Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A Place to Start - Zack og Jack - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A Place to Start - Zack og Jack - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A Place to Start - Zack og Jack - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A Place to Start - Zack og Jack - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A Place to Start - Zack og Jack - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A Place to Start - Zack og Jack - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A Place to Start - Zack og Jack - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A Place to Start - Zack og Jack - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A Place to Start - Zack og Jack - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A Place to Start - Zack og Jack - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A Place to Start - Zack og Jack

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

A Place to Start - Zack og Jack - Page 2 Empty Sv: A Place to Start - Zack og Jack

Indlæg af Zack & Jack Fre 15 Mar 2013 - 23:12

" vi ved det ikke. Jack er bange for rektor og med gode grund for sidste gang Jack, skulle på til rektor fik han en del lusinger og slog i mellemgulvet af selev rektor " sagde Zack. Og Jack nikke og stødte sig til sin bror for ikke at falde sammen, af svimmelhed og udmattels
Zack & Jack
Zack & Jack
Advanced Beginner (Rank 6)

Antal indlæg : 104

Tilbage til toppen Go down

A Place to Start - Zack og Jack - Page 2 Empty Sv: A Place to Start - Zack og Jack

Indlæg af Gæst Fre 15 Mar 2013 - 23:24

Forfærdet spærede han øjnene op! "undskyld HVAD!.." vreden uldmede i ham, og det var svært at holde alt energien inde i hans dødelige krop.. han tog en dyb indånding, og slappede så af.. "Jeg tror vi skal finde en anden løsning på jeres situation.. der er vel heller ikke meget hjælp at hente på børnehjemmet? de er også..." han øjne blev smalle og foragten blev tydelig i han stemme "ubehagelige!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Zack & Jack Lør 16 Mar 2013 - 15:59

" meget ubehagelige. De er langet være en vores franskelære og rektor til sammen og det, et ikke så lidt " sagde Zack og nynne stille for Jack som gemt sig ind til sin bror. Og det kunne tyde på at han virkelig var bange
Zack & Jack
Zack & Jack

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 16:10

"John" var tæt på at sige noget meget grimt, men han gjorde det ikke, og lige nu var han glad for at det ikke var hans job at til give. "okay, hør her jeg taler med jeres lære og med rektor, og får ser om jeg ikke kan gøre noget ved det.. Jeg ved ikke hvad jeg kan gøre ved børnehjemmet.. men jeg skal nok finde på noget.."

Gæst
Gæst

Indlæg af Zack & Jack Lør 16 Mar 2013 - 16:16

Jack så ned. og Zack viste at han ikke havde det godt og havde brug for at være uden for lidt, eller fik hans bare endnu mere ondt i hovedt Jack viste Zakc de sår som. Rektor havde give ham i går da Jack havde være ned efter noget vand, havde rektor give ham brændesår på armen og hændern
Zack & Jack
Zack & Jack

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 16:27

"bliv her, så går jeg ind og snakker med rektor og jeres fransk lære, så finder vi en løsning på det her.." han lagde sit ansigt i tænksomme folder.. "har i nogen ide om hvorfor de er sådan?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Zack & Jack Lør 16 Mar 2013 - 16:38

" nej det var vi ikke vel Jack " sagde Zack. Og så på sin bror som ryste svaget på hovedt og så, ud til at ha det meget skidt igen pog havde brug for at slappe lidt af. Inde de skulle ha spanske med frøken Møller en søde og glad unge kvinde, på omkring de 29-30 år Jack og Zack smilede til hinanden
Zack & Jack
Zack & Jack

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 17:31

Han rejste sig "lad os mødes igen her, efter jeres næste time... bare slap af så får jeg styr på det her" han gik ind mod skole bygningen, vendte sig mod dem og smilede "og pas på jer selv imens" han lignede en mand med et mål da han forsvandt ind i bygningen

Gæst
Gæst

Indlæg af Zack & Jack Lør 16 Mar 2013 - 17:39

Zack og Jack gik til deres. Næste time som var spansk og den time gik rigtig godt, selv om de sagde nogen af orden forkerte sket der ikke noget de smielde og havde en lille. Pusterum inden de forsatte med at ha spanske
Zack & Jack
Zack & Jack

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 17:55

Da det ringed ud efter timen stod "john" ved træet, det gik jo rigtig godt tænkte han ved sig selv.. Mødet med rektor havde være nemt nok, han var mere end glad for at lade nogen andre tage ansvaret for de to "bastarder" som han havde kaldt dem, og nu da han var der kunne han jo ligeså godt skrive under på ansættelses parpirende. Lære mikkelsen var en anden snak, han var a mangel på bedere en nar.

