Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Folk fra Aarhus og omegn(samt andre nysgerrige sjæle). Take a look!
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Folk fra Aarhus og omegn(samt andre nysgerrige sjæle). Take a look!
Woop, woop!
Jeg vil nu opfordrer alle i dejlige jyder, til at tage et kig på dette band:
Ser i, dette er min brors band, som spiller på V58 i Aarhus, den 13. april.
Hvis musikken siger jer noget, kan i evt. søge på A Road To Damascus på Spotify, eller blot finde nogle flere at deres sange på Youtube.
De er et band, der er vokset meget de sidste par år og er blevet nomineret ved UMA til "Bedste Rock Udgivelse", samt i går var jeg til Bands Of Tomorrow Music Awards, hvor de var nomineret til "Bedste Hardrock Act".
Pt. leder de efter et lokalt opvarmningsband, til når de skal spille i Aarhus. Hvis i kender nogle, der kunne være interesseret, kan de kontaktes på deres Facebook og ellers er i også meget velkomne til at sende mig en PM omkring det.
Hvis ikke dette er tilfældet, ville det også være super fedt hvis i ville sprede budskabet om koncerten, til jeres venner! Samt selvfølgelig selv møde op, hvis i har lyst til det! Det er første gang de spiller i Aarhus, så de ved ikke hvor stort et publikum de har der og derfor er promovering ret vigtigt for dem.
Anyway.. Jeg håber virkelig i vil sætte lidt tid af til at hører dem og evt. dele dem på Facebook, eller noget. Det ville være en kæmpe hjælp!
I love you guys! *Møs*
-Alexei over and out.
Jeg vil nu opfordrer alle i dejlige jyder, til at tage et kig på dette band:
Ser i, dette er min brors band, som spiller på V58 i Aarhus, den 13. april.
Hvis musikken siger jer noget, kan i evt. søge på A Road To Damascus på Spotify, eller blot finde nogle flere at deres sange på Youtube.
De er et band, der er vokset meget de sidste par år og er blevet nomineret ved UMA til "Bedste Rock Udgivelse", samt i går var jeg til Bands Of Tomorrow Music Awards, hvor de var nomineret til "Bedste Hardrock Act".
Pt. leder de efter et lokalt opvarmningsband, til når de skal spille i Aarhus. Hvis i kender nogle, der kunne være interesseret, kan de kontaktes på deres Facebook og ellers er i også meget velkomne til at sende mig en PM omkring det.
Hvis ikke dette er tilfældet, ville det også være super fedt hvis i ville sprede budskabet om koncerten, til jeres venner! Samt selvfølgelig selv møde op, hvis i har lyst til det! Det er første gang de spiller i Aarhus, så de ved ikke hvor stort et publikum de har der og derfor er promovering ret vigtigt for dem.
Anyway.. Jeg håber virkelig i vil sætte lidt tid af til at hører dem og evt. dele dem på Facebook, eller noget. Det ville være en kæmpe hjælp!
I love you guys! *Møs*
-Alexei over and out.
Alexei- Advanced Beginner (Rank 6)
- Bosted : I penthouselejligheden i et lejligheds kompleks, der ligger op til Sombre.
Antal indlæg : 92
Lignende emner
» Er der andre der keder sig andre end mig?
» Mange stakkels sjæle Sama.. [Privat]
» ikke for sarte sjæle >___> (ma'lakel, forsættelse x3)
» En nat som alle andre - Dean
» hold dig væk fra alle andre
» Mange stakkels sjæle Sama.. [Privat]
» ikke for sarte sjæle >___> (ma'lakel, forsættelse x3)
» En nat som alle andre - Dean
» hold dig væk fra alle andre
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]