet!
  • Barndomsven(inde)
    En der har kendt Alexia siden hun var de der 8-9 år og hun begyndte at føle sig usikker på sig selv. Som kender alle hendes fejl, alle hendes hemmeligheder, der ved hvordan hun tænker og som forstår hende. Og ikke mindst en som Alexia kender alle fejlene og hemmelighederne hos. Denne person og jeg skal helst skrive sammen inden, så vi kan få eventuelle detaljer på plads.

Desværre har jeg ikke flere idéer end det pt... Men I er velkomne til at komme med inputs, jeg vil med sikkerhed overveje dem. Tråden bliver opdateret nu og da. :)

- Alexia Whit Monaghan

Sidst rettet af Alexia Fre 4 Jan 2013 - 15:00, rettet 1 gang

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Plots og relationer Empty Sv: Plots og relationer

Indlæg af Gæst Tirs 25 Dec 2012 - 1:37

Alexia minder en hel del om Megan ... Måske barndomsveninde eller kusine. Du er meget velkommen til at sende mig en PM, hvis du finder hendes profil lokkende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 25 Dec 2012 - 15:42

Uh! Alexia virker interessant!
Jeg kunne godt forstille mig et venskab mellem hende og Hayden. Der står ikke så meget om Hayden på min profil endnu. Men send en PM, hvis du er interesseret!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 27 Dec 2012 - 12:51

Jeg tjekker jeres profiler ud nu, tøser!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 27 Dec 2012 - 14:04

Jeg vil meget gerne emne, men det overstående plots ville nok ikke fungere. Men hvis du alligevel har lyst til det, må du meget gerne sende en PM.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 27 Dec 2012 - 14:06

PM sendt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 15:01

Heads up. <3