John rystede på hovedet ved tanken om hans reaktion på oplysningen om at Jack og Zack ikke længere skulle gå på hans hold. Hans vræde visnede dog da "john" havde ladet lidt af hans egen vræde skinde igennem.

Nu stod han her og ventede.. Jack og Zack skulle snart dukke op

Gæst
Gæst

Indlæg af Zack & Jack Lør 16 Mar 2013 - 18:04

Jack kom løben og grine. Med Zack i hælen de var stadig væk kun drenge og elskede at jaget hinanden, de stoppe op ved træet hvor John stod og vent på dem de smielde. og lag armen omkring hinanden og smielde nu var Jack i beder humør,
Zack & Jack
Zack & Jack

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 18:24

"Godt og se I er i godt humør, jeg har gode nyheder... Jeg har talt med rektor og jeg har talt sammen og fra i dag er jeg jeres støtte og kontakt lære,og jeg skal under vise jer i fransk på tremands hånd, det vil sige ikke mere Hr. Mikkelsen" Han smilede til dem mens han talte.. han var glad på deres vejen.. meget og han håbede at han kunne hjælpe til at ændre deres liv

Gæst
Gæst

Indlæg af Zack & Jack Lør 16 Mar 2013 - 18:37

" mange tak " sagde Jack. Og Zack nikke og smielde de to brødre var rigtig glade for at slippe af med Mikkelsen, Zack hviske noget til Jack og de viste at de godt kunne tag. Sig sammen og gøre ting sammen
Zack & Jack
Zack & Jack

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 19:10

"John" smilede, han var oprigtigt glad for at se de to drenge, være glade.. "men der er noget i skal vide, det er mig der er ansvarlig for jer på skolen.. så prøv ikke at lave for meget ballade, for det bliver mig der for problemer i første omgang..." han smilede mens han sagde det og så meste på Zack mens han sagde det, det var ikke en bebrejdende tone.. men den var alvorlig

Gæst
Gæst

Indlæg af Zack & Jack Tirs 19 Mar 2013 - 19:30

Zack nikke. Og laver ikke ballade ud over når han forsvar sin bror " vis jeg får ballade er, det sikket fordi jeg kun vil beskydte min bror og der er ikke alle som for stå det " sadge Zack. og så ned i joeden i mens satte Jack sig ned under træet
Zack & Jack
Zack & Jack

Indlæg af Gæst Tirs 19 Mar 2013 - 20:28

"Det er okay, jeg vil gøre hvad jeg kan.. og så må vi tage den der fra.. men i skulle kunne få lidt luft fra nu af, og hvis der bliver noget så kan i finde mig på mit kontor" Han smilede, rettede sig op og slappede tydeligt af "Jeg er nød til at smutte nu her, men i har mit nummer og så kan i ringe hvis der bliver noget, jeg er på mit kontor på skolen hverdag"

(Tænker at afslutte det her emne snart, så kan vi starte et nyt en anden skole dag fx.)

Gæst
Gæst

Indlæg af Zack & Jack Tirs 19 Mar 2013 - 20:32

" vi må også se at. Komme hjem til børnehjemmet iden de vagt blive sendt ud efter os igen, men vi skal nok rigen vis er blive noget " sagde Zack og så på Jack som nikke. Stille og lukke øjne lidt

// okay det kan vi godt //
Zack & Jack
Zack & Jack

Indlæg af Gæst Tirs 19 Mar 2013 - 20:40

John vendte ryggen til de to unge mænd og vinkede, han var meget bekymret for dem, og han viste det ville kræve en indsats.. Lige nu var han glad for at han var en engel!

Gæst
Gæst

Indlæg af Zack & Jack Tirs 19 Mar 2013 - 21:06

Zack hjalp Jack på bene igen. Og begyndte at gå hjem af mod børnehjemmet hvor de bor siden de var små,
Zack & Jack
Zack & Jack

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum